IMC

SEO ოპტიმიზაცია

მთავარი - SEO ოპტიმიზაცია

 საძიებო სისტემებში, როგორებიცაა Google, Bing, Yandex და ა.შ. ყოველ წუთში მილიონობით საძიებო მოთხოვნა იგზავნება. ამ მოთხოვნებზე შესაბამისი, რელევანტური შედეგების წარმოსადგენად, საძიებო სისტემები სხვადასხვა ფაქტორებს განსაზღვრავენ, რომელთა მოთხოვნებიც ვებ საიტებმა უნდა დააკმაყოფილონ. ამ ფაქტორებიდან გამომდინარე, მოწინავე პოზიციების მოსაპოვებლად, ვებ საიტების მფლობელები აწარმოებენ სათანადო მუშაობას, სწორედ ეს არის SEO ოპტიმიზაცია.
 მაძიებელთა უდიდესი ნაწილი, ძიების დროს, ათვალიერებს მხოლოდ პირველ გვერდზე წარმოდგენილ ვებ საიტებს, (ალბათ თქვენც ასე იქცევით). ხოლო მათი ნახევარი, მხოლოდ პირველ სამ შედეგს ნახულობს. ამის მიზეზი ისაა, რომ მოწინავე პოზიციებზე წარმოდგენილი ვებსაიტები, მაქსიმალურად აკმაყოფილებენ საძიებო სისტემის მოთხოვნებს. მათი მოთხოვნა კი მომხმარებლის კმაყოფილებაა, რათა მომავალშიც იგივე საძიებო სისტემა გამოიყენონ და არა სხვა. ტოპ პოზიციებზე მოხვედრა და იქ ხანგრძლივად დარჩენა არის ნებისმიერი ბიზნესისთვის გრძელვადიანი უფასო რეკლამა, რომელსაც მაქსიმალურად დაინტერესებული მომხმარებელი მოჰყავს.

ტექნიკური-seo

ტექნიკური SEO

 ტექნიკური საკითხები არის ის, რაც საიტების დამზადებისას, დასაწყისშივე გათვალიწინებული უნდა იყოს (თუმცა შემდგომშიც შესაძლებელია გამოსწორება). ეს არის ის მარტივი და მინიმალური საკითხები, რომლის გარეშეც საძიებო სისტემები (მაგ. Google) ვერ შეძლებს თქვენი ვებ საიტის დანახვას, სათანადო შესწავლას და შემდეგ მის შედეგებში წარმოჩენას (ნებისმიერ პოზიციაზეც კი).

On-page-SEO-ოპტიმიზაცია

On-Page SEO

 ეს არის ის საკითხები, რაც თითოეული გვერდისთვის ინდივიდუალურად უნდა იყოს გათვალისწინებული. ასეთებია:

  • Keyword research – საძიებო ტერმინების გამოკვლევა და ანალიზი.
  • კონტენტის ოპტიმიზაცია ქივორდების შესაბამისად.
  • ახალი, მონათესავე ქივორდების გამოვლენა და მათი ათვისება, შესაბამისი კონტენტის შექმნით.
website-backlink-seo-ოპტიმიზაცია

Off-Page SEO

ვებ სივრცეში კომპანიის ავტორიტეტის ზრდა არის ერთერთი უმნიშვნელოვანესი ფაქტორი, მოწინავე პოზიციების მოსაპოვებლად. კონკურენტების Backlink-ების შესწავლა და შემდგომ შესაბამისი, მაღალავტორიტეტული ვებსაიტებიდან თქვენთან „გადმოლინკვა“, სიგნალია საძიებო სისტემებისთვის, რომ თქვენ ხართ ავტორიტეტული და ცნობილი კომპანია ბაზარზე.

გჭირდება SEO ოპტიმიზაცია?

დაგვიკავშირდი და მიიღე ამომწურავი ინფორმაცია: +995 593 26 26 12

მიიღე უფასო SEO აუდიტი აიემსისგან!

როგორ განისაზღვრება პოზიციები საძიებო სისტემების შედეგებში?

 ძიების შედეგები მთლიანად დამოკიდებულია იმ ალგორითმზე, რომელიც განსაზღვრავს ამა თუ იმ ვებ გვერდის პოზიციონირებას საძიებო სისტემის შედეგების გვერდზე. ალგორითმი მოიცავს დაახლოებით 250-ზე მეტ სხვადასხვა „რანჟირების ფაქტორს“, თუმცა არის გამორჩეული ფაქტორებიც, რომელთა გათვალისწინება ყოველთვის გასათვალისწინებელია.

