IMC

კონტენტ კრეატორი

ვინ არის კონტენტ კრეატორი?

LinkedIn-ზე ვაკანსიების ნახვის შემთხვევაში, თქვენ ნახავთ ახლად შექმნილი კომპანიების სიმრავლეს,. რომლებიც განვითარებისთვის საჭიროებენ, კონტენტ კრეტორთან თანამშრომლობას. თუ გაინტერესებთ როგორ გახდეთ კონტენტ კრეატორი მაშინ ეს სტატია თქვენთვისაა. ვინ არის კონტენტ კრეატორი? 5 რამ, რასაც აკეთებენ გამოცდილი კონტენტ კრეატორები; როგორ გახდეთ კონტენტ კრეატორი?; ვინ არის კონტენტ კრეატორი? კონტენტ კრეატორი არის ის, ვინც ქმნის გასართობ ან საგანმანათლებლო მასალას …

ვინ არის კონტენტ კრეატორი? Read More »

video ad

ვიდეო რეკლამები

ვიდეო რეკლამები – როგორ შეუძლიათ ბრენდებს ისარგებლონ ვიდეო რეკლამებით ვიდეო რეკლამა არის ინსტრუმენტი, რომელსაც მარკეტოლოგები ეყრდნობიან თავიანთი ბრენდისა და აუდიტორიის გასაზრდელად. ეს სარეკლამო ფორმატი ეფექტურია სხვადასხვა ინდუსტრიაში. რა არის ვიდეო რეკლამები და როგორ მართავთ სარეკლამო კამპანიას? ვიდეო რეკლამა არის მოკლე ან გრძელი ვიდეო რეკლამა, რომელიც ხელს უწყობს კომპანიის, პროდუქტის ან /და სერვისის პოპულარიზაციას. ისინი ძირითადად …

ვიდეო რეკლამები Read More »

PPC იურისტებისთვის

PPC იურისტებისთვის

PPC იურისტებისთვის – 12 დადასტურებული ნაბიჯი PPC-ზე დომინირებისთვის და წარმატების მისაღწევად PPC იურისტებისთვის არის ძლიერი საძიებო ინსტრუმენტი, რომელიც ეხმარება იურიდიულ ფირმებს მიაღწიონ ახალ პოტენციურ კლიენტებს. მიუხედავად იმისა, რომ მიმართვები (referrals) რჩება კლიენტის შეძენის პოპულარულ მეთოდად, ციფრული რეკლამა სწრაფად ხდება მნიშვნელოვანი მონაწილე ამ პროცესისა. Pay-per-click (PPC) ადვოკატებისთვის არის ფასიანი ციფრული მარკეტინგის სტრატეგია, სადაც რეკლამის განმთავსებლები იხდიან …

PPC იურისტებისთვის Read More »

სასტუმროს საძიებო სისტემის მარკეტინგი

სასტუმროს საძიებო სისტემის მარკეტინგი

სასტუმროს საძიებო სისტემის მარკეტინგი – ტოპ 10 სტრატეგია სასტუმროს საძიებო სისტემების მარკეტინგი მნიშვნელოვანი გზაა ონლაინ ხილვადობის გასაზრდელად, იმის გათვალისწინებით, რომ სასტუმროს დაჯავშნის 83 პროცენტი საძიებო სისტემებზე მოდის. SEM კამპანიები დაგეხმარებათ გაიზარდოთ საძიებო სისტემის შედეგების გვერდებზე. რა არის სასტუმროს საძიებო სისტემის მარკეტინგი? საძიებო სისტემების მარკეტინგი სასტუმროებისთვის მოითხოვს კამპანიის შექმნას თქვენი SERP პოზიციის გასაზრდელად. SEM სტრატეგია მოიცავს …

სასტუმროს საძიებო სისტემის მარკეტინგი Read More »

seo for doctors

SEO ექიმებისთვის

SEO ექიმებისთვის – 15 სტრატეგია თქვენი ვებ ტრაფიკის გასაზრდელად ციფრულ ეპოქაში, პაციენტები ყველაფერს ეძებენ ინტერნეტში, სანამ დაუკავშირდებიან პროფესიონალს, ამიტომ ექიმებისთვის SEO არასოდეს ყოფილა ისეთი მნიშვნელოვანი ბიზნესის გასაძლიერებლად და პერსპექტიული პაციენტების მოსაზიდად, როგორც დღეს. > SEO ექიმებისთვის არის სტრატეგიული გზა სამედიცინო პრაქტიკის ონლაინ ხილვადობის გასაუმჯობესებლად და პოტენციურ პაციენტებთან მისაღწევად, ციფრული და კონტენტ მარკეტინგის ტექნიკის გამოყენებით. ის …

SEO ექიმებისთვის Read More »

Facebook რეკლამები უძრავი ქონების აგენტებისთვის

Facebook რეკლამები უძრავი ქონების აგენტებისთვის

Facebook რეკლამები უძრავი ქონების აგენტებისთვის – 5 საუკეთესო მაგალითი ფეისბუქის რეკლამები უძრავი ქონების აგენტებისთვის მუშაობს. ამერიკის რეალტორთა ეროვნული ასოციაციის კვლევამ აჩვენა, რომ რეალტორების 46 პროცენტი იღებს ყველაზე კვალიფიციურ პოტენციალს სოციალური მედიიდან 2023 წელს. რა სარგებელი მოაქვს Facebook-ის რეკლამის გამოყენებას ამ ინდუსტრიაში? უძრავი ქონების აგენტებისთვის ფეისბუქის რეკლამას შეუძლია, მიაღწიოს ბევრ მიზანს, მათ შორის: ხარჯთეფექტური მარკეტინგი, უფრო …

Facebook რეკლამები უძრავი ქონების აგენტებისთვის Read More »

მარკეტინგული სააგენტო მცირე ბიზნესისთვის

მარკეტინგული სააგენტო მცირე ბიზნესისთვის – სტატიაში შეიტყობთ მარკეტინგული სააგენტოს დაქირავების 8 უპირატესობის შესახებ მცირე ბიზნესისთვის სარეკლამო კომპანიის დაქირავების სარგებელი მრავალრიცხოვანია. თუ თქვენ ხართ მცირე ბიზნესით დაკავებული, როგორც მცირე ბიზნესის მფლობელების უმეტესობა, თქვენ ალბათ არ გაქვთ გამოცდილება მარკეტინგის ყველა სფეროში, რომელიც მნიშვნელოვანია თქვენი ბიზნესისთვის. მარკეტინგულ სააგენტოსთან მუშაობა საუკეთესო ვარიანტია მცირე ბიზნესისთვის (და არა მარტო), რომელიც ცდილობს …

მარკეტინგული სააგენტო მცირე ბიზნესისთვის Read More »

ratom-aris-reklama-mnishvnelovani-mcire-biznesistvis

რატომ არის რეკლამა მნიშვნელოვანი მცირე ბიზნესისთვის?

ძირითადი დეტალები თუ რატომ არის რეკლამა მნიშვნელოვანი მცირე ბიზნესისთვის? რეკლამა მნიშვნელოვნად ზრდის თქვენი ბრენდის ექსპოზიციას თქვენი სამიზნე აუდიტორიის მიმართ ონლაინ სარეკლამო კამპანიები გვთავაზობენ გაფართოებულ მიზნობრივ შესაძლებლობებს, რომლებსაც შეუძლიათ გაზარდონ ROI რეკლამა პირდაპირ გავლენას ახდენს გაყიდვებზე და შემოსავალზე მრავალი მცირე ბიზნესისთვის რეკლამა არის საკვანძო ინვესტიცია ბიზნესისთვის, განურჩევლად ზომისა. კომპანიები მთელ მსოფლიოში ყოველწლიურად 600 მილიარდ დოლარზე მეტს …

რატომ არის რეკლამა მნიშვნელოვანი მცირე ბიზნესისთვის? Read More »

აუცილებელი SEO ამოცანები ახალი ბიზნესისთვის

საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია (SEO) გადამწყვეტია იმ ბიზნესებისთვის, რომლებსაც სურთ გააუმჯობესონ თავიანთი ონლაინ ხილვადობა, საქმიანობა და საბოლოოდ, შემოსავალი. SEO არ არის ერთჯერადად შესასრულებელი სამუშაო, ის მოითხოვს მუდმივ ყურადღებას და ძალისხმევას საძიებო სისტემების რეიტინგის შესანარჩუნებლად და გასაუმჯობესებლად. ამ ბლოგ-პოსტში ჩვენ გამოვიკვლევთ SEO-ს აუცილებელ ამოცანებს, რომლებიც ბიზნესებმა უნდა შეასრულონ ყოველთვიურად და პერიოდულად, რათა დარჩნენ წინა პლანზე  კონკურენტებს შორის …

აუცილებელი SEO ამოცანები ახალი ბიზნესისთვის Read More »

საუკეთესო მარკეტინგული არხი თქვენი ბიზნესისთვის

რომელია საუკეთესო მარკეტინგული არხი თქვენი ბიზნესისთვის? თუ თქვენ გაქვთ ბიზნესი, ალბათ ბევრს ფიქრობთ იმაზე თუ რომელია საუკეთესო მარკეტინგული საშუალება, რომელიც დაგეხმარებათ თქვენი საქმიანობის განვითარებაში. არჩევანის ძალიან ბევრი ვარიანტია. თქვენ გაქვთ საშუალება არჩევანი გააკეთოთ ბეჭდურ რეკლამაზე, რადიოზე, ბილბორდებზე და ტელევიზიაზე ტრადიციულ, ოფლაინ მედიაში. გინდ დაიჯერეთ გინდ არა, ყვითელი გვერდებიც კი ჯერ კიდევ არსებობს. ახლა, ციფრულ ეპოქაში, …

საუკეთესო მარკეტინგული არხი თქვენი ბიზნესისთვის Read More »

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings