fbpx

შენი ბიზნესი ინტერნეტში

ფერების მნიშვნელობა ბიზნესში

ფერები

შემოგვიერთდი ჩვენს Facebook ჯგუფში და ერთად განვიხილოთ სხვადასხვა ციფრული მარკეტინგის ამოცანები.

ბევრი კომპანია ფიქრობს, რომ ფერები არც თუ ისე მნიშვნელოვანია ბიზნესში, თუმცა, ბოლოდროინდელმა მონაცემებმა აჩვენა, რომ მომხმარებელთა თითქმის 85 % აღიარებს, რომ ერთ-ერთი მთავარი მიზეზი, რის გამოც ისინი ირჩევენ კონკრეტულ ბრენდს ან პროდუქტს – ფერია. სწორედ ამიტომ, თქვენ უნდა გააცნობიეროთ, თუ რომელი ფერები შეესაბამება თქვენი ბიზნესის იდენტობას ყველაზე მეტად. დღევანდელ სტატიაში ვისაუბრებთ სხვადასხვა ფერის მნიშვნელობასა და ასოციაციებზე.

1. წითელი

წითელი (1)ბიზნესში წითელი არის სიგნალი, რომელიც მოუწოდებს მომხმარებლებს სწრაფად იმოქმედონ. ის ხშირად გამოიყენება ბიზნესისთვის, რომელიც დაკავშირებულია, სიყვარულთან, სიჩქარესთან ან ენერგიასთან. მადის მასტიმულირებელი თვისებებით, წითელი ასევე პოპულარული არჩევანია რესტორნებისა თუ სწრაფი კვების ქსელებისთვის.

წითელი ფერის ფსიქოლოგია

წითელი აღგვძრავს მოქმედების სურვილს. გარდა ამისა, ის ქმნის შიშის გრძნობას ტვინში, რომელიც გვაიძულებს მივაქციოთ ყურადღება რაიმე კონკრეტულს. ასევე ცნობილია, რომ წითელი ფერი აძლიერებს ჩვენს აღქმას მტკიცებისა და აგრესიის შესახებ. მაგალითად, ერთ-ერთი  კვლევის საფუძველზე, მამაკაცები შეფასდნენ, როგორც უფრო აგრესიულები და უფრო დომინანტურები, როდესაც ისინი წითელ ტანსაცმელში იყვნენ წარმოდგენილი, ვიდრე ლურჯი ან ნაცრისფერი ტანსაცმლით. წითელი ბიზნესში ასოცირდება:

  • მოქმედებასთან
  • სურვილთან
  • ამბიციებთან
  • აღელვებასთან
  • თავდაჯერებულობასთან
როგორ გამოვიყენოთ წითელი ბიზნესში

წითელი საუკეთესოდ გამოიყენება აქცენტის ფერად, რადგან მას შეუძლია აცდუნოს ვებსაიტის ვიზიტორები. წითელ ფერს შეუძლია ყურადღება მიიპყროს შეფუთვაზე არსებულ კონკრეტულ ელემენტზე და ასევე წარმოაჩინოს ბიზნესი, როგორც საინტერესო და ენერგიული.

ზედმეტად გამოყენებისას წითელმა შეიძლება გააძლიეროს სიბრაზის ან აგრესიის გრძნობა, ამიტომ მისი გამოყენება ზომიერად უნდა მოხდეს. ფერი, რომელიც ყველაზე მეტად ავსებს წითელს და აბალანსებს, არის ფირუზისფერი, მწვანე და ლურჯი ასევე ეფექტურია. წითელი პოპულარულია: საკვების, ტექნიკის, მანქანების და სოფლის მეურნეობის სფეროში.

2. სტაფილოსფერი

სტაფილოსფერი

იმის გამო, რომ სტაფილოსფერი გართობასა და თავგადასავალთან ასოცირდება, ის ხშირად გამოიყენება სასტუმროებისა და ტურისტული კომპანიებისთვის.

გამოყენებული ჩრდილიდან და თანმხლები ფერებიდან გამომდინარე, სტაფილოსფერი ასევე გამოიყენება ბიზნესში ხელმისაწვდომობის აღსანიშნავად. თუმცა, ეს ფერი შეიძლება იყოს სიიაფის სიმბოლოც.

სტაფილოსფერის ფსიქოლოგია

სტაფილოსფერი ხელს უწყობს ექსტრავერსიას და ასევე მადის აღძვრის პროცესს. ის სავსეა სიცოცხლისუნარიანობით და გვეხმარება ჩვენი ფიზიკური და გონებრივი ენერგიების წონასწორობაში მოყვანაში. იმის გამო, რომ ის ზრდის ჩვენს გამბედაობას, სტაფილოსფერი ასევე გვამხნევებს ვიფიქროთ ჩვენი ცხოვრების გზაზე, მივიღოთ შედეგები და საჭირო ზომები. სტაფილოსფერი ბიზნესში ასოცირდება:

  • თავგადასავალთან
  • ენერგიულობასთან
  • ენთუზიაზმთან
  • ბედნიერებასთან
როგორ გამოვიყენოთ სტაფილოსფერი ბიზნესში

ნარინჯისფერი, როგორც წესი, ყველაზე საძულველი ფერია დასავლურ სამყაროში, ამიტომ გამოიყენეთ იგი ზომიერად. იმის გამო, რომ ნარინჯისფერი ასტიმულირებს საუბარს, სოციალურ კავშირს და მადას, ის შესანიშნავია გამოსაყენებლად სოციალურ მედიაში ან ფერთა სქემად რესტორნებში, კაფეებსა და ბარებში. ენერგიისა და თავგადასავლების გრძნობის გამო, სპორტულ გუნდებს და ტურისტულ ვებსაიტებს შეუძლიათ ისარგებლონ ფორთოხლის გამოყენებით თავიანთი ბრენდის ფერებში. ბავშვები და მოზარდები ასევე ყურადღებას აქცევენ ამ ჩრდილს ამ მიზეზების გამო, ამიტომ ის მომგებიანია ახალგაზრდა სამიზნე აუდიტორიის მქონე კომპანიებისთვის.

3. ყვითელი

ყვითელიყვითელი ხშირად გამოიყენება ბავშვთა ინდუსტრიაში, რადგან ის სახალისოა და ასტიმულირებს მათ კრეატიულობას. ის ასევე ხელს უწყობს ადამიანებს იმოქმედონ სწრაფად და ამიტომ ხშირად გამოიყენება სწრაფი კვების ინდუსტრიაში, როგორც წითელი ფერის მეორეხარისხოვანი ფერი (რაც ასტიმულირებს მადას).

თქვენ ვერ ნახავთ ყვითელს ბრენდებში, რომელიც წარმოადგენს მაღალი კლასის ან ძვირადღირებულ პროდუქტს, რადგან ფერი დაკავშირებულია ხელმისაწვდომობასთან და არა ფუფუნებასთან.

ყვითელი ფერის ფსიქოლოგია

ყვითელი ააქტიურებს მარცხენა ან ანალიტიკურ ტვინს, რაც ნიშნავს, რომ ის ასტიმულირებს ჩვენს გონებას და აძლიერებს ჩვენს ფოკუსირებას. ეს ამაღლებს ჩვენს სულს და ქმნის უფრო დიდ ენთუზიაზმს ცხოვრების მიმართ. დაბოლოს, ყვითელს შეუძლია ხელი შეუწყოს კომუნიკაციას და ასევე ახალი იდეების გამოხატვას. თუმცა, ზედმეტად ყვითელ ფერს შეუძლია მოტივაცია გაუზარდოს ადამიანებს, გახდნენ ზედმეტად კრიტიკულნი. ყვითელი ბიზნესში ასოცირდება:

  • ბედნიერებასთან
  • სანდოობასთან
  • კრეატულობასთან
  • ლოგიკასთან
როგორ გამოვიყენოთ ყვითელი ბიზნესში

გაითვალისწინეთ ყვითელი ელფერი, რომელსაც იყენებთ თქვენი ბიზნესის წარმოსაჩენად. ნათელი ყვითელი იპყრობს ყურადღებას და სასარგებლოა დიზაინის კონკრეტული სფეროების ხაზგასასმელად. თბილი ყვითელი უზრუნველყოფს თბილ და ჯანსაღ ესთეტიკას, ხოლო ნეონის ყვითელი შეიძლება ხელოვნურად გამოიყურებოდეს.

4. მწვანე

მწვანე (1)მწვანე სიმბოლოა ზრდის, კეთილდღეობისა და სიმრავლის ბიზნესში. ამიტომ, მწვანე მუქი ჩრდილები კარგად მუშაობს ფინანსურ ვებსაიტებზე. ის ასევე უკავშირდება უსაფრთხოებას წამლებსა და მედიცინაში, ამიტომ განსაკუთრებით რეკომენდირებულია, როგორც ბრენდის ფერი ჯანმრთელობისა და სამკურნალო ინდუსტრიის კომპანიებისთვის.

მწვანე ფერის ფსიქოლოგია

მწვანე აახალგაზრდავებს ადამიანის გონებას, სხეულსა და სულს. ეს არის საიმედო და სასიამოვნო ფერი, რომელიც აძლიერებს ჩვენს უნარს ვიყოთ თანაგრძნობისუნარიანები. და ბოლოს, გამონათქვამს “შურით მწვანე” აქვს გარკვეული დამსახურება, რადგან ფერს შეუძლია გამოიწვიოს ეჭვიანობის გრძნობა ან მეტი ნივთის და ფინანსების ფლობის სურვილი. მწვანე ბიზნესში ასოცირდება:

  • ზრდასთან
  • სიცოცხლისუნარიანობასთან
  • ბალანსთან
  • ბუნებასთან
  • სიყვარულთან
  • დედამიწასთან
როგორ გამოვიყენოთ მწვანე ბიზნესში

მწვანე არის შესანიშნავი ფერი ბიზნესისთვის, რომელიც დაკავშირებულია ბუნებრივ, ეკოლოგიურად სუფთა, ორგანულ ან მდგრად ელემენტებთან. მიუხედავად იმისა, რომ მწვანე მოწოდების ღილაკს შეუძლია ვიზიტორების წახალისება “დაწკაპუნონ”, წითელი რჩება უფრო აქტუალურ (და, შესაბამისად, უფრო ეფექტურ) ფერად ამისათვის. ბუნების წარმოსადგენად გამოიყენეთ მდუმარე ან უფრო ღია მწვანე, თუმცა მოერიდეთ ნეონის მწვანეს, რადგან ეს შეიძლება ძალიან ხელოვნური გამოჩნდეს. მწვანე პოპულარულია: ფინანსების, საკვების, საყოფაცხოვრებო და ტექნიკის სფეროში.

5. ლურჯი

ლურჯიიმის გამო, რომ ლურჯი გამოხატავს ნდობას, პატიოსნებას და საიმედოობას, ის ეხმარება მომხმარებელთა ლოიალობის ჩამოყალიბებას. ის ხშირად გამოიყენება უფრო კონსერვატიული ბიზნესებისთვის, სადაც საიმედოობა სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია, როგორიცაა ბუღალტერია, სადაზღვევო კომპანიები, ბანკები და სხვა ფინანსური კომპანიები.

ზოგადად, ის გამოიყენება ბრენდებისთვის, რომლებიც მიმზიდველია ზრდასრული სამიზნე აუდიტორიისთვის, ვიდრე ბავშვებისთვის ან მოზარდებისთვის. გარდა ამისა, მისი ასოციაცია სიმშვიდესთან, მას შესანიშნავს ხდის ემოციურ თერაპიასა თუ რელაქსაციაში სპეციალიზებულ ბრენდებში.

ლურჯი ფერის ფსიქოლოგია

ლურჯ ფერს ქვს დამამშვიდებელი ეფექტი ჩვენს ფსიქიკაზე. ეს არასაშიში და პროგნოზირებადი ფერია, რითაც თავს დაცულად ვგრძნობთ. ის არა მხოლოდ ხელს უწყობს სიმშვიდისა და დასვენების შეგრძნების ჩამოყალიბებას, არამედ შთააგონებს პატიოსნებას, სიბრძნეს და ერთგულებას რელიგიურ თუ სულიერ გარემოში. ლურჯი ბიზნესში ასოცირდება:

  • სანდოობასთან
  • ერთიანობასთან
  • მზრუნველობასთან
  • გამძლეობასთან
  • სიმშვიდესთან
როგორ გამოვიყენოთ ლურჯი ბიზნესში

ბრენდებმა, რომლებიც სპეციალიზირებულნი არიან ტექნოლოგიაში, სამედიცინო აღჭურვილობაში ან საწმენდ პროდუქტებში, უნდა გამოიყენონ ლურჯი ფერი თავიანთ ბრენდში, ვებსაიტზე ან პროდუქტის შეფუთვაზე. ცისფერი არ უნდა იქნას გამოყენებული საჭმელთან დაკავშირებული ბიზნესში, რადგან ფერი ბუნებრივად არ ასოცირდება საკვებთან. ლურჯი პოპულარულია: ელ. ენერგიის, ფინანსების, ავიახაზების, ტექნიკის, Ჯანმრთელობის დაცვის და სოფლის მეურნეობის სფეროში.

6. იისფერი

იასამნისფერიიისფერი ჩვეულებრივ გამოიყენება ქალებსა და ბავშვებთან დაკავშირებული პროდუქტებისთვის, თუმცა ნელ-ნელა უფრო პოპულარული ხდება მამაკაცებისთვის განკუთვნილი პროდუქტებისთვისაც.

აკადემიური ინსტიტუტები ხშირად იყენებენ მეწამულ ფერს, სიბრძნისა და ინტელექტის შთაგონებისთვის, ხოლო ანტიკვარულ ან ხელნაკეთ ნივთებში სპეციალიზირებულ ბრენდებს შეუძლიათ ისარგებლონ მეწამულისფერის ნოსტალგიით. ოქროსთან შერწყმისას, მეწამულს შეუძლია დაეხმაროს ბიზნესს სიმდიდრისა და ფუფუნების გამოვლენაში.

იისფერის ფსიქოლოგია

იისფერი ხელს უწყობს გონებისა და ემოციების ჰარმონიას, ასევე ფსიქიკურ წონასწორობას და სტაბილურობას. ის ასევე აძლიერებს კრეატიულობას და ტვინის უნარს განავითაროს ორიგინალური იდეები, ამავდროულად ასტიმულირებს სიზმრების აქტივობას. იისფერი ბიზნესში ასოცირდება:

  • ინტუიციასთან
  • ფანტაზიასთან
  • ჰუმანიზმთან
  • კრეატიულობასთან
როგორ გამოვიყენოთ იისფერი ბიზნესში

ქალური ბრენდის ხაზგასასმელად მშვენიერია, იისფერი ვარდისფერთან ერთად. ალტერნატიულად, ბრენდებს, რომლებსაც სურთ სამეფო კავშირების ან ფუფუნების გადმოცემა, შეუძლიათ ისარგებლონ მეწამულის მდიდარ ოქროსთან შეერთებით. იასამნისფერის უმცირეს ნაწილსაც კი შეუძლია ბრენდინგის საიდუმლოება ან სულიერება შემატოს, ხოლო თქვენს ფერთა პალიტრაში მწვანეს შეუძლია ჰარმონიული კონტრასტი შექმნას.

7. ვარდისფერი

ვარდისფერი (1)მისი თანაგრძნობისა და სითბოს გამო, ვარდისფერი ფართოდ გამოიყენება საქველმოქმედო ორგანიზაციების ბრენდინგში. თქვენ ასევე ხშირად ნახავთ მას, ბრენდების პროდუქტებისა თუ სერვისების მარკეტინგში ყველა ასაკის ქალებისთვის, თუმცა ჩრდილი განსხვავდება სამიზნე აუდიტორიის მიხედვით. ღია ვარდისფერი გამოიყენება თინეიჯერებისა და ბავშვებისთვის, ხოლო ბნელი ვარდისფერი მიმართავს ხანდაზმულ ქალებს.

ვარდისფერი ფერის ფსიქოლოგია

იმის გამო, რომ ვარდისფერს აკლია ბრაზი ან აგრესია, მას აქვს უნარი დაამშვიდოს ჩვენი ემოციები და გააქტიუროს სითბო. ის მჭიდროდ არის დაკავშირებული მგრძნობელობასთან და მზრუნველობასთან, თუმცა, ჩვენს ტვინს ზოგჯერ შეუძლია ფერის ასოცირება გაუმწიფებლობასთან, რადგან მისი უკავშირდება პროდუქტებს, რომლებიც განკუთვნილია პატარა გოგონებისთვის. ვარდისფერი ბიზნესში ასოცირდება:

  • რომანტიკასთან
  • თანაგრძნობასთან
  • იმედთან
  • ქალურ ენერგიებთან.
როგორ გამოვიყენოთ ვარდისფერი ბიზნესში

ვარდისფერი შეიძლება გამოყენებულ იქნას ბრენდინგში, რათა დაამატოთ მოულოდნელი ელემენტი თქვენს კლასიკურ დიზაინში. ამის გაკეთება ასევე დაგეხმარებათ, გამოირჩეოდეთ კონკურენტებისგან. იმ ბრენდებისთვის, რომელთაც სურთ ნათლად წარმოაჩინონ ქალური ბაზრის მიმზიდველობა, ვარდისფერი არის იდეალური ფერი გამოსაყენებლად.

8. შავი

შავიშავი ხშირად გამოიყენება ბრენდინგში, რათა გაზარდოს პროდუქტის აღქმული ღირებულება და მიანიჭოს მას ელეგანტური გარეგნობა. შავი ფერი ხშირად გამოიყენება პროდუქტებში, რომლებიც მოთხოვნადია ახალგაზრდების ბაზარზე, როგორიცაა მუსიკა, მოდა და ტექნოლოგია.

შავი ფერის ფსიქოლოგია

შავ ფერს შეუძლია მძიმე ან უარყოფითი ენერგიის წარმოქმნა, ამიტომ მისმა ჭარბმა რაოდენობამ შეიძლება გამოიწვიოს განწყობის ცვალებადობა ან დეპრესიული აზრები. ზოგიერთისთვის ეს ასევე იწვევს მომავლის შიშს. უფრო მსუბუქად რომ ვთქვათ, შავი ფერის ტარება ადამიანებს თავდაჯერებულად, ღირსეულად და დახვეწილად აგრძნობინებს თავს. შავი ბიზნესში ასოცირდება:

  •  დაცვასთან
  • სიძლიერესთან
  • ავტორიტეტსა
  • დახვეწილობასთან
როგორ გამოვიყენოთ შავი ბიზნესში

უბრალო შავი და თეთრი ფერის სქემა გამოხატავს ფუფუნებას და მინიმალიზმს, ხოლო შავის, ოქროს, ვერცხლის ან სამეფო მეწამულის შერწყმა ფუფუნებასა და პრესტიჟზე მეტყველებს. დამატებითი ზემოქმედებისა და კონტრასტისთვის, შეუთავსეთ შავი ნათელ , ასევე წითელ და ნარინჯისფერ დრამატულ ფერებს.

მოერიდეთ ძალიან ბევრი შავი ფერის გამოყენებას თქვენს ბრენდში, რადგან ამან შეიძლება ცუდად იმოქმედოს საზოგადოებაზე.

 

9. თეთრი

თეთრითეთრი ხშირად გამოიყენება ბრენდებში, რომლებსაც სურთ წარმოაჩინონ სისუფთავე, ეფექტურობა და დისციპლინა. ამიტომ, მას ყველაზე ხშირად იყენებენ ბიზნესები, რომლებიც სპეციალიზირებულნი არიან ბავშვთა პროდუქტებში, სამედიცინო პრაქტიკაში, აბაზანის ან სამზარეულოს ტექნიკით და სხვა.

თეთრი ფერის ფსიქოლოგია

თეთრი არ არის ისეთივე მასტიმულირებელი გრძნობებისთვის, როგორც სხვა ფერები, მაგრამ მას შეუძლია წაახალისოს ასახვის გრძნობა და კრეატიულობა. ის ქმნის შინაგანი სიმშვიდის განცდას, ამიტომ ეხმარება მოდუნებაში. თუმცა, ზედმეტმა თეთრმა შეიძლება გამოიწვიოს იზოლაციისა და სიცარიელის გრძნობა. თეთრის ბიზნესში ასოცირდება:

  • სიწმინდესთან
  • Სიმარტივესთან
  • სისუფთავესთან
როგორ გამოვიყენოთ თეთრი ბიზნესში

თეთრი სივრცე თითქმის ნებისმიერი დიზაინის აუცილებელი კომპონენტია. ასევე რეკომენდირებულია, რომ ბრენდებმა გამოიყენონ თეთრი, როგორც ვებსაიტის ფონის ფერი, წაკითხვის გასაუმჯობესებლად. გუნდური თეთრი პასტელ ფერებთან ერთად ქალურობის ან გაზაფხულის გადმოსაცემად, ხოლო შავთან შეხამება ქმნის კლასიკურ და მინიმალისტურ ბრენდის იდენტობას.

10. ნაცრისფერი

ნაცრისფერისხვა ფერებთან შერწყმისას, ნაცრისფერი შეიძლება გამოყენებულ იქნას ნებისმიერ ინდუსტრიაში. ის ძირითადად პოპულარულია ფინანსურ ან ტექნოლოგიურ ბიზნესში, ასევე, ნებისმიერ ბრენდში, რომელსაც სურს გამოხატოს პროფესიონალიზმი და პატივისცემა.

ნაცრისფერი ფერის ფსიქოლოგია

მისი ნეიტრალიტეტის გამო, ნაცრისფერს შეუძლია გაზარდოს გადაწყვეტილების მიღება. ის ასევე უემოციო ფერია, რაც იწვევს უინტერესო, ცივ და უყურადღებო დამოკიდებულებას. ნათელი ფერებისგან განსხვავებით, როგორიცაა წითელი, ნაცრისფერი ცნობილია, რომ ახშობს ენერგიას და ასევე იწვევს იზოლაციის ან დეპრესიის გრძნობას. ნაცრისფერის ბიზნესში ასოცირდება:

  • სიბრძნესთან
  • უსაფრთხოებასთან
  • დახვეწილობასთან
როგორ გამოვიყენოთ ნაცრისფერი ბიზნესში

რუხი საუკეთესოა  ბრენდებისთვის, რომლებსაც სურთ თავიანთი კორპორატიული ავტორიტეტის ჩვენება. კონსერვატიული და საიმედო ასოციაციებისთვის, ნაცრისფერი ლურჯთან ერთად იდეალურია. ნაცრისფერი ასევე შეიძლება გამოყენებულ იქნას, როგორც თეთრი ფონის ალტერნატივა ვებსაიტის დიზაინში, ან თუნდაც შავი ტექსტის ნაცვლად.

11. ყავისფერი

ყავისფერი ხშირად გამოიყენება მამაკაცის პროდუქტებთან დაკავშირებულ ბიზნესში, რადგან მისი უხეში ტონი ძირითადად არ იზიდავს ქალებს. აქედან გამომდინარე, ის ხშირად გვხვდება მიწათმოქმედებაში, გამწვანებაში, მეურნეობაში და ორგანულ ბიზნესში.

მუქი ყავისფერი ასევე შერწყმულია ოქროსთან, რათა ასოცირდებოდეს მამაკაცის ძვირადღირებულ საქონელთან, როგორიცაა ტყავის საფულეები, საათები ან ქამრები.

ყავისფერი ფერის ფსიქოლოგია

ბრაუნს აქვს ემოციების დათრგუნვის ტენდენცია, რითაც ამცირებს სტრესს და სთავაზობს დამშვიდებას. ეს ხელს უწყობს სისუფთავეს და ორგანიზებულობას, ასევე მატერიალურ უსაფრთხოებას, რამაც შეიძლება გამოიწვიოს მატერიალიზმის გაზრდა. ყავისფერი ბიზნესში ასოცირდება:

  • პრაქტიკულობასთან
  • სიძლიერესთან
  • გამძლეობასთან
როგორ გამოვიყენოთ ყავისფერი ბიზნესში

გამოიყენეთ ყავისფერი, როგორც ფონის ფერი სითბოსა და მთლიანობის გადმოსაცემად, მაგალითად, ხელოსანი ბრენდებისთვის. ის ასევე შეიძლება იყოს შერწყმული მწვანესთან მიწიერი ან ორგანული გრძნობის გადმოსაცემად. საბოლოოდ, კარგად დამკვიდრებულმა ბრენდებმა უნდა განიხილონ ყავისფერი ფერის გამოყენება, თუნდაც ზომიერად, მათი მემკვიდრეობისა და ტრადიციის გრძნობის ასახვისთვის.

12. ოქროსფერი

ოქროსფერიოქროსფერი ხშირად გამოიყენება ბიზნესისთვის, რომელიც ყიდის მდიდრულ და ძვირადღირებულ პროდუქტებს. ის ასევე ხშირად გამოიყენება მუქი ლურჯი ან შავი ფერის კომბინაციაში, ძირითადად იქ, სადაც მამაკაცები წარმოადგენენ სამიზნე აუდიტორიას.

გარდა ამისა, ბიზნესებს მოსწონთ ოქროს შეხამება წითელ, ცისფერ ან მწვანე მუქ ფერებთან, რაც დაკავშირებულია პრესტიჟსა და მაღალ ხარისხთან.

ოქროსფერის ფსიქოლოგია

ფსიქოლოგიურად, ოქრო დაკავშირებულია განმანათლებლობასთან, რადგან ის შთააგონებს სიბრძნეს, სულიერებას და საკუთარი თავის უკეთ გაგებას. ოქრო ასევე შთააგონებს კეთილშობილების ან გაზიარების გრძნობას, როგორც მატერიალური საკუთრების, ისე სხვებისთვის ცოდნის შეთავაზების სურვილს. ოქროსფერი  ბიზნესში ასოცირდება:

  • სიმდიდრესთან
  • კეთილდღეობასთან
  • გამარჯვებასთან
როგორ გამოვიყენოთ ოქრო ბიზნესში

ოქროსფერის ონლაინ გამოყენებისას, ბიზნესში ფრთხილად უნდა იყოს დაჩრდილვით და ხაზგასმით გამოყენებული. წინააღმდეგ შემთხვევაში, ოქროსფერს შეიძლება ყვითლი ფერი ჰქონდეს. ბეჭდურ მასალებზე ოქროსფერის იერის მისაღწევად, ბრენდებს შეუძლიათ გამოიყენონ ოქროს ფოლგა მეტალის ბზინვარებისთვის. თუმცა, თუ ეჭვი გეპარებათ, ოქროსფერისა და შავი კომბინაცია შესანიშნავია.

13. ვერცხლისფერი

ვერცხლისფერისამომავლო ბრენდები, მეცნიერების ან ტექნოლოგიების ინდუსტრიები ხშირად იყენებენ ვერცხლისფერს ბრენდინგის პროცესში, მისი დახვეწილი იერის ენერგიასთან, კეთილდღეობასა და თანამედროვეობასთან კავშირების გამო.

ვერცხლისფერის ფსიქოლოგია

ვერცხლისფერი ხელს უწყობს ფსიქიკური, ფიზიკური და ემოციური საკითხების განთავისუფლებას. ის ხელს უწყობს რეფლექსიას, ასევე მგრძნობელობას და შეიძლება სასარგებლო იყოს გონებრივი განვითარებისთვის. მისი სიმსუბუქე უფრო ამაღელვებელია, ვიდრე ნაცრისფერის. ვერცხლისფერი  ბიზნესში ასოცირდება:

  •  ელეგანტურობასთან
  • სიმდიდრესთან
  • ბალანსირებასთან
როგორ გამოვიყენოთ ვერცხლისფერი ბიზნესში

ოქროს მსგავსად, ვერცხლისფერის მეტალის იერსახის მიღწევა შესაძლებელია ონლაინ დაჩრდილვისა და ხაზგასმის გამოყენებით. ალტერნატიულად, ბრენდებს შეუძლიათ გამოიყენონ  ფოლგა, თავიანთი ბეჭდვითი მარკეტინგის უფრო ავთენტური ვერცხლისფერის გადმოსაცემად. ვერცხლისფერის ნეიტრალიტეტის გამო, ის ადვილად შეიძლება შეესაბამებოდეს ნებისმიერ სხვა ფერს, თქვენი ბრენდის პალიტრაში.

დასკვნა

როგორც აღვნიშნეთ, ფერი არის ძლიერი ინსტრუმენტი, კონკრეტული ემოციების გამოწვევისა და თქვენი ბრენდის სამიზნე აუდიტორიისთვის სასურველი სახით წარმოსაჩენად. თქვენი ბრენდის პალიტრის გულდასმით არჩევით, თქვენ მკვეთრად გაზრდით წარმატების შანსებს. ყოველივე ამის შემდეგ, ბრენდის სწორ ფერს შეუძლია მიიზიდოს აუდიტორია და მკვეთრად გაზარდოს თქვენი ბიზნესის ცნობადობა.

Skip to content