IMC

facebook-mimokhilvebi

Facebook მიმოხილვები

სტატიაში: Facebook მიმოხილვები – რა მნიშვნელობა აქვს Facebook მიმოხილვებს ონლაინ ბიზნესისთვის ბიზნესის რეალურად მონახულებამდე, ფეისბუქის მომხმარებელთა უმეტესობა ეძებს მათ ფეისბუკზე, რათა შეამოწმონ მიმოხილვები. მომხმარებელთა მიმოხილვები სხვადასხვა პლატფორმებზე, როგორიცაა Yelp და Google, აჩვენებს, თუ რას ამბობენ მომხმარებლები თქვენს ბიზნესზე, მასშემდეგ რაც ისარგებლეს თქვენი მომსახურებით. დადებითი შეფასებები გთავაზობთ სოციალურ მტკიცებულებას, რომ თქვენს მომხმარებლებს აწვდით კარგ პროდუქტს ან …

Facebook მიმოხილვები Read More »

komentarebi-socialur-mediashi

კომენტარები სოციალურ მედიაში

სტატიაში: კომენტარები სოციალურ მედიაში – კითხვაზე პასუხი უნდა ვუპასუხოთ თუ არა კომენტარებს სოციალურ მედიაში? თქვენი მიდგომა სოციალური მედიის კომენტარებისადმი გადამწყვეტია მომხმარებელთან ურთიერთობის გასაუმჯობესებლად. ის, თუ როგორ ვპასუხობთ კომენტარებზე, მნიშვნელოვნად მოქმედებს ნდობაზე და ლოიალობაზე ბიზნესსა და მომხმარებელს შორის. ეს ეფექტი ეხმარება შექმნას აქტიური საზოგადოება სოციალურ მედიაში. ხშირად ჩნდება კითხვები, თუ რომელ კომენტარებს უნდა უპასუხოთ სოციალურ მედიაში …

კომენტარები სოციალურ მედიაში Read More »

Facebook-is-marketinguli-rchevebi-20240wlistvis/imc

Facebook-ის მარკეტინგული რჩევები 2024 წლისთვის

Facebook-ის მარკეტინგული რჩევები 2024 წლისთვის – 15 მარკეტინგული რჩევა რომელიც გამოგადგებათ 2024 წელს ფეისბუკის რეკლამა ძალიან კონკურენტუნარიანია. პანდემიის ეპოქის შეზღუდვების მოხსნისა და მაღაზიების გახსნის შემდეგ, ურთიერთობები და ვირტუალური რეკლამა მაინც მნიშვნელოვან და აქტუალურ საკითხად დარჩა. კერძოდ, ფეისბუკი არის მთავარი ადგილი ბრენდის საზოგადოებასთან დასაკავშირებლად და დასაახლოვებლად, თუმცა Facebook-ის სწორად გამოყენებას დიდი შრომა სჭირდება. საბედნიეროდ, მიუხედავად იმისა, …

Facebook-ის მარკეტინგული რჩევები 2024 წლისთვის Read More »

socialuri-mediis-unarebi

სოციალური მედიის უნარები

სტატიაში – სოციალური მედიის საუკეთესო მარკეტინგული უნარები ტოპ 15 სოციალური მედიის უნარი სოციალური მედიის მარკეტინგის უნარები რეზიუმეში მოიპოვეთ სოციალური მედიის ყველა უნარი დღეს ხშირად დასმული კითხვები მოთხოვნა სოციალური მედიის უნარებზე და სოციალური მედიის მარკეტინგის უპირატესობებზე მკვეთრად იზრდება და თუ ბრენდი დღეს არ არის აქტიური სოციალურ მედიაში, ის დიდი ალბათობით ჩამორჩება თავის კონკურენტებს. 2,45 მილიარდზე მეტი …

სოციალური მედიის უნარები Read More »

Digital Media Manager

Digital Media Manager – ციფრული მედიის მენეჯერი

სტატიაში – ვინ არის Digital Media Manager – ციფრული მედიის მენეჯერი და როგორ გავხდეთ ის ვინ არის Digital Media Manager – ციფრული მედიის მენეჯერი? როგორ გავხდეთ ციფრული მედიის მენეჯერი? ციფრული მედიის მენეჯერის სამუშაოს აღწერილობის ნიმუში ვინ არის Digital Media Manager – ციფრული მედიის მენეჯერი? ციფრული მედიის მენეჯერი არის პირი, რომელიც პასუხისმგებელია კომპანიის ონლაინ შინაარსზე, ვებ …

Digital Media Manager – ციფრული მედიის მენეჯერი Read More »

rebrendingi

რებრენდინგი – ტენდენციები 2024 წლისთვის

რებრენდინგი – ტოპ ტენდენციები 2024 წლისთვის მომხმარებელთა გამოცდილება სოციალური და რასობრივი სტერეოტიპების გადახედვა მდგრადობის მიღწევა ნდობისა და რეპუტაციის აღდგენა ცვლილებების მიღება დროის შესაბამისად მეტად სტიმულირებული ბრენდინგი მეტის გაკეთება ნაკლები ძალისხმევის საშუალებით ასოების ჩანაცვლება ნახატებით მისია-პირველი ბრენდინგი ბრენდის პიროვნების ჰუმანიზაცია  იუმორისა და სატირას გამოყენება ხშირად დასმული კითხვები რებრენდინგი მნიშვნელოვან დეტალს წარმოადგენს ბიზნესის განვითარების საკითხში. მნიშვნელოვანია პერიოდულად …

რებრენდინგი – ტენდენციები 2024 წლისთვის Read More »

blogis-rchevebi

ბლოგის რჩევები 2024 წლისთვის

სტატიაში – ტოპ ბლოგის რჩევები დამწყებთათვის (რომელიც ნამდვილად კარგად მუშაობს და იმუშავებს) 2024 წლისთვის ბლოგები ჯერ კიდევ განუყოფელი ნაწილია ციფრული მარკეტინგის გეგმებისთვის, მეტიც ჩვენ ვნახავთ უფრო მეტ ბრენდს, რომლებიც ძალისხმევას არ დაიშურებენ თავიანთი ონლაინ ხილვადობის შესაქმნელად. თქვენ უბრალოდ ვერ შეძლებთ უგულებელყოთ ბლოგინგი 2024 წელს, რადგან ეს სფერო უფრო ხალხმრავალია, ვიდრე ოდესმე ყოფილა, აქ 500 მილიონი …

ბლოგის რჩევები 2024 წლისთვის Read More »

marketingis strategiebi

მარკეტინგის ტენდენციები, 2024 წლისთვის

სტატიაში – მარკეტინგის ტენდენციები, რომლებიც უნდა იცოდეთ 2024 წლისთვის მარკეტინგის ლანდშაფტი მუდმივად ვითარდება და შეიძლება რთული იყოს უახლესი ტენდენციების შენარჩუნება. თუმცა, არის რამდენიმე ძირითადი ტენდენცია, რომლებიც, სავარაუდოდ, აქტუალური იქნება 2024 წლისთვის. გამოიყენეთ ეს მარკეტინგის ტენდენციები, რადგან მათი მარკეტინგულ სტრატეგიაში ჩართვით, შეგიძლიათ დარჩეთ წინა პლანზე და უფრო ეფექტურად მიაღწიოთ თქვენს სამიზნე აუდიტორიას. ხმოვანი ძიების ოპტიმიზაცია ხმოვანი …

მარკეტინგის ტენდენციები, 2024 წლისთვის Read More »

efeqruri-marketinguli-strategiebi-silamazis-centrebistvis

მარკეტინგული სტრატეგიები, სილამაზის ცენტრებისთვის

სტატიაში – ეფექტური მარკეტინგული სტრატეგიები, სილამაზის ცენტრებისთვის თუ თქვენი პრაქტიკა ორიენტირებულია კოსმეტიკასა და სილამაზეზე, ალბათ იცით, რომ თქვენს მომხმარებლებს აქვთ წვდომა სხვა ადგილებთანაც აქვთ. იმისათვის, რომ თქვენს სექტორში გამორჩეული იყოთ, გჭირდებათ მარკეტინგული სტრატეგიები კოსმეტიკური კომპანიებისა და კლინიკებისთვის, რომლებიც დაგეხმარებათ დაარწმუნოთ პოტენციური მომხმარებლები, ესტუმრონ თქვენს სილამაზის ცენტრს. დაიმახსოვრეთ, ადამიანები ამჟამად ინფორმაციას იღებენ მრავალი წყაროდან, ასე რომ, …

მარკეტინგული სტრატეგიები, სილამაზის ცენტრებისთვის Read More »

UX-dizaini

UX დიზაინი

UX (დიზაინი) ნიშნავს მომხმარებლის გამოცდილებას, რომელიც გულისხმობს იმას, თუ როგორ გრძნობს თავს მომხმარებელი, როდესაც ის ურთიერთობს პროდუქტთან ან სერვისთან და ეს პირდაპირ გავლენას ახდენს კომპანიის დამოკიდებულებაზე მათ მომხმარებლებთან და სამიზნე მომხმარებლებთან. სტატიაში განვიხილავთ შემდეგ დეტალებს: რას ნიშნავს UX? რა განსხვავებაა UX-სა და UI-ს შორის? რატომ არის UX მნიშვნელოვანი? რა არის UX დიზაინი? რა არის UX …

UX დიზაინი Read More »

Skip to content