IMC

ბრენდის ცნობადობის გაზომვა

4 რჩევა ბრენდის ცნობადობის გასაზომად Google-ს ძიებაში

ამ სტატიაში შეიტყობთ, თუ რა შეიძლება შეგატყობინოთ უფასო ინსტრუმენტებმა თქვენი ბრენდის Google-ს ძიებაში ყოფნის შესახებ და როგორ უნდა გამოიყენოთ ეს ინფორმაცია თქვენთვის სასარგელოდ.

rchevebi-brendis-cnobadobistvis-6

ნათელი გახდა, რომ მოდუნებული მიდგომა არ იმარჯვებს ონლაინ მარკეტინგის ბაზარზე და მუდმივად საჭიროებს კონცენტრაციას. ასევე სხვა ადამიანების მოზიდვას და ერთგული მომხმარებლების შენარჩუნებას.

თუმცა, თუ თქვენ არ ყიდით პროდუქტებს ონლაინ ან არ გამოიმუშავებთ პოტენციურ პროდუქტებს, შეიძლება რთული იყოს იმის ჩვენება, თუ რას მოაქვს ციფრული მარკეტინგს და საერთოდ რეკლამას.

ამ ყველაფერს შეიძლება საკმაოდ დიდი დრო და ძალისხმევა დასჭირდეს.

დროთა განმავლობაში თქვენი ონლაინ ბრენდის ზრდის გაზომვა შესანიშნავი გზაა იმის საჩვენებლად, რომ თქვენს ძალისხმევას შეუნარჩუნოთ კურსი.

არსებობს უამრავი ხელსაწყო და მეთოდი, რომელიც დაგეხმარებათ გაიგოთ რამდენად კარგად არის თქვენი ბრენდის რეზონანსი და როგორი გაძლიერება შეიძლება განიცადოთ.

აქ ნახავთ სასარგებლო რჩევებს 4 ელემენტზე, რომლებიც უნდა შეიტანოთ თქვენი ბრენდის ამაღლების გაზომვაში.

რაც მთავარია, თითოეული მათგანი მოითხოვს  უფასო ინსტრუმენტებს, რომლებიც უკვე შეგიძლიათ გამოიყენოთ თქვენი ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიის სხვა პანელებისთვის.

 

1. რა არის თქვენი ბრენდი?

მარტივად რომ ვთქვათ, ბრენდი ყველა იმ შთაბეჭდილებათა  გაერთიანებაა, რომელიც მომხმარებელს თქვენს კომპანიასთან ურთიერთობისას უყალიბდება.

ხშირად რასაც თქვენ საკუთარ თავს ეძახით, როგორც ორგანიზაცია, შეიძლება არ იყოს ის, რასაც თქვენი მომხმარებლები ეძებენ. ეს ხდება მაშინ, როდესაც თქვენი ბრენდის შემოკლება ხდება საზოგადოების მიერ.

მაგალითად  “Tenn-Med” ეს არის ხალხის მიერ შემოკლებული სახელი, რეალურად კი მას ცენტრალური ტენესის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ჯანდაცვის სისტემა ეწოდება.

Google-ის  საკვანძო სიტყვების დამგეგმავი  დაგეხმარებათ  გაიგოთ, თუ რა შეიძლება იყოს თქვენი ბრენდისა და კონკურენტი ბრენდების აღქმა საზოგადოებისთვის.

თქვენ იყენებთ  თქვენს ორგანიზაციულ სახელს. რის შედეგადაც ინსტრუმენტი დააბრუნებს პოპულარული ძიების შედეგებს თქვენი ორგანიზაციის სახელის გარშემო.

ეს შეიძლება იყოს შესანიშნავი გზა სახელის  ონლაინ ძიების სანახავად, ასევე „ბრენდის + საკვანძო სიტყვის“ ძიების სანახავად.

ეს საშუალებას გაძლევთ გაიგოთ რა თემებთან არის დაკავშირებული ონლაინ საზოგადოება თქვენს ბრენდთან.

rchevebi-brendis-cnobadobistvis

ეს მოგცემთ ძიების მოცულობის განცდას თქვენი ბრენდისა და თქვენი თემების ირგვლივ.

რაც მთავარია თქვენ იგებთ სამთვიან და წლიური პროცენტული ძიების ტენდენციებს.

rchevebi-brendis-cnobadobistvis-1

თქვენ, ასევე შეგიძლიათ დააყენოთ რამდენიმე წლის დიაპაზონი და შეასრულოთ ცხრილების ექსპორტი, რაც ისტორიული ძიების ტენდეციების ღრმა ხედვას განაპირბებს.

2. ტენდენციების შეფასება

თქვენ უკვე იცით, როგორ ეძებს საზოგადოება თქვენს ბრენდს, ამიტომ შეგიძლიათ გამოიყენოთ ბრენდის საკვანძო სიტყვა და ბრენდის განლაგება Google Trends-ში, რათა გაიგოთ პოპულარობის ტენდენციები დროთა განმავლობაში.

rchevebi-brendis-cnobadobistvis-2

rchevebi-brendis-cnobadobistvis-3

Google Trends-ის  მიერ შეჩერების ერთ-ერთი უნიკალური თვისებაა ბრენდის ძიების მოცულობის გაზომვა  შტატის ან რეგიონის მიხედვით.

მიუხედავად იმისა, რომ შეიძლება დაეყრდნოთ Google Analytics-ს , თქვენ შეიძლება არ იცოდეთ, ტრაფიკი ჩვეულებრივ შემოდის პირდაპირი არხით თუ ორგანული საძიებო არხით.

3. SERP ქცევა

თქვენ უკვე გაეცანით, თუ როგორ ეძებენ ვებ მომხმარებლები თქვენს ბრენდს და რამდენად ხშირად გეძებენ.

Google Search Console არის თქვენი შემდეგი ეტაპი:

rchevebi-brendis-cnobadobistvis-4

ძიების შედეგების განყოფილებაში,  თქვენ შეგიძლიათ ნახოთ ბრენდთან დაკავშირებული ძიებები,რომლებსაც ვებ მომსახურე ადამიანები ანხორციელებენ.

მაგრამ ახლა შეგიძლიათ ნახოთ, რამდენად ხშირად ხდება თქვენს  ჩამონათვალზე ხელის დაჭერა.

გაითვალისწინეთ, რომ მომხმარებლებს შეუძლიათ ასევე დააწკაპონ  Google-ის ადგილობრივ ჩამონათვალზე, რაც დამოკიდებულია შესაბამისი მდებარეობის სიახლოვეზე.

ბრენდისა და ბრენდის განლაგების ტერმინებზე დაჭერის  დათვალიერებისას, თქვენ შესაძლებლობა  გეძლევათ შეხედოთ საკვანძო ფრაზების რეიტინგს  „დროის ფარგლებში“

4. ფასიანი ძიების ბრენდის შთაბეჭდილების გაზიარება

თქვენ უკვე ხედავთ საძიებო ბრენდის ეფექტურობას,  სად ჩნდებით და რომელ ჩამონათვალზე აკეთებს მომხმარებელი არჩევანს.

თუმცა, კონკურენტუნარიან ინდუსტრიაში,  იშვიათი არ არის კონკურენციის შეთავაზება თქვენი ბრენდის სახელისა და სახელის ვარიაციებისთვის,ვებსაიტზე დაჭერისა  და  მოზიდვის მცდელობა იმ ტრაფიკისთვის, რომელიც თავდაპირველად იყო განკუთვნილი თქვენი საიტისთვის.

ერთ-ერთი გზა, რომ  ერთი ნაბიჯით წინ იყოთ, თქვენი ფასიანი ძიების ბიუჯეტის ნაწილი უნდა დაუთმოთ თქვენი ბრენდის სახელის,  სხვადასხვა ცვლილებისა და ორთოგრაფიული შეცდომების  მართლწერის შეცდომებს.

rchevebi-brendis-cnobadobistvis-5

როგორც კი ეს კამპანია რამდენიმე თვის განმავლობაში გაგრძელდება, თქვენ გექნებათ საშუალება გაიგოთ, თუ რამდენად ხშირად დომინირებთ გვერდის ზედა ნაწილში.

ასევე ნახავთ, თუ რას უყურებენ სხვა კონკურენტები თქვენი ბრენდის ტრაფიკზე.

შთაბეჭდილების გაზიარება აქ მნიშვნელოვანია,მაგრამ ასევე არის გვერდის ზედა ნაწილი და აბსოლუტური ზედა გვერდის შთაბეჭდილების წილი. ისინი აჩვენებენ არა მხოლოდ იმას, რომ თქვენი რეკლამა იყო ნაჩვენები,  არამედ იმას, რომ თქვენ შეძელით  გვერდის ზედა ნაწილის ნომერ პირველი პოზიციის დაკავება.

კონკურენტებმა შესაძლოა თქვენი ტრაფიკის მითვისება სცადონ, მაგრამ თქვენ  შეგიძლიათ გადაიხადოთ  და მოაგვაროთ მომხმარებელთა სერვისის მოთხოვნები.

აქ მთავარია საკმარისი ბიუჯეტის უზრუნველყოფა, დაწკაპუნებაზე საკმარისად დიდი ღირებულების გამოყოფით, რომ აჩვენოს ბრენდთან დაკავშირებული ძიებები.

 

ინვესტირება თქვენს ბრენდში

ბევრ თქვენგანს აწუხებს საძიებო მარკეტინგის დროს  არაბრენდირებული ძიების ექსპოზიცია. თქვენი მუდმივათ ფიქრობთ საკვანძო სიტყვების კვლევის გაუთავებელ სიებზე და ოპტიმიზირებულ  სატენდერო სტრუქტურებზე, რათა მოიზიდოთ პროდუქტებისა და სერვისების შესაბამისი მაძიებლები.

ეს არის მკაფიო გზა იმ მაძიებლებისთვის, რომლებზეც ბევრს შრომობდით მთელი თქვენი მარკეტინგული სტრატეგიის განმავლობაში და თქვენი ბრენდი ნამდვილად იმსახურებს ყურადღებას !

იხილეთ ჩვენი სერვისები:

იხილეთ რეკომენდირებული სტატიები:

გამოგვყევით სოციალურ ქსელებში:

Leave a Comment

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings