fbpx

შენი ბიზნესი ინტერნეტში

როგორ ცვლის მეტა Facebook რეკლამის მიზნობრიობას 2022 წლისთვის?

შემოგვიერთდი ჩვენს Facebook ჯგუფში და ერთად განვიხილოთ სხვადასხვა ციფრული მარკეტინგის ამოცანები.

2022 წლის 19 იანვარს მეტამ გამოაცხადა აუდიტორიის მიზნობრივი პარამეტრების თავიდან აცილების საჭიროება. 19 იანვარი-მნიშვნელოვანი თარიღია! მეტამ მოიხსენია ის ფაქტიც, რომ Facebook-ის სარეკლამო კამპანიებმა შესაძლოა დიდი ცვლილებები განიცადოს.

ინდუსტრიის ზეწოლის საპასუხოდ, მეტა ამცირებს რეკლამის მიზნობრივ პარამეტრებს. ეს კი უფრო ფართო ტენდენციაზე მიგვითითებს.

ერთი მხრივ, მიზნობრივი სიზუსტის მაღალი ხარისხი მხარს უჭერს პირადი გამოცდილების მიღებას, რაც საშუალებას გვაძლევს მომხმარებლებთან დავამყაროთ კომუნიკაცია.

ამავდროულად, ვითარდება მგრძნობელობა, განსაკუთრებით, როდესაც სოციალური, ჯანმრთელობისა და დემოგრაფიული მახასიათებლების საფუძველზე ხდება ადამიანის იდენტიფიცირება. ამან კი გამოიწვია Facebook-ზე რეკლამების გამოქვეყნების შეზღუდვა.

როგორ იცვლება Facebook-ის რეკლამის მიზნობრიობა და რა შედის ამ ცვლილებაში?

19 იანვრიდან დაწყებული, ოთხი ძირითადი კატეგორიის საფუძველზე, Facebook-ის მთავარი მიზანია ამოიღოს ის ვარიანტები, რომლებიც იშვიათად არის გამოყენებული:

  • ჯანმრთელობის მიზეზები (მკერდის კიბო)
  • სექსუალური ორიენტაცია (LGBT)
  • რელიგიური პრაქტიკა და ჯგუფები (კათოლიკური ეკლესია)
  • პოლიტიკური შეხედულებები, სოციალური საკითხები, ორგანიზაციები ან მოღვაწეები (პოლიტიკური პარტია ან პოლიტიკური კანდიდატი)

მეტა აცხადებს, რომ კამპანიებს შეუძლიათ გაავრცელონ ზემოქმედების ქვეშ მოქცეული აუდიტორიის სამიზნეების მიწოდება.

გარდა ამისა, ცვლილებები სრულად არ ვრცელდება მეტა ეკოსისტემაზე.

19 იანვრამდე შექმნილი სარეკლამო კომპლექტების მიზნით, თქვენ გეძლევათ საშუალება განახორციელოთ ისეთი ცვლილებები, როგორიცაა ბიუჯეტის თანხები ან კომპანიის სახელები.

თუმცა, რედაქტირება, თავის მხრივ, იწვევს აუდიტორიის ცვლილებას.

ხოლო 17 მარტის შემდეგ, შეუძლებელი იქნება წინა კამპანიების რედაქტირება, რომელიც იყენებს მოძველებულ მიზნობრივ პარამეტრებს.

იმისთვის, რომ თქვენთვის სასურველი ცვლილებები განახორციელოთ, შესაძლოა დაგჭირდეთ მიზნობრივი პარამეტრების დეტალური ანალიზი.

მოახდენს თუ არა “მეტა” უფრო დიდ ზეგავლენას სოციალური რეკლამის განმთავსებლებზე?

საინტერესოა, რამდენად კარგად შეესაბამება სხვა სოციალური მედიის პლატფორმები მეტას და შეძლებენ თუ არა დაარეგულირონ მათი მიზნობრივი შესაძლებლობები. მეტაზე უფრო მეტი ზეწოლა აღინიშნებოდა, ვიდრე სხვა პლატფორმებზე.

განხილვისა და პოტენციურად შემცირების გარეშე მათი მიზნობრიობა სხვა სოციალურ პლატფორმებს რისკის ქვეშ აყენებს.

შესაძლოა თქვენც მოელოდებით იმ ფაქტს, რომ უახლოეს მომავალში ისინი შეამცირებენ მიზნობრიობას პიროვნული თვისებებისკენ.

მეტას ზუსტად არ აქვს მითითებული გაითვალისწინებს თუ არა ის მიზნობრივ დარეგულირებას; თუ ეს იქნება ერთადერთი შესწორების გზა?

და მაინც, დარწმუნებული იყავით, რომ მეტა პასუხობს მზარდ ვოკალურ კითხვებს, რის შედეგადაც შეგიძლიათ უფრო იმედიანად იყოთ, როდესაც საქმე ეხება შემდგომ განვითარებას.

მიუხედავად იმისა, რომ ეს პირველად გამოჩნდა სოციალური მედიის კონტექსტში, პროგრამული და საძიებო პროვეიდერები ასევე უნდა გაფრთხილდნენ.

ისტორიულად, ამ ტექნოლოგიებმა გამოიყენეს ყველა საჭირო მონაცემები, რაც საშუალებას გვაძლევს მაღალი დონის მიზნობრიობის სიზუსტე დავადგინოთ; ის ასევე უზრუნველყოფს გრანულურ ხედვას დემოგრაფიული, სოციალურ-ეკონომიკური და სხვა პარამეტრების გამოყენებით.

იმ შემთხვევაში, თუ მონაწილეები არ განიხილავენ ზემოთ აღნიშნული მოვლენების ფონზე გრანულირებული რეკლამის მიზნებისა და რეპორტირების მგრძნობელობას, მათ შეიძლება აიძულონ სწორედ ამაზე გააკეთონ აქცენტი.

სოციალური საკითხიდან და პროფილირებიდან დაწყებული, მონაცემთა კონფიდენციალურობით დამთავრებული, სარეკლამო პლატფორმები და რეკლამის განმთავსებლები უნდა იყვნენ მზად იმისთვის, რომ მოაგვარონ და გაუძღვნენ სენსიტიურ თემებს.

იხილეთ ჩვენი სხვა სერვისები:

იხილეთ რეკომენდირებული სტატიები:

Skip to content