fbpx

შენი ბიზნესი ინტერნეტში

რა არის კონტენტ მარკეტინგი?

kontent-marketingi

თქვენ ახლახანს მოისმინეთ ტერმინი “კონტენტ მარკეტინგი” და გინდათ, რომ იცოდეთ რას ნიშნავს ეს, მაგრამ ძალიან გრცხვენიათ ვინმესთვის კითხვა. გილოცავთ, ეს პოსტი თქვენთვისაა. კონტენტ მარკეტინგის ინსტიტუტი, ონლაინ რესურსი ყველანაირი ინფორმაციის მისაღებად, რაც უკავშირდება კონტენტ მარკეტინგს, ამგვარად განსაზღვრავს კონტენტ მარკეტინგს:

კონტენტ მარკეტინგი არის მარკეტინგული ტექნიკა, რომელიც ქმნის და ავრცელებს ღირებულ, შესაბამის და თანმიმდევრულ კონტენტს მკაფიოდ განსაზღვრული აუდიტორიის მოსაზიდად – სამომხმარებლო ქმედებების წარმართვის მიზნით.

მარკეტინგი ტრადიციულად და ახლა

დღეს მყიდველები და მომხმარებლები დატვირთული არიან უფრო მეტი მარკეტინგული შეტყობინებებით, ვიდრე ოდესმე – დღევანდელი შეფასებით, დღეში 2 900-ზე მეტჯერ. ეს ქმნის ყურადღების უკმარისობის გარემოს, იწვევს მარკეტოლოგებს, რომლებსაც აქვთ ამოცანა, შექმნან საინტერესო კონტენტი, რომელიც არ იკარგება სტატიკაში. კარგად შემუშავებული კონტენტ მარკეტინგის სტრატეგია ათავსებს თქვენს ბიზნესს ლიდერულ პოზიციაზე, ქმნის ბრენდის უპირატესობას მყიდველების ინფორმირებისა და განათლების დროს. სასარგებლო და გასართობი კონტენტის მიწოდებას შეუძლია შექმნას ძლიერი კავშირი თქვენს ბრენდსა და მომხმარებელს შორის, რაც დროთა განმავლობაში განაგრძობს ზრდას და გაძლიერებას.

ტრადიციულად, მარკეტერებს სხვა ადამიანებისგან უნდა “მიეღოთ ყურადღება” ვებსაიტების რეკლმაების, გარე რეკლამების ან მესამე მხარისთვის გაგზავნილი ელექტრონული ფოსტის სიების საშუალებით. მაგალითად, როდესაც ბრენდი იხდის მილიონობით დოლარს Super Bowl-ის რეკლამაში, ისინი ქირაობენ იმ ყურადღებას, რაც სატელევიზიო ქსელებმა ააშენეს. მეორეს მხრივ, კონტენტ მარკეტინგი საშუალებას აძლევს მარკეტერებს გახდნენ გამომცემლები, საკუთარი აუდიტორიის შექმნით და საკუთარი ყურადღების მიპყრობით. მყიდველებისთვის სასარგებლო შინაარსის შექმნისა და გავრცელების გზით, მარკეტერები ზრდიან ბრენდის ცნობადობას და უპირატესობას მომხმარებლებთან ნდობის ურთიერთობის დამყარებით, გაყიდვების გვირაბში გადასვლისას. გარდა ამისა, კონტენტ მარკეტინგი ითვლება ნაკლებად ძვირადღირებულ სტრატეგიად, ვიდრე ზოგიერთი სხვა. ის შეიძლება ცოტა ნელა დაიწყოს, სანამ თქვენი კონტენტის ბიბლიოთეკა იზრდება და ფართო აუდიტორიას მიაღწევს.

დღეს, B2B მარკეტინგის 41% ყურადღებას ამახვილებს მომხმარებელთა ყიდვის გზებთან დაკავშირებულ კონტენტზე, თუმცა ბევრი ბიზნესი ვერ აწარმოებს პერსონალიზებულ კონტენტს, რომელიც მოიცავს ყიდვის ციკლის თითოეულ ეტაპს. პერსონალურად გაგზავნილი შეტყობინებები არ ნიშნავს მხოლოდ დემოგრაფიული ან ფიროგრაფიული კრიტერიუმებით „დამიზნებას“, ეს ნიშნავს, რომ აქტიურად შეიქმნება კონტენტი, რომელიც მყიდველის მოგზაურობის თითოეული ეტაპისთვის არის შესაფერისი. მომხმარებელთა 45 პროცენტს ურჩევნია ისეთი გზა გადაწყვეტილების მისაღებად, რომელიც დროს მოითხოვს, ვიდრე უბრალოდ ცდა, რომ აღჩევანი გააკეთონ თავისით. ამ ტიპის კონტენტი აჩვენებს მომხმარებლებს, რომ თქვენ აცნობიერებთ და აფასებთ მათ შესაძლებლობას, შეაფასონ და თავად მიიღონ გადაწყვეტილებები.

”წარმატებული კონტენტის მარკეტერები გადიან მყიდველის მოგზაურობის ყველა ეტაპს – თავიდან ბოლომდე. ბრენდების უმრავლესობა სერიოზულად არის გადატვირთული ამ გადახდის გზის ბოლოში. და ისინი კარგავენ უზარმაზარ შესაძლებლობებს საჭიროების შემთხვევაში ახალი მომხმარებლების შესახვედრად. ” – მაიკლ ბრენერი, Marketing Insider Group-ის აღმასრულებელი დირექტორი

ხშირი პრობლემები, რომელთა მოგვარებაც კონტენტ მარკეტინგს შეუძლია

კონტენტ მარკეტინგი არის პოტენციურ მომხმარებლებთან ურთიერთობის სრულიად უნიკალური მიდგომა, რომელიც გვერდს უვლის თანამედროვე ზოგიერთ მტკივნეულ წერტილს, განსაკუთრებით ციფრულ სივრცეში.

  • პრობლემა: მე უნდა გავზარდო ჩემი ორგანული ძიების მოცულობა. თქვენს აუდიტორიას არ შეუძლია შეიძინოს თქვენგან, თუ ვერ გიპოვათ და დღეს ყიდვის ციკლის 93% მდე იწყება საძიებო სისტემიდან. გარდა ამისა, Kuno Creative– ის თანახმად, შინაარსის მოხმარების 51% ორგანული ძიებიდან მოდის, ამიტომ შინაარსობრივი მარკეტინგი ორგანული ცნობიერების ჩამოყალიბების შესანიშნავი გზაა. როდესაც თქვენი ძვირფასი შინაარსი მაღალ ადგილს იკავებს საძიებო სისტემებში, ან სოციალურ ქსელებში ფართოდ არის გავრცელებული, თქვენ აშენებთ ბრენდის ცნობადობას უფასოდ, და რადგან თქვენი შინაარსის გაზიარება მხოლოდ მაშინ მოხდება, როდესაც ის რელევანტური იქნება, თქვენი აუდიტორია ნაკლებად ისურვებს მის სრულყოფას.
  • პრობლემა: მე უნდა შევქმნა ბრენდის უპირატესობა. კონტენტ მარკეტინგის ჩართულობა ქმნის უპირატესობას აზროვნების ხელმძღვანელობის საშუალებით, თქვენი ჩამოყალიბით ინფორმაციისა და განათლების სანდო წყაროდ. ასევე შეგიძლიათ შექმნათ უპირატესობა ურთიერთობების საშუალებით, რომლებიც გაძლიერდება ყოველთვის, როდესაც თქვენი კონტენტი გაართობს ან დაეხმარება თქვენს მყიდველებს. ადამიანები უფრო ხშირად ყიდულობენ კომპანიებისგან, რომელთანაც მათ ურთიერთობა აქვთ.
  • პრობლემა: მე მაქვს კონტენტ მარკეტინგის გეგმა, მაგრამ ის არ იწვევს მომხმარებლების ჩართულობას. კონტენტ მარკეტინგი თქვენს მომხმარებლებს უნდა დაეხმაროს და არა გაყიდოს მათზე. როდესაც თქვენ თავისუფლად მისცემთ თქვენს აუდიტორიას რაღაც ღირებულს, რაშიც მას მოუნდება გადაიხადოს, თქვენ ნდობას იძენთ, რაც საბოლოოდ თქვენი გაყიდვის ყველაზე მძლავრი იარაღია.,
  • პრობლემა: მე უფრო მეტ მომხმარებელს უნდა მივაღწიო, ხოლო ჩემი ხარჯები დაბალია. Forrester-ის კვლევის თანახმად, დღევანდელი მომხმარებლები არ ენდობიან და ერიდებიან მარკეტინგს, რომელიც აწყვეტინებს ან აფერხებს მათ. კონტენტ მარკეტინგის ჩართულობა უნდა იყოს ბუნებრივი საუბრის ნაწილი ამჟამინდელ და პოტენციურ მომხმარებლებთან, უნდა შეესაბამებოდეს მათ ინტერესებსა და ქცევას და აყალიბებდეს უწყვეტ ისტორიას დროთა განმავლობაში. კონტენტ მარკეტინგი დივიდენდებს იხდის დიდი ხნის განმავლობაში და მისი ეფექტი მრავლდება, როდესაც ქმნით თქვენი შინაარსის ბიბლიოთეკას.
  • პრობლემა: მე არ ვარ დარწმუნებული, როგორ წარმოვაჩინო ინვესტიციის ანაზღაურება (ROI) ჩემი კონტენტ მარკეტინგული კამპანიისთვის. ზოგადად, კონტენტ მარკეტინგი ხელს შეუწყობს ვებ-ტრაფიკის გაზრდას, ლიდის (არასრულყოფილი მომხმარებელი, რომელსაც გარკვეული კონტაქტი აქვს თქვენს კომპანიასთან) კვალიფიკაციის მხარდაჭერას (განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც კონტენტი ეტაპობრივად იწარმოება) და, საბოლოოდ, იწვევს გაყიდვებში კონვერტაციას.

კონტენტ მარკეტინგის კომპონენტები

კონტენტ მარკეტინგს შეიძლება ჰქონდეს სხვადასხვა ფორმა და ამის სწორად შესასრულებლად, თქვენ უნდა დაადგინოთ, თუ რა ტიპის კონტენტი ურჩევნიათ თქვენს პოტენციურ მყიდველებს.

ბლოგის სტატიები

აწარმოეთ თქვენი კონტენტ მარკეტინგის სტრატეგია თქვენს ბლოგის გრაფიკში ან სტრატეგიაში. კომპანიის ბლოგი შეიძლება და უნდა იქნას გამოყენებული სხვა კონტენტის ჯვარედინი პოპულარიზაციისთვის, რაც ხელს შეუწყობს პოსტების მუდმივ განრიგში შენახვას. თუ არ გყავთ მარკეტინგის გუნდის წევრი, რომელიც იცნობს საძიებო სისტემებში ოპტიმიზაციას (SEO), ეს ის სფეროა, სადაც დაგჭირდებათ პროფესიონალთან კონსულტაცია.

ელწიგნები

ელწიგნების კონტენტი უნდა შეესაბამებოდეს ერთგვარ თხრობის სტრუქტურას და მოიცავდეს უამრავ კარგ, ვიზუალურ დიზაინს. წიგნის მიზანია განათლება, მაგრამ მნიშვნელოვანია, რომ ენა შესაბამისობაში იყოს თქვენი ბრენდის ხმასთან.

ვიდეო

ვიდეოს, როგორც კონტენტ მარკეტინგის სტრატეგიის ნაწილის, ეფექტურად გამოყენების ხერხი არის, რომ ის რაც შეიძლება ხანგრძლივი იყოს, რათა იძულებული არ გახდეთ მუდმივად დახარჯოთ დრო და ფული მეტის შესაქმნელად. მაღალი ხარისხის ვიდეო კონტენტის საშუალებით ასევე შეგიძლიათ გამოიყენოთ თქვენი ბრენდი YouTube-ის დიდი და აქტიური აუდიტორიის წინაშე.

ინფოგრაფიკა

რაც შეიძლება ნაკლები ტექსტი გამოიყენეთ და მიეცით სურათს ამბის თქმის საშუალება. თუ გრაფიკის „მკვლელი“ არ გყავთ, იპოვნეთ ნიჭიერი ფრილანსერი, რომელსაც შეუძლია შექმნას რამე ლამაზი და ინფორმატიული.

„Cheat sheets“

ჩით ფურცლები. ეს არის მოკლე – მაქსიმუმ ორი ან სამგვერდიანი კონტენტი. ეს ნიშნავს, რომ დიდი ადგილი არ იქნება სურათებისთვის განკუთვნილი, ამიტომ თქვენ გენდომებათ ტექსტის ფორმატირება, რათა მკითხველს სწრაფად შეეძლოს მათი სკანირება. დააკავშირეთ ან მიუთითეთ სხვა რესურსები უფრო ღრმა სწავლისთვის.

ვორქბუქები და შაბლონები

ეს რესურსები შესანიშნავი გზაა თქვენი ბრენდის ინფორმაციის მყიდველების წინაშე წარმოჩენის გასაგრძელებლად. ისინი უნდა იყოს შემუშავებული საბეჭდად და მაქსიმალურად ინტერაქტიული და პრაქტიკული უნდა იყოს.

თეთრი ფურცლები და მოხსენებები

ეს მასალები წიგნის მსგავსია იმით, რომ ისინი ძირითადად საგანმანათლებლოა, მაგრამ თეთრი ფურცლები და მოხსენებები ზოგადად ნაკლებად გრაფიკულად არის შემუშავებული და ცოტა უფრო პროფესიონალურ ენას იყენებს. მათ ასევე შეუძლიათ შექმნან პარტნიორობა სხვა ორგანიზაციებთან.

სლაიდები

სლაიდები შესანიშნავი ფორმატია რთული იდეების მარტივი ნაბიჯებად ან პატარა ნაწილებად დაშლისთვის. სლაიდები მარტივი უნდა იყოს: გამოიყენეთ მინიმალური ტექსტი ერთი შრიფტით და დიდი გრაფიკით მთელ რიგში.

კაზუსები

ააგეთ კაზუსები რეალური ციფრებით და სრულყოფილი ისტორიებით. ეს ხელს შეუწყობს კონტენტის კონცენტრირებას ღირებულებასა და შედეგებზე და არა ბრენდზე.

დემოები

ეს არის ის, სადაც უფასო შეფასება, შეფასება ან საცდელი პერიოდი კარგად მუშაობს დიალოგის დასაწყებად და თქვენი ყველაზე დაინტერესებული ლიდების სრულყოფილ მომხმარებლად გადასაქცევად. თუ ელექტრონულ კომერციაზე დაფუძნებული პროდუქტი გაქვთ, შეგიძლიათ გამოიყენოთ ბარათით ფასდაკლების კოდი, რომელიც უნდა გამოიყენოთ გარიგების დროს, რათა გამოირიცხოს გარკვეული გადაუდებელი აუცილებლობა შეძენისას.

დისტრიბუციის არხები

საკუთარი:

თქვენი შინაარსის გაზიარება ბრენდის სოციალურ მედიის არხებზე – როგორიცაა Facebook, Twitter, LinkedIn ან Pinterest – ეს არის სწრაფი, კონფიგურირებადი და უფასო შესაძლებლობა თქვენს სამიზნე აუდიტორიასთან დასაკავშირებლად.

ორგანული:

თქვენს შინაარსში SEO-ს საუკეთესო პრაქტიკის გამოყენება ხელს შეუწყობს Google-ის კარგ შთაბეჭდილებას და თქვენი ვებ-aგვერდის რეიტინგში გადატანას. კარგი შინაარსის მარკეტინგის სტრატეგიის სიძლიერე არის ინფორმაციისა და პასუხების მიწოდება, რომელსაც ეძებს თქვენი სამიზნე აუდიტორია, ასე რომ დარწმუნდით, რომ მათ მისი პოვნა შეუძლიათ.

ფასიანი:

სოციალური ქსელების უმეტესობა იძლევა რაიმე სახის ფასიან რეკლამას, როგორიცაა სპონსორირებული კონტენტი, თითო დაწკაპუნებაზე გადახდა (PPC), საძიებო სისტემის მარკეტინგი (SEM), ჩვენება და მიზნობრიობა. ქსელის დემოგრაფიის თქვენი ბრენდის პერსონასთან შესაბამისობა დაგეხმარებათ განსაზღვროთ სად უნდა მოახდინოთ ინვესტიცია.

მიღებული:

ეს არის ყველაზე ღირებული, მაგრამ ყველაზე რთული შესაქმნელი. მიღებული სოციალური მედიის პოპულარიზაცია ხდება მაშინ, როდესაც თქვენი აუდიტორია ირჩევს თქვენი კონტენტის საკუთარ ქსელში გაზიარებას.

წარმატებული კონტენტ მარკეტინგული პროგრამის ROI (ინვესტიციების დაბრუნება)

მიუხედავად იმისა, რომ შინაარსის მარკეტინგის ROI-ს გაზომვა შეიძლება ცოტა რთული იყოს, მის მიერ მოწოდებული მნიშვნელობა ნათელია, თუ სწორ ადგილას შეხედავთ.

  • კონტენტ მარკეტინგი აუცილებელია. მარკეტინგის ორმოცდაორი პროცენტი აცხადებს, რომ მათი კომპანია კონტენტს განიხილავს, როგორც ბიზნეს აქტივს (კონტენტ მარკეტინგის ინსტიტუტი).
  • შინაარსობრივი მარკეტინგი ქმნის სანდოობას. ყველაზე წარმატებული კონტენტ მარკეტერების 96 პროცენტი თანხმდება, რომ მათი აუდიტორია მათ ორგანიზაციას სანდო რესურსად მიიჩნევს.
  • კონტენტ მარკეტინგი იწვევს უპირატესობებს. ეს ქმნის სამჯერ მეტ ლიდს, ვიდრე ფასიანი საძიებო რეკლამა (Content Marketing Institute, 2017).

თქვენი კონტენტ მარკეტინგის პროგრამის დაგეგმვა, განხორციელება და ოპტიმიზაცია

კონტენტ მარკეტინგი არის გრძელვადიანი სტრატეგია, ასე რომ, შესაძლოა ნელა დაიწყოთ, თუმცა თითოეული ეს ეტაპი აბსოლუტურად სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია იმისთვის, რომ დარწმუნდეთ, რომ მყარი საფუძველი გაქვთ წარმატების მისაღწევად.

ნაბიჯი 1: შექმენით თქვენი საკვანძო პერსონა პროფილები.

რა სახის კონტენტი გჭირდებათ? თქვენი მყიდველის პიროვნებები დაგეხმარებათ განსაზღვროთ თქვენი აუდიტორია – მათი გამოწვევები, კითხვები, საჭიროებები და შინაარსის ის სახეობა, რომლის გამოყენებაც მათ მოსწონთ. ხოლო მათი ყიდვის ეტაპები გეტყვით, თუ რა მიზნის მისაღწევად უნდა იქნეს თითოეული კონტენტი შექმნილი.

ნაბიჯი 2: გაიგეთ მათი „მყიდველის მოგზაურობა“.

შესყიდვის მოგზაურობა ასახავს მყიდველის მიერ გადაწყვეტილების მიღების პროცესს შეძენის დროს და დაგეხმარებათ განსაზღვროთ, რა კონტენტი გჭირდებათ. სხვადასხვა სახის შინაარსი სხვადასხვა მყიდველებს მიმართავს მათი მოგზაურობის სხვადასხვა ეტაპზე. თქვენი შესყიდვის ეტაპების ასახვით, უკეთ გაიგებთ პროცესს, რომელსაც მყიდველები გადიან თქვენი პროდუქტის ან მომსახურების განხილვისას. შედეგად, თქვენ შეძლებთ შეიმუშაოთ კონტენტის სტრატეგია, რომელიც პირდაპირ ელაპარაკება მყიდველებს, არ აქვს მნიშვნელობა რა ეტაპზე არიან ისინი.

ნაბიჯი 3: იაზროვნეთ, შემდეგ კი შექმენით თქვენი კონტენტ მარკეტინგის გეგმა.

ახალი კონტენტის დაგეგმვა და შექმნა არ გულისხმობს მხოლოდ რუკების შედგენასა და აღდგენას. აზროვნება და აქტივების დაგეგმვა შეიძლება იყოს შინაარსის შექმნის ერთ-ერთი ყველაზე რთული და მნიშვნელოვანი ნაწილი. შთაგონების დასაწყებად დარტყმის დროს საჭიროა მგრძნობიარე გარემო და გუნდური სურვილი, ახალი საქმეები საცდელად. სარედაქციო კალენდარი არ არის მხოლოდ ის, სადაც თვალყურს ადევნებთ, კოორდინაციას უწევთ და უზიარებთ თქვენს მომავალ შინაარსს, ეს არის სტრატეგიული ინსტრუმენტი, რომელიც ეხმარება თქვენს გუნდს შეასრულოს ინტეგრირებული პროგრამები, რომლებიც მოიცავს თქვენს კონტენტს. სარედაქციო კალენდრის დაცვა უზრუნველყოფს თქვენი კონტენტის უკეთეს მომენტში გამოცემას და თქვენი მთელი გუნდის მორგებას გამოცემის თარიღებთან დაკავშირებით.

ნაბიჯი 4: აწარმოეთ და ოპტიმიზირეთ თქვენი შინაარსი.

თუ თქვენ დაიწყებთ ორიგინალი, მაღალხარისხიანი კონტენტით, რომლის შესაქმნელად რეალურ დროსა და ფულს ჩადებთ, ისურვებთ მაქსიმალური სარგებლის მიღებას ყველა აქტივიდან. თქვენ ასევე უნდა დარწმუნდეთ, რომ თქვენი კონტენტი განახლდება – მოძველებული, შეუსაბამო შინაარსი, რომელიც ზიანს აყენებს თქვენი ბრენდის სანდოობას. იმისათვის, რომ დარწმუნდეთ, რომ მაქსიმალურად იყენებთ თქვენს კონტენტ მარკეტინგს, გახსოვდეთ სამი რამ:

რეორგანიზაცია:

ეს არ არის მხოლოდ ახალი შინაარსის ამოღების ეფექტური გზა – ეს არის ასევე ჭკვიანი გზა თქვენი აუდიტორიისთვის, ვისაც კონტენტის სხვადასხვა გზით მოხმარება სურს. ზოგიერთ ადამიანს, ვისთვისაც მარკეტინგს ასრულებთ, შეიძლება წიგნები მოსწონს, ზოგი კი ინფოგრაფიკას ანიჭებს უპირატესობას, ზოგი კი სლაიდერიდან საუკეთესოდ სწავლობს. დანაწევრება და გადანაცვლება საშუალებას გაძლევთ უფრო მეტი ადამიანი მიაღწიოთ ნაკლები ძალისხმევით.

ხელახლა დაწერა:

როდესაც აქტივი აჩვენებს მუდმივად მაღალ შედეგებს, მონიშნეთ იგი სამომავლო განახლებისთვის. დროდადრო, ჩართულობების რაოდენობა დაიკლებს – ეს უკვე ნიშანია იმისა, რომ განახლების დრო მოვიდა.

პენსიაზე გაშვება:

საუკეთესო კონტენტიც კი ვერ ძლებს სამუდამოდ. თუ კონტენტის მაჩვენებლებს დახმარება სჭირდება დიზაინის განახლების ან მარტივი განახლების მიღმა, შესაძლოა მისი პენსიაზე წასვლის დრო მოვიდა. ვადაგასული შინაარსი ზიანს აყენებს თქვენი კომპანიის ავტორიტეტს და სანდოობას – ეფექტურად გააფუჭებს თქვენს მიერ შესრულებულ ყველა კარგ საქმეს.

ნაბიჯი 5: გაშვება და ოპტიმიზაცია.

თითოეულ ეტაპზე კონტენტი განსხვავებულად უნდა გაიზომოს – ყოველი ეტაპისთვის განსხვავებული მიზნებია. აქ მოცემულია ადრეული, შუა და გვიანი ეტაპის კონტენტის ძირითადი საზომები:

  • ადრეული ეტაპის მაჩვენებლები პირდაპირ კავშირში არ არის შემოსავლებთან. თქვენი ადრეული ეტაპის კონტენტის მიზანია ბრენდის ცნობიერების ამაღლება; შექმენით უპირატესობა თქვენი ბრენდისთვის; განათლება, გართობა და თქვენი აუდიტორიის ჩართვა. გაზიარები, ჩამოტვირთვები და ნახვები გიჩვენებთ იზიდავს თუ არა თქვენი შინაარსი ყურადღებას და მოსწონთ თუ არა ხალხს ნანახი.
  • შუა და ბოლო ეტაპის მაჩვენებლები, როგორიცაა ფაიფლაინი, შესაძლებლობები და შემოსავლების განაწილება, გაძლევთ იმის გარკვევის საშუალებას, თუ როგორ მოქმედებს თქვენი კონტენტი გარიგებებზე. შუა ეტაპის აქტივებისთვის, თქვენ გსურთ შეაფასოთ, თუ როგორ ქმნის თქვენი კონტენტი ახალ ინტერესს და გავლენას ახდენს თქვენს მოგებაზე.

იხილეთ ჩვენი სერვისები:

  რეკომენდებული სტატიები:

გამოგვყევით სოციალურ ქსელებში:

იმედია, საინტერესო სტატია გამოგვივიდა. დასტურად, გაუზიარეთ მეგობრებს სოციალურ ქსელებში

Skip to content