IMC

რის შესახებ უნდა იყოს ვებსაიტი?

როდესაც საკუთარ თავს ეკითხებით, “რაზე უნდა იყოს ჩემი ვებსაიტი?” დაიმახსოვრეთ, ეს მთლიანად თქვენზე არ არის დამოკიდებული. ეს ეხება იმ ინდივიდებსა და ჯგუფებს, რომლებზეც ცდილობთ ზეგავლენის მოხდენას.

ის, რაც თქვენს საიტზე გამოქვეყნდება უნდა იყოს მიმზიდველი აუდიტორიისთვის, რომლის დაინტერესებასაც ცდილობთ. არ აქვს მნიშვნელობა, ფლობთ ან/და მართავთ მსხვილ კორპორაციას, მცირე ბიზნესს, ორგანიზაციას, არაკომერციულს თუ ხართ პირდაპირი გაყიდვების ან შვილობილი პროგრამების მონაწილე, ქვემოთ მოცემული დეტალები ყველამ თანაბრად უნდა გაითვალისწინოს.

მთავარი გვერდი

მთავარი გვერდი არის საწყისი წერტილი ყველა ვებსაიტისთვის. უმეტეს შემთხვევაში, ეს არის პირველი გვერდი, რომელსაც თქვენი ვიზიტორები შეხვდებიან. შიგთავსმა, რომელსაც თქვენ ათავსებთ ამ გვერდზე, დაუყოვნებლივ უნდა მოიზიდოს საიტის ვიზიტორები და დააინტერესოს ისინი. მან უნდა აიძულოს, რაც შეიძლება ხანგრძლივად გაჩერდნენ თქვენს საიტზე.

თუმცა არის ერთი დეტალი რაც უნდა გახსოვდეთ.

წარმატებისთვის გაქვთ სულ რამოდენიმე წამი, ის დროს რაც პირველადი ეფექტის გააზრებისთვის არის საჭირო.

ეს ნიშნავს, რომ გვერდი უნდა იყოს შექმნილი მიმზიდველად. ის ძალიან სწრაფად უნდა იტვირთებოდეს. მან უნდა აჩვენოს პროფესიონალიზმის უმაღლესი დონე, რათა გაზარდოს ვიზიტორებში თქვენი სანდოობა .

მოკლედ, თქვენ გაქვთ დაახლოებით 0.03 წამი, რომ აღაფრთოვანოთ და დააკმაყოფილოთ თქვენი ვიზიტორები. თუ ამაში წარმატებას მიაღწევთ, აუცილებლად დარწმუნდებით რომ თქვენი ვებსაიტი და ბიზნესი განვითარების გზაზე არიან.

ვებსაიტის შესავალი

სანამ ჯერ კიდევ ვებსაიტის საწყის გვერდზე ვსაუბრობთ არ დაგავიწყდეთ, რომ აუდიტორიას აინტერესებს, თუ რა არის თქვენი ბიზნესი.

ვებსაიტის შესავალი არის ძალიან მოკლე ახსნა-განმარტებით დაფუძნებული ტექსტი, რომელიც ზუსტად განმარტავს ვინ ხართ თქვენ, რას აკეთებთ და რატომ უნდა შეიძინოს მკითხველმა თქვენს მიერ შემოთავაზებული საქონელი და/ან მომსახურება.

ეს შეტყობინება უნდა განთავსდეს თქვენი საწყისი გვერდის ზედა განყოფილებაში. მესიჯი უნდა იყოს მკაფიო და მომხმარებელზე ორიენტირებული. ეს კიდევ ერთხელ მიუთითებს თქვენს პროფესიონალიზმზე.

 

როგორ შეიძლება შეიცვალოს ცხოვრება

თქვენი ვებსაიტის მთავარი გვერდის შექმნისას გახსოვდეთ, რომ თქვენი სამიზნე აუდიტორია თქვენს გვერდზე მოხვდა გარკვეული მიზეზით. ისინი ეძებენ პასუხს კითხვაზე, გადაწყვეტას მათ ცხოვრებაში არსებულ საკითხებზე, ან ეძებენ რაიმეს, რაც გააუმჯობესებს მათ ცხოვრებას – ამა თუ იმ გზით.

მთავარი გვერდის კონტენტის შექმნისას გახსოვდეთ, თუ როგორ შეგიძლიათ შეცვალოთ მათი ცხოვრება, ვინც გადაწყვეტს ინვესტირებას თქვენს საქონელსა და/ან მომსახურებაში.

თქვენ არ ხართ თქვენი პროდუქტი და მომსახურება. თქვენ არ ხართ თქვენი სამსახური. მიუხედავად იმისა, თუ რას „სთავაზობთ“ შესაძენად, თქვენ აპირებთ თქვენი ვებსაიტის ვიზიტორების ცხოვრების შეცვლას.

ნავიგაცია

ნავიგაციის ბმულები აუცილებელია თქვენი ვიზიტორებისთვის მიმართულების მისაცემად. ეს საიტის რუკასთან ერთად არის ვებსაიტის გადამწყვეტი კომპონენტი. მიმართულების მისაცემად, ხშირად უმჯობესია გამოიყენოთ ჩამოსაშლელი პანელები, რათა ვიზიტორებმა შეძლონ ადვილად იპოვონ ის, რასაც ეძებენ. ის გრძელდება თქვენი საიტის რუკაზე. აქ თქვენ უნდა მოაწყოთ თქვენი ვებსაიტის ყველა ინდივიდუალური გვერდი. ისინი ჰიპერბმული უნდა იყოს აღწერილობითი სათაურის ქვეშ.

ნავიგაციის მენიუ და საიტის რუკა არა მხოლოდ მარტივი ნავიგაციის უზრუნველსაყოფად გვეხმარება, არამედ ხელს უწყობს თქვენი რანგის გაზრდას საძიებო სისტემაში.

საკონტაქტო ინფორმაცია

როდესაც ქმნით ვებსაიტს, ყოველთვის უნდა განათავსოთ თქვენი საკონტაქტო ინფორმაცია მთელ ვებსაიტზე, რათა ვიზიტორებმა მარტივად შეძლონ თქვენთან პირდაპირ დაკავშირება.

თქვენ უნდა მიუთითოთ ტელეფონის ნომერი, ელექტრონული ფოსტის მისამართი და საკონტაქტო ფორმაც კი, რომელიც  ვიზიტორებს შეუძლიათ შეავსონ. თუ ფლობთ ტრადიციულ ბიზნესს, შეგიძლიათ მიუთითოთ თქვენი ბიზნესის მისამართი.

თუ მუშაობთ სახლიდან ან აწარმოებთ ბიზნესს  სახლიდან, იდეალურ შემთხვევაში, არ უნდა მიუთითოთ პირდაპირი მისამართი.

გვერდი „ჩვენს შესახებ“

სტატისტიკურად რომ ვთქვათ, ვებსაიტის „ჩვენს შესახებ“ გვერდს უფრო მეტი ყურადღება ექცევა დაწკაპუნებების საშუალებით, ვიდრე რომელიმე სხვა გვერდს. ჩვენ ყველას გვაქვს ცნობისმოყვარე ბუნება. როდესაც კერძო პირები სტუმრობენ თქვენს ვებსაიტს, მათ სურთ იცოდნენ ვინ ხართ და რა არის თქვენი ბიზნესის მთავარი არსი. აქ შეგიძლიათ შეიტანოთ, როგორც პირადი, ასევე პროფესიული ინფორმაციის კომბინაცია.

ეს გვერდი შესანიშნავი გზაა თქვენს ვიზიტორებთან უფრო ინტიმური გზით დასაკავშირებლად. ამ გვერდისთვის ინფორმაციის შედგენისას დაიმახსოვრეთ, რომ წარმოაჩინოთ საკუთარი თავი, როგორც „რეალური“. ამით თქვენ აღმოაჩენთ, რომ გაქვთ მკაფიო უპირატესობა ბაზარზე არსებულ კონკურენტებთან მიმართებაში, რომლებიც ითვლებიან “უსახოდ” ან „შაბლონურად“.

იმისდა მიუხედავად, რომ გსურთ წარმოაჩინოთ თქვენი ბიზნესი, როგორც უაღრესად პროფესიონალური, ნებისმიერი პერსონალური შეხება გახდის უფრო რელევანტურს თქვენი ვებსაიტის ვიზიტორებისთვის.

პროდუქტების გვერდი

როდესაც განიხილავს “რაზე უნდა იყოს ჩემი ვებსაიტი?”, გავიხსენოთ ისიც თუ რას სთავაზობთ.

თქვენ უნდა შეადგინოთ ერთგვარი მცირე რეზიუმე, მოკლე აღწერა თქვენს პროდუქტზე. შემდეგ,  უნდა დაალაგოთ კატეგორიებად, სადაც შეთავაზებებს განათავსებთ.

სერვისების გვერდი

ახლა, ვთქვათ, რომ თქვენ არ სთავაზობთ პროდუქტებს, მაგრამ გაქვთ გარკვეული სერვისები. პროდუქციის გვერდის ნაცვლად, თქვენ უნდა ჩართოთ სერვისის გვერდი. იმავე შემთხვევაში, თუ თქვენ სთავაზობთ როგორც პროდუქტებს, ასევე სერვისებს, დარწმუნდით, რომ ინტეგრირდება სერვისების გვერდი.

კიდევ ერთხელ დაიწყეთ შეჯამებით, რასაც სთავაზობთ. ამ ინფორმაციის შემდეგ დაუყოვნებლივ მიუთითეთ თქვენი სერვისები თითოეულის მოკლე აღწერილობით. თუ გსურთ, შეგიძლიათ დაუკავშიროთ ისინი სადესანტო გვერდს, რომელიც უზრუნველყოფს უფრო დეტალურ ინფორმაციას და უფრო მეტ გაყიდვებს.

