IMC

YouTube SEO იუთუბის სეო – როგორ დავირანკოთ ტოპში?

YouTube არის მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე გამოწერილი სოციალური მედიის არხი. კრეატიული ვიდეო კონტენტისა და კამპანიების გამოქვეყნების უსაზღვრო შესაძლებლობით კონკრეტული აუდიტორიისთვის, YouTube არის ნებისმიერი ბრენდის კონტენტ მარკეტინგის სტრატეგიის მნიშვნელოვანი ნაწილი.

თუ გჭირდებათ SEO ოპტიმიზაცია, დაგვიკავშირდით ნომერზე: 593 26 26 12 – ჩვენი SEO სპეციალისტი თქვენს ვებ საიტს მოწინავე პოზიციებზე წარმოაჩენს.

მაგრამ თქვენი YouTube არხის გასაზრდელად და ხმაურის შესამცირებლად, თქვენი ვიდეო კონტენტის ოპტიმიზაცია აუცილებელია ძიების შედეგებში.

როგორც მსოფლიოში ერთ-ერთი უდიდესი საძიებო სისტემა, YouTube SEO-ზე ნავიგაციის ცოდნა უზრუნველყოფს თქვენი შინაარსის რანჟირებას და ხილვას თქვენი აუდიტორიის მიერ.

Იცოდი? YouTube ამაყობს დაახლოებით 2.6 მილიარდი აქტიური ყოველთვიური მომხმარებელით და მხოლოდ ტოპ 10 ვიდეო ნებისმიერი მოცემული ძიებისთვის რეალურად ხვდება.

იმისათვის, რომ დაგეხმაროთ თქვენს ნიშაში გამორჩეულად და უზრუნველყოთ თქვენი სამიზნე მაყურებლების პოვნა თქვენი (უდავოდ) განსაცვიფრებელი სოციალური ვიდეო კონტენტის პლატფორმაზე, აქ არის მოსახერხებელი 2022 წლის YouTube SEO სახელმძღვანელო, რომელიც დაგეხმარებათ თქვენს გზაზე.

როგორ ირანკებით საკვანძო სიტყვებზე YouTube-ზე?

როდესაც განიხილავთ, თუ როგორ უნდა დაასახელოთ ვიდეოები YouTube-ზე, თქვენ უნდა დაიწყოთ საკუთარი თავის მაყურებლების ადგილზე მოთავსებით. ასევე კარგია იცოდეთ სად განათავსოთ თქვენი პოტენციური საკვანძო სიტყვები.

რა არის ჩვენი რჩევები YouTube-ზე საკვანძო სიტყვების დარაკვისთვის?

აქ არის ძირითადი სფეროები, რომლებიც უნდა დაამატოთ თქვენი სამიზნე საკვანძო სიტყვა (რაც შეიძლება ბუნებრივად) თქვენს YouTube ვიდეოს.

ეს მაგალითი კონტენტის სტრიმინგის კოლოსისგან, Netflix, არის მასტერკლასი, თუ როგორ უნდა მოახდინოთ თქვენი YouTube კონტენტის ოპტიმიზაცია კონკრეტული საკვანძო ტერმინისთვის და პოტენციურად დატყვევებული სამიზნე აუდიტორიისთვის შესაბამისი სერვისის ან პროდუქტის პოპულარიზაცია.

სათაური: თქვენი YouTube ვიდეოს მთავარი აღწერითი სათაური. ჩვენს ტოპ რეიტინგის მაგალითში, სათაური იკითხება „მსოფლიოში ყველაზე გასაოცარი დასასვენებელი ადგილები | ოფიციალური თრეილერი | Netflix”.

აღწერა: სათაურის ქვემოთ ნახავთ ასლის ხაზს ძირითადი ტერმინით დასვენების გაქირავებით, რომელიც შეუფერხებლად არის დამატებული კონტენტში. ეს არის განყოფილება, სადაც შეგიძლიათ დააზუსტოთ თქვენი სათაური და უთხრათ მაყურებელს, რატომ უნდა უყურონ თქვენს კონტენტს.

ტეგები: როდესაც ატვირთავთ თქვენს YouTube ვიდეოს, შეგიძლიათ დაამატოთ შესაბამისი ტეგები, რომლებიც წარმოადგენენ თქვენი ვიდეოს თემას ან შინაარსს. აქ, თქვენ ყოველთვის უნდა დაამატოთ თქვენი სამიზნე ტერმინი, ისევე როგორც მსგავსი ვარიაციები (სანამ ისინი შეესაბამება იმას, რასაც თქვენ სთავაზობთ).

როგორ პოულობთ საკვანძო სიტყვებს, რომლებიც რეიტინგშია YouTube-ზე?

მას შემდეგ, რაც განიხილავთ ზოგადი ძირითადი ტერმინების ტიპებს, რომლებსაც უნდა ჩასვათ საძიებო ზოლში თქვენი ვიდეო შინაარსის საპოვნელად, შეგიძლიათ დაიწყოთ ექსპერიმენტები. შეგიძლიათ გაეცნოთ საკვანძო სიტყვების კვლევის 5 საფეხურს, თუ გჭირდებათ დახმარება სწორის პოვნაში.

როდესაც თქვენ იწყებთ მოთხოვნის აკრეფას YouTube-ის საძიებო ზოლში, გამოჩნდება შემოთავაზებული პოპულარული ძიებების არჩევანი (Google-ის მსგავსი). აქედან შეგიძლიათ იპოვოთ შთაგონება თქვენი შინაარსის სამიზნე საკვანძო სიტყვისთვის.

თქვენი ვიდეოებისთვის კარგი საკვანძო სიტყვების აღმოჩენის კიდევ ერთი საზრიანი გზაა YouTube-ის ფარული სემანტიკური ინდექსირების (LSI) საკვანძო სიტყვების შესწავლა.

LSI საკვანძო სიტყვები შეფუთავს SEO-ს, რადგან ისინი დაეხმარებიან თქვენს ვიდეოებს რანჟირებაში Google-ში და YouTube-ზე, რაც მაქსიმალურად გაზრდის თქვენს წვდომას ამ პროცესში.

თქვენ შეგიძლიათ იპოვოთ პოტენციური LSI საკვანძო სიტყვები დაკავშირებული Google ძიების ბოლოში და კვლავ გამოიყენოთ ეს ფრაზები ან ტერმინები SEO-ის გამაძლიერებელი ინსპირაციისთვის.

რა არის YouTube SEO ინსტრუმენტების მაგალითები?

აქ არის რამოდენიმე ხელმისაწვდომი ციფრული ინსტრუმენტი, რომელიც დაგეხმარებათ YouTube SEO-ის კონტენტის ოპტიმიზაციის მცდელობებში.

ტენდენციების კვლევის ინსტრუმენტები

შეგიძლიათ გამოიყენოთ ეს ხელსაწყოები თქვენი YouTube კონტენტის ტენდენციური თემებისა და თემების აღმოსაჩენად. ისინი ასევე მოგცემთ შთაგონებას თქვენი საკვანძო სიტყვების კვლევისთვის:

  • Google Trends
  • აფეთქებული თემები
  • BuzzSumo

ინსტრუმენტები საკვანძო სიტყვების კვლევისთვის

ეს ხელსაწყოები შექმნილია იმისთვის, რომ დაგეხმაროთ იპოვოთ, შეადაროთ და გაანალიზოთ პოტენციური საკვანძო სიტყვები თქვენი YouTube ვიდეოს სათაურებისა და აღწერებისთვის. ამ პლატფორმების გამოყენება დაგეხმარებათ გაეცნოთ ძიების მოცულობას და საკვანძო სიტყვების კონკურენციას:

  • TubeBuddy
  • AHrefs საკვანძო სიტყვის ინსტრუმენტი
  • SEMRush
  • Google Keyword Planner Tool

ინსტრუმენტები ტეგების მოსაძებნად

ეს ხელსაწყოები დაგეხმარებათ იპოვოთ ტენდენციური ტეგები თქვენი YouTube კონტენტის ოპტიმიზაციისთვის:

  • Tag Finder
  • ytube tool tag finder

ინსტრუმენტები კონკურენტების კვლევისთვის

ეს ხელსაწყოები დაგეხმარებათ გააანალიზოთ თქვენი კონკურენტების ტეგები, საკვანძო სიტყვები და YouTube კონტენტი. ისინი დაგეხმარებიან გამოავლინოთ ნებისმიერი პოტენციური ხარვეზი თქვენი კონკურენტების კონტენტში გამოსაყენებლად:

  • Soolve
  • SECockpit
  • YouTube-ის ავტომატური შევსების საძიებო ზოლი (როგორც აღნიშნულია ჩვენს საკვანძო სიტყვების განყოფილებაში)

ინსტრუმენტები საზოგადოების მოდერაციისთვის

ეს ხელსაწყოები გაგიადვილებთ, შეეხოთ შესაბამის კომენტარებს ან საუბრებს და დარჩეთ თქვენს YouTube აუდიტორიასთან:

  • ჭკვიანი მოდერაცია
  • დაამატეთ კონტენტის მოდერატორები თქვენს არხს, რათა დაგეხმაროთ მონიტორინგში და უპასუხოთ კომენტარებს

როგორ აკეთებთ Youtube SEO ოპტიმიზაციას და ახორციელებთ YouTube აუდიტს?

YouTube SEO-ის წარმატებული ოპტიმიზაცია მოითხოვს თქვენი არსებული კონტენტის აუდიტს. ამის გაკეთება მოგცემთ საჭირო ინფორმაციას თქვენი ამჟამინდელი ვიდეოების სწორი ელემენტების გასაახლებლად, რათა ისინი უკეთესად დაიკავონ შესაბამისი პლატფორმის ძიებაში. აი, როგორ უნდა შეასრულოთ YouTube SEO აუდიტი.

შექმენით ინვენტარი

შექმენით ყველა თქვენი მიმდინარე YouTube ვიდეოს ინვენტარი და შეიტანეთ ყველა საჭირო სტატისტიკა, მათ შორის სათაური, აღწერა, ტეგები, საკვანძო სიტყვები, ნახვები და ნახვების ხანგრძლივობა.

მას შემდეგ რაც შექმნით თქვენს ინვენტარს, შეგიძლიათ გააანალიზოთ თქვენი YouTube კონტენტი, რათა ნახოთ რა არის კარგად და რა არა. იქიდან შეგიძლიათ გადაწყვიტოთ რომელი ვიდეოების ოპტიმიზაცია ღირს და რომელი ვიდეოების დამალვა ან წაშლა გსურთ.

გამოიკვლიეთ თქვენი სათაურები და აღწერილობები

თქვენი YouTube ვიდეო კონტენტის პანორამული ხედითა და მყარი წარმოდგენით იმის შესახებ, თუ რა საჭიროებს გაუმჯობესებას, შეგიძლიათ შეამოწმოთ თქვენი ვიდეოები, რათა გამოიყენოთ თქვენი საკვანძო სიტყვების კვლევის უნარები.

თქვენი YouTube საკვანძო სიტყვების კვლევის ჩატარების შემდეგ, შეგიძლიათ დაიწყოთ ფიქრი თქვენი ვიდეოების სათაურის ტეგებისა და აღწერილობების ოპტიმიზაციაზე, მათი ოპტიმიზაცია შესაბამისი ტერმინებითა თუ ფრაზებით, საჭიროების შემთხვევაში.

განახორციელეთ YouTube ოპტიმიზაციის ტაქტიკის ნაზავი

SEO აუდიტის პროცესის დროს, შეგიძლიათ შეამოწმოთ ნებისმიერი ძირითადი შესაძლებლობა გარკვეული ვიდეოების სხვა შინაარსთან დაკავშირების მიზნით, როგორიცაა ბლოგის პოსტები. ამ ეტაპზე, თქვენ ასევე უნდა შეამოწმოთ რაიმე პრობლემური ასლი ან კოდი, რათა აღმოფხვრას ნებისმიერი პრობლემა, რომელიც შეიძლება შეაფერხოს თქვენს რეიტინგში.

პროცესის დასრულების შემდეგ, შეგიძლიათ, განახორციელოთ ოპტიმიზაციის ტაქტიკის ნაზავი, რომელსაც ახლა განვიხილავთ.

გამოიყენეთ სამიზნე საკვანძო სიტყვა თქვენს ვიდეო ფაილში, სათაურში და აღწერილობაში

უპირველეს ყოვლისა, თქვენი YouTube კონტენტის უკეთესი რეიტინგისთვის ოპტიმიზაციისთვის, თქვენ უნდა გადაარქვათ თქვენი ვიდეო ფაილი და დაამატოთ თქვენი სამიზნე საკვანძო სიტყვა (ეს დაეხმარება YouTube-ის SEO მცოცავი ბოტებს თქვენი შინაარსის რეიტინგში).

როგორც განვიხილეთ, თქვენი სამიზნე საკვანძო სიტყვის ან ტერმინის ჩასმა თქვენი ვიდეოს სათაურში (რაც შეიძლება წინა მხარეს) და ასევე აღწერილობაში აუცილებელია. ეს თქვენს ვიდეოებს მისცემს საუკეთესო შანსებს, რომ რეიტინგში მოხვდნენ სწორი ძირითადი პირობებისთვის.

განახორციელეტ თქვენი YouTube ვიდეოების კატეგორიიზაცია სწორად

როდესაც თქვენ ატვირთავთ თქვენს ვიდეოს პლატფორმაზე, არსებობს მისი კატეგორიზაციის შესაძლებლობა YouTube-ის „მოწინავე პარამეტრების განყოფილებაში“.

როდესაც შეხვალთ გაფართოებულ პარამეტრებში და გადადით კატეგორიზაციის ვარიანტზე, გაითვალისწინეთ ეს ელემენტები, რათა დარწმუნდეთ, რომ თქვენი ვიდეოები მოხვდება ყველაზე შესაბამის სექციებში, რათა მიიღოთ დამატებითი ექსპოზიცია კურირებულ დასაკრავ სიებში დამატებით:

ვინ არიან ამ კატეგორიაში ყველაზე პოპულარული შემქმნელები და რა არის მათი ძლიერი მხარეები?

არის თუ არა ჩემი კონტენტი უშუალოდ ამ კატეგორიასთან დაკავშირებული და შესთავაზებს თუ არა ამ მაყურებლებს რაიმე მნიშვნელობას?

იზიარებს თუ არა ამ კატეგორიის სხვა ვიდეოებს ჩემი კონტენტის მსგავსი მახასიათებლები სიგრძის, წარმოების ღირებულების, ტონისა თუ თემატიკის თვალსაზრისით?

ატვირთეთ მორგებული YouTube ესკიზის სურათი (thumbnail)

YouTube-ის კონტენტის ოპტიმიზაციის კიდევ ერთი საყურადღებო რჩევა არის თქვენი ვიდეოებისთვის მორგებული ესკიზის სურათის დამატება.

მიუხედავად იმისა, რომ YouTube ავტომატურად შეარჩევს ესკიზს თქვენი ვიდეოებისთვის, როდესაც ისინი გამოჩნდება საძიებო რეიტინგში, YouTube-ზე საუკეთესო რეიტინგული ვიდეოების 90%-ს აქვს მორგებული ესკიზები.

ასე რომ, დაუთმეთ დრო და დაარედაქტირეთ მომხიბლავი სურათი, რომელიც წარმოადგენს თქვენს ვიდეო შინაარსს და თქვენ, სავარაუდოდ, უფრო მეტ ჩართულობას გამოიმუშავებთ YouTube SEO ავტორიტეტის გაზრდისას.

დაამატეთ სუბტიტრები და დახურული წარწერები SRT ფაილით

თქვენი YouTube ვიდეოების ოპტიმიზაციის კიდევ ერთი საზრიანი გზაა სუბტიტრებისა და დახურული წარწერების შესწავლა.

თქვენს YouTube ვიდეოებზე სუბტიტრების ან დახურული სუბტიტრების დამატებით, თქვენ გააუმჯობესებთ თქვენი ვიდეოების მომხმარებლის გამოცდილებას (UX) და საერთო ხელმისაწვდომობას, ხოლო ხაზს უსვამთ მნიშვნელოვან საკვანძო სიტყვებს, რომლებსაც YouTube-ის საძიებო ალგორითმები სავარაუდოდ აირჩევენ.

დახურული წარწერების ან სუბტიტრების დასამატებლად, თქვენ უნდა ატვირთოთ მხარდაჭერილი ტექსტის ტრანსკრიპტი ან დროული სუბტიტრების (SRT) ფაილი. თქვენ ასევე შეგიძლიათ ხელით შეიყვანოთ ტრანსკრიპტის ტექსტი, რათა ის ავტომატურად სინქრონიზდეს ვიდეოსთან.

გაზარდეთ ჩართულობა ბარათების დამატება და ბოლო ეკრანები

YouTube-card

ჩართულობისა და მაყურებლობის გაზრდის მყარი გზაა ბარათების დამატება და ბოლო ეკრანების გამოყენება. როდესაც ათვალიერებთ YouTube ვიდეოს, შეამჩნევთ “i” ეკრანის ზედა მარჯვენა კუთხეში:

ისინი გამოჩნდება, როდესაც იყენებთ ბარათის დამატებას. მას შემდეგ რაც მომხმარებელი დააწკაპუნებს “i”-ზე, მას ექნება ისეთი ვარიანტები, როგორიცაა გამოწერა, გაზიარება, შემოწირულობა ან გამოკითხვაზე პასუხის გაცემა.

ბარათების დამატების გამოყენებით და გადაწყვეტით, თუ როგორ გსურთ წაახალისოთ თქვენი მნახველები, ჩაერთონ თქვენს კონტენტთან, თქვენ გაზრდით ჩართულობას, ასევე თქვენი ვიდეოების წვდომას და, საბოლოოდ, გაზრდით თქვენს YouTube SEO რეიტინგს.

ბოლო ეკრანები წარმოადგენს დამატებით ინფორმაციას ან ინტერაქტიული კონტენტის ვარიანტებს ვიდეოს ბოლოს. მათი დამატება, სავარაუდოდ, წაახალისებს მნახველებს, გააგრძელონ ჩართვა თქვენს კონტენტთან და ბრენდთან.

წაიკითხეთ ეს მოსახერხებელი სახელმძღვანელო Google-ისგან, რათა დაამატოთ ბოლო ეკრანი თქვენს YouTube ვიდეო კონტენტზე.

იყავით განახლებული ტენდენციების შესახებ

დაბოლოს, მაგრამ, რა თქმა უნდა, არანაკლებ მნიშვნელოვანია, თითი პულსზე დაჭერით უზრუნველყოფს, რომ თქვენ შეგიძლიათ განაგრძოთ მოძრაობა ცვლილებების შესაბამისად.

რეგულარულად შეამოწმეთ შესაბამისი ინდუსტრიის ფორუმები ან პუბლიკაციები გავლენიანი YouTube შემქმნელებისგან, ისევე როგორც სხვა ვიდეოზე დაფუძნებული პლატფორმებიდან, როგორიცაა TikTok, რათა თვალი ადევნოთ ცვლილებებს და გააგრძელოთ თქვენი ვიდეოების ოპტიმიზაცია მაქსიმალური წარმატებისთვის.

გამოიყენეთ SEO ოპტიმიზაცია თქვენი YouTube არხის გასაზრდელად

თქვენი ვიდეოს ნახვის საუკეთესო გზა არის SEO ტაქტიკისა და ტექნიკის გამოყენება. DMI-ის პროფესიონალური პროფესიონალური დიპლომი სოციალური მედიის მარკეტინგის სფეროში დაფარავს YouTube-ს სხვა საკვანძო პლატფორმებთან ერთად, როგორიცაა Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter და TikTok, ასე რომ თქვენ იცით, როგორ გაზარდოთ ჩართულობა და ლიდერები სოციალურ მედიაში.

იხილეთ ჩვენი სერვისები:

ასევე წაიკითხეთ ჩვენი ბლოგის სხვა საინტერესო სტატიები:

გამოგვყევით სოციალურ ქსელებში: Facebook, Instagram

წყარო: https://digitalmarketinginstitute.com/blog/youtube-seo-strategies

Leave a Comment

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings