IMC

reklama-guglSi

რეკლამა გუგლში: Google Ads (AdWords) – საუკეთესო PPC რეკლამა

მთავარი - რეკლამა გუგლში: Google Ads (AdWords) – საუკეთესო PPC რეკლამა

კომპანია IMC აიემსი გთავაზობთ Google Ads (AdWords) რეკლამის სრულფასოვან მომსახურებას. განათავსეთ რეკლამა გუგლში ჩვენთან ერთად და  მყისიერად გაზარდეთ ვიზიტორთა რაოდენობა თქვენს ვებ-გვერდზე. შეიტანეთ თქვენს ინტერნეტ მარკეტინგულ სტრატეგიაში Google Ads-ის PPC (Pay-Per-Click) რეკლამები და გადაიხადეთ თანხა მხოლოდ იმ დაწკაპუნებებში, რომლებსაც მომხმარებლები თქვენამდე მოსასვლელად გამოიყენებენ.

რა არის Google Ads (AdWords)?

Google Ads (ადრინდელი Google AdWords და Google AdWords Express) ონლაინ რეკლამის გადაწყვეტაა, რომელსაც იყენებენ ბიზნესები თავიანთი პროდუქტებისა და სერვისების დასაწინაურებლად Google Search-ში, YouTube-ში და სხვა ვებ საიტებზე. აგრეთვე, Google Ads საშუალებას აძლევს რეკლამის განმთავსებლებს, აირჩიონ კონკრეტული მიზნები მათი რეკლამებისთვის, როგორიცაა სატელეფონო ზარებისა ვებსაიტების ნახვების მოზიდვა. Google Ads ანგარიშით რეკლამის განმთავსებლებს შეუძლიათ ბიუჯეტისა და სამიზნეების პარამეტრების დაყენება და რეკლამების ნებისმიერ დროს დაწყება ან შეჩერება.

რა უპირატესობები აქვს რეკლამას გუგლში?

რეკლამა გუგლში საშუალებას გაძლევთ აჩვენოთ თქვენი რეკლამები იმ ხალხს, ვინც, სავარაუდოდ, დაინტერესდება თქვენი პროდუქციითა და მომსახურებით, ხოლო ფილტრაციის საშუალებით, გამოირიცხება ის, ვინც არ იქნება დაინტერესებული. თქვენ შეგიძლიათ აკონტროლოთ, დააწკაპუნეს თუ არა იმ ადამიანებმა თქვენს რეკლამებზე. ონლაინ რეკლამა ასევე გაძლევთ შესაძლებლობას, მიაღწიოთ პოტენციურ მომხმარებლებს, რადგან ისინი იყენებენ მრავალ მოწყობილობას – კომპიუტერს, ლეპტოპს, ტაბლეტს და სმარტფონს.

Google Ads საშუალებას გაძლევთ ისარგებლოთ ონლაინ რეკლამირების უპირატესობებით: აჩვენეთ თქვენი რეკლამები სწორ ადამიანებს, საჭირო ადგილას და საჭირო დროს. Google Ads გთავაზობთ რამდენიმე ს

  • რეკლამა გუგლში ზრდის გაყიდვების მოცულობას ინტერნეტში. Google Ads-ის მეშვეობით თქვენი გაყიდვების მოცულობა გაიზრდება მყისიერად და თვალსაჩინოდ.
  • საკვანძო სიტყვები (Keywords). კამპანიის დაწყებამდე შეირჩევა ის საკვანძო სიტყვები, რომლებსაც მომხმარებლები ძიების დროს იყენებენ. ამრიგად, თქვენამდე მოდის უშუალოდ ის მომხმარებელი, რომელსაც სჭირდებით.
  • იხდით მხოლოდ მომხმარებლებში. ციფრული მარკეტინგის სხვა არხებისგან განსხვავებით, აქ იხდით მხოლოდ იმ მომხმარებლებში, რომლებიც თქვენი შეთავაზებით არიან დაინტერესებული. განსხვავებით სოციალური ქსელების (მაგ. Facebook) რეკლამებისგან, სადაც მომხმარებლები თქვენ გპოულობენ, აქ თქვენ პოულობთ მომხმარებლებს, რომლებსაც სჭირდებათ პროდუქცია ან მომსახურება. (Facebook რეკლამებსა და  Google Ads-ის შედარება შეგიძლიათ იხილოთ აქ)
  • ვაკონტროლებთ სტატისტიკას. Google Ads კამპანიის წარმოებისას გაქვთ შესაძლებლობა, თვალყური ადევნოთ მომხმარებელთა აქტივობას. აქ თქვენ ნახავთ, რამდენმა ადამიანმა დააწკაპუნა რეკლამას, რამდენი გადაიხადეთ თითოეულ კლიკში და ა.შ. 24 საათიანი კონტროლი საშუალებას გვაძლევს რეკლამის ეფექტურობა შევაფასოთ.
  • ადგილობრივი და გლობალური რეკლამირება. Google Ads-ი საშუალებას გაძლევთ, თქვენი ხმა მიაწვდინოთ როგორც ადგილობრივ მომხმარებლებს, ისე საზღვარ გარეთ მცხოვრებთ.

როგორ მუშაობს რეკლამა გუგლში Google Ads?

Google Ads-ის მუშაობა გულისხმობს თქვენი რეკლამის ჩვენებას, როდესაც ხალხი ონლაინ ეძებს იმ პროდუქტებსა და სერვისებს, რომლებსაც თქვენ სთავაზობთ. ჭკვიანი ტექნოლოგიის ეფექტურად გამოყენებით Google Ads გეხმარებათ, წარუდგინოთ რეკლამები თქვენს პოტენციურ კლიენტებს ზუსტად იმ მომენტში, როდესაც ისინი მზად არიან მოქმედებისთვის.

  1. იწყებთ მიზნის არჩევით, რომელიც შეიძლება იყოს მეტი სტუმრის მიღება ვებსაიტზე ან მეტი სატელეფონო ზარის მიღება თქვენს ბიზნესში.
  2. შემდეგ ირჩევთ გეოგრაფიულ რეგიონს, სადაც უნდა მოხდეს თქვენი რეკლამის ჩვენება. ის შეიძლება იყოს თქვენი ბიზნესიდან მცირე რადიუსში ან უფრო ფართო არეალი, მაგ. ქალაქები, შტატები ან მთელი ქვეყნები.
  3. დაბოლოს, ჩამოაყალიბებთ თქვენს რეკლამას და დააყენებთ ყოველთვიური ბიუჯეტის ზედა ზღვარს.

როგორც კი თქვენი რეკლამა გუგლში დამტკიცდება, ის გამოჩნდება ყოველთვის, როდესაც თქვენს სამიზნე რეგიონში მომხმარებლები მოძებნიან თქვენი პროდუქტის ან სერვისის მსგავს პროდუქტს ან სერვისს. თქვენ გადაიხდით მხოლოდ მაშინ, როდესაც მომხმარებლები ჩაერთვებიან თქვენს რეკლამაში, მაგალითად, დააწკაპუნებენ თქვენს რეკლამაზე ან დარეკავენ თქვენს ბიზნესში.

Google Ads-ის რა სხვადასხვა ტიპები არსებობს?

არსებობს Google Ads-ის სამი ძირითადი ტიპი:

  • Search Network კამპანიები — ეს რეკლამები, როგორც წესი, ტექსტური ფორმისაა და შეიძლება გამოჩნდეს Google Search-ის შედეგების გვერდებზე, როდესაც ვინმე ეძებს თქვენი პროდუქტის ან სერვისის მსგავს პროდუქტს ან სერვისს
  • Display Network კამპანიები — ეს რეკლამები, როგორც წესი, სურათის ფორმისაა და ნაჩვენებია ვებსაიტებზე ან აპებში, რომლებსაც სტუმრობენ თქვენი კლიენტები
  • ვიდეო კამპანიები — ეს რეკლამები, როგორც წესი, 6 ან 15-წამიანი ვიდეოებია და ნაჩვენებია პირდაპირ YouTube კონტენტის წინ ან მის განმავლობაში

რა არის CPC (თითო დაწკაპუნების ღირებულება) ან PPC (თითო დაწკაპუნებაზე გადახდა) რეკლამა?

CPC (თითო დაწკაპუნების ღირებულება) ან PPC (თითო დაწკაპუნებაზე გადახდა) ნიშნავს, რომ რეკლამისთვის იხდით მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ მასზე ვინმე დააწკაპუნებს.

რეკლამის სხვა მოდელებია:

  • თითო ჩვენების ღირებულება. იხდით იმის მიხედვით, რამდენჯერაც მოხდება თქვენი რეკლამის ჩვენება (არა დაწკაპუნება)
  • თითო ჩართულობის ღირებულება. იხდით, როდესაც მომხმარებელი შეასრულებს წინასწარ განსაზღვრულ ჩართულობას (მაგალითად, თქვენი ვიდეო რეკლამის ყურება)

რა ღირს Google Ads?

თქვენი Google Ads-ის ღირებულება განისაზღვრება თქვენი ბიუჯეტის პარამეტრებით. Google Ads თითქმის ყველა ბიუჯეტით მუშაობს. თანხა ჩამოგეჭრებათ მხოლოდ მაშინ, როდესაც მომხმარებლები მოახდენენ ინტერაქციას თქვენს რეკლამასთან, მაგალითად, დააწკაპუნებენ თქვენი ვებსაიტის მოსანახულებლად ან დარეკავენ თქვენს ბიზნესში. Google Ads-ით არ არსებობს მინიმალური დანახარჯის მოთხოვნა და კონტრაქტის სავალდებულო ხანგრძლივობა — რეკლამების შეჩერება ნებისმიერ დროს შეგიძლიათ. დაწკაპუნების ან ზარის ღირებულება რამდენიმე ფაქტორს ეფუძნება.

რატომ კომპანია IMC აიემსი?

მართალია, Google ყოველთვის ცდილობს ყველა თავისი მომსახურება მომხმარებლისათვის მარტივი და ხელმისაწვდომი გახადოს, თუმცა გამოუცდელის ხელით წარმოებული Google Ads კამპანია შესაძლოა, არც ისე წარმატებული აღმოჩნდეს და ფულის წყალში გადაყრა გამოვიდეს. შესაძლებელია, თქვენივე ხელით, ან ახალბედას დახმარებით გახსნათ კამპანია, თუმცა აქ წარმატებისთვის მთავარია არაერთი დეტალის გათვალისწინება და ბაზრის კვლევა. გამოკლვევა იმ საკვანძო სიტყვებისა, რომელსაც მომხმარებელი იყენებს Google-ში ძებნისას.  ამ ყველაფერს კი მრავალწლიანი გამოცდილების საფუძველზე ჩვენ წარმატებით ვახორციელებთ.

დაგვიკავშირდით და ჩართეთ თქვენს ინტერნეტ მარკეტინგის სტრატეგიაში Google Ads (AdWords), შედეგებიც არ დააყოვნებს!

+995593262612 / +995551180613

იხილეთ ჩვენი სხვა სერვისები:

იხილეთ რეკომენდირებული სტატიები:

გამოგვყევით სოციალურ ქსელებში:

სტატიაში გარკვეული ტექსტის წყაროა: Google

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings