fbpx
კონტენტის განახლება

განახორციელეთ ცვლილებები კონტენტ მარკეტინგში

კონტენტ მარკეტინგი, ნებისმიერი ციფრული მარკეტინგის კამპანიის ცენტრშია. იქნება ეს სოციალური მედია, ბლოგები, ელ.წერილები, ვიდეოები, პოდკასტი თუ სხვა ფორმატი, თქვენი კონტენტის გამორჩევა არის წარმატების გასაღები ონლაინ სივრცეში. სწორედ ამიტომ თუ ახლა იწყებთ, თქვენი ბიზნესის ციფრულ სამყაროში წარდგენას, საუკეთესო გამოსავალია  ბრენდბუქის შექმნა და სწორი მარკეტინგული კონტენტის მოფიქრება, მიანდოთ მრავალწლიანი გამოცდილების მქონე, კომპანია “აიემსი”-ის გუნდს.

კონტენტ მარკეტინგი ეფექტურია, მიუხედავად იმისა, ცდილობთ გაიზარდოთ თქვენი ბრენდის ცნობადობა თუ გაყიდვები. რამდენად მნიშვნელოვანია ეს წარმატებისთვის, მუდმივი გაუმჯობესება აუცილებელია კონკურენტუნარიანობის შესანარჩუნებლად. აქ მოცემულია რამდენიმე მცირე ცვლილება, რომლის განხორციელებაც შეგიძლიათ დღესვე, რაც დიდ ცვლილებას მოახდენს, თქვენ კონტენტ მარკეტინგის განახლებაზე.

შექმენით თქვენი კონტენტი

შინაარსის შექმნა შეიძლება დამღლელი პროცესი იყოს. თქვენ უნდა მოიფიქროთ ახალი იდეები, დასახოთ მათი განხორციელების საუკეთესო გზები და შემდეგ თავად შექმნათ შინაარსი. თქვენი კონტენტის შესაქმნელად ერთჯერადი არჩევით და ერთდროულად შეფუთვით, შეგიძლიათ დაზოგოთ დრო და ენერგია. გამოყავით გარკვეული დრო იმისთვის, რომ იმუშაოთ სამოქმედო გეგმაზე, რაც დაგჭირდებათ შემდგომი პერიოდის განმავლობაში და არ მოგიწევთ ფიქრი ყოველდღიურ აქტივობაზე.
მნიშვნელოვანია, თქვენი კონტენტის დაგეგმვა. შინაარსის კალენდრის შექმნით, თქვენ გაქვთ სახელმძღვანელო, რომელიც გაჩვენებთ ზუსტად რა არის გასაკეთებელი. არ დაივიწყოთ სოციალური მედიის პოსტები, რომლებიც ასევე შესაძლებელია წინასწარ დაგეგმოთ.

გაითვალისწინეთ, რომ ამ ტექნიკით წარმატების მისაღწევად საჭიროა მოქნილობა. მზად უნდა იყოთ გადახედოთ თქვენს პოსტებს, სანამ ისინი გამოქვეყნდება, რათა დარწმუნდეთ, რომ ის კვლავ მიჰყვება თქვენს გეგმას და კვლავ აქტუალურია. გარდა ამისა, თუ თქვენ მიყვებით ტენდენციებს, საჭიროა სწორ დროს გამოქვეყნება, რათა დარჩეს აქტუალური.

იდეების შეგროვება მთელი კვირის განმავლობაში

ზოგჯერ, თქვენი შინაარსის შთაგონება მოდის მაშინ, როდესაც ამას ყველაზე ნაკლებად მოელით. იმის ნაცვლად, რომ დაივიწყოთ ყველა თქვენი შესანიშნავი იდეა, თქვენ უნდა დაიწყოთ იდეების შეგროვება. ამ გზით, როდესაც შექმნით თქვენს კალენდარს, გექნებათ იდეების სია, რომლებსაც გამოიყენებთ კალენდრის შექმნის პროცესში.

თქვენი იდეის შეგროვება შეიძლება იყოს ისეთივე მარტივი, როგორც ჩანიშვნების გაკეთება პუნქტებად ან შეგიძლიათ შეინახოთ შინაარსის სხვა ნაწილები, რომლებიც გსურთ გამოიყენოთ, როგორც შთაგონება. იდეების სიის არსებობა, აუცილებლად გამოგადგებათ, ორიგინალური კონტენტის შექმნის პროცესში.

გამოიყენეთ შაბლონები

ეს არის რჩევა, რომელიც დიდ განსხვავებას მოახდენს, განსაკუთრებით თქვენს სოციალურ მედიაში. ამაზე მუშაობას თავდაპირველად მეტი დრო დასჭირდება, მაგრამ გრძელვადიან პერსპექტივაში, ეს დაზოგავს დიდ დროს. დაჯექით და შექმენით 5-10 შაბლონი თქვენი შინაარსისთვის. ეს შაბლონები მკაცრად უნდა ასახავდეს თქვენს ბრენდს და წარმოადგენდეს თქვენს კომპანიას. მისი მარტივი შენარჩუნება კარგი იდეაა, რათა ის იყოს მრავალმხრივი და ადვილად განახლებადი.

ეს ასევე დაგეხმარებათ ბრენდინგის პროცესში, რადგან თქვენს ყველა პოსტს მსგავსი სახე ექნება. თქვენი აუდიტორია დაიწყებს თქვენს შემჩნევას და ამოიცნობს თქვენს პოსტებს თავის არხში, რაც დაგეხმარებათ გამოირჩეოდეთ კონკურენტებისგან და იყოთ უფრო მეტად ეფექტური.

ბევრი ადგილია შაბლონების შესაძენად ან უფასოდ მისაღებად. თუ ამ მარშრუტით მიდიხართ, არც მოგიწევთ დრო დახარჯოთ შაბლონების შექმნაზე, შეგიძლიათ პირდაპირ გადახვიდეთ ჩართვის ფაზაზე. შაბლონებში ინვესტირებამდე დარწმუნდით, რომ წინასწარ გამოიკვლიეთ გამყიდველი და ნახეთ, შეესაბამება თუ არა მათი სტილი თქვენს ბრენდს.

კონტენტის ხელახალი დანიშნულება

კონტენტი

დავუშვათ, რომ გქონდათ ბლოგის პოსტი, რომელიც კარგად მუშაობდა და იწყებდით თქვენი ელ.ფოსტის კვირის წერას და დაგეგმვას. იმის ნაცვლად, რომ დრო დაკარგოთ ახალი ტექსტის მოფიქრებაში, შეგიძლიათ გამოიყენოთ ის, რაც უკვე დაწერეთ თქვენი ბლოგის პოსტისთვის და უბრალოდ გადააკეთოთ ის. იგივე ბლოგი ასევე შეიძლება იქცეს პოსტად, თითოეული შესაბამისი სოციალური მედიის პლატფორმისთვის.

ეს არ უნდა იყოს მხოლოდ ფორმატის ცვლილებები. შეგიძლიათ აიღოთ რამდენიმე თვის წინანდელი ძველი პოსტები, რომლებიც კარგად მუშაობდნენ და შეცვალოთ გარეგნობა, შემდეგ ხელახლა გამოაქვეყნოთ. თქვენ მუდმივად იღებთ ახალ მიმდევრებს, რომლებსაც აქამდე არ უნახავთ თქვენი კონტენტი და შესაძლოა თქვენს ძველ მიმდევრებს არ ენახათ თავდაპირველად გამოქვეყნებული. თქვენ ასევე შეგიძლიათ სცადოთ სტატიკური პოსტების, ვიდეოდ გადაქცევა ან სხვა იდეების გადაკეთება.

შეასწორეთ თქვენი ნაწერი

ზოგჯერ ჩვენი გამოცდილების წარმოჩენის მცდელობისას, მარკეტინგის წარმომადგენლები იყენებენ დიდ ჟარგონულ სიტყვებს. ეს რეალურად საპირისპირო გავლენას ახდენს ჩვენს აუდიტორიაზე. ნივთების მარტივი და ლაკონური ახსნა არის გაყიდვების კონვერტაციის გასაღები. თქვენი აუდიტორიის ენაზე საუბარი, ასევე აუცილებელია კავშირის შესაქმნელად. ამის გაკეთების ერთ-ერთი გზაა დაწეროთ იმაზე, თუ როგორ საუბრობთ. მოერიდეთ ზედმეტად ფორმალურ ენას, რომელიც არ არის სასაუბრო. აირჩიე მეგობრული ტონი, რომელიც იწვევს ურთიერთობებს.

კიდევ ერთი რამ რაც უნდა გვახსოვდეს, არის ის რომ ადამიანებს მოსწონთ ისტორიების მოსმენა. ყველაფერი, რის თქმასაც ცდილობთ, უნდა შეიცავდეს ელემენტებს, როგორიცაა სიუჟეტის გმირი (ჩვეულებრივ კლიენტი ან თქვენი ბრენდი) და პრობლემა, რომლის გადაჭრასაც სთავაზობთ, რისი გაკეთება შეგიძლიათ მათი პრობლემის მოსაგვარებლად. თქვენი ტექსტის ამ გზით ფორმატირება, მას უფრო მიმზიდველს ხდის აუდიტორიისთვის და წაახალისებს მათ ბოლომდე წაიკითხოს შინაარსი.

თქვენი ტექსტი არის თქვენი ბიზნესის გამოხატვის ერთ-ერთი საშუალება. ნუ შეგეშინდებათ ექსპერიმენტების და იპოვნეთ რა მუშაობს უფრო ეფექტურად და მოსწონს თუ არა თქვენს აუდიტორიას, მიღებული ინფორმაციის მოსმენა.

გაუზიარეთ თქვენი მოსაზრებები

კიდევ ერთი გზა, რომელიც დაგეხმარებათ გამოირჩეოდეთ კონკურენტებისგან, არის თქვენი აზრის გაზიარება. ყველას შეუძლია თქვას ერთი და იგივე რამ, თუმცა იმისათვის, რომ კონტენტი უნიკალური იყოს, უნდა გააზიაროთ თქვენი მოსაზრებები. თქვენი აზრის გამოხატვა, ასევე კარგი საშუალებაა ადამიანების წახალისებისთვის, გაუზიარონ საზოგადოებას საკუთარი აზრი, რაც გაზრდის თქვენს გვერდზე ჩართულობას და დაგეხმარება წარმატების მიღწევაში. ის ასევე დაგეხმარებათ პერსონალური კავშირების დამყარებაში, თქვენს აუდიტორიასთან.

კიდევ ერთი სარგებელი, რაც შეიძლება მოიტანოს თქვენი აზრის გაზიარებამ, არის ფარულად წაახალისოთ თქვენი აუდიტორია, გაუზიაროს თქვენი შინაარსი მეგობრებს. თუ თქვენი აზრი უნიკალური ან საინტერესო იქნება, ადამიანებს სურვილი გაუჩნდებათ სხვებისთვის გაზიარების. მეორეს მხრივ, თუ თქვენი შინაარსი იგივეა, რასაც ისინი ხედავენ დანარჩენ კომპანიებთან, ის კარგავს ღირებულებას და არ იქცევს  საზოგადოების ყურადღებას.

მეტი გაზიარება = მეტ წვდომას და ამით შეგიძლიათ განავითაროთ თქვენი ბიზნესი. არ დაგავიწყდეთ ჩართეთ მოწოდება მოქმედებისკენ და ჰკითხეთ აუდიტორიას რას ფიქრობენ კონკრეტულ საკითხებთან დაკავშირებით.

კონკრეტული სამიზნე აუდიტორიის შევიწროება

ლოგიკურია, რომ ფართო აუდიტორია მეტ გაყიდვას ნიშნავს. თუმცა, როცა ცდილობ ყველას ესაუბრო, საბოლოოდ გამოდის, რომ არავის ელაპარაკები. თქვენი აუდიტორიის შევიწროება ნიშნავს, რომ თქვენ შეგიძლიათ უკეთ გაუმკლავდეთ მათ საჭიროებებს. შეგიძლიათ პირდაპირ ესაუბროთ მათ ყველაზე ეფექტური გზით. მაშინაც კი, თუ თქვენს ბიზნესს ჰყავს დიდი აუდიტორია, თქვენ მიერ შექმნილი მარკეტინგული კონტენტი თითოეული ნაწილი, კონკრეტულად ერთზე უნდა იყოს მორგებული.

მიუხედავად იმისა, რომ თქვენ მიმართავთ თქვენს კონტენტს, აუდიტორიის ერთ კონკრეტულ სეგმენტზე, ეს არ დააზარალებს თქვენს გაყიდვებს. სამაგიეროდ, თქვენი აუდიტორია დაგიკავშირდებათ, რაც თავისთავად წარმატებამდე მიგვიყვანთ. უკეთესი შინაარსის შექმნა მუდმივი პროცესია მაშინაც კი, თუ თქვენ თავს კონტენტის შემქმნელ ექსპერტად თვლით, გაუმჯობესების ადგილი ყოველთვის არის. იმის გამო, რომ დღის ტენდენციები  და ალგორითმები იცვლება, კონტენტის შექმნისას პრიორიტეტული უნდა  იყოს შინაარსის სხვადასხვა ფორმა, რათა თქვენი სტრატეგია მოერგოს.

როგორი მიმართულებაც არ უნდა აირჩიოთ, გახსოვდეთ, რომ მუდმივად შეაფასეთ თქვენს მიერ შესრულებული სამუშაო და სტრატეგიები.

Skip to content