IMC

Digital Media Manager

Digital Media Manager – ციფრული მედიის მენეჯერი

სტატიაში – ვინ არის Digital Media Manager – ციფრული მედიის მენეჯერი და როგორ გავხდეთ ის

ვინ არის Digital Media Manager – ციფრული მედიის მენეჯერი?

ციფრული მედიის მენეჯერი არის პირი, რომელიც პასუხისმგებელია კომპანიის ონლაინ შინაარსზე, ვებ დიზაინიდან სოციალურ მედიაში ყოფნამდე.

როგორც ციფრული მედიის მენეჯერი, თქვენი სამუშაო მოვალეობები მოიცავს კონტენტის შექმნას და გამოქვეყნებას კომპანიის ვებსაიტებზე და სოციალური მედიის პლატფორმებზე, (როგორიცაა მაგალითად) Facebook, Twitter და Instagram, ონლაინ პლატფორმების შესრულების მეტრიკისა და ანალიტიკის შეფასებას, ფასიანი და ორგანული ძიების მოქმედების კურსების რეკომენდაციას, და ბრენდის თანმიმდევრულობის უზრუნველყოფას პლატფორმებზე.

ციფრული მედიის მენეჯერის კარიერის კვალიფიკაცია მოიცავს დიდ ცოდნას კომუნიკაციებში და მარკეტინგში, ინდუსტრიის გამოცდილებას, წერის და რედაქტირების უნარებს და ახალი ციფრული მედიის უნარების შესწავლის უნარს, როგორც ინსტრუმენტები და პლატფორმები.

როგორ გავხდეთ Digital Media Manager – ციფრული მედიის მენეჯერი

კვალიფიკაცია, რომელიც გჭირდებათ იმისათვის, რომ გახდეთ ციფრული მედიის მენეჯერი, მოიცავს ტექნიკურ ცოდნას და ხარისხს ან ექვივალენტურ გამოცდილებას. ამ სფეროში  თქვენ აფორმებთ და განათავსებთ მედიას ონლაინ ვებსაიტებზე და სოციალური მედიის პლატფორმებზე.

ამ მოვალეობების შესასრულებლად გჭირდებათ კომპიუტერის ცოდნა და კომპიუტერული უნარების ქონა ან განვითარება. ამ სამუშაოში ხანდახან თავად მოგიწევთ კონტენტის შექმნა და რედაქტირება, ამიტომ შემოქმედებითი შესაძლებლობებიც გჭირდებათ. ზოგიერთი დამსაქმებელი უპირატესობას ანიჭებს აპლიკანტებს მარკეტინგის ან კომუნიკაციების განათლების ხარისხით ან მრავალწლიანი გამოცდილებით. ზოგიერთი დამსაქმებელი ითხოვს წარსული შინაარსის პორტფოლიოს ნახვას, რომლისთვისაც მზად უნდა იყოთ.

Digital Media Manager – ის თანამდებობაზე, თქვენ გჭირდებათ ლიდერობის უნარები თანამშრომლებთან და კონტრაქტორებთან გამკლავებისთვის.

ციფრული მედიის მენეჯერის სამუშაოს აღწერილობის ნიმუში

ციფრული მედიის მენეჯერები ხელმძღვანელობენ რაიმე ორგანიზაციის სოციალური მედიის სტრატეგიას, რათა გაზარდონ ხილვადობა და მომხმარებელთა ჩართულობა

როგორც სოციალური მედიის მენეჯერი, თქვენ მართავთ ორგანიზაციის ონლაინ ყოფნას მისი სოციალური მედიის სტრატეგიის შემუშავებით და განხორციელებით.

თქვენ უხელმძღვანელებთ კამპანიებს და პროექტებს სოციალური მედიის არხების მთელ რიგზე, აწარმოებთ საინტერესო კონტენტს, გააანალიზებთ გამოყენების მონაცემებს, ჩამოაყალიბებთ კლიენტებთან ურთიერთობას და ხელს შეუწყობთ მომხმარებელთა მომსახურებას.

სოციალური მედიის სტრატეგიები ხშირად აერთიანებს როგორც ორგანულ (უფასო კონტენტს, როგორიცაა პოსტები, ფოტოები, ვიდეოები, ბლოგები და მემები) ასევე ფასიან (რეკლამის) სტრატეგიებს.

სოციალური მედიის მენეჯმენტი შეიძლება იყოს განსხვავებული როლი უფრო დიდ ორგანიზაციებში და ზოგჯერ ცნობილია როგორც სოციალური მედიის კოორდინაცია.

მცირე და საშუალო კომპანიებში როლი შეიძლება გაერთიანდეს სხვა მარკეტინგულ და საკომუნიკაციო პასუხისმგებლობებთან. სააგენტოებში ხშირად გამოიყენება ტერმინი სოციალური მედიის ანგარიშის მენეჯერი.

სამუშაო აქტივობები გარკვეულწილად განსხვავდება, მაგალითად, კომპანიის ზომაზე, რომელშიც მუშაობთ. მაგალითად, დიდ კომპანიებში შეიძლება უფრო მეტი სტრატეგიული როლი გქონდეთ, ხოლო მცირე კომპანიებში შეიძლება უფრო პრაქტიკული იყოთ.

როგორც სოციალური მედიის მენეჯერს, ჩვეულებრივ დაგჭირდებათ, ჩამოთვლილი დეტალების გათვალისწინება:

  • შექმენით და მიაწოდეთ კრეატიული და მიმზიდველი სოციალური მედიის სტრატეგიები
  • მართეთ ყველა სოციალური მედიის არხის ყოველდღიურობა, როგორიცაა Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Pinterest, TikTok, Snapchat, Tumblr და YouTube, კონტენტის ადაპტირება სხვადასხვა არხებისა და აუდიტორიისთვის.
  • ზედამხედველობა, დაგეგმვა და შინაარსის მიწოდება სხვადასხვა პლატფორმაზე, დაგეგმვის ხელსაწყოების გამოყენებით, როგორიცაა Sprinklr, Hootsuite, Buffer, Asana და სხვა.
  • შექმნა და/ან კოორდინაცია ორიგინალური და მიმზიდველი მულტიმედიური შინაარსის მრავალ სოციალურ პლატფორმაზე.
  • განავითარეთ, გაუშვით და მართეთ ახალი კონკურსები და კამპანიები, რომლებიც ხელს უწყობენ თქვენს ორგანიზაციას და ბრენდს.
  • ჩამოაყალიბეთ ძირითადი ურთიერთობები გავლენის შემსრულებლებთან სოციალური მედიის პლატფორმებზე.
  • აუდიტორიის კვლევის ჩატარება.
  • მართეთ და ხელი შეუწყეთ სოციალური მედიის საზოგადოებებს სოციალური მედიის პოსტებზე რეაგირებით და დისკუსიების განვითარებით.
  • მონიტორინგი, თვალყურის დევნება, ანალიზი და ანგარიშის წარდგენა სოციალური მედიის პლატფორმებზე ისეთი ინსტრუმენტების გამოყენებით, როგორიცაა Google Analytics და Facebook Insights.
  • იდენტიფიცირება მომხმარებელთა ტენდენციების დასახმარებლად სოციალური მედიის კამპანიების დაგეგმვაში.
  • კონტენტის ოპტიმიზაცია, რათა წაახალისოს საზოგადოებაში ურთიერთქმედება და ჩართულობა.
  • შეისწავლეთ და შეაფასეთ უახლესი ინსტრუმენტები და ტექნიკა, რათა იპოვოთ ახალი და უკეთესი გზები სოციალური მედიის აქტივობის გაზომვისთვის
  • გააანალიზეთ კონკურენტების აქტივობა.
  • დააყენეთ მიზნები, რათა გაიზარდოს ბრენდის ცნობადობა და გაზარდოს მომხმარებელთა ჩართულობა და ლოიალობა.
  • მართეთ, მოტივაცია და ასწავლეთ უმცროს პერსონალს, რომლებიც არიან სოციალური მედიის აღმასრულებლები ან ასისტენტები.
  • მართეთ და აკონტროლეთ ბიუჯეტები სოციალური მედიის საქმიანობისთვის.
  • სხვა პერსონალის განათლება სოციალური მედიის გამოყენების შესახებ, რომელმაც ხელი უნდა შეუწყოს მის გამოყენებას თქვენს კომპანიაში (შიდა როლები).
  • წაახალისეთ თანამშრომლობა გუნდებსა და დეპარტამენტებს შორის.
  • რეგულარულად დაუკავშირდით კლიენტებს ტელეფონით, ელექტრონული ფოსტით, საკონფერენციო ზარებით ან პირისპირ (აგენტის როლები).

საინტერესო სიახლეებისთვის თვალი ადევნეთ ჩვენს ბლოგს.

თუ გსურთ ციფრული სააგენტოს მომსახურებით სარგებლობა დაგვიკავშირდით:

  • +995 593 26 26 12
  • +995 571 85 07 43
  • info@imc.ge
Skip to content