fbpx

შენი ბიზნესი ინტერნეტში

SEO ოპტიმიზაცია

მთავარი - SEO ოპტიმიზაცია

 საძიებო სისტემებში, როგორებიცაა Google, Bing, Yandex და ა.შ. ყოველ წუთში მილიონობით საძიებო მოთხოვნა იგზავნება. ამ მოთხოვნებზე შესაბამისი, რელევანტური შედეგების წარმოსადგენად, საძიებო სისტემები სხვადასხვა ფაქტორებს განსაზღვრავენ, რომელთა მოთხოვნებიც ვებ საიტებმა უნდა დააკმაყოფილონ. ამ ფაქტორებიდან გამომდინარე, მოწინავე პოზიციების მოსაპოვებლად, ვებ საიტების მფლობელები აწარმოებენ სათანადო მუშაობას, სწორედ ეს არის SEO ოპტიმიზაცია.
 

ტექნიკური SEO

 ტექნიკური საკითხები არის ის, რაც საიტების დამზადებისას, დასაწყისშივე გათვალიწინებული უნდა იყოს (თუმცა შემდგომშიც შესაძლებელია გამოსწორება). ეს არის ის მარტივი და მინიმალური საკითხები, რომლის გარეშეც საძიებო სისტემები (მაგ. Google) ვერ შეძლებს თქვენი ვებ საიტის დანახვას, სათანადო შესწავლას და შემდეგ მის შედეგებში წარმოჩენას (ნებისმიერ პოზიციაზეც კი).

On-Page SEO

 ეს არის ის საკითხები, რაც თითოეული გვერდისთვის ინდივიდუალურად უნდა იყოს გათვალისწინებული. ასეთებია:

  • Keyword research – საძიებო ტერმინების გამოკვლევა და ანალიზი.
  • კონტენტის ოპტიმიზაცია ქივორდების შესაბამისად.
  • ახალი, მონათესავე ქივორდების გამოვლენა და მათი ათვისება, შესაბამისი კონტენტის შექმნით.

Off-Page SEO

ვებ სივრცეში კომპანიის ავტორიტეტის ზრდა არის ერთერთი უმნიშვნელოვანესი ფაქტორი, მოწინავე პოზიციების მოსაპოვებლად. კონკურენტების Backlink-ების შესწავლა და შემდგომ შესაბამისი, მაღალავტორიტეტული ვებსაიტებიდან თქვენთან „გადმოლინკვა“, სიგნალია საძიებო სისტემებისთვის, რომ თქვენ ხართ ავტორიტეტული და ცნობილი კომპანია ბაზარზე.

გჭირდება SEO ოპტიმიზაცია?

დაგვიკავშირდი და მიიღე ამომწურავი ინფორმაცია: +995 593 26 26 12

მიიღე უფასო SEO აუდიტი აიემსისგან! გამოიყენე ჩვენი SEO სააგენტო და მიიღე SEO სპეციალისტის პროფესიონალური მომსახურება!

გვერდის სარჩევი

როგორ განისაზღვრება პოზიციები საძიებო სისტემების შედეგებში?

 ძიების შედეგები მთლიანად დამოკიდებულია იმ ალგორითმზე, რომელიც განსაზღვრავს ამა თუ იმ ვებ გვერდის პოზიციონირებას საძიებო სისტემის შედეგების გვერდზე. ალგორითმი მოიცავს დაახლოებით 250-ზე მეტ სხვადასხვა „რანჟირების ფაქტორს“, თუმცა არის გამორჩეული ფაქტორებიც, რომელთა გათვალისწინება ყოველთვის გასათვალისწინებელია.

  • ვებ-საიტის სისწრაფე – თუკი საიტი ნელია, ის მომხმარებლისთვის არაკომფორტულია, ასეთი საიტები კი Google-სთვის და სხვა საძიებოებისთვისაც, ღირებული ვერ იქნება.
  • მობილურთან თავსებადობა – მობილურის გამოყენება ინტერნეტ სივრცეში სამოძრაოდ და სერვისების მისაღებად ყოველდღიურად იზრდება, ამიტომ აუცილებელია, რომ ვებ საიტს ჰქონდეს მობილური ვერსია.
  • კონტენტის ხარისხი – მნიშვნელოვანია, ვებ-საიტი ქმნიდეს და მომხმარებელს აწვდიდეს ხარისხიან შინაარსს. მაღალი ხარისხის კონტენტი ქმნის მეტ ჩართულობას.
  • საიტის ავტორიტეტი – საზოგადოებაში მისი პოპულარობა და ვებ სივრცეში მისი ხსენების სიხშირე ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ფაქტორია. აუცილებელია, თქვენს ვებგვერდზე ავტორიტეტული საიტები საუბრობდნენ და ამისამართებდნენ მომხმარებლებს თქვენს ლინკებზე.
  • ტექნიკურად გამართული საიტი – ბევრი ახსნა არ სჭირდება იმას, რომ საიტი თავიდან ბოლომდე გამართულად უნდა მუშაობდეს და არ აბნევდეს მასზე შემოსულ მომხმარებლებს თუ საძიებო სისტემის ბოტებს.
  • საკვანძო სიტყვების რელევანტურობასაკვანძო სიტვების (Keywords) ვებ-გვერდზე გამოყენება აუცილებლად უნდა შეესაბამებოდეს იმ საძიებო ტერმინებს, რომლებიც მომხმარებელთა ძიების ჩვევით ყალიბდება. საძიებო ტერმინების კვლევა, ასევე ერთერთი მნიშვნელოვანი და შესაძლოა, გადამწყვეტი ფაქტორიც აღმოჩნდეს, რათა წარმატებული გამოდგეს თქვენი საიტის SEO ოპტიმიზაცია.
  • სხვა კიდევ მრავალი ფაქტორი – გარდა ზემოთ ჩამოთვლილი ფაქტორებისა, საძიებო სისტემების ალგორითმი დაახლოებით 250 ფაქტორს ითვალისწინებს იმის განსაზღვრისთვის, თუ რომელ პოზიციაზე მოხვდეს თქენი ვებგვერდი.

რატომ სჭირდება SEO ოპტიმიზაცია ყველა ვებ გვერდს?

 რაც უფრო მეტი ადამიანი ნახულობს თქვენს ვებ საიტს, საძიებო სისტემაში შესაბამისი ტერმინებით ძებნისას, მით უფრო იზრდება თქვენს საიტზე გადმომსვლელთა რაოდენობა. ამისთვის საჭიროა, თქვენი ვებ საიტი და მასზე განთავსებული კონტენტი აკმაყოფილებდეს იმ ფაქტორებს, რომლებსაც საძიებო სისტემის (მაგ. Google) ალგორითმი ითვალისწინებს ძიების შედეგების რანკირებისას.
 ვებ საიტების ვიზიტორთა 55%-ზე მეტი სწორედ საძიებო სისტემებიდან შემომავალი ორგანული ვიზიტორები არიან. ამიტომ ყველასთვის ცხადია, რამდენად მნიშვნელოვანია ორგანული „უფასო“ ვიზიტორებიდან რაც შეიძლება მეტის შემოყვანა ჩვენს საიტზე.
 ალბათ იფიქრებთ, როგორაა უფასო, თუკი ფულს ვიხდი ამ მომსახურებაში?!  პასუხი მარტივია – SEO ოპტიმიზაცია არის პროცესი, რომლის განხორციელების შემდეგ თქვენ მრავალი წლის განმავლობაში იღებთ მომხმარებლებს დამატებითი ხარჯების გარეშე. და ეს ის მომხმარებლები არიან, რომლებსაც ზუსტად თქვენ სჭირდებით. 
 დაფიქრდით, რა დროს იყენებთ საძიებო სისტემას ძირითადად? ალბათ მაშინ, როცა რაღაც გჭირდებათ, რაღაცას ეძებთ, იქნება ეს ინფორმაცია, სერვისი, პროდუქტი თუ სხვა. საძიებო სისტემა კი პირველ რიგში მაქსიმალურად შესაფერის შედეგებს გთავაზობთ. ეს სწორედ საძიებო სიტემის ალგორითმისა და სწორი SEO ოპტიმიზაციის დამსახურებაა.

სანდოობის ზრდა

 რაც უფრო მეტი ადამიანი ნახულობს თქვენს ვებ საიტს, საძიებო სისტემაში შესაბამისი ტერმინებით ძებნისას, მით უფრო იზრდება თქვენს საიტზე გადმომსვლელთა და მომხმარებელთა რაოდენობა. ამისთვის საჭიროა, თქვენი ვებ საიტი და მასზე განთავსებული კონტენტი აკმაყოფილებდეს იმ ფაქტორებს, რომლებსაც საძიებო სისტემის (მაგ. Google) ალგორითმი ითვალისწინებს ძიების შედეგების რანკირებისას.
 ვებ საიტების ვიზიტორთა 55%-ზე მეტი სწორედ საძიებო სისტემებიდან შემომავალი ორგანული ვიზიტორები არიან. ამიტომ ყველასთვის ცხადია, რამდენად მნიშვნელოვანია ორგანული, უფასო ვიზიტორებიდან რაც შეიძლება მეტის შემოყვანა ჩვენს საიტზე.
 ალბათ იფიქრებთ, როგორაა უფასო, თუკი ფულს ვიხდი ამ მომსახურებაში?!  პასუხი მარტივია – SEO ოპტიმიზაცია არის პროცესი, რომლის განხორციელების შემდეგ თქვენ მრავალი წლის განმავლობაში იღებთ მომხმარებლებს დამატებითი ხარჯების გარეშე. და ეს ის მომხმარებლები არიან, რომლებსაც ზუსტად თქვენ სჭირდებით. 
 დაფიქრდით, რა დროს იყენებთ საძიებო სისტემას ძირითადად? ალბათ მაშინ, როცა რაღაც გჭირდებათ, რაღაცას ეძებთ, იქნება ეს ინფორმაცია, სერვისი, პროდუქტი თუ სხვა. საძიებო სისტემა კი პირველ რიგში მაქსიმალურად შესაფერის შედეგებს გთავაზობთ. ეს სწორედ საძიებო სიტემის ალგორითმისა და სწორი SEO ოპტიმიზაციის დამსახურებაა.

24 საათიანი რეკლამა

 თქვენი ხილვადობა არის მუდმივი და მომხმარებელს იღებთ ყოველთვის, როცა მათი ინტერესი გამოვლინდება საძიებო სისტემებში. თუ თქვენი ვებ საიტი ძიების შედეგების მოწინავე პოზიციებზეა, მაშინ თქვენ იღებთ უფასო ტრეფიკს, დღე-ღამის ნებისმიერ დროს. 

რატომ არის SEO ოპტიმიზაცია მნიშვნელოვანი მარკეტინგისთვის?

 SEO ოპტიმიზაცია არის ციფრული მარკეტინგის ფუნდამენტური ნაწილი, რადგან ადამიანები ყოველწლიურად ტრილიონობით ძიებას ახორციელებენ. ხშირად მათ კომერციული მიზანი აქვთ – იპოვონ ინფორმაცია პროდუქტებისა და მომსახურებების შესახებ. ბევრ შემთხვევაში, ძებნა ბრენდის ციფრული ტრაფიკის ძირითადი წყაროა და ავსებს სხვა მარკეტინგულ არხებს. ძიების შედეგებში მაღალ რეიტინგს, შეუძლია არსებითი გავლენა იქონიოს თქვენს წარმატებაზე.
 ამასთან, საძიებო სისტემები მუდმივად ვითარდება, რათა მომხმარებლებს მიეცეთ უფრო მეტი პირდაპირი პასუხი და ინფორმაცია, რაც უფრო მეტ მომხმარებელს შეუნარჩუნებს მათ, სხვა საძიებო სისტემებზე გადაყვანის ნაცვლად.
 ასევე, გაითვალისწინეთ, რომ ძიების შედეგებში ისეთი მახასიათებლების გამოჩენამ, როგორიცაა მდიდარი შედეგები (Rich Results) და ცოდნის პანელები (knowlidge panels), შეიძლება გაზარდოს ხილვადობა და მომხმარებლებს მიაწოდონ მეტი ინფორმაცია თქვენი კომპანიის შესახებ პირდაპირ შედეგებში. 
 ყველა ზემოთ ჩამოთვლილი და კიდევ მრავალი ფაქტორის გათვალისწინება ერთჯერადი სამუშაოს გატარებით ვერ მოხერხდება. ეს არის პროცესი, რომლის განმავლობაში, თქვენ დაგჭირდებათ მრავალწლიანი გამოცდილების მქონე გუნდი, რომელიც დღევანდელ ტენდენციებსაც მხარს უბამს. ჩვენს კომპანიასთან რამდენიმე თვიანი თანამშრომლობა, მოგიტანთ მომავალი წლების უფასო მარკეტინგს. ეს არის ის სარგებელი, რომელსაც საძიებო სისტემების ალგორითმის მოთხოვნებთან თქვენი ვებ საიტის ადაპტაცია მოგიტანთ.