დარწმუნდით, რომ ხაზგასმით აღწერეთ, თუ როგორ განსხვავდება თქვენი სერვისები ბაზარზე სხვების მიერ შემოთავაზებული სერვისებისგან. გახსოვდეთ, მოხიბლეთ თქვენი აუდიტორია.

ხშირად დასმული კითხვების გვერდი

როგორც ბიზნესის მფლობელი/ოპერატორი, სავარაუდოდ მიიღებთ უამრავ კითხვას მათგან, ვინც დაინტერესებულია თქვენი პროდუქტებით ან/და სერვისებით. ეს განიხილება “ხშირად დასმული კითხვებით”. თქვენ უნდა შეიყვანოთ „FAQ“ (frequently asked questions) გვერდი, რომელიც შეიცავს ამ კითხვებს, ისევე როგორც კითხვებზე პასუხებს. ეს არის თქვენი შანსი, აცნობოთ ყველას, ვინც თქვენს გვერდს სტუმრობს, ყველაფერი რაც მათ უნდა იცოდნენ.  თითოეული პასუხი შეიძლება გამოყენებულ იქნას, როგორც თქვენი ვიზიტორის დარწმუნების საშუალება, გადადგას საბოლოო ნაბიჯი და განახორციელოს შესყიდვა თქვენი ვებსაიტიდან.

დაიმახსოვრეთ! უპასუხეთ თითოეულ კითხვას ხშირად დასმული კითხვების გვერდზე გულწრფელად. ბევრჯერ, მომხმარებელი, რომელსაც აქვს შეძენის ინტერესი, შესყიდვამდე ეწვევა ხშირად დასმული კითხვების გვერდს.

საკონტაქტო გვერდი

მართალია, თქვენი ზოგადი საკონტაქტო ინფორმაცია შეიძლება უკვე იყოს განთავსებული თქვენი ვებსაიტის გვერდებზე, მაგრამ საკონტაქტო გვერდი არის ტერიტორია, სადაც თქვენ განათავსებთ უფრო ამომწურავ ინფორმაციას.

ამ ტიპის ინფორმაციის მაგალითები მოიცავს თქვენს ფაქსის ნომერს, პირდაპირ საფოსტო მისამართს, თქვენს ანგარიშებს სოციალური მედიის პლატფორმებზე, რომელთა ნაწილიც ხართ, ასევე სხვა რელევანტურ ინფორმაციას – როგორიცაა თქვენი მუშაობის საათები და რუკის სურათი, თქვენი ზუსტი ადგილმდებარეობა (გარდა სახლში დაფუძნებული ბიზნესისა).

 

ბლოგი

მიუხედავად იმისა, რომ ბლოგი არის პოსტების მრავალფეროვნება, ის მაინც განიხილება თქვენი ვებსაიტის „გვერდად“ ან კრიტიკულ „სექციად“. ეს არის ერთ-ერთი საუკეთესო მარკეტინგული ინსტრუმენტი, რომელიც გაქვთ განკარგულებაში. ამ შემთხვევაში შეძლებთ არა მხოლოდ პროდუქტებისა ან/და სერვისების განხილვას, არამედ თქვენ გაქვთ საკვანძო სიტყვების და საკვანძო ფრაზების ინტეგრირების შესაძლებლობა, რაც დაგეხმარებათ საძიებო სისტემაში უფრო მაღალი რანგის მოპოვებაში.

როდესაც ქმნით კონტენტს თქვენი ბლოგისთვის, შეადგინეთ ის, რაც საინტერესო იქნება თქვენი მკითხველისთვის ან მიზნობრივი აუდიტორიისთვის. მისაღებია სასაუბრო და ამ საკვანძო სიტყვების გამოყენება, მაგრამ გახსოვდეთ, რომ დარჩეთ თქვენი ვებსაიტის ვიზიტორებისთვის შესაბამისი.

 და ბოლოს…

იმედი გვაქვს ეს რჩევები დაგეხმარებათ და მეორეს მხრივ დაგარწმუნებთ იმაში, რომ საიტის შექმნასთან ერთად, მნიშვნელოვანია მისი სწორად გამართვა.

დღეს ყველა სფეროს და სეგმენტს სჭირდება გამართული ვებსაიტი. გვესმის, რომ ეს შეიძლება ახალი იყოს თქვენთვის, IMC-ის გუნდი მზადაა დაგეხმაროთ!

გთავაზობთ მრავალფეროვან სერვისებს, რაც აუცილებლად უზრუნველოყოფს თქვენი ბიზნესის წარმატებას ინტერნეტში.

იხილეთ ჩვენი სერვისები:

ასევე წაიკითხეთ ჩვენი ბლოგის სხვა საინტერესო სტატიები:

Leave a Comment

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings