IMC

ფეისბუქ გვერდი

როგორ გამოიყენოთ Facebook Business Manager?

თუ ჯერ კიდევ არ დაგიწყიათ Facebook Business Manager-ის გამოყენება, რადგან ის გაუგებარი და დამაბნეველია თქვენთვის, ძალიან გაგიმართლათ. დღვანდელი სტატია გაძლევთ დეტალურ ინფორმაციას იმის შესახებ, თუ როგორ გამოიყენოთ Facebook ბიზნეს მენეჯერი და რა სარგებლის მოტანა შეუძლია მას თქვენი ბიზნესისთვის.

  • რა არის Facebook ბიზნეს მენეჯერი?
  • ფეისბუქის ბიზნეს მენეჯერის უპირატესობები
  • ვინ უნდა შექმნას Facebook Business Manager ანგარიში?
  • როგორ დავიწყოთ Facebook გვერდის მართვა ბიზნეს მენეჯერთან ერთად
  • რჩევები და საუკეთესო პრაქტიკა Facebook ბიზნეს მენეჯერთან დაკავშირებით

რა არის Facebook ბიზნეს მენეჯერი?

როგორც სახელიდან ჩანს, Facebook Business Manager არის ინსტრუმენტი, რომელიც საშუალებას გაძლევთ მართოთ მრავალი Facebook გვერდი, ბიზნეს აქტივები და სარეკლამო ანგარიშები, ასევე Instagram ანგარიშები და პროდუქტების კატალოგები ერთ სივრცეში.

ის ასევე საშუალებას გაძლევთ მიანიჭოთ სრული ან ნაწილობრივი წვდომა გუნდის წევრებს მათი როლის შესაბამისად. ეს ნიშნავს, რომ თქვენ შეგიძლიათ უსაფრთხოდ გადაანაწილოთ ამოცანები მრავალ თანამშრომელს შორის.

სააგენტოებს შეუძლიათთ რამდენიმე კლიენტის Facebook გვერდი დააკავშირონ მათ Facebook Business Manager ანგარიშთან, თანამშრომლების პირადი Facebook ანგარიშებით.

ბიზნესისთვის, ეს ასევე ნიშნავს თანამშრომლების უფლებას, მართონ თქვენი Facebook გვერდი, არსებითად თქვენი გვერდის ან აქტივების მფლობელობის გარეშე.

გვერდი

 

 

Facebook ბიზნეს მენეჯერის 6 უპირატესობა

ახლა, როდესაც იცით, თუ რა არის Facebook ბიზნეს მენეჯერი, თქვენ გაქვთ გარკვეული წარმოდგენა იმის შესახებ, თუ რატომ უნდა გამოიყენოთ იგი. მაგრამ მოდით გამოვყოთ მისი მთავარი უპირატესობები:

  • გამოყავით თქვენი პირადი პროფილი თქვენი ბიზნეს გვერდისგან. ეს ნიშნავს, რომ თქვენ აღარ უნდა ინერვიულოთ კონფიდენციალურობის შესახებ ან შემთხვევით გამოაქვეყნოთ ის, რაც განკუთვნილია თქვენი Facebook პირადი პროფილისთვის თქვენს Facebook გვერდზე (ან პირიქით).
  • ეფექტურად მართეთ მრავალი Facebook სარეკლამო ანგარიში და გვერდი ერთი ადგილიდან. ეს ნიშნავს, რომ თქვენ გაქვთ საშუალება, რომ თვალყური ადევნოთ თქვენს რეკლამებს ან განათავსოთ ახალი, რაც ამარტივებს თქვენი ძალისხმევას.
  • უსაფრთხოდ გააზიარეთ წვდომა მრავალ ადამიანთან. თქვენ შეგიძლიათ მიანიჭოთ წვდომა სააგენტოებს, პარტნიორებს ან მომწოდებლებს თქვენი ბიზნეს აქტივების მფლობელობის გარეშე.
  • აკონტროლეთ რამდენი წვდომა აქვს თითოეულ თანამშრომელს მათი როლიდან გამომდინარე. ეს ამარტივებს ამოცანების დელეგირების პროცესს და ზედამხედველობას, თუ რას აკეთებენ თქვენი თანამშრომლები.
  • ადვილად გააუქმეთ წვდომა იმ ადამიანებისთვის, რომლებიც აღარ მუშაობენ თქვენთვის. ისევ და ისევ, იმის გამო, რომ პერსონალური პროფილები არ არის მიბმული თქვენი ან თქვენი კლიენტების Facebook გვერდზე, ადვილია შეინარჩუნოთ განახლებული სია Business Manager-ში.
  • შექმენით სხვადასხვა მორგებული აუდიტორია სხვადასხვა სარეკლამო კამპანიისთვის. ეს განსაკუთრებით სასარგებლოა სააგენტოებისთვის, რომლებსაც უწევთ რეკლამის გაშვება მრავალი კლიენტისთვის, ასევე იმ ბიზნესებისთვის, რომლებიც მიზნად ისახავს სხვადასხვა ტიპის აუდიტორიის მოზიდვას.

 

აუდიტორია

 

ვინ უნდა შექმნას Facebook Business Manager ანგარიში?

თუ თქვენ მართავთ მცირე საშინაო ბიზნესს და მართავთ საკუთარ სოციალურ ანგარიშებს, სულაც არ გჭირდებათ Facebook Business Manager ანგარიში. მაგრამ ეს აუცილებელია, თუ:

  • თქვენს ბიზნესს ჰყავს ადამიანების გუნდი, რომელიც მართავს თქვენს მარკეტინგულ მიზნებს და/ან თქვენს სოციალურ მედია პლატფორმებს.
  • თქვენ მუშაობთ მომწოდებლებთან, რომლებიც გეხმარებათ თქვენი რეკლამის და/ან Facebook გვერდის მართვაში, მაგრამ არ გსურთ თქვენი აქტივების გადაცემა.
  • თქვენ ხართ სააგენტო, რომელიც მართავს რამდენიმე Facebook-ის ან Instagram-ის გვერდს და/ან სარეკლამო ანგარიშებს კლიენტებისთვის.
  • თქვენ უნდა აკონტროლოთ ვის აქვს წვდომა და ნებართვა თქვენს Facebook გვერდზე.

ახლა მოდით გადავიდეთ ყველაზე მნიშვნელოვან ნაწილზე – როგორ გამოვიყენოთ Facebook Business Manager.

1. დააყენეთ თქვენი ბიზნეს მენეჯერის ანგარიში

ამ ეტაპზე, ჩვენ ვვარაუდობთ, რომ თქვენ უკვე გაქვთ შექმნილი Facebook ბიზნეს გვერდი. თუ არ გაქვთ, ჯერ ეს გააკეთეთ. წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენ უნდა შექმნათ ბიზნეს მენეჯერის ანგარიში.

ამისათვის გადადით Facebook Business Manager გვერდზე და დააწკაპუნეთ – “ანგარიშის შექმნა”.

ბიზნეს მენეჯერი

შემდეგ შეავსეთ ფორმა ძირითადი ინფორმაციით, როგორიცაა თქვენი ბიზნესის სახელი, თქვენი სახელი და თქვენი ბიზნესის ელექტრონული ფოსტის მისამართი. შემდეგ დააჭირეთ “შემდეგი”.

ბიზნეს მენეჯერის შექმნა

ამის შემდეგ, თქვენ უნდა შეიყვანოთ მეტი ინფორმაცია თქვენი ბიზნესის შესახებ, როგორიცაა ფიზიკური მისამართი, ტელეფონის ნომერი და ვებგვერდის დომენი. დასრულების შემდეგ დააჭირეთ “გაგზავნა”.

მენეჯერი

ამ ეტაპზე თქვენ უნდა მიიღოთ დამადასტურებელი ელ.წერილი. დააწკაპუნეთ „დაადასტურეთ ახლა“ მოსულ ელფოსტაში და სულ ეს არის ის – ახლა თქვენ უკვე გაქვთ Facebook Business Manager ანგარიში.

2. დააკავშირეთ თქვენი Facebook გვერდი(ები)

შემდეგი, თქვენ დაუკავშირებთ თქვენს ბიზნეს მენეჯერის ანგარიშს Facebook-ისა და Instagram-ის ყველა გვერდს, რომელსაც თქვენ მართავთ. თქვენს საინფორმაციო დაფაზე გაქვთ „გვერდის დამატება“ ან „გვერდის შექმნა“.

 

ბიზნეს გვერდი

არსებული გვერდის დასაკავშირებლად დააწკაპუნეთ „გვერდის დამატებაზე“ და შეიყვანეთ გვერდის სახელი ან URL. თუ თქვენ ხართ გვერდის ადმინი, Facebook ავტომატურად დაამტკიცებს ბმულის მოთხოვნას.

 

ფეისბუქ გვერდის დამატება

სააგენტოებისთვის, რომლებიც არ ფლობენ მათი კლიენტების ბიზნეს აქტივებს, გვერდის დაკავშირება მოითხოვს თქვენი კლიენტებისთვის მოთხოვნის გაგზავნას. ბიზნესის პარამეტრებში იპოვეთ „გვერდები“ „ანგარიშების“ ქვეშ და დააწკაპუნეთ „დამატებაზე“. შემდეგ აირჩიეთ „გვერდის წვდომის მოთხოვნა“ და აირჩიეთ გვერდი, რომელზეც გჭირდებათ წვდომა.

 

გვერდები

მას შემდეგ რაც დააკავშირებთ თქვენს მიერ მართულ გვერდებს, შეგიძლიათ თვალყური ადევნოთ ყველა თქვენს პოსტს და მათ შესაბამის შესრულების მონაცემებს ერთ ადგილას. ეს მოიცავს ისეთი სახის ინფორმაციას, როგორიცაა Facebook-ის მიღწევა და დაწკაპუნებები/მოქმედება, ასე რომ თქვენ იცით, რამდენად კარგად მუშაობს თქვენს მიერ შესრულებული სამუშაო.

ფეისბუქი

 

3. დააკავშირეთ თქვენი სარეკლამო ანგარიში

რეკლამის გასაშვებად Facebook Business Manager-ის გამოყენებით, თქვენ ასევე უნდა დააკავშიროთ სარეკლამო ანგარიში, რომელსაც მართავთ. გვერდების მსგავსად, შეგიძლიათ ავტომატურად დააკავშიროთ სარეკლამო ანგარიში, რომელსაც ფლობთ და ხართ ადმინი. დააწკაპუნეთ „სარეკლამო ანგარიშის დამატებაზე“ თქვენი არსებული სარეკლამო ანგარიშის დასაკავშირებლად და შემდეგ შეიყვანეთ თქვენი ანგარიშის ID. თუ ჯერ არ გაქვთ, ასევე გაქვთ შესაძლებლობა შექმნათ ახალი სარეკლამო ანგარიში.

 

ადს ექაუნთი

გვერდის წვდომის მოთხოვნის მსგავსად, სააგენტოები ასევე მოითხოვენ წვდომას Facebook სარეკლამო ანგარიშზე. „სარეკლამო ანგარიშების“ განყოფილებაში დააწკაპუნეთ „დამატებაზე“ და „მოითხოვეთ წვდომა სარეკლამო ანგარიშზე“. შეიყვანეთ კლიენტის სარეკლამო ანგარიშის ID, რომელზეც გჭირდებათ წვდომა.

 

 

ედს ექაუნთ

 

4. დაამატეთ მომხმარებლები თქვენს ბიზნეს მენეჯერის ანგარიშს

როგორც ბიზნესებისთვის, ასევე სააგენტოებისთვის, ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ნაბიჯია ისწავლონ როგორ დაამატოთ ხალხი თქვენს Business Manager ანგარიშზე. თქვენი ბიზნესის პარამეტრებში, „ადამიანების“ განყოფილებაში დააწკაპუნეთ „დამატებაზე“.

 

ადმინი

 

შეიყვანეთ იმ ადამიანების ელფოსტის მისამართები, ვისთვისაც გსურთ წვდომის მინიჭება. თქვენ ასევე გექნებათ შესაძლებლობა მიანიჭოთ მათ საქმიანი როლი – გსურთ მისცეთ მათ ადმინისტრატორის წვდომა ან შეზღუდოთ ისინი.

ხალხის მოწვევა

 

როდესაც ვინმე თანამშრომელს წვდომას ანიჭებთ, თქვენ უნდა აირჩიოთ რომელ ანგარიშებსა და ინსტრუმენტებზე გსურთ მართვის უფლების მინიჭება. ასე რომ, ეს შესანიშნავია სააგენტოებისთვის, რომლებსაც უწევთ ანგარიშების, ამოცანების და პროექტების დელეგირება გუნდის სხვადასხვა წევრებზე. ამ გზით, მათ შეუძლიათ უკეთ მართონ თავიანთი კლიენტების ანგარიშები რისკების გარეშე.

Sprout-ში ხშირად ვხვდებით მომხმარებლებს, რომლებსაც პრობლემები აქვთ Instagram-ის „გვერდის მფლობელის“ ანგარიშებთან დაკავშირებით. ეს ჩვეულებრივ იმიტომ ხდება, რომ ამ მომხმარებლებს არ აქვთ ადმინისტრატორის წვდომა Facebook Business Manager ანგარიშზე, რომელიც ფლობს გვერდს. გაითვალისწინეთ, მიუხედავად იმისა, რომ ბიზნეს მენეჯერის ერთი ანგარიში ინარჩუნებს გვერდის მფლობელობას, რამდენიმე ანგარიშს შეუძლია ჰქონდეს წვდომა მასზე.

თუ თქვენ მუშაობთ გამყიდველთან ან სააგენტოსთან, თქვენ უნდა დაამატოთ ისინი, როგორც „პარტნიორი“. თქვენი ბიზნესის პარამეტრებში გადადით „პარტნიორებზე“ და დაამატეთ ის თქვენი ბიზნესის აქტივების გასაზიარებლად.

 

მარკეტი

ეს მათ მისცემს წვდომას ანგარიშის აქტივებზე. ასე რომ, მათ შეუძლიათ შეცვალონ პარამეტრები, დაამატონ/ამოშალონ ხალხი, დაამატონ/ამოშალონ ანგარიშები, გადაწყვიტონ ვის ჰქონდეს წვდომა და ასე შემდეგ. სააგენტოებისა და გამყიდველების მსგავსად, მათ უნდა მოითხოვონ წვდომა თქვენი კლიენტებისგან იმავე დაფიდან.

რჩევები Facebook ბიზნეს მენეჯერის მაქსიმალური გამოყენებისთვის:

დაყენების დასრულების შემდეგ, შეგიძლიათ გამოიყენოთ Facebook ბიზნეს მენეჯერი, რათა თვალყური ადევნოთ თქვენს ყველა გვერდს და რეკლამას, ან სააგენტოების შემთხვევაში, თქვენი კლიენტების გვერდებსა და რეკლამებს. ამ ძირითადი ამოცანების გარდა, აი, როგორ შეგიძლიათ მაქსიმალურად გამოიყენოთ Facebook Business Manager:

1. გაზარდეთ თქვენი ანგარიშის უსაფრთხოება

Facebook Business Manager საშუალებას გაძლევთ, დაამატოთ დამატებითი დაცვის საშუალება თქვენი ბიზნესის აქტივებისთვის, რაც ერთ-ერთი მთავარი უპირატესობაა. თქვენ გაქვთ შესაძლებლობა დააყენოთ თქვენი ანგარიშის ორეტაპიანი ავტორიზაცია ბიზნესის პარამეტრებში „უსაფრთხოების ცენტრი”– დან.

 

უსაფრთხოება

 

2. დააყენეთ Facebook Pixels

იმისათვის, რომ ეფექტურად შეაგროვოთ ინფორმაცია, რომელიც თქვენს Facebook მარკეტინგულ სტრატეგიას და სარეკლამო კამპანიებს გამოაქვეყნებს, დარწმუნდით, რომ დაუყონებლივ დააყენეთ Facebook Pixels. თქვენი ბიზნესის პარამეტრებში გადადით „მონაცემთა წყაროებზე“ და იპოვეთ „პიქსელები“.

პიქსელს

თქვენ მხოლოდ უნდა დაასახელოთ თქვენი Pixel აქ, მაგრამ ასევე გაქვთ შესაძლებლობა დაამატოთ თქვენი ვებსაიტის URL, რათა იპოვოთ მარტივი დაყენების ვარიანტები. აირჩიეთ „დააყენეთ Pixel ახლა“ და მიჰყევით ინსტალაციის ინსტრუქციას, ჩვენს Facebook რეკლამის მიზნობრივ სახელმძღვანელოში.

3. დააყენეთ მდებარეობები ბიზნეს მენეჯერის გამოყენებით

თუ თქვენს ბიზნესს აქვს მრავალი მდებარეობა, მდებარეობების დაყენება მომხმარებელს საშუალებას მისცემს საძიებო სისტემების მეშვეობით იპოვონ მაღაზიის შესაბამისი გვერდები. ამისათვის დააწკაპუნეთ გვერდის ზედა ნაწილში მდებარე ღილაკზე „ბიზნეს მენეჯერი“ და „აქტივების“ ქვეშ აირჩიეთ „მაღაზიის ადგილები“. განყოფილება „აქტივები“ ასევე მოგცემთ შესაძლებლობას დაამატოთ კატალოგები, აუდიტორია და ბრენდირებული მედია, თუ მოგვიანებით დაგჭირდებათ მათი დამატება.

ბიზნესი

დააწკაპუნეთ “მაღაზიების დამატებაზე”, შემდეგ აირჩიეთ “ხელით დამატება“, რათა შეავსოთ საჭირო დეტალები თქვენი მაღაზიის შესახებ. Facebook ასევე გირჩევთ გამოიყენოთ ელ.ცხრილი, თუ აპირებთ 10-ზე მეტი მაღაზიის დამატებას.

 

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings