IMC

SEO სეო სპეციალისტი

SEO სპეციალისტი

დასაწყისშივე გეტყვით, რომ დღეს საქართველოში არსებული ვებ საიტების უმეტესობა ხელიდან უშვებს უდიდეს შესაძლებლობას, რომ მიიღოს უფასო ტრეფიკის დიდი ნაწილი, რომელიც გუგლიდან მოდის. ამ ყველაფრისთვის ვებ საიტს, პირველ ყოვლისა, სჭირდება სათანადო ცოდნისა და გამოცდილების მქონე SEO პეციალისტი, რომელიც თავისი ძალისხმევით თქვენს ვებ გვერდებს მიიყვანს ისეთ კონდიციებამდე, რომ დააკმაყოფილოს მსოფლიოს წამყვანი საძიებო სისტემების მოთხოვნები. ყველაფრის დასაწყისი არის ვებ საიტების დამზადება, რომელსაც შემდგომი განვითარება სჭირდება. რა თქმა უნდა, საძიებო სისტემებს შორის წამყვანი პოზიციები უჭირავს Gooogle-ს, რომელზეც მოდის ქართული ინტერნეტ სივრცეში მაძიებლების დაახლოებით 90%. მას კი სურს, რომმომხმარებლებს მიაწოდოს მაქსიმალურად შესაბამისი, ადეკვატური და მაღალი ხარისხის კონტენტი, რათა შეინარჩუნოს და კიდევ უფრო გაზარდოს ბაზარზე საკუთარი წილი. თუ თქვენი ვებ საიტი ვერ დააკმაყოფილებს სათანადო პირობებს, არ ექნება გამართული SEO ოპტიმიზაცია, ცხადია, ვერ გადავა ტოპ პოზიციებზე და დაკარგავს შესაბამისი მაძიებლების უფასო ტრეფიკს.

თუ გჭირდებათ გამოცდილი და კვალიფიციური სეო სპეციალისტი, დაგვიკავშირდით: 593 26 26 12

დამატებითი ინფორმაცია სეოს შესახებ შეგიძლიათ, მიიღოთ ჩვენი ბლოგის სტატიებში, ან ჩვენი ვებსაიტის ძიების ველში მოძებნოთ ტერმინი „SEO”, რათა ინფორმაციულად მოემზადოთ იმისთვის, თუ რას უნდა ელოდეთ ამ მომსახურების შემდეგ. დამერწმუნეთ, არც ისე ცოტაა…

რას აკეთებს Seo სპეციალისტი?

ეს როლი მარკეტინგული სტრატეგიისა და გუნდის განუყოფელი ნაწილია.

თუ თქვენ არ გყავთ ბევრი ვიზიტორი თქვენს ვებსაიტზე, შეიძლება დაგჭირდეთ თქვენი საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციია (SEO). სეო სპეციალისტი კი დაგეხმარებათ სწორედ ამაში.

ამ საკვანძო სიტყვების მეფეებს შეუძლიათ უფრო მეტი ღირებული ტრეფიკის შექმნა, ვიდრე თქვენს ყოველთვიურ სარეკლამო ბიუჯეტს.

seo სპეციალისტი

კონკრეტულად რას აკეთებს SEO სპეციალისტი?

საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციის (SEO) სპეციალისტი აუმჯობესებს ვებსაიტების რეიტინგს ძირითად საძიებო სისტემებში, როგორიცაა Google, Bing და სხვა.

სპეციალისტი უზრუნველყოფს გვერდის ოპტიმიზაციას შესაბამისი ძიების შედეგების და მომხმარებლის პოზიტიური გამოცდილების მისაღებად, საიტის მზარდი ტრაფიკის, ლიდერობის მოცულობის და ბრენდის ცნობადობის მისაღებად.

“SEO სპეციალისტის მთავარი მიზანი იგივეა, რაც ნებისმიერი მარკეტერის: შექმნას მეტი გაყიდვები კომპანიისთვის”, – ამბობს ბრეტ ბასტელო, SEO მენეჯერი Inseev Interactive-ში, სან დიეგოს  ციფრული მარკეტინგის სააგენტოში.

გვერდის ჭკვიანური ტაქტიკის გამოყენებით – საკვანძო სიტყვების ტეგებით, შიდა ბმულებით, სუფთა URL-ები და ა.შ. – “SEO-ს სპეციალისტს შეუძლია, გაზარდოს ვებსაიტის ხილვადობა საძიებო სისტემებში, რაც საბოლოოდ იწვევს ტრაფიკის გაზრდას და მეტ გაყიდვებს.”

სხვა მოვალეობები მოიცავს სათაურის და მეტა თეგების გაწერას და შენარჩუნებას, URL გადამისამართებებს და 404 შეცდომების კონტროლს; კონკურენტების ინტერნეტ აქტივობის ანალიზს; Google Search Console და მსგავსი ვებმასტერების ინსტრუმენტების მონიტორინგს; „Link building“ შესაძლებლობების იდენტიფიცირებას; და სააგენტოებთან და გაყიდვების მენეჯერებთან კონტრაქტების მოლაპარაკებას.

ზოგიერთი ასევე მჭიდროდ თანამშრომლობს მარკეტინგისა და კრეატიული გუნდების წევრებთან, რათა განავითაროს ახალი ინიციატივები და მონიტორინგი გაუწიოს სოციალური მედიის ანგარიშების მუშაობას, მომხმარებლის ჩართულობის გაზრდის მიზნით.

SEO არის საძიებო სისტემის მარკეტინგის (SEM) განუყოფელი ნაწილი. რა თქმა უნდა, SEM-ის ცოდნა აუცილებელია SEO-ს სპეციალისტებისთვის, მაგრამ ის ასევე სასარგებლოა ყველასთვის, მარკეტერიდან დაწყებული, ფრილანსერი კოპირაითერით დამთავრებული.

სეო სპეციალისტი

რა უნარები სჭირდება SEO სპეციალისტს?

კომუნიკაციის უნარი ყველაფერია. თუ კლიენტი დაგიქირავებს მისი საიტის ოპტიმიზაციისთვის, თქვენ უნდა შეძლოთ მოქმედების საუკეთესო კურსის ჩამოყალიბება და ახსნა, თუ რატომ არის ეს მისთვის საუკეთესო გზა.

„მათ უნდა გააცნობიერონ, რას აკეთებთ, რათა გაიაზრონ და დარწმუნებულნი იყვნენ, რომ თქვენ იღებთ ბრძნულ გადაწყვეტილებებს მათი კომპანიისთვის“, – თავის აზრს გვიზიარებს კრის ჰორტონი, მთავარი კონსულტანტი Dr. Rankwell-ში, SEO საკონსულტაციო კომპანია ლოურენსვილში.

ასევე მნიშვნელოვანია რისკების შეფასება – „განსხვავების ცოდნა ცვლილებებს შორის, რომლებმაც შეიძლება, მნიშვნელოვნად დააზიანოს ვებსაიტის პროგრესი და ცვლილებებს შორის, რომლებსაც შეუძლიათ წინსვლის მოტანა“ – ასევე მნიშვნელოვანია ტენდენციების და იმის პროგნოზირება, თუ როგორ იმოქმედებს ისინი მომავალ ტრაფიკზე, ამბობს ჰორტონი.

თქვენ უნდა იცოდეთ Google Analytics (ან სხვა ვებ ანალიტიკის ინსტრუმენტი), რა თქმა უნდა, ასევე SEO ინსტრუმენტები, როგორიცაა SEMrush, Moz, ან Ahrefs.

ვინ არის SEO სპეციალისტის ხელმძღვანელი?

ეს დამოკიდებულია კომპანიაზე და მის სტრუქტურაზე. როგორც კომპანია „აიემსის“ თანამფლობელი და ციფრული მარკეტინგის მთავარი სპეციალისტი, ედიკა ელბაქიძე ანგარიშს უწევს თავის კლიენტებს. სხვებმა შეიძლება, შეატყობინონ მთავარ SEO-ს ან მარკეტინგის დირექტორს.

არის რამე ამ სამუშაოს მსგავსი?

არა, ამბობს ჰორტონი. „ეს არის ძალიან სპეციფიკური უნარების ნაკრები, რომელიც მოითხოვს დიდ დეტალურ ყურადღებას.”

„ეს სამუშაო ნამდვილად რთულად აღსაწერია,” დასძენს ბასტელო. „ხშირად, როდესაც ვცდილობ სხვებს ავუხსნა ჩემი საქმე, უბრალოდ ვამბობ „ციფრულ პიარს”.

როგორ შეიძლება ვინმემ შეაღწიოს ამ სფეროში?

მარკეტინგის განთლება სასარგებლოა, მაგრამ იმის გამო, რომ SEO ძალიან სპეციფიკურია, არ არსებობს ბევრი სასწავლებლის კურსი, რომელიც მოგცემთ თქვენთვის საჭირო უნარებს, განმარტავს ჰორტონი. გირჩევთ ინტერნეტში მრავლად არსებული მასალის შესწავლას.

seo specialisti

Რას უნდა ელოდოთ SEO სპეციალისტად მუშაობისას ?

  • SEO სპეციალისტად მუშაობა თქვენგან მოითხოვს, რომ მუდმივად გადახედოთ თქვენს უნარებს და იყოთ განახლებული მუდმივად ცვალებად ტექნოლოგიურ განვითარებასა და ტენდენციებთან. ამის გაკეთება შეგიძლიათ SEO და ინტერნეტ მარკეტინგის ბლოგების წაკითხვით და საძიებო სისტემის ალგორითმებში ცვლილებების თვალყურით – განსაკუთრებით Google-ის. თქვენ ასევე დაგჭირდებათ დროისა და ძალისხმევის ინვესტიცია Link Building-ის სტრატეგიების შესაქმნელად.
  • თქვენ უნდა იყოთ მოქნილი, რადგან სავარაუდოდ, თქვენი დატვირთვა იქნება მრავალფეროვანი, შესაძლოა ერთ დღეს ვებ საიტის სტრუქტურაში შეიტანოთ ცვლილება და მეორე დღეს დაწეროთ ორიგინალური კონტენტი ვებგვერდებისთვის. თუმცა, თქვენ ხშირად გექნებათ დიდი კონტროლი იმაზე, თუ როგორ გაანაწილოთ თქვენი დატვირთვა.
  • საზღვარგარეთ SEO-ს ბაზარზე დიდი კონკურენციაა, მაგრამ საქართველოში ჯერჯერობით ახლა იკიდებს ფეხს და ნელნელა იზრდება. სავარაუდოდ, SEO სპეციალისტები ყოველთვის მოთხოვნადი იქნებიან.

დასკვნა

Seo სპეციალისტის სამუშაოს მნიშვნელობის შესახებ, უამრავი მასალის გაცნობა შეგიძლიათ, როგორც ჩვენს ბლოგზე, ისე ინტერნეტ სივრცეში არსებულ ზღვა მასალაში. გაეცანით მეტ ინფორმაციას და ანდეთ თქვენი კომპანიის ციფრული მარკეტინგი გამოცდილ და კვალიფიციურ გუნდს.

თუ თქვენ ჯერ კიდევ არ გადაგიწყვეტიათ, ვის ანდოთ საკუთარი კომპანიის მრავალწლიანი მარკეტინგული განვითარება ციფრული მიმართულებით, კომანია IMC აიემსი, SEO მომსახურების გარდა, ასევე გთავაზობთ ბრენდინგს, ბრენდბუქის შექმნას, სოციალური გვერდების მართვას/ედვერთაიზინგს, მარკეტინგს, გრაფიკული დიზაინის მომსახურებას, ფოტოგრაფის მომსახურებას, ვიდეო გადაღებას, კოპირაითინგს და სხვა… დაგვიკავშირდით ნომერზე: 593 26 26 12 ან მოგვწერეთ Facebook გვერდზე IMC აიემსი

რეკომენდებული სტატიები:

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings