IMC

facebook-4-axali-funqcia

Facebook რეკლამის თარგეთინგის 4 ძლიერი ფუნქცია

facebook-4-axali-funqcia

მაქსიმალურად იყენებთ ფეისბუქის რეკლამების თარგეთინგის ძლიერ ფუნქციებს? ნახეთ თუ შეძლებთ თქვენი PPC სოციალური თამაშის გაზრდას ამ რჩევებით.

ფეისბუქმა რაღაც ცხადი გახადა: ხშირ შემთხვევაში, ხალხს არ სურს, დატოვოს მათი პლატფორმა.

რადგან მომხმარებლები მეტ დროს ატარებენ თავიანთ News Feed- ში, ხოლო Facebook-ი აგრძელებს გაფართოებას ახალ სფეროებში, ეს ხსნის ქცევის სრულიად ახალ ეკოსისტემას, რომლის დათარგეთებაც შესაძლებელია.

ეს ტენდენცია დაიწყო Engagement Remarketing-ის ვარიანტებით, რომლებიც ახლა ხელმისაწვდომია.

სამწუხაროდ, ეს ჯერ კიდევ ძალიან ბევრ ანგარიშზეა გამოუყენებელი. არადა ისინი შეიძლება ოქროს მაღარო იყოს არა მხოლოდ რემარკეტინგის, არამედ ერთნაირი აუდიტორიის შექმნისა და მომხმარებლების გაყიდვების გვირაბში გადასაადგილებლად.

ყველა ამ თარგეთინგის გამოყენება შეიძლება, სანამ ისინი თქვენს საიტზე მოხვდებიან!

ეს შეიძლება ძალიან ეფექტური იყოს ბრენდებისთვის, რომლებსაც აქვთ საკმაოდ დიდი სოციალური ინტერაქცია. ისევე როგორც ბიზნესისთვის, რომელსაც შეიძლება არ ჰქონდეს კარგი აქტიურობა თავის საიტზე, უხარისხო ლენდინგ გვერდების ან ნებისმიერი სხვა რამის გამო, რაც პრობლემებს ქმნის რემარკეტინგის ან აუდიტორიის მყარი „Lookalike“ შექმნისათვის.

მოდით განვიხილოთ რამდენიმე ყველაზე ძლიერი საშუალება, რომელთა გამოყენება ახლავე შეგიძლიათ.

სად ვიპოვოთ ჩართულობის პარამეტრები

ეს ვარიანტები მოცემულია Ads Manager-ის Audience განყოფილებაში.

შექმენით ახალი მორგებული აუდიტორია და თქვენს ვარიანტად აირჩიეთ “Engagement”:

engagement-funqcia

ღილაკზე დაჭერით გამოჩნდება საგანძურის სიმძლავრე, რომლის მიზანიც უნდა იყოთ ადამიანები, მათი Facebook ქმედებებიდან გამომდინარე.

ძლიერი ფუნქცია 1: ვიდეო ქცევის რემარკეტინგი

Engagement-ის ვარიანტებში, ვიდეოს არჩევისას ჩნდება პატარა ჩამოსაშლელი ველი, რომელშიც შეგიძლიათ ქცევის შერჩევა, რომელზეც გსურთ იზოლირება:

create-a-custom-audience-engagement

მას შემდეგ რაც აირჩევთ ქცევას, რომლისგანაც გსურთ შექმნათ აუდიტორია, ასევე შეგიძლიათ შეარჩიოთ დროის ხანგრძლივობა და შემდეგ კონკრეტული ვიდეო.

რატომ არის ეს კარგი? იმის გამო, რომ თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ შინაარსის funnel-ი იმის მიხედვით, რაც მომხმარებელმა დაათვალიერა.

ვთქვათ, თქვენ ქმნით მომხმარებელთა აუდიტორიას, რომლებმაც ნახეს თქვენი „how to“ ვიდეოს 25%. ამის შემდეგ შეგიძლიათ შეარჩიოთ კარუსელის რეკლამა იმ ინსტრუმენტებით, რომლებიც მოცემულია ვიდეოში.

ან, თუ გსურთ მეტი შინაარსის პოპულარიზაცია, შეგიძლიათ აჩვენოთ ორიგინალი ვიდეოს მე-2 ნაწილი და შემდეგ აქცენტი გააკეთოთ გაყიდვებზე.

თქვენ მიერ არჩეული აუდიტორიის შექმნისას, მათგან ასევე შეგიძლიათ შექმნათ Lookalike (ერთნაირი) აიდიტორია. ამ გზით, როდესაც Facebook-ს მეტ მონაცემს მისცემთ, თქვენს სამიზნე დემო პროგრამაში შეგიძლიათ იპოვოთ სხვა მომხმარებლები, რომლებიც, სავარაუდოდ, უყურებენ თქვენს ვიდეოს, რაც უფრო ზუსტი იქნება.

ძლიერი ფუნქცია 2: ლიდის რეკლამის ჩართულობა

ლიდის რეკლამები შესანიშნავი გზაა თქვენი ელ.ფოსტის სიის შესაქმნელად შედარებით დაბალ ფასად.

ეს სარეკლამო ერთეულები მომხმარებლებს საშუალებას აძლევს, მოგაწოდონ მონაცემები, როგორიცაა მათი სახელი, ელ. ფოსტა და მრავალი სხვა თქვენთვის სასურველი ინფორმაცია, პლატფორმის დატოვების და ლენდინგ გვერდზე გადასვლის გარეშე.

ჩართულობის თარგეთინგისთვის რამდენიმე ვარიანტი არსებობს თქვენს ლიდ რეკლამის ერთეულთან მათი ურთიერთქმედების საფუძველზე:

create-a-custom-audience-inclusions

ამან შეიძლება გახსნას რამდენიმე ტაქტიკა.

შეგიძლიათ რემარკეტინგი გაუწიოთ მომხმარებლებს, რომლებმაც ფორმა გახსნეს, მაგრამ არ გაგზავნეს, ან იქნებ გსურთ შეამოწმოთ რემარკეტინგის რეკლამის ჩვენება იმ მომხმარებლებისთვის, ვინც გახსნეს და გაგზავნეს უფრო მეტად გაყიდვებზე ორიენტირებული სარეკლამო შეტყობინები.

ეს ასევე საუკეთესო შესაძლებლობაა მეტი ერთნაირი აუდიტორიის შესაქმნელად, რომელიც შეგიძლიათ გამოიყენოთ ლიდების მოპოვების გასაუმჯობესებლად: შექმნათ ერთნაირი მომხმარებლების აუდიტორია, რომლებმაც გახსნეს და შეავსეს ფორმა.

ძლიერი ფუნქცია 3: გვერდის ჩართულობა

ამ ნაწილის სახელი ცოტათი შეცდომაში შემყვანია; აქ წერია თქვენ გვერდთან ჩართულობა, მაგრამ ამავდროულად მოიცავს თქვენს მიერ შექმნილ რეკლამებს ან თქვენს გვერდზე გაგზავნილ შეტყობინებებს:

create-a-custom-audience-inclusions-everyone

თუ თქვენს პოსტებზე ბევრი სოციალური გამოხმაურება გაქვთ, ეს შესანიშნავი საშუალებაა მომხმარებლებთან ურთიერთობის გასაგრძელებლად, რომლებსაც დრო დასჭირდათ თქვენთან ურთიერთობისთვის. დამაინტრიგებელია იმ მომხმარებლებთან ურთიერთობის ვარიანტი, რომლებმაც თქვენს გვერდზე გაგზავნეს შეტყობინება, რადგან ის ემთხვევა მესენჯერში რეკლამების გაშვების შესაძლებლობას, საუბრების დასაწყებად.

ჩემი სურვილების სიაში ერთ-ერთი ყველაზე დიდი რამ უკავშირდება ამ კონკრეტულ ვარიანტს, რომლის შესახებ შეგიძლიათ წაიკითხოთ ცოტა ქვემოთ.

ძლიერი ფუნქცია 4: Instagram ბიზნესის პროფილის ურთიერთქმედება

ეს ვარიანტი სასიამოვნო კვეთაა, განსაკუთრებით იმ ბიზნესისთვის, რომლებსაც შეიძლება ჰყავდეთ ბევრი ინსტაგრამ გამომწერი, თუმცა ამ შედეგის გამეორება Facebook-ზეც სურთ.

create-a-custom-audience-all-businesses-

Facebook-ის გვერდის ვარიანტების მსგავსად, ეს საშუალებას გაძლევთ შექმნათ რეკლამები Facebook-ის ქცევების საფუძველზე.

ეს ასევე ძალიან ეფექტურია ბრენდებისთვის, რომლებიც ფოკუსირებულია სურათებზე, მაგალითად ტანსაცმელზე, რაც მათ საშუალებას აძლევს, გამოიყენონ გულშემატკივართა ბაზა Instagram-ზე, რათა გააგზავნონ შეტყობინებები და მიზნობრიობა Facebook-ზე.

სხვა ინტერესებთან კომბინირებით, შეგიძლიათ მიზნობრიობა მიიღოთ კომბინაციით, მაგალითად, Lookalike აუდიტორიით, ასევე მაგალითად, მაკიაჟის ინტერესით, მაკიაჟის ბრენდის რეკლამებისთვის.

შეჯამება

სიმართლე რომ ვთქვათ, Facebook Ads-ის ყველა მონაცემით, შესაძლებლობები ძალიან დიდია. აქ აღწერილი ვარიანტები უკვე თავისთავად ძლიერია.

შეამოწმეთ ისინი და იპოვნეთ მათში თქვენთვის სასარგებლო და მზად იყავით სხვა განახლებებისთვისაც, რომლებიც აუცილებლად გამოჩნდება!

იმედია, საინტერესო სტატია გამოგვივიდა, დასტურად გაუზიაღეთ მეგობრებს, რათა სხვებმაც ნახონ.

იხილეთ ჩვენი სერვისები:

იხილეთ რეკომენდირებული სტატიები:

გამოგვყევით სოციალურ ქსელებში:

Leave a Comment

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings