fbpx

შენი ბიზნესი ინტერნეტში

სოციალური მედიის აუდიტის გატარება, 6 ნაბიჯი

შემოგვიერთდი ჩვენს Facebook ჯგუფში და ერთად განვიხილოთ სხვადასხვა ციფრული მარკეტინგის ამოცანები.

6 ნაბიჯი სოციალური მედიის აუდიტის გასატარებლად

სოციალური მედიის აუდიტის ჩატარება ყოველწლიური კეთილდღეობის შემოწმებაზე დასწრებას ჰგავს.

აუდიტის მიზანია დავინახოთ რა მუშაობს, რა არა და რისი შეცვლა შეიძლება გახდეს საჭირო.

სოციალური მედიის აუდიტი არის მარკეტინგული გეგმის შემუშავების ძირითადი ნაწილი.

ეფექტური აუდიტის ჩასატარებლად, საჭიროა თქვენი არსებული ძალისხმევის დოკუმენტირება და შეფასება.

კრიტიკულად შეხედეთ იმას, რასაც უკვე აკეთებთ, ეს გადამწყვეტია ზრდისა და განვითარების სფეროების გასაგებად. თქვენი ტაქტიკის ხელახალი შეფასება დაგეხმარებათ გაიგოთ რა ცვლილებებია საჭირო.

1. სოციალური მედიის აუდიტის გასატარებელი პირველი ნაბიჯი – ჩამოთვალეთ მიმდინარე სოციალური მედიის აქტიური პლატფორმები

შეაფასეთ რომელ სოციალური მედიის პლატფორმებზე ხართ უკვე აქტიური. ჩაწერეთ ეს ინფორმაცია Excel-ის დოკუმენტში ან სხვა ცხრილებში.

2. სოციალური მედიის აუდიტის გასატარებელი მეორე ნაბიჯი – გაანალიზება

Analyze-გაანალიზება
ანალიზი პროცესის ყველაზე მნიშვნელოვანი ნაწილია და აუცილებელია იმის გასაგებად, თუ როგორ მუშაობს თქვენი ქსელი. გასათვალისწინებელია ზოგიერთი სტატისტიკა:

  • გაყიდვები, რომლებიც შეიძლება მიეკუთვნებოდეს სოციალურ მედია ქსელს
  • ახალი ამბების გამოსაწერი რეგისტრაცია სოციალურ მედიაში
  • ყოველი სოციალური ქსელის მოძრაობა, რომელიც მიდის თქვენს საიტზე
  • თითოეული სოციალური მედიის ქსელის ზომა და ჩართულობის მაჩვენებელი

ეს ყველაფერი გეხმარებათ გაიგოთ, როგორ ეწევა თქვენი აუდიტორია თქვენს საიტსა და სოციალურ მედიას.

აქტივობა ასევე გეხმარებათ გაიგოთ აუდიტორიის ჩართულობა თქვენს სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებთან.

ზოგიერთი ძირითადი სტატისტიკა აქტივობის ანალიზისას არის:

  • მიმდევრის რიცხვი
  • მიღწევა / შთაბეჭდილებები
  • მოწონებები, კომენტარები, re-tweets, ხსენებები და ა.შ.
  • ტოპ პოსტები
  • ყველაზე დაბალი შედეგიანი პოსტები

ამ სტატისტიკის ყოველთვის თვალყურის დევნება განმეორებითად, შეიძლება უაზროდ მოგეჩვენოთ, მაგრამ გრძელვადიან პერსპექტივაში ის უკეთესი იქნება თქვენთვის.

ამ სტატისტიკის თანმიმდევრული ნახვა უკეთესად მოგცემთ საშუალებას შეამჩნიოთ რაიმე განსხვავება მონაცემებში.

ეს ასევე გაგიადვილებთ შეაფასოთ, მიდიხართ თუ არა თქვენი მიზნების მიღწევისკენ.

3. სოციალური მედიის აუდიტის გასატარებელი მე-3 ნაბიჯი – გონივრულად გაანაწილეთ დრო და რესურსები

სოციალური მედიის-time management - დროის მენეჯმენტი

ჩათვალეთ ეს, როგორც ერთგვარი “გენერალური დასუფთავება”. სოციალური მედიის ქსელებისთვის ღირებულების მინიჭება გეხმარებათ განსაზღვროთ სად უნდა გაატაროთ ყველაზე მეტი დრო.

თუ ერთი პლატფორმა არ გამოიმუშავებს დიდ აქტივობას ან მოგებას, მას ექნება ნაკლები ღირებულება – ამდენად, თქვენ არ გსურთ მასზე დიდი დროის დახარჯვა.

იმის ცოდნა, თუ რომელი პლატფორმები წარმოქმნის ყველაზე მეტ აქტივობას, დაეხმარება თქვენს კომპანიას გააცნობიეროს, სად უნდა დახარჯოს ყველაზე მეტი დრო პოსტებზე, უზრუნველყოს ყველაზე მეტი დაფინანსება და დაგეხმაროთ გაარკვიოთ თქვენი მომხმარებლის მიმართულება.

ამ ინფორმაციის რაოდენობრივი დადგენა შეიძლება შემაძრწუნებელად გამოიყურებოდეს – მაგრამ ისეთი ხელსაწყოების მეშვეობით, როგორიცაა თვალყურის დევნების ბმულები, ქსელის სპეციფიკური კოდები ან თუნდაც ისეთი კითხვები, როგორიცაა “სად გაიგეთ ჩვენს შესახებ?” დაგეხმარებათ გაარკვიოთ, საიდან მოდის თქვენი კონვერტაციები.

4. სოციალური მედიის აუდიტის გასატარებელი მე-4 ნაბიჯი – გადაწყვიტეთ რა შეინახოთ

გადაწყვიტეთ რა შეინახოთ

როგორც კი შეაფასებთ, რომელი ქსელებია მომგებიანი თქვენი ბრენდისთვის და რომელი არა, შესაძლოა დრო იყოს „გენერალური დასუფთავებისა“.

ზოგიერთი პროფილის მოშორება, რომლებიც არც ისე სასარგებლოა თქვენი ბრენდისთვის, საშუალებას მოგცემთ მეტი დრო დახარჯოთ იმ პროფილებში, რომლებიც აუცილებელია თქვენი ბრენდისთვის.

იმისათვის რომ იყოთ წარმატებული, არ გჭირდებათ იყოთ აქტიური ყველა პლატფორმაზე – ამ პროცესში მნიშვნელოვანია ხარისხი ვიდრე რაოდენობა.

მნიშვნელოვანია გვახსოვდეს, რომ პოპულარობა სულაც არ არის დაკავშირებული წარმატებასთან. ყველა პლატფორმა არ იმუშავებს თქვენი ბრენდისთვის. თქვენმა ბრენდმა შეიძლება წარმატებას მიაღწიოს მხოლოდ გარკვეულ პლატფორმებზე. იფიქრეთ თქვენს სამიზნე აუდიტორიაზე, როდესაც გადაწყვეტთ სად ჩადოთ რესურსები. თქვენ არ გსურთ რესურსების ინვესტირება პროფილში, რომლითაც თქვენი სამიზნე აუდიტორია იშვიათად არის ჩართული.

5. მეხუთე ნაბიჯი – დასუფთავება

სოციალური მედიის-clean-up-გასუფთავების მეთოდი
მას შემდეგ რაც გადაწყვეტთ, რომელ პროფილებში გსურთ თქვენი რესურსების ინვესტირება, დროა მოიშოროთ ის, რაც ზედმეტია და შეინახოთ ის რაც გჭირდებათ.

დარწმუნდით, რომ ყველა ბმული განახლებულია, ყველა ბიო შესაბამისია, ყველა სურათი მაღალი ხარისხისაა და პროფილზე არსებული სხვა ყველაფერი საუკეთესოა. სოციალური მედია არის ადგილი, სადაც ჩვენ ვაჩვენებთ ჩვენს საუკეთესო მხარეს.

პროფილები არის პირველი შთაბეჭდილება, ამიტომ მნიშვნელოვანია დარწმუნდეთ, რომ თქვენი კომპანია საუკეთესოდ გამოიყურება სოციალურ მედიაში.

6. მეექვსე ნაბიჯი – გადახედეთ და დაარეგულირეთ

პროფილების გაწმენდის შემდეგ მნიშვნელოვანია ხელახლა შეაფასოთ თქვენს მიერ შეგროვებული სტატისტიკა.

ამ სტატისტიკის გაანალიზებისას თქვენი მიზნების შეფასება დაგეხმარებათ განსაზღვროთ, გჭირდებათ თუ არა თქვენი სტრატეგიის კორექტირება. შეხედეთ ჩართულობის ტენდენციებს – არის თუ არა დღის გარკვეული დრო ან თვის დრო, რომდესაც თქვენი მიმდევრები ყველაზე მეტად არიან ჩართული თქვენს პროფილში?

ეს დაგეხმარებათ განსაზღვროთ, როდის მოახდინოთ ინვესტირება თქვენი რესურსებისა თქვენს პროფილში.

მეორე მხრიდან რომ შევხედოთ ამას – იყო თუ არა რაიმე, რასაც სხვანაირად აკეთებდით, როცა თქვენი მიმდევრები უფრო მეტად იყვნენ ჩართული?

თუ რაიმე განსხვავებულს აკეთებდით – რა იყო ეს და შეგიძლიათ ამის გაკეთება მუდმივად?

და ბოლოს შეინარჩუნეთ სტრატეგიები, რომლებიც მუშაობს კარგად და შეამცირეთ ის, რაც არ მუშაობს!

დამატებით გამოსადეგი სტატიისთვის გახსენით ბმული

Skip to content