IMC

Insta-and-TikTok

INSTAGRAM VS TIKTOK: რომელია უკეთესი ჩემი ბიზნესისთვის?

TikTok vs Instagram – რომელია უკეთესი ჩემი ბიზნესისთვის? 👇

როგორც მარკეტერები, ჩვენ ვიყენებთ სოციალურ მედიას ცნობადობის გასავრცელებლად, ჩვენი ბრენდების ჰუმანიზაციისთვის, გაყიდვების გასაძლიერებლად და მრავალი სხვა მიზნებისთვის.

Instagram და TikTok არის ორი სოციალური ქსელი, რომელსაც Avocet ათავსებს ინსტრუმენტთა ყუთში, რომელსაც ვიყენებთ ჩვენი ბრენდების გაზრდაში. მაგრამ ისინი ძალიან განსხვავებული პლატფორმებია და მნიშვნელოვანია იცოდეთ რომელი, როგორ გამოიყენოთ, რათა დაგეხმაროთ თქვენი ბრენდის მიზნების მიღწევაში.

ინსტაგრამი – Instagram (vs TikTok)

Instagram არის ფოტოებისა და ვიდეოების გაზიარების სოციალური პლატფორმა, რომელიც ძირითადად გამოიყენება როგორც აპლიკაცია მობილურ მოწყობილობებზე ბრენდებთან და მეგობრებთან დასაკავშირებლად. მისი “ტონი” არის მხიარული და მსუბუქი, მაგრამ ასევე ეხება მომხმარებელთა ფართო სპექტრს.

Instagram ეკუთვნის Facebook-ს, რაც ამარტივებს ამ ორის ინტეგრაციას. ათი წლის შემდეგ, ინსტაგრამს ჰყავს ძლიერი მიმდევრები და ჩამოტვირთულია თითქმის მილიარდ მოწყობილობაზე. მას ასევე აქვს უამრავი სარეკლამო ინსტრუმენტი, რომელიც დაგეხმარებათ თქვენი აუდიტორიის მიზნის შესარჩევად.

Instagram-ის ძირითადი დემოგრაფია, რომელიც გეხმარებათ დაინახოთ განსხვავება ინსტაგრამისა და TikTok-ის შედარებისას.

დადებითი:

  • Instagram Stories არის ფანტასტიკური გზა თქვენი ბრენდის გვერდის განვითარებისთვის. ეს ვიდეო პოსტები ქრება 24 საათში, მაგრამ მოაქვს თანხები და ენერგიულობა თქვენი ბრენდისთვის.
  • Instagram-ს უფრო დიდი აუდიტორია ჰყავს ვიდრე TikTok-ს.
  • თუ თქვენ ცდილობთ დაამატოთ influencer marketing თქვენს სტრატეგიაში, Instagram არის საუკეთესო გზა.
  • Instagram-ს აქვს აპში შესყიდვის ფუნქცია, “Checkout”, და ის ფართოდ გამოიყენება. “Instagram Shopping” დამატებით საშუალებას აძლევს კომპანიებს მონიშნონ პროდუქტები და მიიყვანონ მომხმარებლები პროდუქტის ბმულის მეშვეობით თავიანთ ვებსაიტზე.
  • ფოტოებისა და ვიდეოების გამოქვეყნება სწრაფად და მარტივიად ხდება და დიდ დროს არ საჭიროებს.
  • ინსტაგრამის რეკლამა გთავაზობთ მეტ ვარიანტს.
  • შეგიძლიათ წინასწარ დაგეგმოთ პოსტის შინაარსი.

უარყოფითი:

  • აქვს გარკვეულწილად შეზღუდული აუდიტორია; მომხმარებლების უმეტესობა 18-34 წლისაა.
  • იმის გამო, რომ ინსტაგრამზე 25 მილიონი ბიზნესია, თქვენს ბრენდს შეიძლება გაუჭირდეს არეულობის გარღვევა.
  • არ არის კარგი ინსტრუმენტი, როდესაც გინდა, რომ ტექსტებით ისაუბროთ; სურათები და ვიდეო ბევრად უკეთესად მუშაობს ინსტაგრამზე.
  • არ არსებობს მარტივი გზა თქვენი ვებსაიტის ინსტაგრამზე თქვენს პოსტებთან დაკავშირების მიზნით.

ტიკტოკი – TIKTOK (vs Instagram)

TikTok არის მხოლოდ ვიდეოს გაზიარების აპლიკაცია და არის ერთ-ერთი უახლესი და მოდური სოციალური პლატფორმა ამჟამად. სულ რაღაც ოთხი წლის განმავლობაში, ის ამჟამად მეექვსე უდიდესი სოციალური პლატფორმაა. ეს არის ფანტასტიკური ინსტრუმენტი ბრენდისთვის, რომელსაც სურს აჩვენოს თავისი მხიარული და კრეატიული მხარე. მისი “ტონი” არის მოდური და ახალგაზრდული. ვიდეოების (რომლის ხანგრძლივობა უნდა იყოს 60 წამზე ნაკლები), რომელიც კარგად მუშაობს TikTok-ზე, არის საცეკვაო ვიდეოები, კულისებს მიღმა ვიდეოები და კლიპები, რომლებიც ორიენტირებულია პლატფორმის ახალი პოპულარული ჰეშთეგის გამოწვევებზე.

TikTok-ის ძირითადი დემოგრაფია, რომელიც დაგეხმარებათ დაინახოთ განსხვავება ინსტაგრამისა და TikTok-ის შედარებისას.

დადებითი:

  • TikTok იყო ნომერ პირველი ჩამოტვირთვადი აპლიკაცია 2020 წელს.
  • TikTok-ს შეიძლება ჰყავდეს ნაკლები მომხმარებელი ვიდრე Instagram, მაგრამ TikTok აგრძელებს მომხმარებლების უფრო მაღალი ტემპით ზრდას. 2019 წელს TikTok გაიზარდა 49%-ით, ხოლო Instagram-ის ჩამოტვირთვები მხოლოდ 28%-ით გაიზარდა.
  • TikTok–ს აქვს Instagram–ის „Checkout“–ის მსგავსი ფუნქცია, სადაც მომხმარებლებს შეუძლიათ შეძენა აპში საცალო პარტნიორის მეშვეობით. TikTok’s Sponsored Hashtag Challenge Plus საშუალებას აძლევს კომპანიებს დააკავშირონ პროდუქტები თავიანთი ვებსაიტიდან დაფინანსებული ჰეშთეგის კამპანიის საშუალებით.
  • TikTok სარეკლამო ხარჯები ზოგადად უფრო დაბალია, ვიდრე Instagram.
  • TikTok-ს აქვს უფრო ახალგაზრდა დემოგრაფია, 13-24 წლის ასაკის სეგმენტები წარმოადგენს აპლიკაციის მომხმარებელთა ბაზის 69%-ს.
  • ვიდეოებში ისმის აუდიო, ასე რომ, უფრო ადვილია ბრენდებისთვის ხილვა, როდესაც მომხმარებლები ათვალიერებენ ტიკტოკ შინაარსს.

უარყოფითი:

  • TikTok-ის უმცროსი დემოგრაფიული მაჩვენებელი შესაძლოა არ მოერგოს თქვენს ბრენდს.
  • თქვენ არ შეგიძლიათ პოსტებზე ბმულების დამატება.
  • მიუხედავად იმისა, რომ TikTok არის ერთ-ერთი უახლესი სოციალური პლატფორმა, გრძელვადიანი ანალიტიკა ჯერ არ არის ხელმისაწვდომი.
  • TikTok ინახავს ანალიტიკას მხოლოდ 28 დღის განმავლობაში, ამიტომ თვალყურის დევნებისთვის, თქვენ მოგიწევთ შეინახოთ ელ.ცხრილი.
  • ბევრი სხვა სოციალური პლატფორმისგან განსხვავებით, თქვენ არ შეგიძლიათ კონტენტის დაგეგმვა, რაც იმას ნიშნავს, რომ როდესაც გსურთ ახალი ვიდეოს გამოქვეყნება, თქვენ მოგიწევთ მისი ყოველჯერზე ატვირთვა.
  • რადგან TikTok არის ახალი, არავინ იცის, დარჩება თუ არა იგი გრძელვადიან მანძილზე; ამას მხოლოდ დრო გეტყვით.

გადაწყვეტილების მიღება

ორივე Instagram და TikTok არის მძლავრი მარკეტინგული ინსტრუმენტები. იმისათვის, რომ დაგეხმაროთ გადაწყვეტილების მიღებაში, აქ არის რამოდენიმე შეკითხვა, რომელიც უნდა დაუსვათ საკუთარ თავს თქვენი ბრენდისთვის სწორი პლატფორმის არჩევისას.

როგორია თქვენი დემოგრაფია?
  • თუ გსურთ მიაღწიოთ უფრო ახალგაზრდა დემოგრაფიას, TikTok შეიძლება იყოს თქვენთვის სწორი არჩევანი.
როგორ გეგმავთ თქვენი შინაარსის/რეკლამების თვალყურის დევნებას და ოპტიმიზაციას?
  • თუ თქვენ ეძებთ მეტ მონაცემს თვალყურის დევნებისა და ოპტიმიზაციისთვის, Instagram შეიძლება იყოს საუკეთესო ვარიანტი თქვენი ბიზნესის მიზნებისთვის.
ეძებთ სოციალურ ქსელს, რომელიც არის ტრენდული ან დადასტურებული?
  • TikTok არის ახალი და სუპერ მოდური – მხიარული და მოდური. თუ ეს ემთხვევა თქვენს მიზნებს და თქვენი ბრენდის არსს TikTok შესაძლოა იდეალურად მოერგოს. მეორეს მხრივ, ინსტაგრამის გრძელვადიანობა დადასტურებულია, ცოტა უფრო ფართოა და უფრო დიდი ხანია რაც არსებობს.
როგორ ატვირთავთ კონტენტს?
  • Instagram-ის დაგეგმვა შესაძლებელია Facebook-ის საშუალებითაც, რაც გაადვილებს მასობრივი ატვირთვას; მაშინ როცა TikTok-ის მომხმარებლები უნდა შევიდნენ და განათავსონ თავიანთი ვიდეოები იმ დროს, როცა მათ სურთ.
რა დრო გაქვთ გამოყოფილი შინაარსის ატვირთვისა და შესაქმნელად?
  • ვიდეო კონტენტის შექმნას მეტი დრო სჭირდება. თუ დრო არ გაქვთ, ინსტაგრამი შეიძლება იყოს უკეთესი გზა, რადგან შეგიძლიათ გამოიყენოთ როგორც ვიდეო, ასევე ფოტოები.
რა ტიპის კონტენტის გაშვება გსურთ: ვიდეოები, ფოტოები თუ ორივე ერთად?
  • თუ გსურთ მხოლოდ ვიდეოების გამოქვეყნება, TikTok შეიძლება იყოს უკეთესი ვარიანტი. თუმცა, თუ გსურთ ვიდეოების და ფოტოების გამოქვეყნება, Instagram არის გამოსავალი.
    ამ კითხვებზე პასუხის გაცემის შემდეგ, ვიმედოვნებთ, რომ საუკეთესოდ იპოვით საუკეთესო გამოსავალს თქვენი ბიზნესისათვის

რჩევების მისაღებად თქვენი TikTok-ის განვითარებისთვის გახსენით ბმული

ასევე დაგაინტერესებთ👈

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings