რომელია საუკეთესო მარკეტინგული არხი თქვენი ბიზნესისთვის?
თუ თქვენ გაქვთ ბიზნესი, ალბათ ბევრს ფიქრობთ იმაზე თუ რომელია საუკეთესო მარკეტინგული საშუალება, რომელიც დაგეხმარებათ თქვენი საქმიანობის განვითარებაში. არჩევანის ძალიან ბევრი ვარიანტია. თქვენ გაქვთ საშუალება არჩევანი გააკეთოთ ბეჭდურ რეკლამაზე, რადიოზე, ბილბორდებზე და ტელევიზიაზე ტრადიციულ, ოფლაინ მედიაში. გინდ დაიჯერეთ გინდ არა, ყვითელი გვერდებიც კი ჯერ კიდევ არსებობს. ახლა, ციფრულ ეპოქაში, ჩვენ გვაქვს ძიების, სოციალური და ელ.ფოსტის სამი დიდი კატეგორია. მაგრამ ამ სამის დაფიქსირება თითქოს მნიშვნელოვნად ამცირებს ციფრული მარკეტინგის შესაძლებლობების ფარგლებს.
აქ არის მხოლოდ ნაწილობრივი სია ციფრული მარკეტინგსა და რეკლამაში, რომელიც დღეს გვაქვს:
- ვებ დიზაინი და განვითარება (ეს არის მარკეტინგი და არა IT)
- სოციალური მედია (ორგანული-უფასო და ფასიანი)
- საძიებო სისტემების მარკეტინგი (ორგანული-უფასო და ფასიანი)
- ელ.ფოსტის მარკეტინგი
- ინფლუენსერ მარკეტინგი
- ჩვენების რეკლამა
- ე.წ. შვილობილი მარკეტინგი
- OTT (over-the-top advertising on video and internet radio-ზედმეტი რეკლამა ვიდეო და ინტერნეტ რადიოში)
მაშ ასე, რომელია საუკეთესო მარკეტინგული არხი თქვენი ბიზნესისთვის?
სტანდარტული პასუხი, რომელსაც ჩვენ ამ შემთხვევაში ვაძლევთ ჩვენს კლიენტებს, არის: „რომელ არხს ყიდის გამყიდველი“.
- თუ რადიოს გამყიდველს ესაუბრებით, რადიო საუკეთესო იქნება.
- თუ ტელევიზორის გამყიდველს ესაუბრებით, ტელევიზორი საუკეთესო იქნება.
- თუ თქვენ ესაუბრები SEO გამყიდველს, SEO საუკეთესო იქნება.
გესმით იდეა?! ტრადიციული მარკეტინგისა და რეკლამის გამყიდველების უმეტესობა ასევე ყიდის რაღაცას ციფრულ სივრცეში. ორი ყველაზე გავრცელებული რამ, რასაც იპოვით გამყიდველისგან, ვთქვათ, რადიო ან სატელევიზიო რეკლამას, არის SEO (საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია) და PPC (გადახდა თითო დაწკაპუნებაზე, როგორიცაა Google ან Bing). ისინი ხშირად ყიდიან იაფ საიტებს და არ განიხილავენ ვებსაიტს მარკეტინგად. ისინი მას განიხილავენ, როგორც მიზნის მისაღწევ საშუალებას. გარკვეულწილად, ეს მართალია, მაგრამ თუ ის არ განიხილება, როგორც მარკეტინგული პლატფორმა, ის ვერასოდეს მიაღწევს თავის სრულ პოტენციალს.
რომელია საუკეთესო მარკეტინგული არხი თქვენი ბიზნესისთვის და რა არის რეალობა?
რეალობა ისაა, რომ არც ერთი არხი არ არის საუკეთესო ან სხვანაირად, რომ ვთქვათ იდეალური. თქვენ გჭირდებათ ჯანსაღი კომბინაცია, რომელიც შეესაბამება თქვენს მიზნებს და აკმაყოფილებს თქვენს სამიზნე აუდიტორიას იქ, სადაც ისინი არიან, რათა მიაღწიოთ თქვენი წარმატების მაქსიმალურ პოტენციალს.
იფიქრეთ იმ დიდ ბრენდებზე, რომლებსაც ასე კარგად იცნობთ: Apple, Coca-Cola, McDonalds. თქვენ ნახავთ, რომ ისინი მარკეტინგისთვის ერთ არხს არ ეყრდნობიან.
ყველა ბიზნესს სჭირდება ყველა არხი, განსხვავებული პროპორციებით. მხოლოდ იმიტომ, რომ თქვენი ბიზნესი არ არის მრავალ მილიარდიანი ბიზნესი, არ ნიშნავს, რომ არ გჭირდებათ ყველაფერი. თუ ვივარაუდებთ, რომ თქვენი ბიუჯეტი არ მოგცემთ საშუალებას გამოიყენოთ ყველა არხი, თქვენ მოგიწევთ პრიორიტეტად ფოკუსირება არხებზე, რომლებიც საუკეთესოა თქვენი მდგომარეობისთვის და ბიზნესისთვის.
შედით FULL-STACK მარკეტინგში
დაახლოებით 30 წლის წინ, როდესაც ვებ განვითარება გახდა მნიშვნელოვანი სფერო, კარიერის გზა გაიხსნა დეველოპერებისთვის, ინტერნეტზე ფოკუსირების დასაწყებად. თავიდან ძალიან ცოტა ტექნოლოგიები იყო და უნარები ძალიან გადამდები იყო. ვინმეს, ვინც იყო კარგი პროგრამისტი, შეეძლო ვებ დეველოპმენტზე გადასვლა საკმაოდ მარტივად. რაც უფრო მეტი ტექნოლოგია გახდა ხელმისაწვდომი, უფრო მეტი უნარ-ჩვევები გახდა საჭირო. გაჩნდა full-stack ვებ დეველოპერის კონცეფცია. ამჟამინდელი განმარტება დაახლოებით 2008 წელს შემოვიდა. მოკლედ, ეს ნიშნავს, რომ დეველოპერს აქვს განვითარების ყველა კომპეტენცია, რათა იზრუნოს თქვენს ვებსაიტზე პროგრამირებიდან დაწყებული ფრონტენდის დიზაინით დამთავრებული.
მაშ ასე, ავიღოთ იგივე კონცეფცია და გამოვიყენოთ ის მარკეტინგში. მარკეტინგის სრული დასტა იყენებს ყველა არხს თქვენი მარკეტინგული საჭიროებებისთვის.
კიდევ უფრო ზუსტად, რომ ვთქვათ კვალიფიციური მარკეტინგის სრული ჯგუფი გამოიყენებს სწორ არხებს, საჭირო დროს თქვენი მარკეტინგული მიზნების მისაღწევად.
შენ არასოდეს იცი რა გჭირდება
შეუძლებელია კომპანიამ, რომელიც არ ფიქრობს სრული მარკეტინგული თვალსაზრისით, რეალურად უზრუნველყოს საუკეთესო მარკეტინგული გამოცდილება თავისი კლიენტებისთვის.
თუ ყიდულობთ მხოლოდ SEO-ს გამყიდველისგან, ეს მოიცავს ერთ პატარა ნაწილს. თუ უბრალოდ ყიდულობთ სოციალური მედიის მარკეტინგის გამყიდველისგან, ეს მოიცავს კიდევ ერთ პატარა ნაწილს.
ჩამოყალიბებული მარკეტოლოგი მიხვდება, რომ წარმატების ფორმულა არა მხოლოდ ერთი და უნიკალური იქნება თქვენი კომპანიისა და ბაზრისთვის, არამედ შეიცვლება ყოველ კვარტალში.
ასევე, გახსოვდეთ, რომ სწორი მარკეტინგული გზის პოვნა, საკუთარი ბიზნესის გაანალიზებიდან უნდა დაიწყოთ და შემდგომ სწორად შეარჩიოთ ის გზა, რომელიც თქვენ გამოგადგებათ
დრო მიდის ყოველდღიურად იცვლება მრავალი მნიშვნელოვანი დეტალი ყველა სფეროში ამიტომ მუდამ იარეთ წინ და გააკეთეთ მეტი, იზრუნეთ ყოველდღიურ განვითარებაზე და გამუდმებით ეძიეთ სიახლეები, რათა იპოვოთ საუკეთესო გზები თქვენი განვითარებისთვის.
ამ პროცესში საკმაოდ დიდი, როლი აქვთ სოციალური მედიის სააგენტოებს, ამიტომ თამამად შეგიძლიათ დაიხმაროთ ის თქვენი საუკეთესო შედეგებისთვის.
თუ გსურთ სარეკლამო კომპანიის/მარკეტინგული სააგენტოს მომსახურებით სარგებლობა დაგვიკავშირდით:
- +995 593 26 26 12
- +995 571 85 07 43
- info@imc.ge
მეტი საინტერესო სიახლისთვის თვალი ადევნეთ ჩვენს ბლოგს