fbpx

შენი ბიზნესი ინტერნეტში

ელექტრონული კომერციის მარკეტინგის ტენდენციები

ელექტრონული კომერცია

შემოგვიერთდი ჩვენს Facebook ჯგუფში და ერთად განვიხილოთ სხვადასხვა ციფრული მარკეტინგის ამოცანები.

მომხმარებლებისთვის ონლაინ შესყიდვების განხორციელება დღეს ბევრად მარტივია, ვიდრე ოდესმე. სმარტფონზე მხოლოდ რამდენიმე მარტივი მოქმედებით, მომხმარებლებს შეუძლიათ შეიძინონ თითქმის ყველაფერი, რაც მათ სურთ და მიიღონ სასურველი ნივთი უმოკლეს დროში.

მიუხედავად იმისა, რომ ეს შესანიშნავი სიახლეა ელექტრონული კომერციის ბრენდებისთვის, ეს ასევე ნიშნავს დიდ კონკურენციას. ინფლაციის მატებასთან და ხელფასების სტაგნაციასთან ერთად, ბრენდებმა ყველაფერი უნდა გააკეთონ, რათა თავიდან აიცილონ მომხმარებლების დაკარგვა.

სწორედ ამიტომ, 2023 წლის ელექტრონული კომერციის მარკეტინგის ყველაზე ცნობილი ტენდენციები, მომხმარებელთა შეკავებას უკავშირდება.

ელექტრონული კომერციის მარკეტინგის ტენდენციები, რომლებიც უნდა იცოდეთ 2023 წელს

მიუხედავად იმისა, რომ ელექტრონული კომერციის კომპანიები სარგებლობენ მღელვარე ზრდის სერიით, ეკონომიკური რეცესიის შანსები სულ უფრო და უფრო იზრდება. ბრენდები ყურადღებას ამახვილებენ და ზრუნავენ მომხმარებლის მოზიდვასა და მათ შენარჩუნებაზე.

მომხმარებელთა ლოიალობის გასაძლიერებლად და შეკავების გასამარტივებლად, აუცილებელია მარკეტინგის უახლესი ტენდენციების შესწავლა. მოდით უფრო ახლოს გავეცნოთ ელექტრონული კომერციის მარკეტინგის ტენდენციებს, რომლებიც მნიშვნელოვანია იცოდეთ 2023 წელს.

1. პერსონალიზაცია

იყო დრო, როდესაც პერსონალიზაცია კონკურენტულ უპირატესობად ითვლებოდა. მაგრამ ახლა, ჩვენ მიგვაჩნია, რომ ეს არის აბსოლუტური აუცილებლობა ნებისმიერი ელექტრონული კომერციის მარკეტინგული სტრატეგიისთვის.
მომხმარებლები უფრო მეტად არჩევენ შესყიდვებს და ითხოვენ უფრო მეტ ყურადღებას ბრენდისგან. კვლევამ აჩვენა, რომ პერსონალიზაცია პირდაპირ გავლენას ახდენს მომხმარებელთა ქცევაზე შემდეგი გზებით:

  • მომხმარებელთა 80% უფრო მეტად ყიდულობს ბრენდს, რომელიც გთავაზობთ პერსონალიზაციას.
  • პერსონალიზებული ელფოსტა ექვსჯერ უფრო მაღალ ტრანზაქციის განაკვეთებს იძლევა.
  • პერსონალიზებული მარკეტინგი თქვენს მომხმარებლებს აგრძნობინებს, რომ ისინი უფრო მეტია, ვიდრე სხვა დანარჩენი სისტემაში და ეხმარება შექმნას ლოიალობა.

თქვენ შეგიძლიათ გამოიყენოთ AI და მანქანათმცოდნეობის პლატფორმები მომხმარებლის ქცევისა და მომხმარებელთა მონაცემების შესამოწმებლად, რომლებიც შეიძლება გამოყენებულ იქნას თქვენი მომხმარებლებისთვის პერსონალიზებული გამოცდილების შესაქმნელად.

2. კონვერტაციის ოპტიმიზაცია

გაურკვევლობის დროს, თქვენ მოგინდებათ ყველაფერი გააკეთოთ, რომ გააკონტროლოთ თქვენი რეკლამის ხარჯვა და მიიღოთ მეტი კონვერტაცია არსებული ვებსაიტის ტრაფიკიდან. სწორედ ამიტომ, კონვერტაციის კურსის ოპტიმიზაცია (CRO) უნდა იყოს თქვენი ელექტრონული კომერციის, მარკეტინგული სტრატეგიის ქვაკუთხედი, 2023 წელს.

ელექტრონული კომერციის ბრენდებმა უნდა შეაფასონ და ოპტიმიზაცია მოახდინონ თავიანთი მთელი მარკეტინგული კონვერტაციისთვის. ძირითადი ტაქტიკები, რომელიც შეგიძლიათ გამოიყენოთ, მოიცავს:

  • უკეთესი მომხმარებლის ინტერფეისი – კვლევებმა აჩვენა, რომ შესანიშნავი მომხმარებლის ინტერფეისს შეუძლია გაზარდოს კონვერტაციები 200% -ით. რაც უფრო ინტუიციურია თქვენი ვებსაიტის დიზაინი, მით უფრო სავარაუდოა, რომ მომხმარებლები დარჩებიან და იყიდიან თქვენს პროდუქტს.
  • ვიდეო შოპინგი – პროდუქტის ვიდეოები ეხმარება მომხმარებლებს მიიღონ უკეთესი გადაწყვეტილებები შესყიდვის შესახებ და შეამცირონ დაბრუნების რაოდენობა.
  • აღდგენის ელ.ფოსტა – ავტომატიზებულ და პერსონალიზებულ აღდგენის ელფოსტას შეუძლია მომხმარებლები დააბრუნოს ვებსაიტზე და განახორციელონ კონვერტაცია.
  • მომხმარებელთა მიმოხილვები – ბევრი მომხმარებელი ეყრდნობა მიმოხილვებს შესყიდვის გადაწყვეტილების მისაღებად. თქვენზეა დამოკიდებული დარწმუნდეთ, რომ ეს მიმოხილვები ხელმისაწვდომია. ფოკუსირება მოახდინეთ მომხმარებელთა გამოხმაურების წახალისებაზე, მიმოხილვის გაადვილებაზე და არსებული გამოხმაურებების პასუხის გაცემაზე.

კონვერტაციის ოპტიმიზაცია მარტივი გზაა წარმატების მისაღწევად და ბრენდებმა ეს აუცილებლად უნდა განახორციელონ, როგორც ელექტრონული კომერციის მარკეტინგული სტრატეგიის ნაწილი 2023 წელს.

3. ხელოვნური ინტელექტი

ელგაყიდვები

ხელოვნური ინტელექტი (AI) და მანქანათმცოდნეობა (ML) ხდება ელექტრონული კომერციის მარკეტინგის მნიშვნელოვანი ნაწილი. ხელოვნური ინტელექტი აუმჯობესებს მომხმარებელთა პერსონალიზაციას, რეალურ დროში მონაცემთა დიდი რაოდენობის ანალიზით და დაგეხმარებათ გაიგოთ რა სჭირდება აუდიტორიას.

ხელოვნური ინტელექტი საშუალებას გაძლევთ ავტომატიზიროთ მრავალი ელექტრონული კომერციის მარკეტინგის პროცესი, მათ შორის:

  • ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგი – გააანალიზეთ შესყიდვების ისტორიის მონაცემები პერსონალური ელ.ფოსტის კამპანიების შესაქმნელად.
  • სოციალური მედიის მარკეტინგი – შეისწავლეთ მომხმარებლის ქცევა აუდიტორიის სეგმენტაციის გასამარტივებლად და პერსონალიზებული გამოცდილების შესაქმნელად.
  • რეკლამის მიზნობრიობა– გამოიყენეთ AI-ზე ორიენტირებული ინსტრუმენტები საძიებო სისტემებსა და სოციალური მედიის პლატფორმებზე, რეკლამის მიზნების გასაუმჯობესებლად.

2023 წლის ნებისმიერი ელექტრონული კომერციის მარკეტინგული კამპანიისთვის მნიშვნელოვანია AI-ის გამოყენება.

4. მომხმარებელთა შენარჩუნება

მომხმარებელთა შენარჩუნების უახლესი ტენდენციები, რომლებსაც შეიძლება ყურადღება მიაქციოთ 2023 წელს, მოიცავს:

  • ფოკუსირება გაზიარებულ ფასეულობებზე – კლიენტები უფრო მეტად დარჩებიან კომპანიასთან, რომელიც იზიარებს მათ ღირებულებას
  • მიმოხილვები – რაც უფრო მეტს ეკითხებით მომხმარებლებს მათი გამოცდილების შესახებ, მით მეტ მონაცემს მიიღებთ მის გასაუმჯობესებლად.
  • მიწოდება – ლოჯისტიკის პრობლემების გამო, მიწოდების ვარიანტები შეიცვალა. დაგეგმეთ წინასწარ, რათა უზრუნველყოთ უფრო სწრაფი მიწოდება. ამან შეიძლება კონკურენციაზე წინ დაგაყენოთ.
  • დაბრუნებისა და გაცვლის მოქნილი პოლიტიკა – მომხმარებლები უფრო მეტად ირჩევენ ბრენდებს, რომლებიც გვთავაზობენ დაბრუნებისა და გაცვლის მარტივ და მოსახერხებელ პოლიტიკას.

მომხმარებლის შენარჩუნება მარტივი არაა. ელექტრონული კომერციის ბრენდებს, რომლებიც ფოკუსირებულია არსებული მომხმარებლების შენარჩუნებაზე, შეუძლიათ შეამცირონ თავიანთი CAC და ასევე წაახალისონ მეტი შესყიდვები.

5. Omnichannel გამოცდილება

2023 წელს საშუალოდ მომხმარებლებს აქვთ მრავალი მოწყობილობა და დაახლოებით იგივე რაოდენობის სოციალური მედიის ანგარიშები. თქვენი ელექტრონული კომერციის მარკეტინგული კამპანიის შექმნა, ყოვლისმომცველი გამოცდილებით, არის გასაღები თქვენი მთელი სამიზნე აუდიტორიის მისაღწევად და არსებული მომხმარებლების კმაყოფილებისთვის.

Omnichannel მარკეტინგული სტრატეგიები ზრდის მაღაზიის ვიზიტებს 80%-ით. ამავდროულად, მომხმარებლების 56% სავარაუდოდ უგულებელყოფს ელექტრონული კომერციის ბრენდებს, რომლებიც არ გვთავაზობენ მობილური შოპინგის გამოცდილებას.

თქვენ შეგიძლიათ თქვენი აუდიტორიისთვის საუკეთესო მარკეტინგული არხების იდენტიფიცირება AI-ზე ორიენტირებული ინსტრუმენტების მიერ შეგროვებული მომხმარებლის ქცევის მონაცემების გამოყენებით. იმის გამო, რომ პრეფერენციები იცვლება, ყველა არხის გამოცდილების შექმნა საუკეთესო ფსონია.

6. ჩეთბოტები და მომხმარებელთა გამოცდილება

მომხმარებელთა გამოცდილების გამარტივება, ერთგულების განვითარების გასაღებია. 2023 წელს მომხმარებელთა მომსახურება უმთავრესი პრიორიტეტია. დღეს მომხმარებელთა 90% მყისიერ პასუხს ელის. ამის გარეშე, ისინი დატოვებენ ვებსაიტს და დაუკავშირდებიან თქვენს კონკურენტებს, რომ მიიღონ მათთვის საჭირო სერვისი.

ჩეთბოტების მზარდი ეფექტურობა უადვილებს კომპანიებს, მაღალი ხარისხის მომხმარებელთა გამოცდილების და მომსახურების მიწოდებას. იმის გამო, რომ ChatGPT სწრაფად ცვლის ჩატბოტის სცენას, ამ ტენდენციის წინ დარჩენა სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია მომხმარებლების ერთგულების შესანარჩუნებლად.

ჰორიზონტზე მოსალოდნელი ეკონომიკური რეცესიის პირობებში, ბრენდებმა უნდა გადააკეთონ თავიანთი ელექტრონული კომერციის მარკეტინგული სტრატეგიები, მომხმარებელთა შენარჩუნებაზე და არა მომხმარებელთა შეძენაზე.
თქვენი ბრენდის ირგვლივ, ლოიალური მომხმარებლების მცირე საზოგადოების შექმნა საუკეთესო გზაა ახალი ბიზნეს შესაძლებლობების შესაქმნელად 2023 წელს. ეს ნიშნავს პერსონალიზაციის ტაქტიკებზე ფოკუსირებას, კონვერტაციის ოპტიმიზაციას და მომხმარებლის საერთო გამოცდილების გაუმჯობესებას, ბრენდის ცნობადობის კამპანიების გაშვების ნაცვლად.

 

Skip to content