IMC

საუკეთესო მარკეტინგული არხი თქვენი ბიზნესისთვის

რომელია საუკეთესო მარკეტინგული არხი თქვენი ბიზნესისთვის?

თუ თქვენ გაქვთ ბიზნესი, ალბათ ბევრს ფიქრობთ იმაზე თუ რომელია საუკეთესო მარკეტინგული საშუალება, რომელიც დაგეხმარებათ თქვენი საქმიანობის განვითარებაში. არჩევანის ძალიან ბევრი ვარიანტია. თქვენ გაქვთ საშუალება არჩევანი გააკეთოთ ბეჭდურ რეკლამაზე, რადიოზე, ბილბორდებზე და ტელევიზიაზე ტრადიციულ, ოფლაინ მედიაში. გინდ დაიჯერეთ გინდ არა, ყვითელი გვერდებიც კი ჯერ კიდევ არსებობს. ახლა, ციფრულ ეპოქაში, ჩვენ გვაქვს ძიების, სოციალური და ელ.ფოსტის სამი დიდი კატეგორია. მაგრამ ამ სამის დაფიქსირება თითქოს მნიშვნელოვნად ამცირებს ციფრული მარკეტინგის შესაძლებლობების ფარგლებს.

აქ არის მხოლოდ ნაწილობრივი სია ციფრული მარკეტინგსა და რეკლამაში, რომელიც დღეს გვაქვს:

  • ვებ დიზაინი და განვითარება (ეს არის მარკეტინგი და არა IT)
  • სოციალური მედია (ორგანული-უფასო და ფასიანი)
  • საძიებო სისტემების მარკეტინგი (ორგანული-უფასო და ფასიანი)
  • ელ.ფოსტის მარკეტინგი
  • ინფლუენსერ მარკეტინგი
  • ჩვენების რეკლამა
  • ე.წ. შვილობილი მარკეტინგი
  • OTT (over-the-top advertising on video and internet radio-ზედმეტი რეკლამა ვიდეო და ინტერნეტ რადიოში)

მაშ ასე, რომელია საუკეთესო მარკეტინგული არხი თქვენი ბიზნესისთვის?

სტანდარტული პასუხი, რომელსაც ჩვენ ამ შემთხვევაში ვაძლევთ ჩვენს კლიენტებს, არის: „რომელ არხს ყიდის გამყიდველი“.

  • თუ რადიოს გამყიდველს ესაუბრებით, რადიო საუკეთესო იქნება.
  • თუ ტელევიზორის გამყიდველს ესაუბრებით, ტელევიზორი საუკეთესო იქნება.
  • თუ თქვენ ესაუბრები SEO გამყიდველს, SEO საუკეთესო იქნება.

გესმით იდეა?! ტრადიციული მარკეტინგისა და რეკლამის გამყიდველების უმეტესობა ასევე ყიდის რაღაცას ციფრულ სივრცეში. ორი ყველაზე გავრცელებული რამ, რასაც იპოვით გამყიდველისგან, ვთქვათ, რადიო ან სატელევიზიო რეკლამას, არის SEO (საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია) და PPC (გადახდა თითო დაწკაპუნებაზე, როგორიცაა Google ან Bing). ისინი ხშირად ყიდიან იაფ საიტებს და არ განიხილავენ ვებსაიტს მარკეტინგად. ისინი მას განიხილავენ, როგორც მიზნის მისაღწევ საშუალებას. გარკვეულწილად, ეს მართალია, მაგრამ თუ ის არ განიხილება, როგორც მარკეტინგული პლატფორმა, ის ვერასოდეს მიაღწევს თავის სრულ პოტენციალს.

რომელია საუკეთესო მარკეტინგული არხი თქვენი ბიზნესისთვის და რა არის რეალობა?

რეალობა ისაა, რომ არც ერთი არხი არ არის საუკეთესო ან სხვანაირად, რომ ვთქვათ იდეალური. თქვენ გჭირდებათ ჯანსაღი კომბინაცია, რომელიც შეესაბამება თქვენს მიზნებს და აკმაყოფილებს თქვენს სამიზნე აუდიტორიას იქ, სადაც ისინი არიან, რათა მიაღწიოთ თქვენი წარმატების მაქსიმალურ პოტენციალს.

იფიქრეთ იმ დიდ ბრენდებზე, რომლებსაც ასე კარგად იცნობთ: Apple, Coca-Cola, McDonalds. თქვენ ნახავთ, რომ ისინი მარკეტინგისთვის ერთ არხს არ ეყრდნობიან.

ყველა ბიზნესს სჭირდება ყველა არხი, განსხვავებული პროპორციებით. მხოლოდ იმიტომ, რომ თქვენი ბიზნესი არ არის მრავალ მილიარდიანი ბიზნესი, არ ნიშნავს, რომ არ გჭირდებათ ყველაფერი. თუ ვივარაუდებთ, რომ თქვენი ბიუჯეტი არ მოგცემთ საშუალებას გამოიყენოთ ყველა არხი, თქვენ მოგიწევთ პრიორიტეტად ფოკუსირება არხებზე, რომლებიც საუკეთესოა თქვენი მდგომარეობისთვის და ბიზნესისთვის.

შედით FULL-STACK მარკეტინგში

დაახლოებით 30 წლის წინ, როდესაც ვებ განვითარება გახდა მნიშვნელოვანი სფერო, კარიერის გზა გაიხსნა დეველოპერებისთვის, ინტერნეტზე ფოკუსირების დასაწყებად. თავიდან ძალიან ცოტა ტექნოლოგიები იყო და უნარები ძალიან გადამდები იყო. ვინმეს, ვინც იყო კარგი პროგრამისტი, შეეძლო ვებ დეველოპმენტზე გადასვლა საკმაოდ მარტივად. რაც უფრო მეტი ტექნოლოგია გახდა ხელმისაწვდომი, უფრო მეტი უნარ-ჩვევები გახდა საჭირო. გაჩნდა full-stack ვებ დეველოპერის კონცეფცია. ამჟამინდელი განმარტება დაახლოებით 2008 წელს შემოვიდა. მოკლედ, ეს ნიშნავს, რომ დეველოპერს აქვს განვითარების ყველა კომპეტენცია, რათა იზრუნოს თქვენს ვებსაიტზე პროგრამირებიდან დაწყებული ფრონტენდის დიზაინით დამთავრებული.

მაშ ასე, ავიღოთ იგივე კონცეფცია და გამოვიყენოთ ის მარკეტინგში. მარკეტინგის სრული დასტა იყენებს ყველა არხს თქვენი მარკეტინგული საჭიროებებისთვის.

კიდევ უფრო ზუსტად, რომ ვთქვათ კვალიფიციური მარკეტინგის სრული ჯგუფი გამოიყენებს სწორ არხებს, საჭირო დროს თქვენი მარკეტინგული მიზნების მისაღწევად.

შენ არასოდეს იცი რა გჭირდება

შეუძლებელია კომპანიამ, რომელიც არ ფიქრობს სრული მარკეტინგული თვალსაზრისით, რეალურად უზრუნველყოს საუკეთესო მარკეტინგული გამოცდილება თავისი კლიენტებისთვის.

თუ ყიდულობთ მხოლოდ SEO-ს გამყიდველისგან, ეს მოიცავს ერთ პატარა ნაწილს. თუ უბრალოდ ყიდულობთ სოციალური მედიის მარკეტინგის გამყიდველისგან, ეს მოიცავს კიდევ ერთ პატარა ნაწილს.

ჩამოყალიბებული მარკეტოლოგი მიხვდება, რომ წარმატების ფორმულა არა მხოლოდ ერთი და უნიკალური იქნება თქვენი კომპანიისა და ბაზრისთვის, არამედ შეიცვლება ყოველ კვარტალში.

ასევე, გახსოვდეთ, რომ სწორი მარკეტინგული გზის პოვნა, საკუთარი ბიზნესის გაანალიზებიდან უნდა დაიწყოთ და შემდგომ სწორად შეარჩიოთ ის გზა, რომელიც თქვენ გამოგადგებათ

დრო მიდის ყოველდღიურად იცვლება მრავალი მნიშვნელოვანი დეტალი ყველა სფეროში ამიტომ მუდამ იარეთ წინ და გააკეთეთ მეტი, იზრუნეთ ყოველდღიურ განვითარებაზე და გამუდმებით ეძიეთ სიახლეები, რათა იპოვოთ საუკეთესო გზები თქვენი განვითარებისთვის.

ამ პროცესში საკმაოდ დიდი, როლი აქვთ სოციალური მედიის სააგენტოებს, ამიტომ თამამად შეგიძლიათ დაიხმაროთ ის თქვენი საუკეთესო შედეგებისთვის.

თუ გსურთ სარეკლამო კომპანიის/მარკეტინგული სააგენტოს მომსახურებით სარგებლობა დაგვიკავშირდით:

  • +995 593 26 26 12
  • +995 571 85 07 43
  • info@imc.ge

მეტი საინტერესო სიახლისთვის თვალი ადევნეთ ჩვენს ბლოგს

 

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings