IMC

qivordi-saZiebo-sityvebi-Keywords

რა არის ქივორდები (საკვანძო სიტყვები)?

 SEO-სთან დაკავშირებით ქივორდის (Keyword) შესახებ ინფორმაციის ძებნისას, თქვენ დაიბომბებით ინფორმაციით საკვანძო სიტყვების კვლევის შესახებ. და რა თქმა უნდა, ეს გადამწყვეტია, თუ გსურთ თქვენი გვერდი დაირანკოს საძიებო სისტემაში. მაგრამ ასევე მნიშვნელოვანია იმის გაგება, თუ რა არის საკვანძო სიტყვები და მისი ძირითადი პრინციპი. ქივორდი – ეს ისაა, რაზეც აქ ვისაუბრებთ.

რა არის საკვანძო სიტყვები (ქივორდები)?

საკვანძო სიტყვები, ან ფოკუსირებული ქივორდი, როგორც ამას ზოგი უწოდებს, არის სიტყვა, რომელიც ყველაზე უკეთ აღწერს თქვენს გვერდზე განთავსებულ კონტენტს. ეს არის ქივორდი, რომლით დარანკვაც გსურთ გარკვეული გვერდის/სტატიის. ასე რომ, როდესაც ადამიანები ეძებენ ამ საკვანძო სიტყვას ან ფრაზას Google-ში ან სხვა საძიებო სისტემებში, მათ ეს გვერდი უნდა იპოვონ თქვენს ვებ-გვერდზე.

ვთქვათ, თქვენ გაქვთ პიანინოების ვებსაიტი: თქვენ ყიდით ყველანაირ და ტიპის პიანინოს. თქვენ წერთ ბლოგს, თუ რა უნდა დაათვალიერონ ფორტეპიანოს შეძენისას. ასევე უზიარებთ თქვენს ონლაინ მაღაზიაში შემოთავაზებულ ფორტეპიანოზე მომხმარებლების კომენტარს. თქვენ ყიდით ციფრულ ფორტეპიანოს, ამიტომ თქვენ შექმენით პროდუქტის კატეგორიის გვერდი ციფრული ფორტეპიანოს შესახებ. ჰკითხეთ საკუთარ თავს:

  • რა სახის საძიებო სიტყვაზე გსურთ, გიპოვონ?
  • თქვენი აზრით რომელ ქივორდებს გამოიყენებენ საძიებო სისტემებში თქვენს მოსაძებნად?
  • როგორი იქნება ძიების ვარიანტები?

ალბათ [ფორტეპიანო], არა? რადგან ეს საკვანძო სიტყვა ასახავს საუკეთესოდ იმას, რაც არის გვერდზე. თუ თქვენი შინაარსის დედააზრის ახსნა მოგიწევთ, როგორ გადმოსცემდით მას? რომელ სიტყვებს გამოიყენებდით? ეს არის თქვენი ქივორდი (საკვანძო სიტყვა) ან ძირითადი ფრაზა – თუ იგი მრავალი სიტყვისგან შედგება.

ჩვენ მუდმივად ვიყენებთ სიტყვას “ქივორდი” (საკვანძო სიტყვა); ეს იმას არ ნიშნავს, რომ იგი შედგება მხოლოდ ერთი სიტყვისგან. ბევრჯერ იგი შედგება მრავალი სიტყვისგან. საკვანძო სიტყვებზე საუბრისას, ბევრჯერ ვგულისხმობთ ფრაზას, და არა მხოლოდ ერთ სიტყვას.

რატომ არის მნიშვნელოვანი საკვანძო სიტყვები(ქივორდები)?

გუგლის მიერ გვერდის რანკირებისას ერთ-ერთია კონტენტი, რომელიც ამ გვერდზეა. იგი უყურებს გვერდზე მოცემულ სიტყვებს. ახლა წარმოიდგინეთ ეს, მაგალითად, თუ ყველა სიტყვა, ბლოგპოსტში ფორტეპიანოს შესახებ გამოიყენება 2-ჯერ. მაშინ ყველა სიტყვას ერთნაირი მნიშვნელობა აქვს. Google-ს არ აქვს ინფორმაცია, რომელია ამ სიტყვებიდან მნიშვნელოვანი და რომელი არა. სიტყვები, რომლებსაც იყენებთ, გასაღებია Google-ისთვის; ის ეუბნება Google-ს და სხვა საძიებო სისტემებს, თუ რას წარმოადგენს გვერდი ან პოსტი. ასე რომ, თუ გსურთ, Google-მა გააცნობიეროს თქვენი გვერდი, ეს საკმაოდ ხშირად უნდა გამოიყენოთ.

მაგრამ Google არ არის ერთადერთი მიზეზი, რის გამოც საკვანძო სიტყვები მნიშვნელოვანია. სინამდვილეში, ეს ნაკლებად მნიშვნელოვანია, რადგან თქვენ ყოველთვის ყურადღება უნდა მიაქციოთ მომხმარებელს: თქვენს ვიზიტორებსა და პოტენციურ კლიენტებს. SEO-ს საშუალებით გსურთ, რომ ადამიანები შევიდნენ თქვენს ვებ-გვერდზე, როდესაც იყენებენ გარკვეულ საძიებო ტერმინს ან საკვანძო სიტყვას. თქვენ უნდა მოხვდეთ თქვენი აუდიტორიის თავებში და გამოიყენოთ სიტყვები, რომლებსაც ისინი იყენებენ ძებნის დროს.

თუ არასწორად იყენებთ საკვანძო სიტყვებს, ვერასოდეს მიიღებთ თქვენთვის სასურველ ან საჭირო ვიზიტორებს, რადგან თქვენი ტექსტი არ ემთხვევა იმას, რასაც თქვენი პოტენციური აუდიტორია ეძებს. თუ იყენებთ სიტყვებს, რომლებსაც ადამიანები ეძებენ, თქვენი ბიზნესი შეიძლება განვითარდეს. ასე რომ, თუ ამას ასე ხედავთ, თქვენს საკვანძო სიტყვებში უნდა აისახოს ის, რასაც ეძებს თქვენი აუდიტორია. არასწორი საკვანძო სიტყვებით, არასწორ აუდიტორიაში მოხვდებით, ან საერთოდ ვერ მოხვდებით. ამიტომ სწორი საკვანძო სიტყვების ქონა ნამდვილად მნიშვნელოვანია.

როგორ იყენებთ საკვანძო სიტყვებს თქვენს გვერდებსა და პოსტებში?

იყო დრო, როდესაც შეგეძლოთ დაგემატებინათ ბევრი საკვანძო სიტყვა თქვენს გვერდებსა და პოსტებში. გააკეთეთ ძველმოდური საკვანძო სიტყვების გადავსება და თქვენ მოხვდეთ საძიებო სისტემებში. მაგრამ ტექსტი, რომელშიც ბევრი ერთი და იგივე სიტყვაა, არ არის სასიამოვნო წასაკითხი. და იმის გამო, რომ მომხმარებლებს ასეთ სტატიის წაკითხვა საშინლად მიაჩნიათ, Google-საც საშინლად მიაჩნია. ამიტომ, Google-ში რეიტინგის მოპოვება საკვანძო სიტყვების გადავსებით, საბედნიეროდ, ძნელი გასაკეთებელი გახდა.

რა არის ძირითადი წესები? უპირველეს ყოვლისა, ძალიან მნიშვნელოვანია, რომ თქვენი შინაარსის წაკითხვა მარტივი იყოს. რა თქმა უნდა, თქვენი საკვანძო სიტყვები (ქივორდები) უნდა გამოიყენოთ ტექსტში, მაგრამ ნუ შეიტანთ მათ თითქმის ყველა წინადადებაში. ზოგადად, თუ თქვენი ასლის ყველა სიტყვის 1 ან 2% არის თქვენი საკვანძო სიტყვა, მაშინ მას არ გადააჭარბებთ. დარწმუნდით, რომ ისინი ყველგამ კარგად არის განაწილებული თქვენს ტექსტში. ნუ ჩასვამთ ყველა თქვენს საკვანძო სიტყვას პირველ აბზაცში და ნუ იფიქრებთ, რომ დასრულებული გაქვთ ოპტიმიზაციის ნაწილი. ბუნებრივია, ისინი მთელ თქვენს გვერდზე ან პოსტში უნდა იყოს გავრცელებული. გამოიყენეთ თქვენი საკვანძო სიტყვა სათაურში ან რამდენიმე ქვესათაურში, რაც დამოკიდებულია თქვენი გვერდის ან პოსტის სიგრძეზე. გამოიყენეთ იგი თქვენს გვერდის სათაურში, პირველ აბზაცში და მეტა აღწერაში.

იხილეთ ჩვენი სერვისები:

იხილეთ რეკომენდირებული სტატიები:

გამოგვყევით სოციალურ ქსელებში:

Leave a Comment

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings