IMC

ვებ დიზაინის საუკეთესო პრაქტიკა

ვებ დიზაინის საუკეთესო პრაქტიკა

ჩვენ ყველამ ვიცით, რომ კარგი ვებსაიტის ქონა უმნიშვნელოვანესი საკითხია კონკურენტუნარიანობის შესანარჩუნებლად. თუმცა, წარმატებული და ინოვაციური ვებსაიტის შექმნა არ არის ადვილი ამოცანა. დღევანდელი ტექნიკური ცოდნის მქონე აუდიტორიით, შეიძლება კიდევ უფრო რთული შესასრულებელი აღმოჩნდეს, დასამახსოვრებელი ვებ საიტების დამზადება. თუ არ გინდათ თქვენი ვებსაიტი ტოვებდეს თქვენს მომხმარებლებს დაბნეულს და იმედგაცრუებულს, მაშინ განაგრძეთ კითხვა, რათა გაიგოთ ვებ დიზაინის საუკეთესო …

ვებ დიზაინის საუკეთესო პრაქტიკა Read More »

მორგებული ვებ დიზაინი

მორგებული ვებ დიზაინი – ინფოგრაფიკა

მორგებული ვებ დიზაინი არის ხელმისაწვდომი დიზაინი, რომელიც ცვლის ვებ გვერდს მოწყობილობის ეკრანის ზომის მიხედვით, უკეთესი ვებ გვერდის გარეგნობისა და მომხმარებლის კარგი გამოცდილებისთვის. HTML, CSS, JS და Jquery-ის გამოყენებით, მორგებულ ვებ დიზაინს შეუძლია შეცვალოს სრული ვებგვერდის ზომა მოწყობილობის საჭიროებების შესაბამისად. ის უზრუნველყოფს მომხმარებლის კარგ ინტერფეისს და უკეთეს გამოცდილებას ნებისმიერ მოწყობილობაში (მობილური, ლეპტოპი, კომპიუტერი, ტაბლეტი და ა.შ.) …

მორგებული ვებ დიზაინი – ინფოგრაფიკა Read More »

საკვანძო სიტყვების კვლევა ჩვენი PPC რეკლამისთვის

როგორ ჩავატაროთ საკვანძო სიტყვების კვლევა ჩვენი PPC რეკლამისთვის

წარმატებული Pay-Per-Click (PPC) რეკლამა დაკავშირებულია საკვანძო სიტყვების კვლევასთან. მთავარი მიზანია შეარჩიოთ სწორი საკვანძო სიტყვები, რომლებსაც აქვთ დაბალი ღირებულება თითო დაწკაპუნებაზე და დიდი ალბათობით, გამოიწვევს კონვერტაციას. ამის სწორად მიღებას დრო, პრაქტიკა და გამოცდილება სჭირდება, რადგან თქვენ უნდა შეისწავლოთ თქვენი მომხმარებლები და გამოავლინოთ საძიებო ტერმინები, რომლებსაც ისინი იყენებენ თქვენი მსგავსი პროდუქტებისა თუ სერვისების საპოვნელად. დღევანდელ ბლოგში შეიტყობთ …

როგორ ჩავატაროთ საკვანძო სიტყვების კვლევა ჩვენი PPC რეკლამისთვის Read More »

bonuce rate seo

როგორ გამოვთვალოთ აუდიტი და გავაუმჯობესოთ Bounce Rate SEO წარმატებისთვის

რა არის bounce rate, როგორ გამოითვლება აუდიტი და როგორ შეგიძლიათ გააუმჯობესოთ თქვენი bounce rate SEO-ს უკეთესი მუშაობისთვის? შეუძლებელია იმის იდენტიფიცირება, თუ რამდენად ეფექტურად მიმართავს ვებსაიტი ან სადესანტო გვერდი მაძიებლის განზრახვას მომხმარებლის ყურადღების გაზომვის ან ჩართულობის გარეშე. bounce rate  გამოიყენება, როგორც ძირითადი შესრულების მაჩვენებელი (KPI) მომხმარებლის ჩართულობის  გაზომვის მიზნით. მაგრამ არის თუ არა სიჩქარის ჩვეულებისამებრ გაგება …

როგორ გამოვთვალოთ აუდიტი და გავაუმჯობესოთ Bounce Rate SEO წარმატებისთვის Read More »

rogor ganvavitarot facebook

Facebook Messenger მარკეტინგი და ჩატბოტები – განვითარების 11 გზა

გსურთ შექმნათ ჩატბოტები Facebook Messenger-ზე, მაგრამ არ იცით როგორ დაიწყოთ? ამ სტატიაში იხილავთ 11 ძირითად გზას, თუ როგორ უნდა შექმნათ ე. წ. ჩატბოტები. Messenger ჩატბოტის გამოყენების საშუალებით, შეგიძლიათ განავითაროთ თქვენი კომუნიკაცია ბიზნესის Facebook Messenger-ის მომხმარებლებთან. თქვენ შეგიძლიათ გამოიყენოთ მესენჯერის ჩატბოტი ისევე, როგორც ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგის აპლიკაცია – ხოლო ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგის შემთხვევაში, შეგიძლიათ გაგზავნოთ შეტყობინებები …

Facebook Messenger მარკეტინგი და ჩატბოტები – განვითარების 11 გზა Read More »

სოციალური მედიის მართვა – რატომ არის ის მნიშვნელოვანი?

სოციალური მედია თქვენი ბრენდისთვის უპრეცედენტო შესაძლებლობას ქმნის. დღესდღეობით, თქვენს ბიზნესს შეუძლია მარტივად დაუკავშირდეს თავის მომხმარებლებს. სოციალურ მედიის მართვა მოიცავს მრავალ დადებით მხარეს, მათ შორის: თქვენ გაქვთ შესაძლებლობა გამოთქვათ და გამოხატოთ საკუთარი აზრი თქვენი მყიდველების შესახებ და ზუსტად დაადგინოთ, თუ რამდენად მნიშვნელოვანია მათთვის თქვენი პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი შეგიძლიათ მიზანშეწონილად განიხილოთ საჩივრები გაქვთ საშუალება განავითაროთ და …

სოციალური მედიის მართვა – რატომ არის ის მნიშვნელოვანი? Read More »

12 მნიშვნელოვანი SEO რჩევა Shopify ელ. კომერციის პლატფორმისთვის

Shopify არის ელექტრონული კომერციის ერთ-ერთი ყველაზე რეკომენდებული პლატფორმა, რომელსაც იყენებენ ონლაინ გამყიდველები თავიანთი ონლაინ საცალო ბიზნესისთვის. ის აჩქარებს და ამარტივებს საქმეს, მაგრამ მაინც არის გარკვეული საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციის (SEO) სამუშაო გასაკეთებელი, თუ გსურთ, რომ Shopify მაღაზიამ მაქსიმალური შედეგები მიიღოს ძიების შედეგებში. ქვემოთ მოცემული SEO გზამკვლევი მიგვანიშნებს რჩევებზე, რომლებიც ფუნდამენტურია თქვენი Shopify ელექტრონული კომერციის მაღაზიის კარგი …

12 მნიშვნელოვანი SEO რჩევა Shopify ელ. კომერციის პლატფორმისთვის Read More »

YouTube SEO იუთუბის სეო – როგორ დავირანკოთ ტოპში?

YouTube არის მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე გამოწერილი სოციალური მედიის არხი. კრეატიული ვიდეო კონტენტისა და კამპანიების გამოქვეყნების უსაზღვრო შესაძლებლობით კონკრეტული აუდიტორიისთვის, YouTube არის ნებისმიერი ბრენდის კონტენტ მარკეტინგის სტრატეგიის მნიშვნელოვანი ნაწილი.   მაგრამ თქვენი YouTube არხის გასაზრდელად და ხმაურის შესამცირებლად, თქვენი ვიდეო კონტენტის ოპტიმიზაცია აუცილებელია ძიების შედეგებში. როგორც მსოფლიოში ერთ-ერთი უდიდესი საძიებო სისტემა, YouTube SEO-ზე ნავიგაციის ცოდნა უზრუნველყოფს …

YouTube SEO იუთუბის სეო – როგორ დავირანკოთ ტოპში? Read More »

რის შესახებ უნდა იყოს ვებსაიტი?

როდესაც საკუთარ თავს ეკითხებით, “რაზე უნდა იყოს ჩემი ვებსაიტი?” დაიმახსოვრეთ, ეს მთლიანად თქვენზე არ არის დამოკიდებული. ეს ეხება იმ ინდივიდებსა და ჯგუფებს, რომლებზეც ცდილობთ ზეგავლენის მოხდენას.   ის, რაც თქვენს საიტზე გამოქვეყნდება უნდა იყოს მიმზიდველი აუდიტორიისთვის, რომლის დაინტერესებასაც ცდილობთ. არ აქვს მნიშვნელობა, ფლობთ ან/და მართავთ მსხვილ კორპორაციას, მცირე ბიზნესს, ორგანიზაციას, არაკომერციულს თუ ხართ პირდაპირი გაყიდვების …

რის შესახებ უნდა იყოს ვებსაიტი? Read More »

ხის კოტეჯები და სახლები – Baruli.ge

ხის კოტეჯები და სახლები, ბოლო წლების განმავლობაში, საკმაოდ პოპულარული და მოთხოვნადი გახდა. კერძო სახლებისა და მინი სასტუმროების ეს სახეობა სასურველია არა მხოლოდ მსხვილი ინვესტორებისთვის და ბიზნესმენებისთვის, არამედ მცირე შემოსავლის მქონე პირებისთვისაც. რა აქცევს მას ასე პოპულარულად და მოთხოვნადად? ხის კოტეჯების და სახლების აშენების მთავარი უპირატესობა მის მცირე ღირებულებაში, სწრაფად აშენების შესაძლებლობასა და მომვალ ეკონომიურობაშია. კომპანია …

ხის კოტეჯები და სახლები – Baruli.ge Read More »