IMC

ბრენდინგის განვითარება

ბრენდინგის რევოლუცია

ციფრული სამყაროს განვითარდებასთან ერთად, ასევე აუცილებელია პროფესიონალური ბრენდბუქის შექმნა. ტენდენციების რეგულარულად შესწავლით და თქვენი ბრენდის საუკეთესოდ წარმოჩენის გზით, თქვენი ბიზნესი ყოველთვის იქნება მოთხოვნადი და მიმზიდველი თქვენი სამიზნე აუდიტორიისთვის. ციფრულმა ეპოქამ მრავალი თვალსაზრისით შეცვალა ბრენდინგი. ონლაინ რეკლამა და მარკეტინგი ახლა არის ძირითადი ინსტრუმენტები მრავალი ბიზნესისთვის, რომლის საშუალებითაც უზიარებენ საკუთარ შემოქმედებას მომხმარებლებს და ქმნიან სრულყოფილ ბრენდს. თუმცა, …

ბრენდინგის რევოლუცია Read More »

ინსტაგრამის ხრიკები

ინსტაგრამის 15 რჩევა და საიდუმლო ხრიკი

ჩვენ ეჭვი არ გვეპარება, რომ ინსტაგრამის ყველა მომხმარებელმა იცის, თუ როგორ დაამატოს პოსტი, ისტორია, დატოვოს კომენტარები და გაგზავნოს შეტყობინება. თუმცა, იციან თუ არა მათ თანამშრომლობა, სტატუსის დამატება, შეხსენების დაყენება, ან როგორ წაიკითხონ შეტყობინება გამოგზავნისგან ფარულად? ამ სტატიაში ჩვენ გაგიზიარებთ ინსტაგრამის 15 რჩევას და საიდუმლოს რომელიც დაგეხმარებათ ინსტაგრამის სპეციფიკის გაცნობაში. კონტენტი 1. შექმენი Reels 2. გამოიყენეთ …

ინსტაგრამის 15 რჩევა და საიდუმლო ხრიკი Read More »

SEO სეო სპეციალისტი

SEO სპეციალისტი

დასაწყისშივე გეტყვით, რომ დღეს საქართველოში არსებული ვებ საიტების უმეტესობა ხელიდან უშვებს უდიდეს შესაძლებლობას, რომ მიიღოს უფასო ტრეფიკის დიდი ნაწილი, რომელიც გუგლიდან მოდის. ამ ყველაფრისთვის ვებ საიტს, პირველ ყოვლისა, სჭირდება სათანადო ცოდნისა და გამოცდილების მქონე SEO პეციალისტი, რომელიც თავისი ძალისხმევით თქვენს ვებ გვერდებს მიიყვანს ისეთ კონდიციებამდე, რომ დააკმაყოფილოს მსოფლიოს წამყვანი საძიებო სისტემების მოთხოვნები. ყველაფრის დასაწყისი არის …

SEO სპეციალისტი Read More »

ვებ დიზაინის საუკეთესო პრაქტიკა

ვებ დიზაინის საუკეთესო პრაქტიკა

ჩვენ ყველამ ვიცით, რომ კარგი ვებსაიტის ქონა უმნიშვნელოვანესი საკითხია კონკურენტუნარიანობის შესანარჩუნებლად. თუმცა, წარმატებული და ინოვაციური ვებსაიტის შექმნა არ არის ადვილი ამოცანა. დღევანდელი ტექნიკური ცოდნის მქონე აუდიტორიით, შეიძლება კიდევ უფრო რთული შესასრულებელი აღმოჩნდეს, დასამახსოვრებელი ვებ საიტების დამზადება. თუ არ გინდათ თქვენი ვებსაიტი ტოვებდეს თქვენს მომხმარებლებს დაბნეულს და იმედგაცრუებულს, მაშინ განაგრძეთ კითხვა, რათა გაიგოთ ვებ დიზაინის საუკეთესო …

ვებ დიზაინის საუკეთესო პრაქტიკა Read More »

მორგებული ვებ დიზაინი – ინფოგრაფიკა

მორგებული ვებ დიზაინი არის ხელმისაწვდომი დიზაინი, რომელიც ცვლის ვებ გვერდს მოწყობილობის ეკრანის ზომის მიხედვით, უკეთესი ვებ გვერდის გარეგნობისა და მომხმარებლის კარგი გამოცდილებისთვის. HTML, CSS, JS და Jquery-ის გამოყენებით, მორგებულ ვებ დიზაინს შეუძლია შეცვალოს სრული ვებგვერდის ზომა მოწყობილობის საჭიროებების შესაბამისად. ის უზრუნველყოფს მომხმარებლის კარგ ინტერფეისს და უკეთეს გამოცდილებას ნებისმიერ მოწყობილობაში (მობილური, ლეპტოპი, კომპიუტერი, ტაბლეტი და ა.შ.) …

მორგებული ვებ დიზაინი – ინფოგრაფიკა Read More »

საკვანძო სიტყვების კვლევა

როგორ ჩავატაროთ საკვანძო სიტყვების კვლევა ჩვენი PPC რეკლამისთვის

წარმატებული Pay-Per-Click (PPC) რეკლამა დაკავშირებულია საკვანძო სიტყვების კვლევასთან. მთავარი მიზანია შეარჩიოთ სწორი საკვანძო სიტყვები, რომლებსაც აქვთ დაბალი ღირებულება თითო დაწკაპუნებაზე და დიდი ალბათობით, გამოიწვევს კონვერტაციას. ამის სწორად მიღებას დრო, პრაქტიკა და გამოცდილება სჭირდება, რადგან თქვენ უნდა შეისწავლოთ თქვენი მომხმარებლები და გამოავლინოთ საძიებო ტერმინები, რომლებსაც ისინი იყენებენ თქვენი მსგავსი პროდუქტებისა თუ სერვისების საპოვნელად. დღევანდელ ბლოგში შეიტყობთ …

როგორ ჩავატაროთ საკვანძო სიტყვების კვლევა ჩვენი PPC რეკლამისთვის Read More »

bonuce rate seo

როგორ გამოვთვალოთ აუდიტი და გავაუმჯობესოთ Bounce Rate SEO წარმატებისთვის

რა არის bounce rate, როგორ გამოითვლება აუდიტი და როგორ შეგიძლიათ გააუმჯობესოთ თქვენი bounce rate SEO-ს უკეთესი მუშაობისთვის? თუ გჭირდებათ SEO ოპტიმიზაცია, დაგვიკავშირდით ნომერზე: 593 26 26 12 – ჩვენი SEO სპეციალისტი თქვენს ვებ საიტს მოწინავე პოზიციებზე წარმოაჩენს. შეუძლებელია იმის იდენტიფიცირება, თუ რამდენად ეფექტურად მიმართავს ვებსაიტი ან სადესანტო გვერდი მაძიებლის განზრახვას მომხმარებლის ყურადღების გაზომვის ან ჩართულობის …

როგორ გამოვთვალოთ აუდიტი და გავაუმჯობესოთ Bounce Rate SEO წარმატებისთვის Read More »

rogor ganvavitarot facebook

Facebook Messenger მარკეტინგი და ჩატბოტები – განვითარების 11 გზა

გსურთ შექმნათ ჩატბოტები Facebook Messenger-ზე, მაგრამ არ იცით როგორ დაიწყოთ? ამ სტატიაში იხილავთ 11 ძირითად გზას, თუ როგორ უნდა შექმნათ ე. წ. ჩატბოტები. Messenger ჩატბოტის გამოყენების საშუალებით, შეგიძლიათ განავითაროთ თქვენი კომუნიკაცია ბიზნესის Facebook Messenger-ის მომხმარებლებთან. თქვენ შეგიძლიათ გამოიყენოთ მესენჯერის ჩატბოტი ისევე, როგორც ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგის აპლიკაცია – ხოლო ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგის შემთხვევაში, შეგიძლიათ გაგზავნოთ შეტყობინებები …

Facebook Messenger მარკეტინგი და ჩატბოტები – განვითარების 11 გზა Read More »

სოციალური მედიის მართვა – რატომ არის ის მნიშვნელოვანი?

სოციალური მედია თქვენი ბრენდისთვის უპრეცედენტო შესაძლებლობას ქმნის. დღესდღეობით, თქვენს ბიზნესს შეუძლია მარტივად დაუკავშირდეს თავის მომხმარებლებს. სოციალურ მედიის მართვა მოიცავს მრავალ დადებით მხარეს, მათ შორის: თქვენ გაქვთ შესაძლებლობა გამოთქვათ და გამოხატოთ საკუთარი აზრი თქვენი მყიდველების შესახებ და ზუსტად დაადგინოთ, თუ რამდენად მნიშვნელოვანია მათთვის თქვენი პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი შეგიძლიათ მიზანშეწონილად განიხილოთ საჩივრები გაქვთ საშუალება განავითაროთ და …

სოციალური მედიის მართვა – რატომ არის ის მნიშვნელოვანი? Read More »

12 მნიშვნელოვანი SEO რჩევა Shopify ელ. კომერციის პლატფორმისთვის

Shopify არის ელექტრონული კომერციის ერთ-ერთი ყველაზე რეკომენდებული პლატფორმა, რომელსაც იყენებენ ონლაინ გამყიდველები თავიანთი ონლაინ საცალო ბიზნესისთვის. ის აჩქარებს და ამარტივებს საქმეს, მაგრამ მაინც არის გარკვეული საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციის (SEO) სამუშაო გასაკეთებელი, თუ გსურთ, რომ Shopify მაღაზიამ მაქსიმალური შედეგები მიიღოს ძიების შედეგებში. თუ გჭირდებათ SEO ოპტიმიზაცია, დაგვიკავშირდით ნომერზე: 593 26 26 12 – ჩვენი SEO სპეციალისტი …

12 მნიშვნელოვანი SEO რჩევა Shopify ელ. კომერციის პლატფორმისთვის Read More »