fbpx

Start-Up

950₾

თვეში

Business

1 500₾

თვეში

2 850₾

თვეში

აუცილებელი ინფორმაცია პაკეტების შესახებ

სამუშაო რეჟიმი: დისტანციური – ყველა სერვისი დისტანციურად მოგემსახურებათ, რაც მოქნილობას და სწრაფ შედეგს უზრუნველყოფს.

სარეკლამო ბიუჯეტი: აღნიშნულ პაკეტებში სარეკლამო ბიუჯეტი არ შედის. მისი ოდენობა განისაზღვრება ინდივიდუალურად კონსულტაციის შემდეგ, თქვენი ბრენდის საჭიროებების გათვალისწინებით.

ჩვენი გუნდი – მოგემსახურებათ გამოცდილი პროფესიონალების გუნდი, რომელიც მოიცავს ციფრული მარკეტინგის სპეციალისტებს, სოც. მედიის მენეჯერებს, გრაფიკულ დიზაინერებს და ქოფირაითერებს. თითოეული პროექტი შემუშავდება ინდივიდუალურად, რათა თქვენი ბრენდის მიზნები და ხედვა სრულად აისახოს.

გადაღების სერვისი – პაკეტებში, სადაც გათვალისწინებულია გადაღება, გთავაზობთ პროფესიონალურ გადაღებას, როგორც სახმელეთო, ასევე საჰაერო 4K ვიდეოგადაღებას. გადაღების სიხშირე და ლოკაცია წინასწარ შეთანხმდება თქვენთან, რათა მაქსიმალურად დააკმაყოფილოს თქვენი ბიზნესის მოთხოვნები.

Start-Up

კონტენტი და დიზაინი:

  1. 4 გრაფიკულად დამუშავებული სტატიკური პოსტი თვეში – ვიზუალური ელემენტები ბრენდის სტილსა და მოთხოვნებს ერგება.
  2. სარეკლამო ტექსტი (ქოფირაითინგი) – თითოეული პოსტის მიზნობრივი და მორგებული ტექსტის მომზადება, ჩართულობის და კონვერსიების გაზრდისთვის.
  3. ყოველკვირეული სტორები – დამატებითი, ინტერაქტიული კონტენტი აუდიტორიის აქტიურობისთვის და ბრენდის ცნობადობის გასაძლიერებლად.

აუდიტორიის შერჩევა და კამპანიების მართვა:

  1. მიზნობრივი აუდიტორიის შერჩევა – დეტალური დემოგრაფიული და ინტერესების მახასიათებლების მიხედვით (ასაკი, სქესი, ლოკაცია და ინტერესები).
  2. A/B ტესტირება – სხვადასხვა ვერსიის რეკლამების ტესტირება ოპტიმალური შედეგების მისაღწევად.
  3. მუდმივი მონიტორინგი – აქტიურ კამპანიებზე კონტროლი, ანალიტიკა და საჭიროებისამებრ ოპტიმიზაცია.

ტექნიკური და განვითარების მხარდაჭერა:

  1. გვერდის განვითარებაზე ზრუნვა – ბრენდის სტრატეგიული განვითარება, რომელიც მოიცავს ვიზუალურ და კომუნიკაციურ სტანდარტებს.
  2. შეუზღუდავი სარეკლამო ფორმატები – სხვადასხვა ტიპის კამპანიების შექმნა, როგორიცაა კარუსელის პოსტები, ჩართულობის კამპანია, გამომწერების კამპანია და ა.შ.
  3. ტექნიკური მხარდაჭერა – ნებისმიერი ტექნიკური საკითხების გადაჭრა და გვერდის სანდოობის უზრუნველყოფა.

რეპორტინგი და ანალიზი:

  1. ყოველთვიური რეპორტი – მოკლე და გასაგები ანგარიში, რომელიც მოიცავს კამპანიების შედეგებს, ჩართულობის სტატისტიკას და რეკომენდაციებს.
  2. სიღრმისეული ანალიზი – რეკლამების ეფექტურობის, აუდიტორიის მახასიათებლებისა და ჩართულობის მაჩვენებლების დეტალური ანალიზი.

Business

კონტენტი და დიზაინი:

  1. 4 გრაფიკულად დამუშავებული სტატიკური პოსტი თვეში – ბრენდის ვიზუალურ სტილზე მორგებული სქემატური პოსტები, რომლებიც აუდიტორიას ინფორმაციულ და ვიზუალურად მიმზიდველ კონტენტს აწვდის.
  2. 2 სარეკლამო ვიდეორგოლის მონტაჟი თვეში – მოკლე, ეფექტური ვიდეოების შექმნა, რომელიც ბრენდის ცნობადობის გასაზრდელად და ჩართულობის გასამყარებლად არის გათვლილი.
  3. სადღესასწაულო მოსალოცი პოსტერები – თემატური გრაფიკები და პოსტები, რომლებიც ბრენდს განსაკუთრებულ მოვლენებსა და დღესასწაულებთან აერთიანებს და აუდიტორიის ყურადღებას იზიდავს.

სარეკლამო ქოფირაითინგი და აუდიტორიის მართვა:

  1. სარეკლამო ტექსტის მომზადება (ქოფი) – თითოეული პოსტის მიზნობრივი და მორგებული ტექსტის მომზადება, რაც აუდიტორიის ჩართულობას და ბრენდის მესიჯის მკაფიოდ გადაცემას უზრუნველყოფს.
  2. მიზნობრივი აუდიტორიის შერჩევა – კამპანიისთვის შესაბამისი აუდიტორიის შერჩევა, დემოგრაფიული მონაცემებისა და ინტერესების მიხედვით (ასაკი, სქესი, ლოკაცია, ინტერესები), რათა კამპანიამ მაქსიმალური შედეგები გამოიღოს.
  3. მუდმივი მონიტორინგი – აქტიურ სარეკლამო კამპანიებზე მუდმივი კონტროლი, ანალიტიკა და საჭიროებისამებრ ოპტიმიზაცია, რათა რეკლამები ეფექტურად მუშაობდეს და შედეგები გააუმჯობესოს.

ტექნიკური და განვითარების მხარდაჭერა:

  1. გვერდის განვითარებაზე ზრუნვა – გვერდის მუდმივი განვითარება და განახლება, რომელიც მოიცავს ვიზუალურ და კომუნიკაციურ სტანდარტებს, ბრენდის სტრატეგიული მიზნებისა და იმიჯის შესაბამისად.
  2. შეუზღუდავი სარეკლამო ფორმატები – მომხმარებელს შეუძლია გამოიყენოს ნებისმიერი სარეკლამო ფორმატი, როგორიცაა კარუსელის პოსტები, მესიჯების კამპანია, ჩართულობის კამპანია, გამომწერების კამპანია და ა.შ.
  3. ტექნიკური მხარდაჭერა – გვერდის სანდოობისა და ფუნქციონირების უზრუნველსაყოფად ყველა საჭირო ტექნიკური საკითხის გადაწყვეტა და მხარდაჭერა, პრობლემების სწრაფი გადაჭრა.

რეპორტინგი და ანალიზი:

  1. ყოველთვიური რეპორტი – მოკლე და გასაგები ანგარიში, სადაც ასახულია კამპანიების შედეგები, ჩართულობის სტატისტიკა და რეკომენდაციები შემდგომი კამპანიებისთვის.
  2. სიღრმისეული ანალიზი – სარეკლამო კამპანიების ეფექტურობის, აუდიტორიის მახასიათებლების და ჩართულობის მაჩვენებლების დეტალური ანალიზი.

დამატებითი სერვისები:

  1. ბრენდის ტონალობის მართვა – კონტენტის სტილისა და ტონის მუდმივი დაცვა, რაც ბრენდის იდენტობას კიდევ უფრო განამტკიცებს და აუდიტორიას ამაღლებს.
  2. ბრენდის განვითარების რეკომენდაციები – სტრატეგიული რჩევები და იდეები, რომლებიც ბრენდის ზრდასა და ცნობადობის ამაღლებას შეუწყობს ხელს.

კონტენტი და დიზაინი:

  1. 4-10 სტატიკური პოსტი თვეში – გრაფიკულად დამუშავებული პოსტები, რომლებიც ბრენდის ვიზუალურ სტილს და აუდიტორიის მოთხოვნებს ერგება.
  2. 2-4 დინამიური პოსტი თვეში – ინტერაქტიული კონტენტი (ანიმაციები, GIF-ები, მოკლე ვიდეოები), რომელიც აუდიტორიას მეტად იზიდავს და ჩართულობას ამაღლებს.
  3. სადღესასწაულო მოსალოცი პოსტერები – ბრენდისთვის თემატური და სტილზე მორგებული გრაფიკები, რომელიც მნიშვნელოვან თარიღებზე, მოვლენებსა და დღესასწაულებზე იქმნება.

ვიდეოგრაფია და ფოტო გადაღებები:

  1. ეტაპობრივი გადაღებები ნებისმიერ ლოკაციაზე ქვეყნის მასშტაბით – პროფესიონალური ფოტო და ვიდეო გადაღებები, რომლებიც მოიცავს როგორც სახმელეთო, ისე საჰაერო გადაღებებს 4K ხარისხში. გადაღებების სიხშირე წინასწარ დაგეგმილი იქნება კლიენტთან შეთანხმებით, რათა ყოველთვიური ან სეზონური მოთხოვნები შესრულდეს.

მიზნობრივი აუდიტორიის მართვა და კამპანიის მონიტორინგი:

  1. სარეკლამო ტექსტის მომზადება (ქოფი) – თითოეული პოსტის მიზანმიმართული და მიზნობრივი ტექსტი, რაც ბრენდის მესიჯის მკაფიოდ გადაცემას უწყობს ხელს.
  2. მიზნობრივი აუდიტორიის შერჩევა – დეტალური ანალიზის საფუძველზე (ასაკი, სქესი, ლოკაცია, ინტერესები), აუდიტორიის სეგმენტაცია და შერჩევა, რომ რეკლამა მაქსიმალურად შედეგიანი იყოს.
  3. გვერდის და რეკლამების მუდმივი მონიტორინგი – აქტიური კამპანიების ანალიტიკა, ჩართულობის მაჩვენებლების შეფასება და საჭიროებისამებრ ოპტიმიზაცია.

ტექნიკური და სტრატეგიული მხარდაჭერა:

  1. შეუზღუდავი სარეკლამო ფორმატები – მომხმარებელს შეუძლია გამოიყენოს ნებისმიერი ფორმატი, როგორიცაა კარუსელის პოსტები, ჩართულობის კამპანია, გამომწერების ზრდა და ა.შ.
  2. ტექნიკური საკითხების მოწესრიგება – გვერდის სანდოობისა და ტექნიკური გამართულობის უზრუნველსაყოფად ყველა საჭირო მხარდაჭერა და სწრაფი პრობლემების მოგვარება.

რეპორტინგი და ანალიზი:

  1. ყოველთვიური რეპორტი – დეტალური ანგარიში, რომელიც ასახავს კამპანიების შედეგებს, ჩართულობის სტატისტიკას და მომდევნო თვის რეკომენდაციებს.
  2. ბრენდის განვითარების რეკომენდაციები – სტრატეგიული რჩევები, რომლებიც ბრენდის ზრდას და აუდიტორიის გაფართოებას ეხმარება.

კომუნიკაცია და მომხმარებელთა ურთიერთობები:

  1. შეტყობინებებზე და კომენტარებზე მონიტორინგი – მომხმარებელთან კომუნიკაციის რეკომენდაციები, შემოსული შეტყობინებების ანალიზი.
Skip to content