IMC

ვებსაიტის ნავიგაციის დიზაინი

დღევანდელ კონკურენტულ გარემოში, ბიზნესს სჭირდება ონლაინ ყოფნა, რაც ზრდის ვებსაიტზე მოთხოვნას. მაგრამ ამავე დროს, ეფექტური ვებსაიტის ნავიგაცია თანაბრად მნიშვნელოვანია. ვებსაიტის როლი არ არის დაკავშირებული მხოლოდ იმაზე, რომ დაგეხმაროთ პლატფორმის უზრუნველყოფაში თქვენი პროდუქციის ან სერვისების წარმოჩენისთვის, მაგრამ სინამდვილეში, ვებსაიტი ამაზე ბევრად მეტია. ეს არის თქვენი შესაძლებლობა გადააქციოთ პოტენციური ვიზიტორები მომხმარებლებად. სწორედ ამიტომ, როდესაც ეძებთ ვებსაიტის დიზაინის …

ვებსაიტის ნავიგაციის დიზაინი Read More »

ინოვაციის სტრატეგია და მენეჯმენტი

ინოვაციის სტრატეგია და მენეჯმენტი – რა არის ინოვაციის სტრატეგია და მენეჯმენტი და როგორ განვახორციელოთ ის ინოვაცია მხოლოდ სპონტანურად არ ხდება. უწყვეტი პროგრესის უზრუნველსაყოფად, ბიზნესებმა უნდა შექმნან სტრუქტურა, რომელიც ხელს შეუწყობს ინოვაციას რეგულარულად. ეს სტრუქტურა, რომელიც ცნობილია, როგორც ინოვაციური სტრატეგია, გადამწყვეტია ორგანიზაციის შიგნით ინოვაციების სიჩქარისა და ეფექტურობის დასადგენად. ორგანიზაციის ინოვაციური სტრატეგიის მართვის პროცესს, იდეიდან წარმატებულ განხორციელებამდე, …

ინოვაციის სტრატეგია და მენეჯმენტი Read More »

WhatsApp ბიზნეს პლატფორმა

WhatsApp ბიზნეს პლატფორმა: რა არის ის და რატომ სჭირდება ის თქვენს ელექტრონულ კომერციას ელექტრონული კომერცია აგრძელებს სწრაფად ზრდას, რადგან უფრო და უფრო მეტი მომხმარებელი ანიჭებს პრიორიტეტს იმ სიჩქარესა და კომფორტს, რომელსაც სთავაზობს ონლაინ სავაჭრო გამოცდილება. გარდა ამ სწრაფი ზრდისა, არის მნიშვნელოვანი ცვლილება ადამიანების ერთმანეთთან და ბიზნესთან კომუნიკაციის გზაზე. ეს ცვლილება ხდება “კადრს მიღმა”, სადაც ხელმისაწვდომია …

WhatsApp ბიზნეს პლატფორმა Read More »

vebsaitis redizaini

ვებსაიტის რედიზაინი

ვებსაიტის რედიზაინი / რა არის ვებსაიტის რედიზაინი ?/როდის არის საჭირო ვებსაიტის რედიზაინი?/როგორ განაახლოთ თქვენი ვებ – გვერდი/გავრცელებული შეცდომები ვებსაიტის რედიზაინის დროს/ხშირად დასმული კითხვები (FAQ) 📞 მომსახურების მისაღებად დაგვიკავშირდით ნომერზე +995 593 26 26 12 ციფრულ ეპოქაში ვებგვერდი არის თქვენი ბიზნესის ონლაინ სახე, რომელიც ხშირად პირველ შთაბეჭდილებას ახდენს პოტენციურ მომხმარებლებზე. მაგრამ რა მოხდება, თუ თქვენი ვებსაიტი …

ვებსაიტის რედიზაინი Read More »

როგორ გავუმკლავდეთ GOOGLE-ის უარყოფით მიმოხილვებს

როგორ გავუმკლავდეთ GOOGLE-ის უარყოფით მიმოხილვებს და რატომ აქვს მნიშვნელობა GOOGLE-ის მიმოხილვებს? თუ მცირე ბიზნესი გაქვთ, უარყოფითი მიმოხილვები Google-ისთვის შეიძლება იყოს განსაკუთრებით დამღუპველი ამასთან თქვენ არ შეგიძლიათ იგნორირება გაუკეთოთ ცუდი Google-ის მიმოხილვას. თუ აქამდე ყურადღებას არ აქცევდით თქვენს Google მიმოხილვებს, ახლა დროა ყურადღება გამოიჩინოთ. თუ არ გაქვთ დრო რეპუტაციის მენეჯმენტისთვის, ჩვენ სწორედ ამისთვის ვართ აქ ამიტომ …

როგორ გავუმკლავდეთ GOOGLE-ის უარყოფით მიმოხილვებს Read More »

ვებსაიტის ნავიგაციის მენიუ

ნავიგაციის მენიუ ვებსაიტის ოპტიმიზაციისთვის

ვებსაიტის ნავიგაციის მენიუ, მისი მნიშვნელობა ვებსაიტის ოპტიმიზაციისთვის  კარგი ვებსაიტის შინაარსის სტრატეგიის საფუძველია ვებსაიტის გვერდების მონახაზი, რომელიც ზოგჯერ ცნობილია როგორც საიტის რუკა. ამ დოკუმენტის შექმნის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ასპექტია ვებსაიტის მთავარ ნავიგაციის მენიუში არსებული ელემენტების განსაზღვრა. რატომ არის ვებსაიტის ნავიგაციის მენიუ მნიშვნელოვანი? ადამიანებისთვის-მომხმარებლებისთვის: მომხმარებლებისთვის, მენიუ არის ადგილი სადაც ისინი აღმოაჩენენ, თუ რა ტიპის ინფორმაციას იძლევა თქვენი …

ნავიგაციის მენიუ ვებსაიტის ოპტიმიზაციისთვის Read More »

რატომ უნდა დაიქირაოთ სოციალური მედიის სააგენტო?

სოციალური მედიის სააგენტო, რატომ უნდა დაიქირაოთ ის?

რატომ უნდა დაიქირაოთ სოციალური მედიის სააგენტო ? კითხვაზე პასუხს გაიგებთ სტატიაში👇 ნებისმიერი ზომის ბიზნესისთვის, სოციალურ მედიაში ყოფნა აღარ არის ვარიანტი – ეს აუცილებელია. თქვენი მომხმარებლები მოელიან, რომ თქვენ იქნებით სოციალურ მედიაში და ამიტომ მნიშვნელოვანია, რომ იყოთ აქტიური ამ კუთხით. ბოლოს და ბოლოს, მომხმარებელთა 90% ამბობს, რომ ყიდულობს კომპანიებისგან, რომლებსაც თვალს ადევნებენ სოციალურ მედიაში და მომხმარებელთა …

სოციალური მედიის სააგენტო, რატომ უნდა დაიქირაოთ ის? Read More »

სოციალური მედია - ჰეშთეგები

ჰეშთეგები, როგორ გამოვიყენოთ ისინი სოციალურ მედიაში

ჰეშთეგები – როგორ გამოვიყენოთ ჰეშთეგები სოციალურ მედიაში სოციალური მედია არის მნიშვნელოვანი მარკეტინგული ინსტრუმენტი ბიზნესისთვის, რომელიც დაგეხმარებათ გაზარდოთ თქვენი პროდუქტის ან სერვისის ხილვადობა და დაუკავშირდეთ მომხმარებლებს. როგორც სოციალური მედიის პლატფორმები შეიცვალა წლების განმავლობაში, ასევე შეიცვალა ბიზნესის წარმატებისთვის საჭირო სტრატეგიები. თუმცა, არსებობს ერთი სტრატეგია, რომელიც დიდი ხანია არსებობს და ჯერ კიდევ ეფექტური გზაა თქვენი შინაარსის სწორი აუდიტორიის …

ჰეშთეგები, როგორ გამოვიყენოთ ისინი სოციალურ მედიაში Read More »

ექსპერიმენტის დიზაინი

ექსპერიმენტის დიზაინი

ექსპერიმენტის დიზაინი – თქვენი ბიზნეს იდეების ტესტირებისა და გაუმჯობესების გასაღები ექსპერიმენტის დიზაინი არის სტრუქტურირებული და სისტემატური მიდგომა ბიზნეს იდეის, პროდუქტის ან მომსახურების შესახებ ინფორმაციის შესამოწმებლად და დასადასტურებლად. ექსპერიმენტის დიზაინის მიზანია დაადგინოს იმუშავებს თუ არა კონკრეტული ქმედება რეალურ სამყაროში და მიიღოს მონაცემების საფუძველზე გადაწყვეტილებები, თუ როგორ ვიპოვოთ გამოსავალი. ექსპერიმენტის დიზაინი აუცილებელია, როგორც სტარტაპებისთვის, ასევე ჩამოყალიბებული კომპანიებისთვის. …

ექსპერიმენტის დიზაინი Read More »

10 ტოპ სოციალური მედიის პლატფორმა

სოციალური მედიის პლატფორმა – ტოპ 10 პლატფორმა

იმდენი სოციალური მედიის პლატფორმაა, რომ ბიზნესისთვის შეიძლება წარმოუდგენლად რთული იყოს იმის ცოდნა, თუ სად შეიძლება დახარჯოს დრო და ფული. ძნელია იმის ცოდნა, თუ რომელი პლატფორმა აირჩიოს მომხმარებელმა. ჩვენს ტოპ ათეულის სიაში ქვემოთ, ხაზს ვუსვამთ დემოგრაფიულ მონაცემებს და ოპტიმალურ გამოყენებას სოციალური მედიის თითოეული პლატფორმისთვის, რაც დაგეხმარებათ აირჩიოთ საუკეთესო საიტები თქვენი ბიზნეს მიზნებისთვის და სამიზნე აუდიტორიისთვის. სანამ …

სოციალური მედიის პლატფორმა – ტოპ 10 პლატფორმა Read More »

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings