2023 წლის რეკლამის ტენდენციები – როგორც Facebook-ის რეკლამის განმთავსებელმა, გაიგეთ რომელ ტენდენციებს უნდა მიაქციოთ ყურადღება 2023 წელს და როგორ შეგიძლიათ მიაღწიოთ წარმატებას?!
2023 წლის რეკლამის ტენდენციებთან დაკავშირებით ამ სტატიაში შეგხვდებათ:
• ოთხი ტენდენცია, რასაც გთავაზობთ Facebook 2023 წელს.
• შვიდი რჩევა, რომელიც დაგეხმარებათ ჩამოიშოროთ თქვენი კონკურენტები და გაზარდოთ თქვენი წარმატება.
ფეისბუკი მრავალ შესაძლებლობას სთავაზობს რეკლამის განმთავსებლებს, შთამბეჭდავი მასშტაბიდან დაწყებული, მონაცემებზე ორიენტირებული აუდიტორიის სეგმენტებით და ტაქტიკური რეკლამის ფორმატებით დამთავრებული.
სოციალური მედია თავბრუდამხვევი სისწრაფით მოძრაობს. მუდმივად იხსნება ახალი ფუნქციები, ჩნდება აუდიტორიის ახალი ტენდენციები (და შემდეგ აუცილებლად ქრება) და ახალი მარკეტინგული სტრატეგიები იჩენს თავს, თავისი პოპულარობით.
4 ძირითადი ფეისბუქის რეკლამის ტენდენცია, რომელსაც ყურადღება უნდა მიაქციოთ 2023 წელს:
სანამ 2023 წლის ფეისბუქის რეკლამის შექმნის რჩევებს შევეხებით, აქ მოცემულია რამდენიმე ძირითადი ტენდენცია, რომელიც, აყალიბებს ფეისბუქის მარკეტინგსა და სარეკლამო ლანდშაფტს.
1. ვიდეო რეკლამა.
სადაც ვახსენეთ 2023 წლის რეკლამის ტენდენციები იქ არ უნდა გამოგვრჩეს მასთან დაკავშირებული ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი დეტალი-ვიდეო რეკლამა. სოციალური მედიის ვიდეო რეკლამის პოპულარობა დროთა განმავლობაში მკვეთრად გაიზარდა და ვიდეო რეკლამა ახლა გამოიყენება სხვადასხვა ბიზნესის ფართო სპექტრისთვის. ეს გასაკვირი არ არის, თუ გავითვალისწინებთ, რომ Facebook – ის ვიდეორეკლამები მარკეტოლოგებს საშუალებას აძლევს თქვან ბრენდის ისტორიები და წარმოაჩინონ პროდუქტები სიღრმისეულად თვალწარმტაცი აქტივებით.
Facebook-მა დიდი ინვესტირება მოახდინა თავის ვიდეო შეთავაზებაში, რომელმაც ნამდვილად დიდი წარმატება მოიპოვა.
Facebook Reels ახლა ხელმისაწვდომია 150 ქვეყანაში, როდესაც საქმე ეხება ცოცხალი კონტენტის მოხმარებას, Facebook მეორე ადგილზეა დიდებული YouTube-ის შემდეგ.
რაც უფრო და უფრო მეტი ბრენდი იძენს წვდომას კრეატიულ ინსტრუმენტებზე, რომლებსაც შეუძლიათ მაღალი ხარისხის ვიდეო რეკლამის გამოქვეყნება, ვიდეო ლანდშაფტი უფრო კონკურენტუნარიანი ხდება Facebook-ზე.
2. მოკლე ზომის ვიდეო
მოკლე ზომის ვიდეო კონტენტი უკავშირდება Vine-ის გამოჩენას. მან მოიპოვა პოპულარობა TikTok-თან ერთად და ახლა იკავებს მრავალ სოციალურ მედია პლატფორმას, მათ შორის Facebook-ს. სინამდვილეში, ასეთი ვიდეოები ახლა გახდა კონტენტის ნაგულისხმევი ტიპი სოციალური არხებისთვის და სავარაუდოდ ეს ტენდენცია მხოლოდ 2023 წელს გაგრძელდება.
მოკლე ზომის ვიდეოს გამოყენების საკითხში Facebook-მა რეალურად აჯობა TikTok-ს. შეიძლება გასაკვირი იყოს, მაგრამ ეს საუბრობს მოკლე ზომის შინაარსის სწრაფი ათვისების შესახებ, სხვადასხვა სოციალურ პლატფორმებზე ამ კონკრეტულ სიტუაციაში Facebook-ზე.
3. კრეატიული შინაარსის „TikTokification“.
2023 წლის რეკლამის ტენდენციები – TikTok არის სოციალური მედიის ფენომენი. პლატფორმამ სწრაფად შეიძინა კოლოსალური აუდიტორია და ახლა ერთ-ერთი ლიდერია ახალი სოციალური ტენდენციების და სოციალური მედიის კონტენტის იდეების წარმოებაში.
Influencer-ის სტილის პირდაპირი ვიდეოები დიდი პოპულარობით სარგებლობს TikTok-ზე და ამ ტიპის კონტენტი ახლა შემოდის ყველა სოციალური მედიის პლატფორმაზე.
თუ გსურთ იყოთ კონკურენტუნარიანი და თავიდან აიცილოთ უკან ჩამორჩენა, თქვენ დაგჭირდებათ TikTok-ის პლატფორმის აქტიური გამოყენება.
იგივე ეხება ჰეშთეგის გამოწვევებს, მომხმარებლის ტენდენციებსა და ვირუსულ აუდიო ტრეკებს. მიუხედავად იმისა, რომ ბევრი გლობალური ტენდენცია იწყება TikTok-ზე, ისინი ახლა სწრაფად ვრცელდება ისეთ პლატფორმებზე, როგორებიცაა Facebook და Instagram, ამიტომ Facebook მარკეტოლოგებს მოუწევთ ყველა დეტალის კონტროლი მუდმივი აქტუალურობისთვის.
(ასევე დაგაინტერესებთ 10 მარტივი გზა TikTok-ზე მეტი მოწონების მისაღებად.)
4. საყიდლების რეკლამები მიღებული მასშტაბით
ფეისბუკი მუდმივად აუმჯობესებს თავის სოციალური შოპინგის შეთავაზებას. საზღვრები ონლაინ შოპინგისა და სოციალურ მედიას შორის სულ უფრო ბუნდოვანი ხდება.
Facebook Shops გამოჩნდა 2020 წლის დასაწყისში. ფეისბუკის გამოჩენამ, საშუალება მისცა ბიზნესმენებს, წარმოეჩინათ და გაეყიდათ თავიანთი პროდუქტები პირდაპირ Facebook-ისა და Instagram-ის საშუალებით.
მას შემდეგ პლატფორმა აგრძელებს სოციალური გაყიდვების მიმართულებით სიახლეების შემუშავებას.
Facebook-მა გამოუშვა Advantage+ Shopping რეკლამები, რომლებიც საშუალებას აძლევს ბრენდებს შეამოწმონ კრეატიული ვარიაციები და განახორციელონ კონვერტაციები სრულად ავტომატიზირებული კამპანიების საშუალებით.
როგორ აჯობოთ კონკურენტებს Facebook რეკლამებით 2023 წელს
ახლა დროა გავიგოთ, როგორ ვაჯობოთ Facebook-ის რეკლამებში კონკურენტებს.
1. ჩამოაყალიბეთ მკაფიო შემოქმედებითი მიმართულება;
2. სცადეთ Advantage+ კამპანიები;
3. ბიუჯეტის მასშტაბის გასადიდებლად გამოიყენეთ შედეგზე ორიენტირებული ღირებულება;
4. წარმართეთ ალგორითმი ფართო მასშტაბებით;
5. იყავით მომთმენები თქვენი Facebook სარეკლამო კამპანიის მიმართ;
6. გამოიყენეთ მრავალჯერადი განთავსების ფორმატი;
7. მაქსიმალურად ისარგებლეთ Facebook-ის რეპორტინგის გაუმჯობესებული ფუნქციებით;
1. ჩამოაყალიბეთ მკაფიო შემოქმედებითი მიმართულება
გაინტერესებთ, რომელ კრეატიულ სტილს მოჰყვება საუკეთესო შედეგები თქვენი ბრენდისთვის Facebook-ზე? მომხმარებლის მიერ გენერირებული, კონტენტის სტილს.
კლასიკური Facebook რეკლამები იძლევა შესანიშნავ შედეგებს, განსაკუთრებით პრობლემის გადაწყვეტაზე დაფუძნებული, ელექტრონული კომერციის პროდუქტებისთვის ან წამყვანი თაობის კამპანიებისთვის. ამ ტიპის კონტენტი ნაკლებად შელამაზებულია, ლოგოებითა და ბრენდირებული ელემენტებით. თუმცა, ახლა ბევრმა რეკლამის განმთავსებელმა მიიღო ეს მიდგომა.
შეგიძლიათ სცადოთ ტრენდული ხმები და მიმზიდველი ვიზუალი, რომ გამოირჩეოდეთ კონკურენტულ არხში.
თუ მოდის ან ტანსაცმლის ინდუსტრიაში ხართ, განიხილეთ უფრო შელამაზებული ვიდეოების შექმნა პრემიუმ სტილის სურათებით, სწრაფი მოძრაობით და ძლიერი ბრენდინგით.
აუდიტორია ელოდება, რომ ტანსაცმლის წინასწარ გამოფენას იხილავს, ამიტომ დარწმუნდით, რომ მას თქვენს სივრცეში ათავსებთ.
2. სცადეთ Advantage+ კამპანიები
Advantage+ კამპანიები არის ავტომატური კამპანიის ტიპი, სადაც Facebook ოპტიმიზირდება კამპანიის პარამეტრებს მაქსიმალური შემოსავლის მისაღებად. ისინი არსებითად არის გამარტივებული კონვერტაციის კამპანიები, რომლებიც ამცირებს რეკლამის განმთავსებლების მიერ მითითებების აუცილებლობას და დაზოგავს მათ დროს.
Advantage+ ასევე გამართავს კამპანიებს სპეციალურად კატალოგის რეკლამებისა და აპების ინსტალაციისთვის და ავტომატურად ოპტიმიზაციას გაუწევს თქვენს კრეატიულ აქტივებს.
Advantage+ კამპანიებმა აქამდე ბევრი ბრენდისთვის დადებითი გავლენა მოახდინა, ამიტომ ნამდვილად ღირს მათი გამოყენება, განსაკუთრებით ახალი რეკლამის განმთავსებლებისთვის.
გარდა ამისა, Facebook სავარაუდოდ გააგრძელებს Advantage+ პროდუქტის გაუმჯობესებას, რაც ნიშნავს, რომ ეს კამპანიები უსაფრთხო ფსონია უახლოეს მომავალში, ბიზნესმენებისთვის.
3. ბიუჯეტის მასშტაბის გასადიდებლად გამოიყენეთ შედეგზე ორიენტირებული ღირებულება
თქვენი Facebook-ის კამპანიების ეფექტურად მასშტაბირება გადამწყვეტია მეტი კონვერტაციის გენერირებისთვის და თქვენი რეკლამის ხარჯების ეფექტურობის გასაუმჯობესებლად.
სამიზნე შედეგების ღირებულების შეთავაზება და ძველი ხარჯების განსაზღვრა არის ბიუჯეტის სკალირების საიმედო და ეფექტური მეთოდი და შეუძლია Facebook-ის რეკლამის განმთავსებლებისთვის თანმიმდევრული შედეგების მიწოდება 2023 წელს.
დაიწყეთ რამდენიმე შეთავაზების ტესტირებით CBO-ს (კამპანიის ბიუჯეტის ოპტიმიზაციის) მეშვეობით ყოველ რეკლამაზე მინიმალური დანახარჯებით.
მას შემდეგ, რაც Facebook ავტომატურად შეამოწმებს სხვადასხვა შეთავაზებებს სხვადასხვა დიაპაზონში, თქვენ შეძლებთ წარმატებული ტაქტიკის მასშტაბირებას სწრაფად და ეფექტურად.
თქვენ ასევე შეძლებთ გამოიყენოთ ეს შეხედულებები უფრო დიდი ABO (რეკლამის ბიუჯეტის ოპტიმიზაცია) კამპანიების დასაყენებლად საუკეთესო შეთავაზებებზე გაზრდილი ხარჯებით.
თუ არ გაქვთ საკმარისი ბიუჯეტი მრავალი შეთავაზების შესამოწმებლად, მაშინ დააყენეთ ერთი სარეკლამო კომპლექტი, რომლის ღირებულება ოდნავ აღემატება თქვენს ამჟამინდელ Facebook CPA-ს.
4. წარმართეთ ალგორითმი ფართო მასშტაბებით
თქვენი კამპანიების მასშტაბის გაზრდისას დაგჭირდებათ ფართო აუდიტორიის შერჩევა. ფართომასშტაბით ალგორითმი შეძლებს მონაცემების შეგროვებას და ოპტიმიზაციის განხორციელებას.
დააგროვეთ ინტერესის კატეგორიები, რომლებიც ადრე კარგად მუშაობდნენ აუდიტორიის ზომის გასაზრდელად.
მნიშვნელოვანია სარეკლამო ანგარიშის მართვა თქვენი კამპანიის ადრეულ ეტაპებზე, თუ მცირე ბიუჯეტი გაქვთ.
სცადეთ და გამოიყენეთ ინტერესის შესაბამისი სამიზნე აუდიტორიები, რათა თავიდანვე შექმნათ საჭირო აუდიტორიის სეგმენტები, და როგორც კი საკმარის მონაცემებს შეაგროვებთ, გამოსცადეთ ფართო აუდიტორია ინტერესის სფეროების გარეშე, რათა გააფართოვოთ თქვენი კამპანია.
თუ გსურთ გაზარდოთ თქვენი კამპანიის მასშტაბები, ნუ იდარდებთ კონკრეტული სამიზნე აუდიტორიისთვის იდეალური რეკლამის პოვნაზე.
გამოცადეთ ყველაფერი უფრო დიდ აუდიტორიაზე, რათა გამოიმუშაოთ ღირებული შეხედულებები და იპოვოთ ფართო შემოქმედებითი მიმზიდველობა, რომელიც ეხმიანება მომხმარებელთა უმრავლესობას.
5. იყავით მომთმენი თქვენი Facebook სარეკლამო კომპლექტების მიმართ
როდესაც თქვენ ცვლით თქვენს ფეისბუქის რეკლამას, თქვენ აღადგენთ ე.წ. ალგორითმული სწავლის პერიოდს. შეეცადეთ თავიდან აიცილოთ თქვენი სარეკლამო დეტალების კორექტირება, განსაკუთრებით კამპანიის ადრეულ ეტაპებზე, რათა მოხდეს მათი ეფექტურად ოპტიმიზაცია. ეს ყოველთვის მიზანშეწონილი იყო და, როგორც ჩანს, ეს უფრო მნიშვნელოვანია 2023 წელს ვიდრე ოდესმე.
თვალყური ადევნეთ სარეკლამო კამპანიას, რათა დარწმუნდეთ, რომ თქვენი შედეგები დროთა განმავლობაში უმჯობესდება და გაამყარეთ სკალირების 20% ყოველ რამდენიმე დღეში ოპტიმალური მუშაობის შესანარჩუნებლად. თუ თქვენ გჭირდებათ უფრო სწრაფად მასშტაბირება, გაამრავლეთ რეკლამის კამპანიები სხვადასხვა ტაქტიკის ექსპერიმენტებისთვის.
6. გამოიყენეთ მრავალფეროვანი განთავსების ფორმატი
Facebook სთავაზობს რეკლამის განმთავსებლებს, მაღალი ხარისხის განლაგებისა და ფორმატების ფართო სპექტრს, ამიტომ დარწმუნდით, რომ იყენებთ ამ შესაძლებლობებს გამოსახულების, ვიდეოების და კარუსელის რეკლამებს სათანადო ბალანსით.
თუ ელექტრონულ კომერციაში ხართ, TikTok-ის სტილის ვიდეო რგოლებს შეუძლიათ შესანიშნავი სამუშაოს შესრულება, ასე რომ აუცილებლად უნდა გადახვიდეთ ამ ტენდენციაზე, სანამ აქტუალურია.
კრეატიულობა არის გასაღები, 2023 წელს მაღალ კონკურენტუნარიანობისა, ამიტომ კონცენტრირება მოახდინეთ იმაზე, რომ თქვენი გვერდი იყოს მიმზიდველი და უნიკალური.
მოერგეთ პოპულარული კონტენტის სტილებს, როგოეიცაა TikTok და Instagram Reels ( აპლიკაციები Instagram Reels-ისთვის ) და იმოქმედეთ გადამწყვეტად, რათა თავიდან აიცილოთ ჩავარდნები.
7. მაქსიმალურად ისარგებლეთ Facebook-ის რეპორტინგის გაუმჯობესებული ფუნქციებით
iOS-მა და კონფიდენციალურობის სხვა განახლებებმა გამოიწვია შეფერხებები ფეისბუქის მიზნობრიობისა და ანგარიშგების ეკოსისტემაში, მაგრამ Facebook მუშაობს გაუმჯობესებებზე, რომლებიც შეგიძლიათ (და უნდა) გამოიყენოთ თქვენს სასარგებლოდ თქვენი Facebook კამპანიების ოპტიმიზაციისას.
მაგალითად, 28-დღიანი გადასვლების მიკუთვნების ფანჯრის ხელახალი დანერგვა ღირებული იქნება უფრო დეტალური ინფორმაციის მოსაპოვებლად და სარეკლამო ანგარიშში დემოგრაფიული აუდიტორიის შეფერხებების სანახავად.
ასევე, Facebook Conversions API დაგეხმარებათ დაფაროთ პიქსელების მონაცემებში არსებული ხარვეზები, რომლებიც გამოწვეულია მესამე მხარის ქუქიების გაუქმების შედეგად.
ფეისბუქი, სავარაუდოდ, გააგრძელებს ინსტრუმენტების შემუშავებას, რომლებიც საშუალებას მისცემს ბრენდებს მეტად განავითარონ საკუთარი საქმიანობა და გააუმჯობესონ მათი ანგარიშები.
თქვენი ბიზნესის გასაუმჯობესებლად აუცილებლად შეისწავლეთ ახალი ფუნქციები. რაც უფრო მეტ კამპანიის მონაცემების ათვისებას შეძლებთ, მით უფრო ადვილი იქნება ეფექტური ოპტიმიზაციის განხორციელება.
აღსანიშნავია ისიც, რომ ვარაუდით Facebook ამცირებს თავის ანგარიშვალდებულებას და ამკაცრებს შეზღუდვებს, ამიტომ თვალყური ადევნეთ ამ განახლებებს, რათა დარჩეთ საქმის კურსში.