  • ვებ-საიტის სისწრაფე – თუკი საიტი ნელია, ის მომხმარებლისთვის არაკომფორტულია, ასეთი საიტები კი Google-სთვის და სხვა საძიებოებისთვისაც, ღირებული ვერ იქნება.
  • მობილურთან თავსებადობა – მობილურის გამოყენება ინტერნეტ სივრცეში სამოძრაოდ და სერვისების მისაღებად ყოველდღიურად იზრდება, ამიტომ აუცილებელია, რომ ვებ საიტს ჰქონდეს მობილური ვერსია.
  • კონტენტის ხარისხი – მნიშვნელოვანია, ვებ-საიტი ქმნიდეს და მომხმარებელს აწვდიდეს ხარისხიან შინაარსს. მაღალი ხარისხის კონტენტი ქმნის მეტ ჩართულობას.
  • საიტის ავტორიტეტი – საზოგადოებაში მისი პოპულარობა და ვებ სივრცეში მისი ხსენების სიხშირე ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ფაქტორია. აუცილებელია, თქვენს ვებგვერდზე ავტორიტეტული საიტები საუბრობდნენ და ამისამართებდნენ მომხმარებლებს თქვენს ლინკებზე.
  • ტექნიკურად გამართული საიტი – ბევრი ახსნა არ სჭირდება იმას, რომ საიტი თავიდან ბოლომდე გამართულად უნდა მუშაობდეს და არ აბნევდეს მასზე შემოსულ მომხმარებლებს თუ საძიებო სისტემის ბოტებს.
  • საკვანძო სიტყვების რელევანტურობასაკვანძო სიტვების (Keywords) ვებ-გვერდზე გამოყენება აუცილებლად უნდა შეესაბამებოდეს იმ საძიებო ტერმინებს, რომლებიც მომხმარებელთა ძიების ჩვევით ყალიბდება. საძიებო ტერმინების კვლევა, ასევე ერთერთი მნიშვნელოვანი და შესაძლოა, გადამწყვეტი ფაქტორიც აღმოჩნდეს, რათა წარმატებული გამოდგეს თქვენი საიტის SEO ოპტიმიზაცია.
  • სხვა კიდევ მრავალი ფაქტორი – გარდა ზემოთ ჩამოთვლილი ფაქტორებისა, საძიებო სისტემების ალგორითმი დაახლოებით 250 ფაქტორს ითვალისწინებს იმის განსაზღვრისთვის, თუ რომელ პოზიციაზე მოხვდეს თქენი ვებგვერდი.

რატომ სჭირდება SEO ოპტიმიზაცია ყველა ვებ გვერდს?

 რაც უფრო მეტი ადამიანი ნახულობს თქვენს ვებ საიტს, საძიებო სისტემაში შესაბამისი ტერმინებით ძებნისას, მით უფრო იზრდება თქვენს საიტზე გადმომსვლელთა რაოდენობა. ამისთვის საჭიროა, თქვენი ვებ საიტი და მასზე განთავსებული კონტენტი აკმაყოფილებდეს იმ ფაქტორებს, რომლებსაც საძიებო სისტემის (მაგ. Google) ალგორითმი ითვალისწინებს ძიების შედეგების რანკირებისას.
 ვებ საიტების ვიზიტორთა 55%-ზე მეტი სწორედ საძიებო სისტემებიდან შემომავალი ორგანული ვიზიტორები არიან. ამიტომ ყველასთვის ცხადია, რამდენად მნიშვნელოვანია ორგანული „უფასო“ ვიზიტორებიდან რაც შეიძლება მეტის შემოყვანა ჩვენს საიტზე.
 ალბათ იფიქრებთ, როგორაა უფასო, თუკი ფულს ვიხდი ამ მომსახურებაში?!  პასუხი მარტივია – SEO ოპტიმიზაცია არის პროცესი, რომლის განხორციელების შემდეგ თქვენ მრავალი წლის განმავლობაში იღებთ მომხმარებლებს დამატებითი ხარჯების გარეშე. და ეს ის მომხმარებლები არიან, რომლებსაც ზუსტად თქვენ სჭირდებით. 
 დაფიქრდით, რა დროს იყენებთ საძიებო სისტემას ძირითადად? ალბათ მაშინ, როცა რაღაც გჭირდებათ, რაღაცას ეძებთ, იქნება ეს ინფორმაცია, სერვისი, პროდუქტი თუ სხვა. საძიებო სისტემა კი პირველ რიგში მაქსიმალურად შესაფერის შედეგებს გთავაზობთ. ეს სწორედ საძიებო სიტემის ალგორითმისა და სწორი SEO ოპტიმიზაციის დამსახურებაა.

სანდოობის ზრდა

 რაც უფრო მეტი ადამიანი ნახულობს თქვენს ვებ საიტს, საძიებო სისტემაში შესაბამისი ტერმინებით ძებნისას, მით უფრო იზრდება თქვენს საიტზე გადმომსვლელთა და მომხმარებელთა რაოდენობა. ამისთვის საჭიროა, თქვენი ვებ საიტი და მასზე განთავსებული კონტენტი აკმაყოფილებდეს იმ ფაქტორებს, რომლებსაც საძიებო სისტემის (მაგ. Google) ალგორითმი ითვალისწინებს ძიების შედეგების რანკირებისას.
 ვებ საიტების ვიზიტორთა 55%-ზე მეტი სწორედ საძიებო სისტემებიდან შემომავალი ორგანული ვიზიტორები არიან. ამიტომ ყველასთვის ცხადია, რამდენად მნიშვნელოვანია ორგანული, უფასო ვიზიტორებიდან რაც შეიძლება მეტის შემოყვანა ჩვენს საიტზე.
 ალბათ იფიქრებთ, როგორაა უფასო, თუკი ფულს ვიხდი ამ მომსახურებაში?!  პასუხი მარტივია – SEO ოპტიმიზაცია არის პროცესი, რომლის განხორციელების შემდეგ თქვენ მრავალი წლის განმავლობაში იღებთ მომხმარებლებს დამატებითი ხარჯების გარეშე. და ეს ის მომხმარებლები არიან, რომლებსაც ზუსტად თქვენ სჭირდებით. 
 დაფიქრდით, რა დროს იყენებთ საძიებო სისტემას ძირითადად? ალბათ მაშინ, როცა რაღაც გჭირდებათ, რაღაცას ეძებთ, იქნება ეს ინფორმაცია, სერვისი, პროდუქტი თუ სხვა. საძიებო სისტემა კი პირველ რიგში მაქსიმალურად შესაფერის შედეგებს გთავაზობთ. ეს სწორედ საძიებო სიტემის ალგორითმისა და სწორი SEO ოპტიმიზაციის დამსახურებაა.

24 საათიანი რეკლამა

 თქვენი ხილვადობა არის მუდმივი და მომხმარებელს იღებთ ყოველთვის, როცა მათი ინტერესი გამოვლინდება საძიებო სისტემებში. თუ თქვენი ვებ საიტი ძიების შედეგების მოწინავე პოზიციებზეა, მაშინ თქვენ იღებთ უფასო ტრეფიკს, დღე-ღამის ნებისმიერ დროს. 

რატომ არის SEO ოპტიმიზაცია მნიშვნელოვანი მარკეტინგისთვის?

 SEO ოპტიმიზაცია არის ციფრული მარკეტინგის ფუნდამენტური ნაწილი, რადგან ადამიანები ყოველწლიურად ტრილიონობით ძიებას ახორციელებენ. ხშირად მათ კომერციული მიზანი აქვთ – იპოვონ ინფორმაცია პროდუქტებისა და მომსახურებების შესახებ. ბევრ შემთხვევაში, ძებნა ბრენდის ციფრული ტრაფიკის ძირითადი წყაროა და ავსებს სხვა მარკეტინგულ არხებს. ძიების შედეგებში მაღალ რეიტინგს, შეუძლია არსებითი გავლენა იქონიოს თქვენს წარმატებაზე.
 ამასთან, საძიებო სისტემები მუდმივად ვითარდება, რათა მომხმარებლებს მიეცეთ უფრო მეტი პირდაპირი პასუხი და ინფორმაცია, რაც უფრო მეტ მომხმარებელს შეუნარჩუნებს მათ, სხვა საძიებო სისტემებზე გადაყვანის ნაცვლად.
 ასევე, გაითვალისწინეთ, რომ ძიების შედეგებში ისეთი მახასიათებლების გამოჩენამ, როგორიცაა მდიდარი შედეგები (Rich Results) და ცოდნის პანელები (knowlidge panels), შეიძლება გაზარდოს ხილვადობა და მომხმარებლებს მიაწოდონ მეტი ინფორმაცია თქვენი კომპანიის შესახებ პირდაპირ შედეგებში. 
 ყველა ზემოთ ჩამოთვლილი და კიდევ მრავალი ფაქტორის გათვალისწინება ერთჯერადი სამუშაოს გატარებით ვერ მოხერხდება. ეს არის პროცესი, რომლის განმავლობაში, თქვენ დაგჭირდებათ მრავალწლიანი გამოცდილების მქონე გუნდი, რომელიც დღევანდელ ტენდენციებსაც მხარს უბამს. ჩვენს კომპანიასთან რამდენიმე თვიანი თანამშრომლობა, მოგიტანთ მომავალი წლების უფასო მარკეტინგს. ეს არის ის სარგებელი, რომელსაც საძიებო სისტემების ალგორითმის მოთხოვნებთან თქვენი ვებ საიტის ადაპტაცია მოგიტანთ.

ხშირად დასმული კითხვები

 სეო კომპლექსური სამუშაოა, რომელიც ხანგრძლივ ჩართულობას მოითხოვს. ჩვენთან თანამშრომლობის პერიოდი მოიცავს მინიმუმ 6 თვეს. ამ პერიოდში ძირითადი ცვლილებები განხორციელდება, რომლის შემდეგაც ყოველდღიურობაში გასათვალისწინებელ საკითხებთან ერთად, Off-page SEO-ზე გაგრძელდება მუშაობა.

 შედეგები სწრაფად არ მოდის! სეო არის ისეთი პროცესი, რომელიც მომავალზეა გათვლილი. დღეს განხორციელებული თითოეული მოქმედებიდან გამომდინარე, ვებსაიტის საერთო ღირებულების შესაფასებლად და „დასკვნების გამოსატანად“ საძიებო სისტემებს თვეები შეიძლება დასჭირდეთ.

ანაზღაურების ოდენობა განისაზღვრება პროექტის სირთულიდან გამომდინარე და ხდება ყოველთვიური რეჟიმით.

Skip to content