IMC

blogis-rchevebi

ბლოგის რჩევები 2024 წლისთვის

სტატიაში – ტოპ ბლოგის რჩევები დამწყებთათვის (რომელიც ნამდვილად კარგად მუშაობს და იმუშავებს) 2024 წლისთვის

ბლოგები ჯერ კიდევ განუყოფელი ნაწილია ციფრული მარკეტინგის გეგმებისთვის, მეტიც ჩვენ ვნახავთ უფრო მეტ ბრენდს, რომლებიც ძალისხმევას არ დაიშურებენ თავიანთი ონლაინ ხილვადობის შესაქმნელად.

თქვენ უბრალოდ ვერ შეძლებთ უგულებელყოთ ბლოგინგი 2024 წელს, რადგან ეს სფერო უფრო ხალხმრავალია, ვიდრე ოდესმე ყოფილა, აქ 500 მილიონი ბლოგი და 2 მილიონზე მეტი პოსტი ყოველდღიურად ვრცელდაბა, რაც მიუთითებს იმაზე, რომ კიდევ უფრო გამოსადეგი იქნება ის თქვენი საქმიანობისთვის.

წაიკითხეთ სტატია სრულად და იხილეთ მნიშვნელოვანი ბლოგის რჩევები.

როგორ შევქმნათ ბლოგი?

მიზნების მისაღწევად სანამ ბლოგს შექმნით, საჭიროა გარკვეული გეგმის შედგენა. თქვენი ბლოგის დაგეგმვის პირველი ნაბიჯი უნდა იყოს ონლაინ ბლოგის კვლევა, თუ როგორ დაიწყოთ ბლოგი, რომ მიიღოთ ყველა საჭირო ინფორმაცია.

შემდეგი ნაბიჯი თქვენი ბლოგის მიზნის გაგებაა, იქნება ეს გასართობად, ცოდნის გაზიარებისთვის, ბიზნესის პოპულარიზაციისთვის, თუ დამატებითი თანხების გამომუშავებისთვის. თქვენი მიზნის გაგება გეხმარებათ უკეთესი გადაწყვეტილებების მიღებაში ბლოგის განვითარებისთვის.

შემდეგი ნაბიჯი არის ბლოგის ნიშის ან ბლოგის ძირითადი თემის გადაწყვეტა, რომელზეც თქვენი შინაარსის უმეტესი ნაწილი იქნება ფოკუსირებული. საბოლოო ნაბიჯი არის ბლოგის შესაბამისი სახელის შერჩევა, რომელიც უნდა შეესაბამებდეს თქვენს მიზანს.

ბლოგის ძირითადი დანამატების დაყენება

WordPress დანამატები დაგეხმარებათ თქვენი ბლოგის მორგებაში, რათა ის უფრო ხილული გახადოთ ონლაინ. ხშირად გამოყენებული WordPress დანამატები არის:

All-in-One SEO: რაც ხელს უწყობს ვებსაიტების ოპტიმიზაციას და საძიებო სისტემის შედეგებში უფრო მაღალი რანგის დაკავებაში.
MonsterInsights: Google Analytics დანამატს შეუძლია თვალყური ადევნოს ბლოგის ტრაფიკს თქვენს WordPress-ის დაფაზე.
WPForms: საშუალებას გაძლევთ დაამატოთ საკონტაქტო ფორმები, რათა დაეხმაროთ ხალხს თქვენთან დაკავშირებაში.
UpdraftPlus: შეუძლია თქვენი ვებსაიტის აღდგენა, თუ ის გაგიტეხეს ან გაქრა.
WPRocket: შეუძლია გაზარდოს თქვენი ვებსაიტის დატვირთვა და გააუმჯობესოს მოქმედება/შესრულება.

Blogger Do’s and Don’ts

ზოგადი დებულებები ბლოგინგისთვის:

  • იყავით პროფესიონალი, მაგრამ ასევე მეგობრული
  • დაწერეთ პოსტები მკითხველებისთვის სასარგებლო შინაარსით
  • გამოიყენეთ ანეკდოტები და მაგალითები
  • დაეყრდენით მხოლოდ ორიგინალურ შინაარსს
  • გამოიყენეთ მიმზიდველი სათაური
  • ბლოგები გამოაქვეყნეთ რეგულარულად

ბლოგინგის ზოგადი უკუჩვენებები:

  • პოსტის ზედმეტად გადატანა
  • ბევრი თემის ერთდროულად გაშუქება
  • ძალიან ბევრი სტილის ეფექტის გამოყენება ტექსტისთვის
  • საკვანძო სიტყვების შეყვანა მხოლოდ საძიებო სისტემებზე
  • სხვისი დეტალების ნებართვის გარეშე გამოყენება

ბლოგის საუკეთესო რჩევები

1. აირჩიეთ სწორი პლატფორმა
რაც შეეხება თქვენი ბლოგის შექმნას, თქვენ გაქვთ ორი ვარიანტი.

პირველი, თქვენი ბლოგის ჰოსტინგი თქვენი ვებსაიტიდან. მიუხედავად იმისა, რომ ეს ნიშნავს, რომ თქვენ მოგიწევთ დაელოდოთ თქვენი ვებსაიტის ამოქმედებას, სანამ დაიწყებთ ბლოგინგს, ეს გაძლევთ დომენის უფრო მეტ უფლებამოსილებას და კონტროლს თქვენი ბლოგების საქმიანობაზე.

ახლად შემუშავებული საიტიდან ბლოგი ასევე ნიშნავს, რომ ნახვებისა და ტრაფიკის მოსაზიდად უფრო მეტი მუშაობა მოგიწევთ. მაგრამ გრძელვადიანი ანაზღაურება დიდია. ბიზნესები იღებენ 97% მეტ ბმულს თავიანთ ვებსაიტებზე ბლოგინგის საშუალებით და მომხმარებელთა 68.5% ფიქრობს, რომ ბლოგი სძენს ვებსაიტს სანდოობას.

მეორე ვარიანტია ბლოგის შექმნა Medium-ის, Facebook-ის, LinkedIn-ის ან თუნდაც Instagram-ის საშუალებით, რაც მყისიერად აწვდის თქვენს ბლოგებს მილიონობით მკითხველს. მხოლოდ მედიუმს ყოველთვიურად თითქმის 100 მილიონი მკითხველი ჰყავს და სხვა სოციალური მედიის პლატფორმებისგან განსხვავებით, ხალხი აქ ტრიალებს ექსკლუზიურად წასაკითხად. ერთადერთი – და პოტენციურად დიდი – მინუსი არის ის, რომ ის ნაკლები მფლობელობისა და კონტროლის საშუალებას ტოვებს თქვენს ხელში.

თუმცა კარგი ამბავი ის არის, რომ თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ ბლოგი საკუთარ დომენზე და ერთდროულად განათავსოთ თქვენი შინაარსი მესამე მხარის პლატფორმაზე, როგორიცაა Medium, რომ ისარგებლოთ მისი უზარმაზარი აუდიტორიით.

2. კარგად გაიცანი შენი აუდიტორია

თქვენი აუდიტორიის გაცნობა სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია წარმატებული ბლოგისთვის. ერთი, შინაარსის გამოყენება ნამდვილი გამოწვევაა, რადგან ყოველდღიურად უამრავი ბლოგპოსტი ქვეყნდება, შესაბამისად ერთი და იგივე შინაარსი საკმაოდ ართულებს საკითხს, რადგან მნიშვნელოვანია, უამრავ ბლოგს შორის რაიმე დამახასიათებელი გამოგარჩევდეთ.

მოკლედ, იმისათვის, რომ გქონდეთ თქვენი აუდიტორიის ყურადღების მიპყრობის შანსი, თქვენ უნდა იცნობდეთ მათ კარგად. არ შეწყვიტოთ იმის ცოდნა, თუ ვინ არის თქვენი იდეალური მომხმარებელი. ჩაუღრმავდით თითოეულ დეტალს, რათა გაარკვიოთ, სად დადიან, რას აპირებენ, რას იყენებენ, რა კითხვებს სვამენ, რა აინტერესებთ და ა.შ.

ამის შემდეგ კი უნდა იმოქმედოთ მომხმარებლების ინტერესების მიხედვით.

3. დაწერეთ უნიკალურ თემებზე, რომლითაც თქვენი მომხმარებლები არიან დაინტერესებულნი

ნუ დაწერთ იმას, რასაც ყველა წერს, თუმცა შეიძლება უფრო ადვილი ჩანდეს თქვენი კონკურენტის კვალდაკვალ მიყოლა და თემების არჩევა, რომლებზეც ისინი ბლოგს წერენ. მიუხედავად იმისა, რომ ეს არ არის ცუდი სტრატეგია, ის ეფექტურია.

იმისთვის, რომ რეალურად ფსიქოლოგიურად იმოქმედოთ, გადახედეთ კონკრეტულ საკითხებს, თუ რა აწუხებს თქვენს აუდიტორიას და ინფორმაციას, რომელსაც ისინი ეძებენ. შეეხეთ ფორუმებს, ნიშებსა და პლატფორმებს, რომლებშიც ისინი ხშირად ხვდებიან.

ადგილები, როგორიცაა Reddit, Quora, Facebook და LinkedIn ჯგუფები, ისევე როგორც სხვა შედარებით ნაკლებად ცნობილი ნიშა სოციალური ქსელის პლატფორმები, არის მიზნობრივი აუდიტორიის ჯგუფების ოქროს მაღარო, რომლებიც შეიძლება კონკრეტულად საუბრობენ იმაზე, თუ რას შესთავაზებთ. ამ საიტებზე დროის გატარება მოგცემთ უამრავ უნიკალურ კონტენტ იდეას თქვენი აუდიტორიის მოსაზიდად.

4. იქონიეთ სარედაქციო კალენდარი

თანმიმდევრულობა ბლოგისთვის მთავარი გასაღებია. ბლოგინგის რეალური შედეგების სანახავად, აუცილებელია ხალხის დაბრუნება და თქვენი ბლოგის ისევ და ისევ წაკითხვა მათ მიერ. რეგულარულად და გრაფიკის მიხედვით გამოქვეყნება კი ამის მიღწევაში დაგეხმარებათ. ახალი შინაარსის რეგულარულად გამოქვეყნება ასევე დაგეხმარებათ თქვენი საძიებო სისტემის რეიტინგის გაუმჯობესებაში.

ერთ-ერთი საუკეთესო გზა, რომ გამოაქვეყნოთ რეგულარულად და თანმიმდევრობით, არის სარედაქციო ან შინაარსის კალენდრის შენარჩუნება. თქვენ ამისთვის შეგიძლიათ გამოიყენოთ, ექსელის ცხრილები ან რომელიმე დამგეგმავი საიტი, რომელიც დაგეხმარებათ გამოსაქვეყნებელი მასალის გადანაწილებაში.

5. გამოიყენეთ ვიზუალი და ვიდეო

ვიზუალი აძლიერებს თქვენი ბლოგების მიმზიდველობას და ჩართულობის ფაქტორს. საშუალოდ, ბლოგ პოსტებს სურათებით 94%-ით მეტი ნახვა აქვს, ვიდრე მხოლოდ ტექსტურ პოსტებს.

თქვენს ბლოგებში ვიდეოების ჩართვა საშუალებას გაძლევთ უფრო ეფექტურად მიაწოდოთ თქვენი შეტყობინებები ადამიანებს.

თქვენ შეგიძლიათ განათავსოთ ჩვეულებრივ ვიდეო, ახსნა-განმარტების ვიდეო ან ვიდეო, რომელიც გთავაზობთ სახალისო, ეგრეთწოდებულ კულისებს მიღმა მომენტებს. ეს არა მხოლოდ დაგეხმარებათ თქვენი ბლოგის სხვებისგან დიფერენცირებაში, არამედ თქვენს მკითხველს საშუალებას აძლევს დაუკავშირდეს თქვენს ბრენდს უფრო ადამიანურ დონეზე.

6. აირჩიეთ სწორი სიგრძე და ფორმატირება

მიუხედავად იმისა, რომ არ არსებობს დადგენილი წესი იმის შესახებ, თუ რამდენად გრძელი ან მოკლე უნდა იყოს თქვენი ბლოგის პოსტები, კვლევა აჩვენებს, რომ ბლოგის სტატიები საიტზე 2000+ სიტყვისგან ბევრად უფრო უკეთეს შედეგებს აჩვენებს. გრძელი სტატიის დაწერა მხოლოდ სიგრძის გამო არასდროს არის კარგი იდეა, მაგრამ თუ თემა მოითხოვს სიღრმისეულ განხილვას, აუცილებლად დააკვირდით საჭირო დეტალებს.

ასევე, სანამ ფაქტობრივ წერას შეუდგებით, გაითვალისწინეთ შემდეგი სტატისტიკა:

  • მკითხველთა 36% უპირატესობას ანიჭებს ჩამონათვალზე დაფუძნებულ სათაურებს
  • მკითხველთა 43% აღიარებს, რომ უბრალოდ ათვალიერებს ბლოგებს
  • მკითხველთა მხოლოდ 29% უთმობს დროს, რათა ყურადღებით წაიკითხოს პოსტები, ამიტომ გამოიყენეთ პუნქტები და სექციის სათაურები, რათა გაუადვილოთ მათ.
  • 6-13 სიტყვის სიგრძის სათაურები იღებენ ტრაფიკის მაქსიმალურ რაოდენობას

7. ბლოგის საუკეთესო რჩევა: მიეცით დრო

ბლოგინგი არ გულისხმობს ერთ ღამეში წარმატების მიღწევას. შედეგისთვის დიდი დრო და ძალისხმევაა საჭირო. ეს ყველაფერი, შეიძლება თვეები გაგრძელდეს, სანამ თქვენი შრომა დაფასდება. ასე რომ, რაც უფრო ადრე დაიწყებთ, შედეგების მიღებასაც უფრო დროულად შეძლებთ. მას შემდეგ რაც თქვენი ბლოგი ამოქმედდება, ის უამრავ სარგებელს მოგიტანთ. გარდა იმისა, რომ თქვენი გაყიდვების გაზრდისა და მეტი ფულის გამომუშავების გზაა, ბლოგი დაგეხმარებათ ჩამოიყალიბოთ გავლენები და მიიზიდოთ მრავალი პროფესიული შესაძლებლობები ამ გზაზე.

ბლოგის რჩევები დამწყებთათვის

შექმენით ბლოგის პოსტები, რომლებიც ემსახურება თქვენს უფრო დიდ კომპანიის მიზნებს

გახსოვდეთ, რომ ბლოგის პოსტები, რომლებსაც თქვენ შექმნით, არ იქნება განკუთვნილი მხოლოდ წასაკითხად. იდეები არ უნდა იყოს შემთხვევითი, მაგრამ ყოველთვის უნდა შეესაბამებოდეს კომპანიის ზრდის მიზნებს. თქვენ უნდა შექმნათ თქვენი შინაარსი თქვენი აუდიტორიის გარშემო და მიზნად დაისახოთ, როგორ გადაჭრათ მათი პრობლემები. აუცილებლად გაითვალისწინეთ, რომ თქვენი პოსტები უნდა ეხებოდეს პოტენციური მკითხველების კონკრეტულ საკითხებს.

მოახდინეთ იდენტიფიცირება რა რეზონანსდება თქვენს აუდიტორიასთან

თქვენი ბლოგის კონტენტი უნდა იყოს რეზონანსი აუდიტორიასთან, რათა გამოიმუშაოს პოტენციალი, ტრაფიკი და გაყიდვები. აქედან გამომდინარე, თქვენი შინაარსი უნდა ესაუბროს აუდიტორიას მათი გამოწვევების, სისუსტეების და მიზნების მიხედვით. ამის მისაღწევად, ჯერ უნდა განსაზღვროთ მყიდველის პიროვნება და მათთვის მნიშვნელოვანი საკითხები შემდეგ კი აირჩიოთ თემები, რომლებიც პირდაპირ ესაუბრება სამიზნე აუდიტორიას.

დაწერე ისე, როგორც საუბრობ

ბლოგის პოსტი არ უნდა იყოს ისეთი ცივი ან ხისტი, როგორიც თეთრი ფურცელი. ადამიანების უმეტესობამ, ვინც ხედავს თქვენს ბლოგ პოსტს, შეიძლება წაიკითხოს მხოლოდ ზოგიერთი. ასე რომ, იმისათვის, რომ ისინი დაინტერესდნენ თქვენი შინაარსით, თქვენ უნდა შეინარჩუნოთ თქვენი წერის სტილი. პერსონალური შინაარსი გეხმარებათ რობოტების ნაცვლად რეალურ ადამიანებთან დაკავშირებაში.

Brainstorm “მარადმწვანე” თემები

მოდური ან აქტუალური თემები შეიძლება იდეალურად ჩანდეს ბლოგის შინაარსისთვის, მაგრამ უნდა იცოდეთ, რომ ისინი მალე მოძველდება. აქედან გამომდინარე, თქვენ უნდა მიანიჭოთ პრიორიტეტი “მარადმწვანე” შინაარსს, რომელიც მალე არ დაკარგავს შესაბამისობას.

ასეთ თემებს უფრო მნიშვნელოვანი წვდომა აქვს და შეიძლება გაგიჩინოთ რამდენიმე მცირე იდეა.

Hone in Your Point

თავი შეიკავეთ თქვენი ბლოგის მთავარი თემიდან გადახვევისგან. მიუხედავად იმისა, რომ ბლოგზე შეგიძლიათ თქვენი პიროვნების ნაწილი შემოიტანოთ, აუცილებელია, რომ თქვენს მთავარ საკითხს გარკვეულწილად ხაზს უსვამდეთ.

თუ ზედმეტად ბევრს ფიქრობთ ანალოგიებსა და პირად გამოცდილებაზე, მკითხველმა შეიძლება შეინარჩუნოს მოთმინება და დარჩეს თქვენს გვერდზე.

შეზღუდეთ თქვენი სამუშაო კუთხეები

ჩვეულებრივია ამბავია ახალი ბლოგერებისთვის წერა ფართო თემებზე, მაგრამ ამ თემებში ნიუანსებზე და დეტალებზე ფოკუსირება უფრო გონივრულია.

უფრო მეტიც, კონკრეტულ თემებს შეუძლიათ უფრო მიზანმიმართული აუდიტორიის მოზიდვა, რომლებიც უფრო მეტად გადაიქცევიან ლიდერებად და მომხმარებლებად.

დაიწყეთ მკაფიო, ლაკონური იდეით და დაწერეთ სპეციალიზებული შინაარსი.

ნიშა პოსტები უნდა იყოს მიბმული უფრო დიდ სურათზე

მიუხედავად იმისა, რომ მნიშვნელოვანია თქვენი მკითხველის სუსტი წერტილების გაგება, თქვენ ასევე უნდა იცოდეთ რა დასჭირდებათ მათ პრობლემების გადასაჭრელად.

თუ ამ დეტალების თქვენს კონტენტში ჩართვით, მკითხველები მიიღებენ ნიშანს, რომ გესმით მათი პრობლემა და ცდილობთ დაგეხმაროთ.

თქვენი პოსტის სტრუქტურირება

ადამიანების უმეტესობა მხოლოდ დაასკანირებს თქვენს ბლოგ პოსტებს და არ წაიკითხავს მათ, ამიტომ ის ძალიან კარგად უნდა იყოს ორგანიზებული.

თქვენ შეგიძლიათ ააწყოთ თქვენი ბლოგის პოსტი მონახაზით, შაბლონით და სექციის სათაურებით. თქვენ შეგიძლიათ გამოიყენოთ შაბლონი თქვენს მიერ დაწერილი ბლოგის ტიპის მიხედვით.

შემდეგ შეგიძლიათ დაწეროთ დიზაინი, საიდანაც შეგიძლიათ შექმნათ სექციები და დაწეროთ შინაარსი.

თქვენ შეგიძლიათ შეიტანოთ აბზაცების წყვეტები, სათაურით სექციები, სურათები და დახვეწილი ფორმატირება, რათა დაეხმაროთ მკითხველს სწრაფად იპოვოთ ინფორმაცია, რომელსაც ეძებენ.

მიეცით თქვენს აუდიტორიას რაღაც გასასვლელი

გააშუქეთ კონკრეტული ინფორმაცია ბლოგპოსტში ბუნდოვანი ცნებების ნაცვლად. ქმედითი ნაბიჯების ჩართვა დაგეხმარებათ თქვენი ბლოგის გამორჩევაში Google ძიების შედეგებში. შინაარსის შექმნის მთავარი მიზანი არის ის, რომ თქვენმა მკითხველმა წაიღოს რაიმე სასარგებლო თქვენი ბლოგიდან.

თქვენი ბლოგის პოსტის წაკითხვის შემდეგ, მკითხველმა უნდა იცოდეს როგორ განახორციელოს იდეა ან ისწავლოს ნაბიჯების გადადგმა წარმატების მისაღწევად.

გამოიყენეთ მონაცემები და კვლევები თქვენს პოსტებში დაყენებული პრეტენზიების სარეზერვო ასლისთვის

არ გამოიყენოთ მონაცემები, როგორც მტკიცებულება, არამედ გამოიყენეთ მონაცემები და კვლევები თქვენი ბლოგის პოსტებში გამოთქმული პრეტენზიების სარეზერვო ასლისთვის. მეორეც, პრეტენზიები და არგუმენტები უფრო საინტერესოა, როდესაც მხარდაჭერილია კვლევისა და სტატისტიკური მონაცემებით.

მონაცემებზე ორიენტირებული შინაარსი უფრო იპყრობს ხალხის ყურადღებას, ვიდრე ზედაპირული განცხადებები.

საბოლოოდ

ბლოგი აუცილებელია წარმატებული ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიისთვის. ამ სტატიაში მოყვანილი რჩევები დაეხმარება ბლოგერებს გააუმჯობესონ თავიანთი საქმიანობა და მიაღწიონ ფართო აუდიტორიას. ამ მითითებების დაცვით, ბლოგერებს შეუძლიათ შექმნან საინტერესო და ინფორმაციული შინაარსი, რომელიც მიიყვანს ტრაფიკს მათ საიტებზე და საბოლოოდ გამოიწვევს კონვერტაციებს.

ხშირად დასმული კითხვები

1. რა ხდის ბლოგს წარმატებულს?
თქვენ უნდა აირჩიოთ თემა, მიჰყვეთ მას, დაწეროთ თანმიმდევრულად და მიმართოთ ნიშა აუდიტორიას, რომ თქვენი ბლოგი წარმატებული იყოს.

2.რას ურჩევდით ბლოგერებს?

  • გამოიკვლიეთ თქვენი აუდიტორია
  • მიიღეთ შთაგონება ონლაინ
  • მოახდინეთ თქვენი ბლოგების სტრუქტურირება
  • გამოიყენეთ სტრატეგიული საკვანძო სიტყვები

3. რა უნარები და ცოდნა აქვთ ბლოგერებს?

  • SEO ცოდნა
  • შინაარსის წერის უნარი
  • კომუნიკაციის უნარი
  • სოციალური მედიის უნარები
  • დიზაინის შექმნის უნარები

4. რა არის ბლოგის ძირითადი ელემენტები?

  • მიმზიდველი სათაურები
  • სასარგებლო სათაურები
  • ძლიერი CTA
  • ურთიერთდაკავშირება
  • საინტერესო შინაარსი

მეტი საინტერესო სიახლისთვის თვალი ადევნეთ ჩვენს ბლოგს.

თუ გსურთ მარკეტინგული სააგენტოს მომსახურებით სარგებლობა დაგვიკავშირდით:

  • +995 593 26 26 12
  • +995 571 85 07 43
  • info@imc.ge
Skip to content