IMC

სოციალური მედიის აუდიტის გატარება, 6 ნაბიჯი

6 ნაბიჯი სოციალური მედიის აუდიტის გასატარებლად

სოციალური მედიის აუდიტის ჩატარება ყოველწლიური კეთილდღეობის შემოწმებაზე დასწრებას ჰგავს.

აუდიტის მიზანია დავინახოთ რა მუშაობს, რა არა და რისი შეცვლა შეიძლება გახდეს საჭირო.

სოციალური მედიის აუდიტი არის მარკეტინგული გეგმის შემუშავების ძირითადი ნაწილი.

ეფექტური აუდიტის ჩასატარებლად, საჭიროა თქვენი არსებული ძალისხმევის დოკუმენტირება და შეფასება.

კრიტიკულად შეხედეთ იმას, რასაც უკვე აკეთებთ, ეს გადამწყვეტია ზრდისა და განვითარების სფეროების გასაგებად. თქვენი ტაქტიკის ხელახალი შეფასება დაგეხმარებათ გაიგოთ რა ცვლილებებია საჭირო.

1. სოციალური მედიის აუდიტის გასატარებელი პირველი ნაბიჯი – ჩამოთვალეთ მიმდინარე სოციალური მედიის აქტიური პლატფორმები

შეაფასეთ რომელ სოციალური მედიის პლატფორმებზე ხართ უკვე აქტიური. ჩაწერეთ ეს ინფორმაცია Excel-ის დოკუმენტში ან სხვა ცხრილებში.

2. სოციალური მედიის აუდიტის გასატარებელი მეორე ნაბიჯი – გაანალიზება

Analyze-გაანალიზება
ანალიზი პროცესის ყველაზე მნიშვნელოვანი ნაწილია და აუცილებელია იმის გასაგებად, თუ როგორ მუშაობს თქვენი ქსელი. გასათვალისწინებელია ზოგიერთი სტატისტიკა:

  • გაყიდვები, რომლებიც შეიძლება მიეკუთვნებოდეს სოციალურ მედია ქსელს
  • ახალი ამბების გამოსაწერი რეგისტრაცია სოციალურ მედიაში
  • ყოველი სოციალური ქსელის მოძრაობა, რომელიც მიდის თქვენს საიტზე
  • თითოეული სოციალური მედიის ქსელის ზომა და ჩართულობის მაჩვენებელი

ეს ყველაფერი გეხმარებათ გაიგოთ, როგორ ეწევა თქვენი აუდიტორია თქვენს საიტსა და სოციალურ მედიას.

აქტივობა ასევე გეხმარებათ გაიგოთ აუდიტორიის ჩართულობა თქვენს სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებთან.

ზოგიერთი ძირითადი სტატისტიკა აქტივობის ანალიზისას არის:

  • მიმდევრის რიცხვი
  • მიღწევა / შთაბეჭდილებები
  • მოწონებები, კომენტარები, re-tweets, ხსენებები და ა.შ.
  • ტოპ პოსტები
  • ყველაზე დაბალი შედეგიანი პოსტები

ამ სტატისტიკის ყოველთვის თვალყურის დევნება განმეორებითად, შეიძლება უაზროდ მოგეჩვენოთ, მაგრამ გრძელვადიან პერსპექტივაში ის უკეთესი იქნება თქვენთვის.

ამ სტატისტიკის თანმიმდევრული ნახვა უკეთესად მოგცემთ საშუალებას შეამჩნიოთ რაიმე განსხვავება მონაცემებში.

ეს ასევე გაგიადვილებთ შეაფასოთ, მიდიხართ თუ არა თქვენი მიზნების მიღწევისკენ.

3. სოციალური მედიის აუდიტის გასატარებელი მე-3 ნაბიჯი – გონივრულად გაანაწილეთ დრო და რესურსები

სოციალური მედიის-time management - დროის მენეჯმენტი

ჩათვალეთ ეს, როგორც ერთგვარი “გენერალური დასუფთავება”. სოციალური მედიის ქსელებისთვის ღირებულების მინიჭება გეხმარებათ განსაზღვროთ სად უნდა გაატაროთ ყველაზე მეტი დრო.

თუ ერთი პლატფორმა არ გამოიმუშავებს დიდ აქტივობას ან მოგებას, მას ექნება ნაკლები ღირებულება – ამდენად, თქვენ არ გსურთ მასზე დიდი დროის დახარჯვა.

იმის ცოდნა, თუ რომელი პლატფორმები წარმოქმნის ყველაზე მეტ აქტივობას, დაეხმარება თქვენს კომპანიას გააცნობიეროს, სად უნდა დახარჯოს ყველაზე მეტი დრო პოსტებზე, უზრუნველყოს ყველაზე მეტი დაფინანსება და დაგეხმაროთ გაარკვიოთ თქვენი მომხმარებლის მიმართულება.

ამ ინფორმაციის რაოდენობრივი დადგენა შეიძლება შემაძრწუნებელად გამოიყურებოდეს – მაგრამ ისეთი ხელსაწყოების მეშვეობით, როგორიცაა თვალყურის დევნების ბმულები, ქსელის სპეციფიკური კოდები ან თუნდაც ისეთი კითხვები, როგორიცაა “სად გაიგეთ ჩვენს შესახებ?” დაგეხმარებათ გაარკვიოთ, საიდან მოდის თქვენი კონვერტაციები.

4. სოციალური მედიის აუდიტის გასატარებელი მე-4 ნაბიჯი – გადაწყვიტეთ რა შეინახოთ

გადაწყვიტეთ რა შეინახოთ

როგორც კი შეაფასებთ, რომელი ქსელებია მომგებიანი თქვენი ბრენდისთვის და რომელი არა, შესაძლოა დრო იყოს „გენერალური დასუფთავებისა“.

ზოგიერთი პროფილის მოშორება, რომლებიც არც ისე სასარგებლოა თქვენი ბრენდისთვის, საშუალებას მოგცემთ მეტი დრო დახარჯოთ იმ პროფილებში, რომლებიც აუცილებელია თქვენი ბრენდისთვის.

იმისათვის რომ იყოთ წარმატებული, არ გჭირდებათ იყოთ აქტიური ყველა პლატფორმაზე – ამ პროცესში მნიშვნელოვანია ხარისხი ვიდრე რაოდენობა.

მნიშვნელოვანია გვახსოვდეს, რომ პოპულარობა სულაც არ არის დაკავშირებული წარმატებასთან. ყველა პლატფორმა არ იმუშავებს თქვენი ბრენდისთვის. თქვენმა ბრენდმა შეიძლება წარმატებას მიაღწიოს მხოლოდ გარკვეულ პლატფორმებზე. იფიქრეთ თქვენს სამიზნე აუდიტორიაზე, როდესაც გადაწყვეტთ სად ჩადოთ რესურსები. თქვენ არ გსურთ რესურსების ინვესტირება პროფილში, რომლითაც თქვენი სამიზნე აუდიტორია იშვიათად არის ჩართული.

5. მეხუთე ნაბიჯი – დასუფთავება

სოციალური მედიის-clean-up-გასუფთავების მეთოდი
მას შემდეგ რაც გადაწყვეტთ, რომელ პროფილებში გსურთ თქვენი რესურსების ინვესტირება, დროა მოიშოროთ ის, რაც ზედმეტია და შეინახოთ ის რაც გჭირდებათ.

დარწმუნდით, რომ ყველა ბმული განახლებულია, ყველა ბიო შესაბამისია, ყველა სურათი მაღალი ხარისხისაა და პროფილზე არსებული სხვა ყველაფერი საუკეთესოა. სოციალური მედია არის ადგილი, სადაც ჩვენ ვაჩვენებთ ჩვენს საუკეთესო მხარეს.

პროფილები არის პირველი შთაბეჭდილება, ამიტომ მნიშვნელოვანია დარწმუნდეთ, რომ თქვენი კომპანია საუკეთესოდ გამოიყურება სოციალურ მედიაში.

6. მეექვსე ნაბიჯი – გადახედეთ და დაარეგულირეთ

პროფილების გაწმენდის შემდეგ მნიშვნელოვანია ხელახლა შეაფასოთ თქვენს მიერ შეგროვებული სტატისტიკა.

ამ სტატისტიკის გაანალიზებისას თქვენი მიზნების შეფასება დაგეხმარებათ განსაზღვროთ, გჭირდებათ თუ არა თქვენი სტრატეგიის კორექტირება. შეხედეთ ჩართულობის ტენდენციებს – არის თუ არა დღის გარკვეული დრო ან თვის დრო, რომდესაც თქვენი მიმდევრები ყველაზე მეტად არიან ჩართული თქვენს პროფილში?

ეს დაგეხმარებათ განსაზღვროთ, როდის მოახდინოთ ინვესტირება თქვენი რესურსებისა თქვენს პროფილში.

მეორე მხრიდან რომ შევხედოთ ამას – იყო თუ არა რაიმე, რასაც სხვანაირად აკეთებდით, როცა თქვენი მიმდევრები უფრო მეტად იყვნენ ჩართული?

თუ რაიმე განსხვავებულს აკეთებდით – რა იყო ეს და შეგიძლიათ ამის გაკეთება მუდმივად?

და ბოლოს შეინარჩუნეთ სტრატეგიები, რომლებიც მუშაობს კარგად და შეამცირეთ ის, რაც არ მუშაობს!

დამატებით გამოსადეგი სტატიისთვის გახსენით ბმული

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings