fbpx

შენი ბიზნესი ინტერნეტში

რებრენდინგი – ტენდენციები 2024 წლისთვის

rebrendingi

შემოგვიერთდი ჩვენს Facebook ჯგუფში და ერთად განვიხილოთ სხვადასხვა ციფრული მარკეტინგის ამოცანები.

რებრენდინგი – ტოპ ტენდენციები 2024 წლისთვის

რებრენდინგი მნიშვნელოვან დეტალს წარმოადგენს ბიზნესის განვითარების საკითხში. მნიშვნელოვანია პერიოდულად ბრენდის გადახედვა, მიმდინარე დროსთან დაკავშირება და პარალელების გავლება, საჭიროების შემთხვევაში კი მისი სტრუქტურის განახლება, რადგან ის აუცილებლად უნდა მისდევდეს თქვენი ბიზნესის განვითარების ეტაპებს და კავშირს უნდა ამყარებდეს მიმდინარე დროსთან და ტენდენციებთან.

ამ ეტაპზე, ჩვენ გთავაზობთ, რებრენდინგის ტოპ ტენდენციებს 2024 წლისთვის

მომხმარებელთა გამოცდილება

ჩვენ ვიცით, რომ მომხმარებელთა გამოცდილება ბრენდების მთავარი პრიორიტეტი უნდა იყოს, ამიტომ მნიშვნელოვანია, რომ ნებისმიერ დროს ნებისმიერ სიტუაციაში მოხდეს მომხმარებელთა გამოცდილებაზე ზრუნვა.

მაგალითად, საცალო მოვაჭრეებმა და რესტორნებმა დაიწყეს სახლში მიტანის, პერსონალური შოპინგისა და ვიდეო შეხვედრების შეთავაზება, ისინი რებრენდირებულნი იყვნენ მომხმარებელთათვის განსაკუთრებული სერვისის შეთავაზებისკენ.

გავიხსენოთ, ამის საუკეთესო მაგალითი – ადგილობრივი ბუტიკები, სადაც პანდემიის პერიოდში, ჩვენ შეგვეძლო შეგვეკვეთა ონლაინ, სახლიდან გაუსვლელად. მიუხედავად იმისა, რომ იმ დროს მაღაზიაში ვერ ვიყიდეთ, მფლობელმა პირადად მოგვაწოდეს ნივთი სახლში.

ამავდროულად საინტერესოა ის ფაქტი, რომ მათ შეეძლოთ უბრალოდ გამოეგზავნათ ნივთი, თუმცა არა, ხშირად ისინი ყველანაირად ცდილობდნენ დარწმუნებულიყვნენ, რომ ჩვენ ნამდვილად მივიღეთ ის, რაც გვჭირდებოდა.

ახლა, გარკვეული პერიოდის შემდეგ, ისინი ხსნიან მეორე დაწესებულებას – იმ დროს, როდესაც ბევრი მცირე ბიზნესი ასრულებს თავის კარიერას.

კრიზისის პირობებში მომხმარებელთა ახალი და უპრეცედენტო საჭიროებების დაკმაყოფილება 2024 წლის რებრენდინგის მთავარი ტენდენციაა.

სოციალური და რასობრივი სტერეოტიპების გადახედვა

ეს წელი იყო საკმაოდ მღელვარე წელი, განსაკუთრებით სოციალური სამართლიანობისა და რასობრივი თანასწორობის თვალსაზრისით.

ზოგიერთი ბრენდისთვის ამან გამოიწვია მათი ბრენდის ყოველი დეტალის სრულად გადახედვა – თუნდაც იმის, რაც ათწლეულების განმავლობაში არსებობდა ბრენდის ისტორიაში.

წლის დასაწყისში Land O’ Lakes-მა ამოიღო ქალის გამოსახულება მათი შეფუთვის დიზაინიდან. იგი თითქმის ერთი საუკუნის განმავლობაში იყო ბრენდის იმიჯის ნაწილი.

ბრენდი პირდაპირ არ ასახელებს რებრენდის რასობრივ ან სოციალურ მიზეზებს, მაგრამ მაინც ასე დაინახა საზოგადოებამ.

სხვა ბრენდებმა, როგორიცაა Aunt Jemima, იგივე გზას მიმართეს თავისი ბრენდის ვიზუალთან მიმართებაში.

Trader Joe’s-მა განიხილა მსგავსი საკითხი, მაგრამ მოგვიანებით შეცვალა გადაწყვეტილება, შეეცვალა ბრენდი პროდუქტებზე, რომლებიც ფიქრობდნენ, რომ ამყარებდა სტერეოტიპებს.

რებრენდინგი მდგრადობის მომტანია

ახალგაზრდა მომხმარებლების მოზიდვის მიზნით, ეკო-პირველი შეხედულების გათვალისწინებით, ბრენდები ქმნიან მდგრადობას თავიანთ პროდუქტებში, სერვისებში და პროცესებში (გახსოვდეთ, ბრენდინგი უფრო მეტია, ვიდრე უბრალოდ ლოგო).

მდგრადობა 2024 წლის რებრენდინგის ერთ-ერთი მთავარი ტენდენციაა, სადაც მსხვილი სახელები, როგორიცაა Clorox და Pottery Barn, ამ წელს ყურადღებას ამახვილებენ გარემოსდაცვით ინიციატივებზე.

ნდობისა და რეპუტაციის აღდგენა

ყოვლისმომცველი დეზინფორმაციების გამო, ბრენდები აწყდებიან დაზიანებული რეპუტაციის საკითხებს.

სოციალური მედიის ქსელები, როგორიცაა ფეისბუქი და ტვიტერი, განიცდიან უამრავ შემოწმებას, მაგრამ დანერგეს ისეთი ფუნქციები, როგორიცაა მარკირება, რათა მიუთითონ, თუ როდის არის ინფორმაცია შეცდომაში შემყვანი ან არაზუსტი.

მათ მიიღეს ზომები, როდესაც პლატფორმებზე შეიქმნა საშიში ჯგუფები, რომლებიც ცდილობენ აღადგინონ მომხმარებლების ნდობა სოციალური თემების მიმართ.

რა თქმა უნდა, რებრენდინგი ახალი პროცედურებითა და პროცესებით სულაც არ არის დაუყოვნებელი შემსუბუქების ტოლფასი.

შესაძლოა, ბრენდს რამდენიმე თვე ან წელი დასჭირდეს ზარალის ამ მასშტაბის აღსადგენად, მაგრამ ეს აუცილებელია, თუ ბიზნესს სურს გადარჩენა.

ცვლილებების მიღება დროის შესაბამისად

ცვლილებების მიღება აუცილებელია იმისათვის, რომ ბრენდები დარჩნენ ბაზარზე რელევანტურად.

ბრენდებმა ყურადღება უნდა გაამახვილონ ახალი ეპოქის ციფრულ გარემოსთან ადაპტაციაზე და მათ სარეკლამო კამპანიებში ჩართონ.

ზოგჯერ ორგანიზაციებს ძალიან დიდი დრო სჭირდებათ თავიანთი ბრენდების მოსარგებად ასაკობრივი მოთხოვნების შესაბამისად, რაც აფერხებს მათ პროგრესს. ინოვაციების ექსპერტი, ჯიმ კეროლი, თვლის, რომ კომპანიების 10% გადარჩა და აყვავდა რეცესიის პერიოდში, 2007 წლიდან 2009 წლამდე მსოფლიო დონის ინოვაციებში მკაფიოდ, ინვესტიციებით.

მათ მიიღეს განვითარებადი ტექნოლოგიები, მიუხედავად ეკონომიკური შენელებისა.

მეტად სტიმულირებული ბრენდინგი

იგი ხაზს უსვამს ვიზუალური სურათების და თვალისმომჭრელი ფერების გამოყენებას მომხმარებლების ყურადღების მიპყრობისა და გრძნობების სტიმულირებისთვის.

როგორც ბრენდს, თქვენ უნდა შეძლოთ თქვენი გზავნილის გაგზავნა ამ ელემენტების საშუალებით, რათა მათზე რაც შეიძლება მეტი შთაბეჭდილება მოახდინოთ.

მასში შედის ცოცხალი ფერები, სხვადასხვა სახის გრაფიკული ელემენტები და ლამაზი შრიფტები მაქსიმალური მიმზიდველობისთვის.

მეტის გაკეთება ნაკლები ძალისხმევის საშუალებით

ზოგჯერ რეკლამირების გადაჭარბებამ შეიძლება ზიანი მიაყენოს ბრენდს.

კვლევებმა აჩვენა, რომ ჩართულობის მაჩვენებელი იკლებს, როდესაც ბრენდები უფრო და უფრო მეტ სოციალურ მედიაში იჩენენ თავს.

ასე რომ, თქვენ ფოკუსირება უნდა მოახდინოთ და კარგად იმოქმედოთ რამდენიმე შერჩეულ სოციალური მედიის პლატფორმაზე, რომლებსაც აირჩევთ იმის გათვალისწინებით, სადაც თქვენი მომავალი მომხმარებლები არიან ყველაზე აქტიური.

ეს მიდგომა ასევე ამბობს, რომ, როგორც ბრენდმა, ყურადღება უნდა მიაქციოთ იმ სფეროებს, რომლებშიც კომფორტულად გრძნობთ თავს და მათში ჩადებული ინვესტიცია წარმატებამდე მიგვიყვანს.

ასოების ჩანაცვლება ნახატებით

ხალხს უყვარს მოკლე ბრენდის სახელების კითხვა, რისი გაკეთებაც რებრენდინგს შეუძლია. ამჟამინდელი ტენდენცია არის ერთსიტყვიანი ბრენდის სახელების გამოყენება.

ასე რომ, ბრენდები ყურადღებას ამახვილებენ ასოების და ხატების დაბალანსებულ გამოყენებაზე ყურადღების მიპყრობისთვის.

ასოების ნახატებით ჩანაცვლების რამდენიმე ხრიკი არსებობს, თუმცა ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესი ხრიკია, რომ ასოებისა და ნახატების ფორმა ერთმანეთს ემთხვეოდეს, რათა აუდიტორიამ ადვილად წაიკითხოს და გაიგოს ისინი.

მისია-პირველი ბრენდინგი

ყველა ორგანიზაცია მოქმედებს თავისი მისიით, რომელიც უნდა ასახავდეს მისწრაფებას. ეს ხშირად განსაზღვრავს, თუ რატომ ახორციელებს კონკრეტული ბრენდი სამუშაოს.

ეს უნდა გაკეთდეს, როდესაც ორგანიზაციები აღმოაჩენენ, რომ მათ აქვთ ღრმა მისია და ზოგიერთი ფარული ძირითადი ღირებულებები, რომლებსაც მათი მსგავსი ამჟამინდელი ბრენდები არ წარმოადგენენ.

ბრენდის პიროვნების ჰუმანიზაცია

“თილისმები”თქვენი ბრენდის პიროვნების გაგრძელებაა. ყველა მათგანი არ არის ლოგოტიპები. ისინი დამატებითი ბრენდინგის ელემენტებია თქვენი ბრენდის გზავნილის გასაძლიერებლად.

ისინი ხელს უწყობენ თქვენი აუდიტორიის მაქსიმალური ყურადღების მიქცევას. ბევრი მსხვილი ბიზნესი იყენებს თილისმებს რებრენდინგისთვის, რათა შექმნას სრული ეფექტი აუდიტორიის გონებაში.

იუმორისა და სატირის გამოყენება

მარკეტინგი და იუმორი ერთმანეთთან თანწყობაში მოდის. მას შეუძლია მიიღოს აუდიტორიის სწრაფი პასუხი, თუ ის სწორად გამოიყენება.

თუ თქვენ ცდილობთ დაუკავშირდეთ თქვენს აუდიტორიას პირად დონეზე, ეფექტურად უნდა ჩართოთ იუმორი თქვენს რეკლამებში.

ბრენდთან დაკავშირება ჰგავს საინტერესო ადამიანებთან დაკავშირებას დიდი სულისკვეთებით. თქვენი ბრენდის პიროვნება უნდა იყოს სავსე ჭკუით, რაც მას გამორჩეულს გახდის.

მეტი საინტერესო სიახლისთვის თვალი ადევნეთ ჩვენს ბლოგს.

თუ გსურთ მარკეტინგული სააგენტოს მომსახურებით სარგებლობა დაგვიკავშირდით:

  • +995 593 26 26 12
  • +995 571 85 07 43
  • info@imc.ge

ხშირად დასმული კითხვები

ბრენდი უნდა გაიზარდოს ან განვითარდეს, ამიტომ რებრენდინგი აუცილებელია.

ის ეხმარება ბრენდებს შეაფასონ საკუთარი თავი დროთა განმავლობაში, რათა შეცვალონ თავიანთი ამჟამინდელი სტატუსი, მიმართონ მომხმარებელთა უფრო ფართო ჯგუფს ან ეძებონ გაფართოება ახალ ადგილზე.

სრული რებრენდინგი ხდება მაშინ, როდესაც ორგანიზაციას წარედგინება უნიკალური პროდუქტი ან მომსახურება. ეს ასევე შეიძლება იყოს რაიმე სტრუქტურული ცვლილების ან შენაძენის გამო.

ამ შემთხვევაში, სრული რებრენდინგი ხელს უწყობს ბრენდის განახლებისა და სამომავლო მოქმედებების ასახვას.

რებრენდინგი არის ერთ-ერთი ყველაზე ეფექტური გზა თქვენი კომპანიის სერვისებისა და მიდგომის გამოსაყოფად ბაზარზე თქვენი კონკურენტებისგან. ის წარმოადგენს თქვენს კომპანიას, როგორც ექსპერტს თავის ნიშულ სფეროებში.

რებრენდინგს შეუძლია გაზარდოს თქვენი გაყიდვები. ის დაგეხმარებათ აქტიურ კომუნიკაციაში თქვენს სამიზნე აუდიტორიასთან, შექმნათ ბრენდის ცნობადობა და ამით წაახალისოთ ხალხი,რომ ინვესტირება განახორციელონ თქვენს პროდუქტებსა და სერვისებში.

Skip to content