საკონტაქტო
+995 593 26 26 12
+995 571 85 07 43
info@imc.ge
გამოგვყევი
Facebook
Instagram

10 რჩევა საიტის ხარისხის გასაუმჯობესებლად

10-რჩევა-საიტის-ხარისხის-გასაუმჯობესებლად

თქვენი გვერდი არ იზიდავს ადამიანების იმ რიცხვს, რამდენზეც ფიქრობდით? ან გაინტერესებთ, რისი გაუმჯობესება შეგიძლიათ, რათა თქვენი გვერდი უფრო ზემოთ გამოჩნდეს ძიების შედეგებში? და იმისათვის, რომ ხალხი დარჩეს (და დაბრუნდეს) თქვენს საიტზე? რამდენიმე რამის გაკეთება შეგიძლიათ, რათა თქვენს გვერდს უკეთ წარმოჩენის შანსი მისცეთ. ამ პოსტში განვიხილავთ, თუ როგორ შეგიძლიათ განსაზღვროთ, რომელი გვერდების ხარისხის გაუმჯობესება არის შესაძლებელი და რა შეგიძლიათ გააკეთოთ, რათა ისინი მაღალხარისხიან გვერდებად აქციოთ!

თქვენ შეიძლება უკვე ერკვევით SEO-ში და გაქვთ რამდენიმე გვერდი, რომლებიც უბრალოდ არ არიან ისეთი ეფექტურები, როგორც თქვენ გსურთ. ან იქნებ არც ისე გამოცდილი ხართ SEO-ში (საერთოდაც, რა არის SEO?) და მისი დაუფლების შიშიც გაქვთ. ამ შემთხვევაში, დაგარწმუნებთ, რომ არც ისე ძნელია, როდესაც იცით საფუძვლები.

მნიშვნელოვანია, გააცნობიეროთ, რომ SEO-მ შეიძლება დიდი გავლენა მოახდინოს თქვენს ბიზნესზე და ონლაინ ძებნადობაზე. ეს არ არის მხოლოდ სწორი საკვანძო სიტყვის რამდენჯერმე გამოყენება, დღეს საძიებო სისტემები უყურებენ სრულ სურათს. სწორედ ამიტომ, ჩვენ ვართ ჰოლისტიკური SEO-ს ფანატიკოსი მომხრეები. სანამ ამას შევეხებით, განვიხილოთ, თუ როგორ განსაზღვროთ თქვენი გვერდების ხარისხი და რომელ მათგანზე უნდა იმუშაოთ.

როგორ განვსაზღვროთ დაბალი ხარისხის გვერდი

მნიშვნელოვანია, განისაზღვროს, რომელი გვერდების გაუმჯობესება გვჭირდება და რა თანმიმდევრობით. შეიძლება მაცდური იყოს პირველივე გვერდით დაწყება, რომელიც მოგეხსენებათ, მაგრამ გარკვეული დრო დაუთმეთ იმის გარკვევას, თუ როგორ მუშაობს თქვენი გვერდები. ეს დაგეხმარებათ პრიორიტეტების მინიჭებაში და გადაწყვეტაში, რომელ გვერს სჭირდება თქვენს ყურადღება.

ყურადღება მიაქციეთ საზომებს

ალბათ გარკვეულწილად იცნობთ თქვენს აუდიტორიას, მაგრამ ნაკლებად სავარაუდოა, რომ ზუსტად იცოდეთ რა უნდათ მათ. ან როგორ ეძებენ ისინი ინტერნეტით და გადაადგილდებიან თქვენს საიტზე. მაშინაც კი, თუ ინტუიცია გაქვთ ან რეგულარულად უსმენთ მათ, მაინც ხშირად გადახედეთ მონაცემებს, რათა დააზუსტოთ, რას აკეთებენ ადამიანები თქვენს საიტზე და სად შეგიძლიათ გაუმჯობესება. ამის შესანიშნავი საშუალებაა Google Analytics.

Google Analytics საშუალებას გაძლევთ წვდომა მიიღოთ უამრავ მონაცემზე თქვენი საიტის შესახებ. მას შეუძლია გითხრათ, რამდენი ადამიანი სტუმრობს თქვენს საიტს და საიდან შემოდიან ისინი. ასევე, რომელი გვერდების მონახულება ხდება უმეტესად და რამდენ ხანს რჩება ხალხი ამ გვერდზე. ეს ყველაფერი დაგეხმარებათ თქვენი ინდივიდუალური გვერდების ხარისხის დადგენაში.

ფრთხილად იყავით დუბლირებულ კონტენტთან

როდესაც მართავთ საიტს, განსაკუთრებით მზარდ საიტს, შეიძლება მაცდური იყოს ერთი და იგივე შინაარსის გამოყენება სხვადასხვა გვერდებზე. ნუ აყვებით ამ ცდუნებას! როდესაც იდენტური შინაარსის კონტენტს განათავსებთ სხვადასხვა გვერდებზე, თქვენ გაქვთ დუბლირებული შინაარსის შემთხვევა. ეს ზიანს აყენებს ძიების შედეგებში მაღალი რანკის შანსებს. Google-ს შეუძლია დაგსაჯოთ მათი არსებობის გამო, რადგან მათ დანერგეს Google Panda ალგორითმი.

შეიძლება ეს გქონდეთ თქვენს გვერდზე ისე, რომ არც იცოდეთ. სწორედ ამიტომ, ჩვენ ჩამოთვალეთ დუბლირებული შინაარსის ყველაზე გავრცელებული მიზეზები და გამოსავალი. ინსტრუმენტები, როგორიცაა Copyscape, თქვენი პირველი ნაბიჯია წვრილმანი შინაარსის დუბლირებული შემოწმებისთვის, მაგრამ გთხოვთ გამოიკვლიოთ სტატიაში აღწერილი სხვა დეტალებიც.

Screaming Frog-ით დაბალი ხარისხის გვერდების იდენტიფიცირება

ინსტრუმენტი, რომლის საშუალებითაც შეგიძლიათ დაბალი ხარისხის შინაარსი მარტივად ამოიცნოთ, არის Screaming Frog SEO Spider. როდესაც თქვენს ვებსაიტზე კვლევას აწარმოებთ SEO spider-ში, თქვენ იღებთ თქვენს საიტზე განთავსებული ყველა URL-ის ჩამონათვალს. ახლა გადახვედით ამ სიას და მოინახულეთ ყველა URL, რომელსაც თქვენთვის ღირებულება არ აქვს. საქმე იმაშია, რომ დაბალი ხარისხის გვერდები ხშირად გვხვდება ჯგუფებად და არა როგორც ერთი გვერდი.

იფიქრეთ ძველი .html გვერდების შესახებ, სადაც თქვენს URL- ები უსასრულო ხაზებით ამთავრებთ. იფიქრეთ თქვენს დანართის გვერდებზე ან რაიმეზე, რომელშიც ძალიან ბევრი რიცხვია. ეს ყველა ადამიანში გამოიწვევს საეჭვო შეგრძნებას. ეწვიეთ გვერდს, დაათვალიერეთ, ხომ არ გავს ის უხარისხო შინაარსს, რომელიც არ უნდა იყოს Google-ში. შეამოწმეთ, არის თუ არა ეს გვერდები ინდექსირებული და ნახეთ, კიდევ არის თუ არა მსგავსი გვერდები. უბრალოდ ასე გაიარეთ და ამ დაბალხარისხიან გვერდებს უმოკლეს დროში ნახავთ. კრიტიკულად გადახედეთ თქვენს მიერ ნაპოვნი გვერდებს.

Moz აღწერს დაბალი ხარისხის გვერდების კიდევ უფრო სიღრმისეულ ანალიზს თავის ერთ-ერთ სტატიაში, შეიძლება ნახვაც მოისურვოთ.

რჩევები გვერდის ხარისხის პირდაპირ გასაუმჯობესებლად

როდესაც დაადგენთ თქვენი ცალკეული გვერდების ხარისხს, კარგი იდეაა შეადგინოთ სია, რომელშიც უპირატესობას ანიჭებთ იმ გვერდებს, რომელზეც გსურთ მუშაობა პირველ რიგში. ამის შემდეგ, ნამდვილი გართობა იწყება. მოდით, გავეცნოთ პირველ ექვს შემოთავაზებას, რომლებიც თქვენი გვერდის ხარისხის გასაუმჯობესებლად გვაქვს.

1. გადაწყვიტეთ, რისი გაკეთება გსურთ ამ გვერდზე

არსებობს შანსი, რომ თქვენ კვლავ აჩენდეთ საძიებო სისტემებში რამდენიმე ძველ კონტნეტს ან გვერდს, რომელთა ჩვენება საჭირო არ არის Google-ში, მაშინაც კი, თუ გსურთ მათი შენარჩუნება თქვენს საიტზე. პირველი ნაბიჯი არის გადაწყვიტოთ, რისი გაკეთება გსურთ მათთან დაკავშირებით. იმ გვერდებზე, რომელთა შენახვაც გსურთ, მაგრამ არ გსურთ Google- ში გამოჩენა, შეგიძლიათ გამოიყენოთ noindex ტეგი. თუ დაბალი ხარისხის გვერდზე კვლავ ინახება შესაბამისი ბმულები თქვენი ვებსაიტის სხვა გვერდებთან და აქვს გარკვეული ტრაფიკი, მაგალითად, სხვა ვებსაიტების ბმულების გამო, შეგიძლიათ გამოიყენოთ noindex, follow თქვენს რობოტებს მეტა თეგში. ამ გზით, Google- ს შეუძლია იპოვოთ გვერდი, მიჰყვეს შესაბამის ბმულებს, მაგრამ ის გვერდს მოარიდებს ძიების შედეგებს.

რაც შეეხება გვერდებს, რომლებიც აღარ არის განახლებული, დაუსვით საკუთარ თავს შემდეგი კითხვა. შეგიძლიათ განაახლოთ გვერდი, რათა შეიტანოთ რამდენიმე ცვლილება? შესანიშნავია, შემდეგ შეგიძლიათ გადახვიდეთ ამ ჩამონათვალის მეორე საკითხზე. მაგრამ იმ გვერდების შემთხვევაში, რომლებსაც აღარ აქვთ თქვენს საიტზე რაიმე ღირბულება, უმჯობესი იქნება მათი ამოღება.

რა უნდა გააკეთოს URL-ებთან? თუ ისინი კვლავ იღებენ ტრეფიკის ღირსეულ რაოდენობას, გადაამისამართეთ ისინი. თუ ეს შესაძლებელია მსგავს გვერდზე ან პოსტზე, სხვაგვარად დაკავშირებულ კატეგორიასთან ან თეგის გვერდზე და თუ ეს ყველაფერი ვერ გამოდის, მაშინ თქვენს მთავარ გვერდზე. თუ ტრეფიკი ნაკლებად არის, სწორად წაშალეთ თქვენი გვერდი და მიეცით Google-ს 404 ან 410 შეცდომის შეტყობინება. თქვენი გვერდი გაქრება ძიების შედეგებიდან და ამის ნაცვლად Google შეძლებს თქვენს საიტზე შესაბამის გვერდებზე ფოკუსირებას.

2. იფიქრეთ ძებნის მიზანზე

როდესაც გვერდის ხარისხის გაუმჯობესება გსურთ, კარგი პრაქტიკაა, გაითვალისწინოთ ძიების მიზანი. ძებნის განზრახვა (ან მომხმარებლის განზრახვა(user intent)) არის ტერმინი, რომელიც გამოიყენება ონლაინ ძიების მიზნის აღსაწერად. უფრო სწორად, ეს არის მიზეზი, რის გამოც ვინმე ახორციელებს კონკრეტულ ძიებას. წლების განმავლობაში Google მუშაობდა ალგორითმის გასაუმჯობესებლად, რათა შეძლებოდა ხალხის ძებნის მიზნის დადგენა. ამიტომაც უნდა იფიქროთ თქვენი შინაარსის შესაბამისობაზე ვინმეს ძებნის მიზანთან, როდესაც ისინი თქვენს გვერდზე მოხვდებიან.

ამის განხილვის მიზეზი არის ის, რომ გსურთ დარწმუნდეთ, რომ თქვენი გვერდები გამოჩნდება ძიების სწორი მიზნებისათვის. როდესაც ვინმე ეძებს ინფორმაციას, არ გსურთ დაუყოვნებლივ გაგზავნოთ თქვენი პროდუქტის გვერდზე. ისინი ალბათ ამისთვის ჯერ არ არიან მზად. და როდესაც ვინმეს გარიგების მიზანი აქვს, თქვენ არ გსურთ, რომ ის მოხვდეს თქვენი ბლოგის ერთ-ერთ პოსტზე, სადაც განიხილება უახლესი ამბები. გსურთ დარწმუნდეთ, რომ ისინი დაუყოვნებლივ გადადიან პროდუქტის (ან კატეგორიის) სწორ გვერდზე.

3. შექმენით უნიკალური (მაღალი ხარისხის) კონტენტი

მნიშვნელოვანი ფაქტორი, რომელიც განსაზღვრავს თქვენი გვერდის ხარისხს, არის შინაარსი(კონტნეტი). არსებობს რამდენიმე საფუძველი, რომელთა მოგვარებაც დაუყოვნებლივ გჭირდებათ. პირველ რიგში, ყოველთვის დაადე შენი კონტენტი სწორ საკვანძო ფრაზებზე საკვანძო სიტყვების კვლევის ჩატარებით. ასევე, თუ თქვენს დაბალი ხარისხის გვერდზე არ არის ბევრი ტექსტი და არ არის ბევრი ინფორმაცია, ეს შეიძლება ჩაითვალოს თხელ კონტენტად. თქვენი მომხმარებლები და საძიებო სისტემები არ არიან ამ ტიპის შინაარსის თაყვანისმცემლები, რადგან მათთვის მას მცირე მნიშვნელობა აქვს ან საერთოდ არ აქვს მნიშვნელობა. ეს ასევე ხდება დუბლირებული შინაარსის შემთხვევაში, როგორც ზემოთ განვიხილეთ. ასე რომ, დარწმუნდით, რომ დაწვრილებით დაწერეთ იმ თემაზე, რომელზეც გსურთ, ხალხმა გიპოვოთ.

შეეცადეთ, კრიტიკულად მოეკიდოთ თქვენს მწერლობას და გახდეთ ხალხის წყარო, სხვებისგან კოპირების ნაცვლად. მიუხედავად იმისა, რომ ყოველთვის კარგია თვალი ადევნოთ თქვენს კონკურენციას და შინაარსს, რომელსაც ისინი აქვეყნებენ, დარწმუნდით, რომ გქონდეთ საკუთარი ხმა. თუ თქვენ დაწერთ უნიკალურ, გამჭრიახ, სასარგებლო შინაარსს, ხალხი ბევრად უფრო მეტად იქნება განწყობილი მისი რეალურად წაკითხვისა და სოციალურ ქსელში თქვენი შინაარსის გაზიარების ან მასთან დაკავშირების (ლინკის გადატანის) შესახებ. Google დაინახავს ამ შინაარსს, როგორც დანამატს მის ინდექსში.

ჩვენ არ გვინდა, რომ შეცვალოთ თქვენი აუდიტორიასთან კომუნიკაციის გზა. ეს არის ის, რაც უნიკალურს გხდით თქვენ. ჩვენ უბრალოდ რჩევებს გაძლევთ, რომლებიც დაგეხმარებათ თქვენი კონტენტის და მთლიანად საიტის ხარისხის გაუმჯობესებაში.

4. გამოავლინეთ ექსპერტობა და სანდოობა

დღეს ყველას შეუძლია ფლობდეს ვებსაიტს. რაც შესანიშნავია, რადგან ეს ხსნის ინტერნეტს ყველასთვის. მაგრამ ამ ონლაინ ზრდამ ნდობის საკითხებიც წინ წამოწია, როდესაც საქმე ეხება საიტებს, რომლებსაც ჯერ არ იცნობთ. ამიტომ ძალიან მნიშვნელოვანია მკითხველებისთვის და საძიებო სისტემებისთვის ჩვენება, რომ თქვენ გენდობიან და რომ თქვენს სფეროში ავტორიტეტი ხართ. ეს არა მხოლოდ ხელს უწყობს თქვენს გვერდებს საძიებო შედეგებში, არამედ ასევე ეხმარება მომხმარებლებს მიაღწიონ ნდობის დონეს, რაც მათ სჭირდებათ ონლაინ ბიზნესთან ურთიერთობისთვის.

აჩვენეთ თქვენი საიმედოობა და ცოდნა თქვენი საიტისა და თქვენს საიტზე განთავსებული შინაარსის საშუალებით. ამის გაკეთება შეგიძლიათ შეფასებების გამოყენებით, თქვენი ბიზნესის გახსნილობის წარმოჩინებით, უსაფრთხოების ბეჭდებით და უამრავი მასალის დაწერით, რომელიც თქვენს გამოცდილებას აჩვენებს. ეს ყველაფერი დაგეხმარებათ თქვენი გვერდების ხარისხის გაუმჯობესებაშ, და ასევე ხელს შეგიწყობთ ონლაინში ძლიერი ბრენდის შექმნაში.

5. იმუშავეთ თქვენი საიტის რეპუტაციაზე

კიდევ ერთი ფაქტორი, რომელიც მჭიდრო კავშირშია სანდოობასთან, არის თქვენი საიტის რეპუტაცია. ეს არის ის, რასაც საძიებო სისტემები ასევე ითვალისწინებენ თქვენს საიტზე გვერდების ხარისხის განსაზღვრისას. როგორ განსაზღვრავენ ისინი თქვენს რეპუტაციას? იმის გაანალიზებით, თუ რას ამბობენ სხვები თქვენს შესახებ ინტერნეტით. მაგალითად, მომხმარებლის რეიტინგები თქვენი საიტის შესახებ და რამდენად დადებითია ის. ასევე სხვა ექსპერტების ან შექმნილი საიტების გადახედვით, რომლებიც ახსენებენ თქვენს ბიზნესს მათ საიტზე. ან სხვა ინფორმაციით თქვენი ბიზნესის ან ავტორების შესახებ, რომელიც სხვა საიტებზეა ნახსენები.

6. ლინკები თქვენი გვერდიდან და გვერდისკენ

იმისთვის, რომ ხალხმა და საძიებო სისტემებმა შეძლონ თქვენი გვერდის პოვნა, დარწმუნდით, რომ მასთან ბმული გაქვთ. თქვენი საიტის სხვა გვერდებიდან, რომლებიც დაკავშირებულია იმ გვერდზე, რომელზეც ამჟამად მუშაობთ. ამიტომ დარწმუნდით, რომ იმუშავეთ თქვენს შიდა კავშირზე და დააკავშირეთ თქვენს საიტზე არსებული შინაარსი ერთმანეთთან.

ნათქვამია, რომ არ უნდა გადააჭარბოთ საზღვრებს და დააკავშიროთ ყველა გვერდი, რომელსაც ფლობთ ერთ პოსტში. ყოველთვის გაითვალისწინეთ მომხმარებელი. შესაბამისად, დარწმუნდით, რომ ბმულს აკავშირებთ იმ გვერდებთან ან სტატიებთან, რომლებიც სინამდვილეში აქტუალურია და რომლებიც ამ საკითხის მსგავსია.

რჩევები საიტის პერფორმანსის გასაუმჯობესებლად

ჩვენ ჯერ კიდევ გვაქვს 4 რჩევა, და ყოველი მათგანი თქვენი საიტის მუშაობას უკავშირდება. ზოგიერთ მათგანს შეიძლება კიდევ მეტი დრო დასჭირდეს, მაგრამ ეს ასპექტები აუცილებელია, თუ გსურთ თქვენი გვერდების და საიტის ხარისხის გაუმჯობესება. არა მხოლოდ საძიებო სისტემებისთვის, არამედ განსაკუთრებით თქვენი მომხმარებლებისთვის.გააუმჯობესეთ თქვენი საიტის სიჩქარე

7. გააუმჯობესეთ თქვენი საიტის სისწრაფე

თქვენი ვებ-გვერდის სისწრაფე განსაზღვრავს მიიღებთ თუ არა Google-ში კარგ რეიტინგს და მისი მნიშვნელობა სულ უფრო იზრდება. რატომ? რადგან უფრო სწრაფი საიტების დამუშავება უფრო ადვილია საძიებო სისტემებისთვის. და რადგან საძიებო სისტემებმა იციან, რომ მომხმარებლებს არ მოსწონთ ნელი ვებსაიტები. მომხმარებლები უფრო ნაკლებად ყიდულობენ ნელი საიტებიდან და არ კითხულობენ და არ ერთვებიან იმდენად, რამდენადაც ისინი აკეთებენ ამას სწრაფ საიტებზე. ამიტომ იმუშავეთ თქვენი საიტის სიჩქარის გაუმჯობესებაზე, ამის შემდეგ მადლობელი დარჩებით. Google-მა ასევე გამოაცხადა, რომ მათი რეიტინგის ახალი ფაქტორი გვერდის გამოცდილება 2021 წლის მაისში გამოჩნდება, რაც თქვენი საიტის სიჩქარესა და მომხმარებლის გამოცდილებას კიდევ უფრო მნიშვნელოვანს გახდის.

8. გაითვალისწინეთ მომხმარებლის გამოცდილება

მომხმარებლის გამოცდილება, რომელსაც UX- ს უწოდებენ, არის ყველაფერი, თუ როგორ გამოცდიან მომხმარებლები საიტს ან პროდუქტს(რას იღებენ საიტიდან). რატომ უნდა იყოს UX თქვენი SEO სტრატეგიის ნაწილი? საძიებო სისტემებს სურთ თავიანთი მომხმარებლებისთვის საუკეთესო შედეგი მიაწოდონ მათი კითხვისთვის ან საძიებო ტერმინისთვის. საუკეთესო შედეგი არ ნიშნავს მხოლოდ საუკეთესო პასუხს, ის ასევე ნიშნავს საუკეთესო გამოცდილებას. მაშინაც კი, თუ თქვენ გაქვთ დაწერილი შესანიშნავი პასუხი პოსტში, მაგრამ თქვენი საიტი ნელია ან არეულია, Google არ მიიჩნევს თქვენს პოსტს საუკეთესო პასუხად.

დაფიქრდით თქვენი საიტის და კონკრეტული გვერდების მიზნებზე. რა გსურთ, რომ გააკეთონ სტუმრებმა თქვენს გვერდზე? ნივთები იყოდნ? თქვენი სტატიები წაიკითხონ? თქვენი დიზაინი და კონტენტი ამ მიზანს უნდა ემსახურებოდეს. მკაფიო მიზნის გათვალისწინება ასევე დაგეხმარებათ თქვენი საიტის პრიორიტერული გაუმჯობესების განსაზღვრაში. ეს უკავშირდება გარკვეული გვერდის ძიების მიზანს, მაგრამ უნდა გაითვალისწინოთ, უჭერს თუ არა მხარს თქვენი გვერდების დიზაინი და სტრუქტურა თქვენი საიტის მიზანს. და როგორ მუშაობს თქვენი საიტი მობილურ მოწყობილობებზე?

9. არ დაივიწყოთ ხელმისაწვდომობა

ბოლო კითხვაში ნახსენებია თქვენი მობილური საიტი და ეს საფუძვლიანია. მობილური დღეისთვის ადამიანების უმეტესობის იმდენად დიდი ნაწილია, რომ თქვენ არ გაქვთ ფუფუნება, რომ არ გქონდეთ კარგად შესრულებული მობილური ვერსიის საიტი. დარწმუნდით, რომ თქვენი საიტი მუშაობს სხვადასხვა მოწყობილობებზე და სხვადასხვა ბრაუზერებში, რათა დააკმაყოფილოს თქვენი საიტის თითოეული ვიზიტორის მოთხოვნა.

10. შეინარჩუნეთ საიტის ჯანმრთელობა და უსაფრთხოება

თქვენი საიტის უსაფრთხოება და ჯანმრთელობა მნიშვნელოვანია საიტის ხილვადობისთვის, მაგრამ ასევე მნიშვნელოვანია თქვენი და თქვენი ბიზნესისთვის. ამიტომ, დარწმუნდით, რომ შეამოწმეთ, რამდენად უსაფრთხოა თქვენი საიტი ახლავე და გააკეთეთ აუცილებელი გაუმჯობესებები, რათა თქვენი საიტი იყოს უსაფრთხო და ჯანმრთელი.

საიტის ხარისხის გაუმჯობესების დროა!

ყველა ეს რჩევა დაგეხმარებათ თქვენი საიტის ხარისხის გაუმჯობესებაში. მიეცით Google-ს ვებსაიტი, რომელიც ნამდვილად ეხმარება მათ ვიზიტორებს, და ბოლოს, უბრალოდ უპასუხებს მათ კითხვას. როგორც კი Google-ში გაწმენდთ დაბალხარისხიან კონტენტს და ყველა მაღალი ხარისხის გვერდს გამოაჩენთ, გეცოდინებათ, რომ კიდევ ერთი მდგრადი ნაბიჯი გადადგით უკეთესი რეიტინგისკენ.

იხილეთ ჩვენი სერვისები:

ასევე წაიკითხეთ ჩვენი ბლოგის სხვა საინტერესო სტატიები:

გამოგვყევით სოციალურ ქსელებში:

იმედია, საინტერესო სტატია გამოგვივიდა. დასტურად, გაუზიარეთ მეგობრებს სოციალურ ქსელებში:

Author avatar
ედიკა ელბაქიძე