IMC

რესურსების განაწილება გონივრულად

რესურსების განაწილება: სტატიაში გაიგებთ თუ როგორ გაანაწილოთ თქვენი რესურსები გონივრულად გიჭირთ დროის ან ფულის ინვესტირების დაბალანსება თქვენი განვითარების პროცესში, როგორც მეწარმეს ან ბიზნესის მფლობელს? ეს ჩვეულებრივი დილემაა. გსურთ სწრაფად და ეფექტურად მიაღწიოთ პროგრესს, მაგრამ ასევე გსურთ თავიდან აიცილოთ ზედმეტი დანახარჯები ან თქვენს პროექტზე კონტროლის დაკარგვა. რესურსების განაწილება, როგორც წესი, რთული პროცესია და არ არსებობს ცალსახა …

რესურსების განაწილება გონივრულად Read More »

დროის მართვის 6 ეფექტური სტრატეგია

დროის მართვის 6 ეფექტური სტრატეგია მცირე ბიზნესის მფლობელებისთვის თუ თქვენ ხართ მცირე ბიზნესის მფლობელი, თქვენთვის საოცნებო დღე იქნება ის დღე, როდესაც ჩვეულებრივთან შედარებით ორჯერ მეტი სამუშაო გექნებათ შესრულებული, მაგრამ მაინც მოახერხებთ სპორტდარბაზში წასვლას და დასვენებას საღამოს მეგობრებთან ან ოჯახთან ერთად. სამწუხაროდ, ხშირად ყოველი სამუშაო დღე გაჩვენებს ჯანმრთელობის გაღება მოგვიწევს თუ პირადი ურთიერთობების უგულებელყოფა იმისათვის, რომ …

დროის მართვის 6 ეფექტური სტრატეგია Read More »

სოციალური მედიის აუდიტის გატარება, 6 ნაბიჯი

6 ნაბიჯი სოციალური მედიის აუდიტის გასატარებლად სოციალური მედიის აუდიტის ჩატარება ყოველწლიური კეთილდღეობის შემოწმებაზე დასწრებას ჰგავს. აუდიტის მიზანია დავინახოთ რა მუშაობს, რა არა და რისი შეცვლა შეიძლება გახდეს საჭირო. სოციალური მედიის აუდიტი არის მარკეტინგული გეგმის შემუშავების ძირითადი ნაწილი. ეფექტური აუდიტის ჩასატარებლად, საჭიროა თქვენი არსებული ძალისხმევის დოკუმენტირება და შეფასება. კრიტიკულად შეხედეთ იმას, რასაც უკვე აკეთებთ, ეს გადამწყვეტია …

სოციალური მედიის აუდიტის გატარება, 6 ნაბიჯი Read More »

გზები თქვენი მცირე ბიზნესის გასაზრდელად

გზები თქვენი მცირე ბიზნესის გასაზრდელად

სტატიაში💡: გზები თქვენი მცირე ბიზნესის გასაზრდელად (10გზა). დაიწყო ბიზნესი ეს საკმაოდ დიდი გამოწვევაა. ასეთივე გამოწვევას წარმოადგენს თქვენი ბიზნესის გაფართოების გაგრძელება მისი დაარსების შემდეგ. ახალი ბიზნესის გენერირება და თქვენი მომხმარებელთა ბაზის გაზრდა აუცილებელია წარმატებისთვის, მაგრამ ეს არ ხდება ერთ ღამეში. საჭიროა ეფექტური დაგეგმვა, სტრატეგია და კრეატიულობის სურვილი. შეამოწმეთ ეს 10 დადასტურებული მეთოდი თქვენი ბიზნესის ზრდის გასაგრძელებლად. …

გზები თქვენი მცირე ბიზნესის გასაზრდელად Read More »

Insta-and-TikTok

INSTAGRAM VS TIKTOK: რომელია უკეთესი ჩემი ბიზნესისთვის?

TikTok vs Instagram – რომელია უკეთესი ჩემი ბიზნესისთვის? 👇 როგორც მარკეტერები, ჩვენ ვიყენებთ სოციალურ მედიას ცნობადობის გასავრცელებლად, ჩვენი ბრენდების ჰუმანიზაციისთვის, გაყიდვების გასაძლიერებლად და მრავალი სხვა მიზნებისთვის. Instagram და TikTok არის ორი სოციალური ქსელი, რომელსაც Avocet ათავსებს ინსტრუმენტთა ყუთში, რომელსაც ვიყენებთ ჩვენი ბრენდების გაზრდაში. მაგრამ ისინი ძალიან განსხვავებული პლატფორმებია და მნიშვნელოვანია იცოდეთ რომელი, როგორ გამოიყენოთ, რათა …

INSTAGRAM VS TIKTOK: რომელია უკეთესი ჩემი ბიზნესისთვის? Read More »

საუკეთესო დრო TikTok-ზე ვიდეოს გამოქვეყნებისთვის

საუკეთესო დრო TikTok-ზე ვიდეოს გამოქვეყნებისთვის

საუკეთესო დრო TikTok-ზე ვიდეოს გამოქვეყნებისთვის 2023 წელს არსებობს სხვადასხვა სტატიები, რომლებიც ერთობლივად განიხილავენ ათასობით პოსტს TikTok-ზე გამოქვეყნების საუკეთესო საშუალო დროის დასადგენად. ეს სტატისტიკა საინტერესოა, მაგრამ ისინი არ არის გამიზნული, როგორც თქვენი გრძელვადიანი TikTok სტრატეგიის საფუძველი. თქვენ გყავთ უნიკალური მომხმარებლები და მიმდევრები, რომლებსაც აქვთ საკუთარი ონლაინ ჩვევები, მთავარია გამოაქვეყნოთ თქვენი საოცრად კრეატიული კონტენტი TikTok-ში, როდესაც თქვენი …

საუკეთესო დრო TikTok-ზე ვიდეოს გამოქვეყნებისთვის Read More »

wati

WhatsApp Business – გაყიდვების ზრდის საიდუმლოს ამოცნობა

WhatsApp Business / გაყიდვების ზრდის საიდუმლოს ამოცნობა / WhatsApp ელექტრონული კომერციისთვის თანამედროვე ციფრულ ეპოქაში, ბიზნესის საქმიანობა მომხმარებლების შესაძენად და შესანარჩუნებლად მკვეთრად შეიცვალა. ერთი პლატფორმა გაჩნდა, რომელმაც მოახდინა რევოლუცია ელექტრონული კომერციის ინდუსტრიაში. ეს არის „WhatsApp ელექტრონული კომერციისთვის“. მაგრამ რა ხდის მას ყველაზე კარგად შენახულ საიდუმლოს გაყიდვების ზრდისთვის? 💡 მოდით ჩავუღრმავდეთ და დაინახავთ მის უზარმაზარ პოტენციალს. WhatsApp …

WhatsApp Business – გაყიდვების ზრდის საიდუმლოს ამოცნობა Read More »

Facebook vs TikTok

Facebook vs TikTok რეკლამები: ძირითადი განსხვავებები და როგორ გამოვიყენოთ ისინი ერთად

Facebook vs TikTok რეკლამები – ძირითადი განსხვავებები და როგორ გამოვიყენოთ ისინი ერთად Facebook და TikTok პლატფორმები დიდი პოპულარობით სარგებლობს რეკლამის მომწოდებლებთან მთელს მსოფლიოში და ეს გასაკვირი არ არის. ორივე იზიდავს კოლოსალურ აუდიტორიას, ორივე გვთავაზობს მონაცემებზე ორიენტირებულ სამიზნე ვარიანტებს და ორივე შეფუთულია ძლიერი მარკეტინგული ინსტრუმენტებით. თუმცა, თუ თქვენ ფიქრობთ Facebook-ისა და TikTok-ის ჩართვაზე თქვენს ფასიან სოციალურ …

Facebook vs TikTok რეკლამები: ძირითადი განსხვავებები და როგორ გამოვიყენოთ ისინი ერთად Read More »

Facebook-Reels

2023 წლის რეკლამის ტენდენციები და რჩევები წარმატების მისაღწევად

2023 წლის რეკლამის ტენდენციები – როგორც Facebook-ის რეკლამის განმთავსებელმა, გაიგეთ რომელ ტენდენციებს უნდა მიაქციოთ ყურადღება 2023 წელს და როგორ შეგიძლიათ მიაღწიოთ წარმატებას?! 2023 წლის რეკლამის ტენდენციებთან დაკავშირებით ამ სტატიაში შეგხვდებათ: • ოთხი ტენდენცია, რასაც გთავაზობთ Facebook 2023 წელს. • შვიდი რჩევა, რომელიც დაგეხმარებათ ჩამოიშოროთ თქვენი კონკურენტები და გაზარდოთ თქვენი წარმატება. ფეისბუკი მრავალ შესაძლებლობას სთავაზობს რეკლამის …

2023 წლის რეკლამის ტენდენციები და რჩევები წარმატების მისაღწევად Read More »

რჩევები TikTok-ზე მეტი მოწონების მისაღებად

10 მარტივი გზა TikTok-ზე მეტი მოწონების მისაღებად

ამ სტატიაში ნახავთ რჩევებს TikTok-ზე მეტი მოწონების მისაღებად. საიდუმლო არ არის, რომ სოციალური მედია ძლიერი ინსტრუმენტია. თუმცა, ნაკლებად ცნობილია ის, თუ როგორ უნდა გამოიყენოთ იგი თქვენს სასარგებლოდ თქვენი გამომწერების რაოდენობის გასაზრდელად და ხარისხიანი კონტენტის შესაქმნელად. განხილვა დავიწყოთ ვიდეოების შექმნით, რომლებიც იპყრობს ყველას ყურადღებას, შემდეგ გადავიდეთ ჰეშთეგების გამოყენებაზე ფართო აუდიტორიის მისაწვდომად  და ბოლოს უფრო კრეატიულ მეთოდებზე, …

10 მარტივი გზა TikTok-ზე მეტი მოწონების მისაღებად Read More »

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings