ბრენდბუქი ემსახურება კომპანიის იდენტურობას, რომელიც უზრუნველყოფს მითითებებს თანმიმდევრული წარმომადგენლობისთვის ყველა პლატფორმაზე. ინფორმაციებით სავსე სამყაროში, ბრენდის თანმიმდევრული არსებობა სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია აღიარებისა და ნდობისთვის. ლოგოს გამოყენების, ფერების პალიტრების, ტიპოგრაფიისა და ხმის ტემბრის გამოკვეთით, ბრენდბუქი უზრუნველყოფს კომუნიკაციის ერთგვაროვნებას, ხელს უწყობს ბრენდის ლოიალობას და მომხმარებლებთან რეზონანსს.
ბრენდბუქი არის ის, რაც ყველა წარმატებულ კომპანიას ჭირდება!
მცირე და საშუალო ბიზნესის წარმოებისას, შეიძლება ძალიან დაკავებული იყოთ ყოველდღიური საქმიანობით. დრო კი აღარ დაგრჩეთ იმისთვის, რომ შეაჩეროთ და გაითვალისწინოთ თქვენი ბრენდის საერთო სახე და შეხედულება. ვიზუალური იდენტურობის კოდირება ბრენდის წიგნად კი შეიძლება კიდევ უფრო რთული ჩანდეს.
თუმცა იქნებ ღირდეს ბრენდის სახელმძღვანელო იმად, რომ თქვენი დრო და ძალისხმევა დაუთმოთ?! ბრენდის სახელმძღვანელოს არსებობა არამარტო ფულს დაგიზოგავთ, არამედ შეძლებთ მიიღოთ მეტი ჩართულობა, მეტი მომხმარებელი და უკეთესი შედეგი მიიღოთ თქვენი მარკეტინგული ძალისხმევით.
ანუ რა არის ბრენდბუქი? ეს ბლოგი დაგეხმარებათ ამის გაგებაში.
ყოველთვის, როდესაც ვიზუალური შინაარსის ახალ ნაწარმს ქმნით, თქვენ განსაზღვრავთ თქვენს ბრენდს პოტენციური მომხმარებლებისთვის. იქნება ეს სოციალური მედიის პოსტი, ან ცალკეული პროდუქტის ვიდეო, თქვენ გამოხატავთ ბრენდის იდენტურობას, ხარისხის ერთგულებას და საერთო ღირებულებას.
ეს ხდება იმის მიუხედავად, ბრენდბუქი გაქვთ თუ არა. ასე რომ, არ გსურთ დარწმუნდეთ, რომ თქვენს მიერ წარმოებული ვიზუალური შინაარსის ყველა ნაწარმი ერთსა და იმავე შეტყობინებას გადმოსცემს? ცუდად გაკეთებულმა ვიდეომ შეიძლება დაგაკარგვინოთ თქვენი პოტენციური მომხმარებელი. ბრენდგარეშე ინფოგრაფიკა დიდად არ შეუწყობს ხელს თქვენი კომპანიის პოპულარიზაციას, თუ ვერავინ მიხვდება, რომ ეს თქვენი ნაწარმია.
ბრენდბუქი აყალიბებს თქვენი ორგანიზაციის მთლიან ვიზუალურ იდენტურობას ერთობლივ, მთლიან რესურსად. ეს დოკუმენტი – იქნება ეს PDF თუ ბეჭდური ბროშურა – შეიძლება გამუდმებით გამოიყენონ სახელმძღვანელოდ თქვენი ორგანიზაციის თანამშრომლებმა.
წარმატებული პარტნიორობა ქმნის საიმედოობის საფუძვლებს! ჩვენი ნამუშევრები მეტყველებენ ხარისხზე, რომელსაც გთავაზობთ.
ტიპური ბრენდბუქი მოიცავს შემდეგს:
ბრენდის სახელმძღვანელო შეიძლება, შეიცავდეს სხვა ელემენტებსაც. და ყველა ამ შემთხვევაში, იგი მოიცავს ინსტრუქციას მათი გამოყენების შესახებ. მაგალითად, ზოგიერთი შრიფტი გამოიყენება მხოლოდ სათაურებში, მაშინ როცა სხვა სახის შრიფტი აგებულების ასლისთვის გამოდგება.
ყველა ეს ელემენტი თქვენი, როგორც ბრენდის ვიზუალური იდენტურობის ნაწილია. ეს იდენტობა ფრთხილად უნდა იყოს შემუშავებული თქვენი ბრენდის მიზნის, ღირებულებების, ამბიციების, მახასიათებლებისა და დაპირებების ზუსტად გამოსახატად. ბრენდბუქი უბრალოდ არის რესურსი, რომელიც ყველა ელემენტის გამოყენებას აადვილებს თქვენი კომპანიის მუდმივ კომუნიკაციაში.
ესეიგი, რა არის ბრენდბუქი? ის გამოხატავს თუ ვინ არის თქვენი კომპანია და ვინ გსურთ გახდეთ. როგორც ყველა ბიზნესს სჭირდება მისიის განსაზღვრა, ასევე ყველა ბიზნესს სჭირდება ბრენდბუქი.
ჩვენ გთავაზობთ:
თუ თქვენს ბიზნესს ჯერ არ აქვს ფერი, დიზაინი, ლოგო და ასე შემდეგ ჩვენ გთავაზობთ მის შემუშავებას, კომპანიის ინტერესების გათვალისწინებით.
წაიკითხეთ ჩვენი ბლოგის სხვა საინტერესო სტატიები:
გამოგვყევით სოციალურ ქსელებში:
საკონტაქტო ფორმა
გაქვს შეკითხვები?
სამუშაო საათები
ორშ-პარ: 10:00-19:00 საათი
შაბ-კვირ: 11:00-18:00 საათი
© 2023 IMC.GE - All rights reserved. IMC LLC