IMC

sareklamo-banebeis-dizaini-damzadeba

სარეკლამო ბანერები – სარეკლამო ბანერების დამზადება

მთავარი - სარეკლამო ბანერები – სარეკლამო ბანერების დამზადება

სარეკლამო ბანერების უმნიშვნელოვანეს როლს თამაშობს ბიზნესის წარმატებულ საქმიანობაში. მიმზიდველი, დახვეწილი დიზაინის და ინფორმაციული სარეკლამო ბანერების დიზაინის დამზადება ჩვენი კომპანიის ერთერთი სერვისია.

 

დაგვიკავშირდით და ჩვენ შეგიქმნით თქვენთვის სასურველი დიზაინის ზომისა და ფორმის ბანერს: +995 593 26 26 12

 

კარგი დიზაინი სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია სარეკლამო ბანერის შესაქმნელად, რომელზეც ხალხი დააწკაპუნებს. ქვემოთ ჩვენ ვისაუბრებთ დაგეგმვისა და იმ სამუშაო პროცესის შესახებ, რომელსაც ჩვენი კომპანია ითვალისწინებს მის დამზადებისას.

ეფექტუტი სარეკლამო ბანერები

სარეკლამო ბანერის დასამზადებლად, მთელი რიგი სამუშაოებია გასატარებელი. საქმიანობა იწყება კამპანიის დაგეგმვით და სრულდება მის სასურველ მიზნამდე მიყვანით. დიზაინის ცოდნა ერთ-ერთი კომპონენტია ეფექტური სარეკლამო ბანერების კამპანიის შესაქმნელად. ასევე მნიშვნელოვანია სხვა ელემენტები, როგორიცაა განთავსება და ეფექტური ლენდინგ გვერდების შექმნა.

თქვენი სარეკლამო ბანერის დაგეგმვა

გსმენიათ ბენჟამინ ფრანკლინის სიტყვები – „თუ გეგმა წარუმატებელია, წარუმატებლობა დაგიგეგმავთ“? ეს სიტყვები განსაკუთრებით ეხება ბანერული რეკლამების შემუშავებას. თქვენ უნდა დახარჯოთ მინიმუმ იმდენი დრო თქვენი სარეკლამო ბანერის დაგეგმვაზე, რამდენიც შემდეგ მის დამზადებაზე. დაგეგმვა დაგეხმარებათ ჩამოაყალიბოთ კონკრეტული მიზნები და იდეები, რაც ხელს შეუწყობს კამპანიის უკეთ შესრულებას, დაწკაპუნების მაღალ მაჩვენებლებს და უკეთეს გაყიდვებს. აქ მოცემულია კითხვები, რომლებიც საკუთარ თავს უნდა დაუსვათ და რაზეც უნდა იფიქროთ სარეკლამო ბანერის დაგეგმვისას:

რა არის ჩემი სარეკლამო ბანერის მიზანი?

თქვენი საერთო მიზნის განსაზღვრა მნიშვნელოვანია სარეკლამო ბანერის დამზადებისას. მიზნის გარეშე, თქვენი რეკლამა სხვა არაფერი იქნება, თუ არა მხოლოდ დასაწკაპუნებული სურათი. აქ აუცილებელია ვიფიქროთ საერთო პროცესზე.

სარეკლამო ბანერების მიზანი არ არის მხოლოდ მაყურებლის მიერ მასზე დაწკაპუნება. თქვენი მიზანი უნდა იყოს კონვერტაციების გაზრდა, ბრენდის ცნობადობის ამაღლება ან ხალხის მიერ პროდუქტის ყიდვა ან ჩამოტვირთვა. პირველ რიგში დაადგინეთ თქვენი მიზანი და შემდეგ ჩვენ დაგიმზადებთ სარეკლამო ბანერს ამ საბოლოო მიზნის გარშემო.

ვინ არის ჩემი სარეკლამო ბანერების სამიზნე აუდიტორია?

შემდეგ, თქვენ უნდა იფიქროთ თქვენს სამიზნე აუდიტორიაზე. საკუთარ თავს უნდა ჰკითხოთ: ვინ არის ჩემი სამიზნე აუდიტორია? რა უნდათ მათ? რა არის მათი საჭიროებები და პრობლემები? რა დააწკაპუნებინებს მათ სარეკლამო ბანერზე?

ამ კითხვების უმეტესობაზე პასუხის გაცემა შედარებით მარტივი უნდა იყოს, რადგან უნდა იცოდეთ ვინ არიან თქვენი მომხმარებლები. ამასთან, თუ თქვენ ქმნით სარეკლამო ბანერს კლიენტისთვის, დარწმუნდით, რომ იცით, ვისკენ მიმართოთ ის. თქვენი სამიზნე აუდიტორიის შესწავლისთვის დროის დათმობა უზრუნველყოფს, რომ თქვენ არ გამოგრჩეთ არცერთი ნიშანი და არ შექმნათ წარუმატებელი სარეკლამო ბანერი.

რეკომენდირებული სტატია: ინტერნეტ რეკლამა: როგორ გავაკეთოთ რეკლამა ინტერნეტში

რა ინფორმაცია და რესურსი მჭირდება?

დაბოლოს, უნდა იფიქროთ იმაზე, თუ რა ინფორმაცია და რესურსი გჭირდებათ სარეკლამო ბანერების დასამზადებლად. თქვენ უნდა გადაწყვიტოთ, თუ რა ზომის გაკეთებას აპირებთ, რამდენ ვერსიაში და სხვადასხვა ენაზე უნდა იყოს ბანერი. ასევე უნდა გადაწყვიტოთ, თქვენი სარეკლამო ბანერის დამზადება ხორციელდება HTML5-ში flash-ში თუ ორივე მათგანში. მას შემდეგ რაც დააზუსტებთ ამ ინფორმაციას, დაგეგმეთ რა რესურსები გჭირდებათ, გჭირდებათ დიზაინერები თუ გჭირდებათ ვინმეს პოვნა ბანერების სხვადასხვა ენაზე სათარგმნად? თქვენ ასევე უნდა განსაზღვროთ, როდის არის თქვენი ბანერის დამზადების ბოლო ვადა და რა დროს დახარჯავთ პროექტზე.

თქვენი სარეკლამო ბანერის ტექსტის დაწერა

სარეკლამო ბანერების დამზადებისას მნიშვნელოვანია ტექსტის დაწერა, რადგან ეს საშუალებას მოგცემთ, ნათლად დაუკავშირდეთ თქვენს შეთავაზებას. აქ მთავარი წესია: დაწეროთ მოკლედ, მიმზიდველად და ზუსტად. გაითვალისწინეთ, რომ მაყურებელს არ სურს ტექსტის სტრიქონებად კითხვა, მიუხედავად იმისა, თუ რამდენად კარგადაა დაწერილი. ამიტომ, დაწერეთ მოკლედ.

რა მესიჯის გადმოცემა გსურთ? ეს უნდა იყოს თქვენი მთავარი აზრი, როდესაც სარეკლამო ბანერის ასლს წერთ. დაფიქრდით თქვენი ზოგადი მიზნის შესახებ და დაწერეთ ტექსტი ამის საფუძველზე. თუ ფასდაკლებას სთავაზობთ, გამოიყენეთ მაცდური ტექსტი, როგორიცაა 70%-ანი ფასდაკლება, სადაც ნათლად არის ნათქვამი რას სთავაზობთ.

ტექსტის წერისას ასევე უნდა გახსოვდეთ, რომ მართლწერა და გრამატიკა უნდა იყოს კარგი, ხოლო თუ თქვენ თარგმნით ბანერებს სხვადასხვა ენაზე, დარწმუნდით, რომ ტექსტი მუშაობს თანაბრად და ეფექტურად ყველა ენაზე: მხოლოდ სათარგმნ ვებსაიტს ნუ დაეყრდნობი, აზრი ჰკითხე ენის მცოდნეს.

რეკომენდირებული სტატია: Facebook Ads vs. Google AdWords – ფეისბუქის თუ გუგლის რეკლამა?

ვიზუალური ელემენტები თქვენს ბანერზე

თქვენი სარეკლამო ბანერის ვიზუალური ასპექტი ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ელემენტია, რომლის შესახებაც უნდა იფიქროთ მისი შექმნისას. დიზაინის მოფიქრებისას უნდა გაითვალისწინოთ რამდენიმე ვიზუალური ელემენტი:

ფერის გამოყენება სარეკლამო ბანერის დიზაინში

პირველ რიგში, უნდა იფიქროთ ფერიზე და იმაზე, თუ როგორ აპირებთ მის გამოყენებას. განსხვავებული ფერები განსხვავებულ ემოციებს გამოიწვევს მაყურებელში, როგორც ეს ქვემოთ მოცემულ სურათზეა ნაჩვენები. იმაზე ფიქრი, თუ რა სახის გზავნილის გადმოცემა გსურთ, დაგეხმარებათ ფერების შერჩევაში.

sareklamo-baneris-ferebis-nimushebi

წყარო: The Logo Company

მეორე ნაბიჯზე, ფერის შერჩევისას უნდა იფიქროთ იმაზე, თუ როგორ აპირებთ მის გამოყენებას. ძალიან ბევრი ფერი შეიძლება ყურადღების გამფანტველად ან არასასიამოვნოდ გამოიყურებოდეს, თუმცა ზედმეტად მცირე ფერებმა შეიძლება თვალისმომჭრელობა არ შემატოს რეკლამას, რის გამოც მასზე ხალხი არ დააწკაპუნებს. ეცადეთ, რომ თეთრი სივრცე ეფექტურად გამოიყენოთ, ეს ხელს შეუწყობს თქვენი დიზაინის გაუმჯობესებას.

შრიფტების გამოყენება სარეკლამო ბანერის დიზაინში

ტექსტის ვიზუალური ასპექტიც ასევე მნიშვნელოვანია. აუცილებელა, აირჩიოთ შრიფტი, რომელიც ადვილად იკითხება. მოერიდეთ ძალიან დატვირთული ან ერთი შეხედვით მარტივად წასაკითხი შრიფტების გამოყენებას. თქვენი ტექსტის ფერი ასევე მნიშვნელოვანია, რადგან ეს ხელს შეუწყობს ბანერის ეფექტურობას. დარწმუნდით, რომ თქვენი შრიფტი ბანერის ფონზე მკვეთრად გამოხატულია. იგივე ეხება შრიფტის ზომას და ინტერვალს. ძალიან მცირე ზომის ტექსტს ხალხი გამოტოვებს, ხოლო შრიფტი, რომელიც ძალიან შემჭიდროვებულია, ადვილად ვერ იკითხება.

გრაფიკა და სურათები სარეკლამო ბანერების დიზაინში

სურათები და გრაფიკული დიზაინი სარეკლამო ბანერს ბევრად უფრო მიმზიდველს და თვალშისაცემს გახდის. შეარჩიეთ მისთვის შესაფერისი სურათები. თუ თქვენ ფლობთ ელექტრონული კომერციის მაღაზიას, შეიძლება დაგჭირდეთ ზოგიერთი თქვენი პროდუქტის განთავსება ბანერის რეკლამაში, ან თუ ფლობთ ავტომობილების წარმომადგენლობას, ბანერზე უნდა გამოაჩინოთ თქვენი უახლესი მანქანის მოდელები. გამოიყენეთ სურათები გონივრულად, ისევე როგორც ტექსტი და ფერები, ნუ გადატვირთავთ თქვენს სარეკლამო ბანერს.

გადაწყვიტეთ, როგორი სურათის გამოყენებას აპირებთ. პროფესიონალურ ნამუშევარს შეიძენთ თუ თქვენ თვითონ დაგაიღებთ ფოტოს? გაითვალისწინეთ, რომ ორივე შემთხვევაში სურათის ხარისხი კარგი უნდა იყოს. თუ უხარისხო ფოტოს გამოიყენებთ, თქვენი კომპანია არაპროფესიონალურად წარმოჩინდება და ხალხი აარიდებს თავს დაწკაპუნებას.

როგორ გამოვიყენოთ ანიმაციები ეფექტურად

ანიმაციები არის ვიზუალის საბოლოო ელემენტი, რომელიც უნდა გაითვალისწინოთ დიზაინის გაუმჯობესებისას. მიუხედავად იმისა, რომ ანიმაციებს შეუძლია გააცოცხლოს თქვენი სარეკლამო ბანერი, ნუ გადაამეტებთ და ეცადეთ ზომიერება შეინარჩუნოთ. ანიმაცია უბრალო უნდა იყის. მოერიდეთ ნათებას და ციმციმს, გადასვლები კი გლუვი გახადეთ.

გარდა ამისა, შესაძლებელია ვიდეორგოლის ჩართვაც, თუმცა გაითვალისწინეთ, რომ ის შესაბამისობაში უნდა იყოს თქვენს კამპანიასა და მიზნებთან.

როგორ შევამოწმოთ სარეკლამო ბანერის დიზაინი

არსებობს მხოლოდ ერთი უტყუარი გზა იმის დასადგენად, გაუმჯობესდა თუ არა დიზაინი და ეს არის ნამუშევრის ტესტირება. თქვენი სარეკლამო ბანერების შემოწმების საუკეთესო გზაა A / B ტესტირება. ეს ნიშნავს ორი სხვადასხვა ვარიანტის გამოყენებას, მათ შედეგებზე დაკვირვებას და შემდეგ უკეთესის დატოვებას. თქვენ უნდა დააკვირდეთ, რომელს უკეთესი მაჩვენებლები აქვს დაწკაპუნების მიხედვით, ლიდების გენერაციისა და გაყიდვების თვალსაზრისით. ასევე მოითხოვეთ უკუკავშირი კოლეგების, მომხმარებლების ან თქვენი სამიზნე აუდიტორიისგან ინტერნეტ ფორუმებზე. ეს დაგეხმარებათ ცვლილებების შეტანაში და მასზე არსებულ რეაქციასაც შეამოწმებთ.

იხილეთ ჩვენი სერვისები:

იხილეთ რეკომენდირებული სტატიები:

გამოგვყევით სოციალურ ქსელებში:

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings