SEO ოპტიმიზაცია, იგივე საძიებო სისტემებში ოპტიმიზაცია – ეს არის “ბუნებრივი” საშუალება ვებ-გვერდის ხილვადობის გასაზრდელად ისეთ საძიებო სისტემებში, როგორიცაა Google, Bing, Yandex და ა.შ. ეს „ჯადოსნური“ გარდაქმნა დაეხმარება თქვენს საიტს საძიებო სისტემის ძიების გვერდზე წამყვანი პოზიციების მოპოვებაში.
მომსახურების მისაღებად დაგვიკაგვშირდით ნომერზე: +995 593 26 26 12
კომპანია “IMC აიემსი” გთავაზობთ სერვისს – seo ოპტიმიზაცია. ჩვენს მიერ შემუშავებული სტრატეგიების დახმარებით თქვენს ვებ საიტსა და მასზე განთავსებულ კონტენტს მიეცემა საძიებო სისტემის პირველ გვერდსა და წამყვან პოზიციებზე გაომჩენის შესაძლებლობა. საძიებო სისტემებიდან შემოსული ორგანული ტრეფიკი უდიდეს ბენეფიტს მოგიტანთ მომდევნო წლების განმავლობაში
“Search Engine Optimization” საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია.
ეს არის თქვენი ვებსაიტის ოპტიმიზაცია საძიებო სისტემის (მაგ: Google) ალგორითმის შესაბამისად, რათა ძებნისას მოწინავე პოზიციებზე გამოჩნდეს. SEO ყურადღებას ამახვილებს ორგანული (უფასო) ძიების შედეგების რეიტინგის გაუმჯობესებაზე. თუ ვებსაიტი გაქვთ და გსურთ მეტი ტრაფიკის მიღება, ეს თქვენი მარკეტინგული ძალისხმევის ნაწილი უნდა იყოს.
როგორ მუშაობს საძიებო სისტემების ოპტიმიზაცია?
ისეთი საძიებო სისტემები, როგორიცაა Google, Yandex, Bing და სხვა, იყენებენ ბოტებს, რომლებიც „დაცოცავენ“ ინტერნეტში, საიტებიდან საიტებზე გადაადგილდებიან, ამ გვერდების შესახებ ინფორმაციის შეგროვებისა და ინდექსირებისთვის. შემდეგ, მრავალმხრივი ალგორითმით ანალიზდება ვებგევრდში განთავსებული ინფორმაცია და სხვადასხვა ფაქტორისა თუ სიგნალების გათვალისწინებით წყდება, რომელი საიტი რომელ პოზიციაზე განთავსდეს ძიების შედეგებში.
ძიების რანკის ფაქტორები შეიძლება ჩაითვალოს მომხმარებლის გამოცდილების ასპექტებზე მინდობილად. სხვადასხვა საძიებო სისტემას აქვს მნიშვნელოვანი ფაქტორების სხვადასხვა თანმიმდევრობა და ღირებულება. გამომდინარე იქიდან, რომ ჩვენს ქვეყანაში ყველაზე პოპულარული საძიებო სისტემა არის Google, შემოგთავაზებთ მის ძირითად SEO ოპტიმიზაციის ფაქტორებს. შესაძლოა, თანმიმდევრობა ყოველთვის ასეთი არ იყოს, თუმცა არსებობს მნიშვნელოვანი ფაქტორები
რატომ არის SEO ოპტიმიზაცია მნიშვნელოვანი მარკეტინგისთვის?
SEO ოპტიმიზაცია არის ციფრული მარკეტინგის ფუნდამენტური ნაწილი, რადგან ადამიანები ყოველწლიურად ტრილიონობით ძიებას ახორციელებენ. ხშირად მათ კომერციული მიზანი აქვთ, იპოვონ ინფორმაცია პროდუქტებისა და მომსახურებების შესახებ. ბევრ შემთხვევაში ძებნა ბრენდის ციფრული ტრაფიკის ძირითადი წყაროა და ავსებს სხვა მარკეტინგულ არხებს. ძიების შედეგებში კონკურენტებზე უფრო მეტ ხილვადობას და მაღალ რეიტინგს, შეუძლია არსებითი გავლენა იქონიოს თქვენს წარმატებაზე.
ამასთან, ბოლო რამდენიმე წლის განმავლობაში ვითარდება ძიების შედეგები, რათა მომხმარებლებს მიეცეთ უფრო მეტი პირდაპირი პასუხი და ინფორმაცია, რაც უფრო მეტ მომხმარებელს შეინარჩუნებს შედეგების გვერდზე, სხვა ვებსაიტებზე გადაყვანის ნაცვლად.
ასევე გაითვალისწინეთ, რომ ძიების შედეგებში ისეთი მახასიათებლების გამოჩენა, როგორიცაა მდიდარი შედეგები და ცოდნის პანელები, შეიძლება გაზარდონ ხილვადობა და მომხმარებლებს მიაწოდონ მეტი ინფორმაცია თქვენი კომპანიის შესახებ პირდაპირ შედეგებში.
როგორ დაგეხმარებათ კომპანია IMC?
გამოცდილი, კვალიფიციური და კრეატიული გუნდი დაალაგებს ყველა იმ დეტალს და ფაქტორს თქვენს საიტზე, რაც გახდის SEO ოპტიმიზაციას წარმატებულს. შეისწავლის და ვებსაიტზე მოარგებს ყველა იმ შესაძლო დეტალს, რომელიც მოგანიჭბთ უპირატესობას საძიებო სისტემაში. ჩვენი მარკეტინგული სტრატეგიები აწევს საიტის რანკს და გახდის კონკურენტუნარიანს არსებულ ბაზარზე.
ჰოლისტიკური SEO ოპტიმიზაცია
თქვენი ძირითადი მიზანი უნდა იყოს საუკეთესო ვებსაიტის შექმნა და ხანგრძლივად შენარჩუნება. ნუ ეცდებით Google-ის მოტყუებას, არამედ გამოიყენეთ მდგრადი, გრძელვადიანი სტრატეგია. რანკირება ავტომატურად მოხდება, თუ თქვენი ვებსაიტი მაღალი ხარისხისაა. Google- ს სურს, თავისი მომხმარებლები საჭირო ადგილას მიიყვანოს. ამისთვის კრებს მსოფლიოს ყველა ონლაინ ინფორმაციას, და ხდის მას ყველასთვის ხელმისაწვდომს და სასარგებლოს.
გარდა ამისა, Google-ს, რა თქმა უნდა, ფულის გამომუშავება სურს. ამის მისაღწევად, ისინი უნდა დარწმუნდნენ, რომ ხალხი განაგრძობს Google-ის გამოყენებას. ეს ნიშნავს, რომ მათ მოუწევთ ხალხს აჩვენონ ის შედეგები, რასაც ეძებენ. ასე რომ, თუ თქვენი ვებსაიტი საუკეთესოა თქვენს ბაზარზე, Google-იც პირველ ადგილზე გამოაჩენს მას.
Google- ში მუდმივი რეიტინგისთვის საჭიროა გრძელბადიანი SEO სტრატეგია. ხედვა, რომელიც ორიენტირებულია თქვენი ვებსაიტის ყველა ასპექტზე და მის მარკეტინგზე. ტექნიკური მხარე, მომხმარებელთა გამოცდილება სტატიის შინაარსი თქვენს ვებგვერდზე – ყველაფერი მაღალ დონეზე უნდა იყოს. საძიებო სისტემაში რეიტინგის შესანარჩუნებლად უნდა შეიმუშაოთ გრძელვადიანი SEO მიდგომა.
ჰოლისტიკური SEO მოითხოვს:
- საიტის სიმსუბუქე, ჩატვირთვის სისწრაფის გასაზრდელად
- სათაურების შემუშავება და გამოყოფა
- სურათების ოპტიმიზაცია
- საიტის კოდის სტრუქტურა და მინიმალიზაცია
- საკვანძო სიტყვები და სიტყვათა ღრუბელი
- Google, Yandex და Bing სისტემის ხელსაწყოების გამოყენება
ჰოლისტიკურ SEO-ში დიდი მნიშვნელობა ენიჭება On-page და Off-page ფაქტორები:
გვერდის (On-page) SEO ფაქტორები
თქვენი ვებ-გვერდის რეიტინგი ნაწილობრივ განისაზღვრება (On-page) ფაქტორებით. გვერდის SEO ფაქტორები არის ყველაფერი ის, რითაც შეგიძლიათ გავლენა მოახდინოთ უშუალოდ თქვენი ვებსაიტიდან. ეს ფაქტორები მოიცავს ტექნიკურ ასპექტებს (მაგ: თქვენი კოდის ხარისხი და საიტის სიჩქარე) და შინაარსთან დაკავშირებულ ასპექტებს, როგორიცაა ვებ-გვერდის სტრუქტურა ან სტატიის ხარისხი თქვენს ვებ-გვერდზე. ეს ყველაფერი გადამწყვეტი მნიშვნელობისაა SEO ფაქტორების შესახებ.
გარე (Off-page) SEO ფაქტორები
გვერდისსშიდა SEO ფაქტორების გარდა, არსებობს გარე ფაქტორებიც. ეს ფაქტორები მოიცავს სხვა ვებსაიტების ბმულებს. ასევე სოციალური მედიის ყურადღებას და სხვა მარკეტინგულ საქმიანობას თქვენი ვებ-გვერდის გარეთ. ეს გარეფაქტორები საკმაოდ მნიშვნელოვანია. ყველაზე მნიშვნენლოვანი გარე ფაქტორია თქვენი საიტისკენ მიმავალი ბმულების რაოდენობა და ხარისხი. რაც უფრო ხარისხიანი და ავტორიტეტული საიტებიდან მოდის ეს ბმულები, მით უფრო მაღალი იქნება თქვენი პოზიცია Google– ში.
ჩვენ გვაქვს საუკეთესო სერვისი SEO ოპტიმიზაცია თქვენი საიტისთვის
იხილეთ ჩვენი სხვა სერვისები:
- საიტების დამზადება
- ლოგოს დამზადება
- ელექტრონული კომერცია – ინტერნეტ მაღაზიის შექმნა
- გრაფიკული დიზაინი
- სავიზიტო ბარათების დამზადება
- სარეკლამო ბანერის დიზაინის დამზადება
- FACEBOOK გვერდის მართვა
- Google Ads (AdWords): გუგლის რეკლამა
- ბრენდბუქი
- სივის დამზადება
იხილეთ საინტერესო სტატიები ჩვენს ბლოგზე
გამოგვყევით სოციალურ ქსელებში:
საკონტაქტო ფორმა
- +995 593 26 26 12
- info@imc.ge