ხშირად დასმული კითხვები

SEO ნიშნავს საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციას. ეს ეხება თქვენი ვებსაიტის ხილვადობის გაძლიერების პროცესს საძიებო სისტემის შედეგების გვერდებზე მეტი ორგანული (უფასო) ტრაფიკის მოსაზიდად. უფრო მეტი, თუ  რა არის SEO ოპტიმიზაცია იხილეთ ჩვენს სტატიაში.

SEO არის გადამწყვეტი, რადგან ის ეხმარება თქვენს ვებსაიტს საძიებო სისტემის შედეგებში უფრო მაღალი რანგის მოპოვებაში, რაც უფრო სავარაუდოა, რომ პოტენციური მომხმარებლები იპოვონ და გამოიყენონ თქვენი საიტი. გაზრდილმა ხილვადობა მოგიტანთ მეტ ტრაფიკს.

SEO ოპტიმიზაციის სერვისი აუმჯობესებს თქვენი ვებსაიტის საძიებო სისტემებში რეიტინგს სხვადასხვა სტრატეგიით, როგორიცაა საკვანძო სიტყვების კვლევა, კონტენტის შექმნა / ოპტიმიზირება, ტექნიკური ოპტიმიზაცია, ბმულების შექმნა და სხვა. ისინი აანალიზებენ თქვენი საიტის ამჟამინდელ მუშაობას, განსაზღვრავენ გაუმჯობესების სფეროებს და ახორციელებენ ტაქტიკას მისი ხილვადობის გასაზრდელად.

 შედეგები სწრაფად არ მოდის! სეო არის ისეთი პროცესი, რომელიც მომავალზეა გათვლილი. დღეს განხორციელებული თითოეული მოქმედებიდან გამომდინარე, ვებსაიტის საერთო ღირებულების შესაფასებლად და „დასკვნების გამოსატანად“ საძიებო სისტემებს თვეები შეიძლება დასჭირდეთ.

SEO სააგენტოს შერჩევისას გაითვალისწინეთ ისეთი ფაქტორები, როგორიცაა მათი გამოცდილება, წარმატების გამოცდილება, სფეროს ექსპერტიზა, SEO სტრატეგიებისადმი მიდგომა, კომუნიკაციის სტილი და ფასები. მოითხოვეთ შემთხვევის შესწავლა ან მითითებები მათი ეფექტურობის შესაფასებლად და დარწმუნდით, რომ ისინი იყენებენ SEO ეთიკურ (“თეთრი ქუდის”) პრაქტიკებს საძიებო სისტემებისგან სპამებისგან თავიდან ასაცილებლად.

მიუხედავად იმისა, რომ შესაძლებელია თავად განახორციელოთ რამდენიმე ძირითადი SEO ტაქტიკა, მნიშვნელოვანი შედეგების მიღწევა ხშირად მოითხოვს გამოცდილებას, დროსა და რესურსებს, რომლებიც უკეთესად მოგემსახურებათ SEO ოპტიმიზაციის პროფესიონალური სერვისის დაქირავებით. SEO რთული და მუდმივად განვითარებადი სფეროა, ამიტომ თქვენს გვერდით ექსპერტების ყოლა კონკურენტულ უპირატესობას მოგცემთ.

ანაზღაურების ოდენობა განისაზღვრება პროექტის სირთულიდან გამომდინარე და ხდება ყოველთვიური რეჟიმით.

SEO ოპტიმიზაციის წარმატებები იზომება სხვადასხვა მეტრიკის საშუალებით, მათ შორის საძიებო სისტემების რეიტინგები, ორგანული ტრაფიკი, კონვერტაციის განაკვეთები, საკვანძო სიტყვების შესრულება, backlink ხარისხი და ROI (ინვესტიციის დაბრუნება). მათ შეუძლიათ უზრუნველყონ რეგულარული მოხსენებები და ანალიტიკა, რათა თვალყური ადევნონ პროგრესს და აჩვენონ თავიანთი სტრატეგიების ეფექტურობა.

Skip to content