IMC

ვებ დიზაინის საუკეთესო პრაქტიკა

ვებ დიზაინის საუკეთესო პრაქტიკა

ჩვენ ყველამ ვიცით, რომ კარგი ვებსაიტის ქონა უმნიშვნელოვანესი საკითხია კონკურენტუნარიანობის შესანარჩუნებლად. თუმცა, წარმატებული და ინოვაციური ვებსაიტის შექმნა არ არის ადვილი ამოცანა. დღევანდელი ტექნიკური ცოდნის მქონე აუდიტორიით, შეიძლება კიდევ უფრო რთული შესასრულებელი აღმოჩნდეს, დასამახსოვრებელი ვებ საიტების დამზადება. თუ არ გინდათ თქვენი ვებსაიტი ტოვებდეს თქვენს მომხმარებლებს დაბნეულს და იმედგაცრუებულს, მაშინ განაგრძეთ კითხვა, რათა გაიგოთ ვებ დიზაინის საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ.

ვებსაიტის ბრენდინგი

დარწმუნდით, რომ თქვენი ვებსაიტის დიზაინი შეესაბამება თქვენი ბრენდის ღირებულებებს და მიზნებს. თუ თქვენი კომპანია გთავაზობთ თანამედროვე, მინიმალისტურ პროდუქტებს, მაშინ თქვენი ონლაინ სახე ამას უნდა ასახავდეს. ამ შემთხვევაში, თქვენი დიზაინი შეიძლება იყოს მაგალითად: გლუვი, პრაქტიკული და ელეგანტური.

მნიშვნელოვანი მახასიათებლები, რომლებსაც უნდა შეიცავდეს:

  • ლოგო უმჯობესია, რომ ის ხილული იყოს, მაგრამ არა ძალიან გადაჭარბებული. თქვენ უნდა გქონდეთ მიზანი, რომ ის ერთსა და იმავე ადგილას შეინახოთ თქვენს ყველა გვერდზე.
  • სათაური- თქვენი სათაური ან ქმედებისკენ მოწოდება (CTA) ადვილად შესამჩნევი უნდა იყოს.
  • გამოსახულება- რეკომენდირებულია მომხიბლავი მაღალი ხარისხის სურათი, რათა მიიქციოს მომხმარებლის ყურადღება.
  • ვიზუალი- თუ გსურთ შექმნათ ბრენდის თანმიმდევრული იმიჯი, დარწმუნდით, რომ იყენებთ ერთსა და იმავე შრიფტს და ფერთა პალიტრას თქვენს ყველა გვერდზე. სტილის სახელმძღვანელო შეიძლება იყოს გამოსადეგი ინსტრუმენტი ამ შემთხვევაში, რადგან ის უზრუნველყოფს თქვენს ვებ გვერდეის ერთიან სტილს მიუხედავად იმისა, თუ ვინ მუშაობს მათზე.

ძლიერი CTA

ვებ დიზაინის შექმნა

თქვენი ვებსაიტის მთავარი მიზანია მომხმარებლების მოზიდვა, თქვენი პროდუქტის/მომსახურების ჩვენება და პოტენციურ მომხმარებლად გადაქცევა. ამ მიზნების მისაღწევად თქვენი ვებსაიტი ეყრდნობა CTA-ს, რომელიც აიძულებს მათ შეასრულონ მოქმედება.

თქვენი CTA უნდა განთავსდეს შესაბამის ადგილას თქვენი სამიზნე ბაზრის გათვალისწინებით. ღილაკი „შეიტყვეთ მეტი“ შეიძლება განთავსდეს გვერდით უფრო მაღლა, ვიდრე „დაგვიკავშირდით“ ფორმა, რომელიც შეიძლება მდებარეობდეს დიზაინის ბოლოში. ამ გზით, კლიენტი უფრო მეტს შეიტყობს თქვენი ბრენდის ან კომპანიის შესახებ, სანამ დაგიკავშირდებათ.

თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ CTA ღილაკები ან ბანერები, რომლებიც გამოჩნდებიან მარტივად, მიიპყრობენ მყიდველის ყურადღებას და გაუადვილებენ მისთვის სასურველი ქმედებების განხორციელებას. ასეთი CTA-ის მაგალითი შეიძლება იყოს თქვენი ელ.ფოსტის სიაში დარეგისტრირება, კალათაში ნივთის დამატება, თქვენი ელექტრონული წიგნის ჩამოტვირთვა და მრავალი სხვა.

თუმცა, ფრთხილად იყავით, რომ თქვენი ამომხტარი ფანჯრები არ გახადოთ ძალიან ინვაზიური – თუ თქვენს პოტენციურ მომხმარებელს აღიზიანებს ძალიან ხშირი ან ძალიან ინტრუზიული შეტყობინებები, ისინი შეიძლება განდევნონ თქვენი საიტიდან.

 

თეთრი სივრცე

ჩვენ აღვიქვამთ როგორც წერილობით, ასევე ვიზუალურ შინაარსს. ამიტომ ძალიან მნიშვნელოვანია იმის უზრუნველყოფა, რომ თქვენს ვებსაიტს ჰქონდეს საკმარისი თეთრი სივრცე, რათა არ იყოს ის ძალიან დატვირთული და დამაბნეველი. თქვენი გვერდის დიზაინის შექმნისას გამოიყენეთ მინდვრები და ბალიშები, რათა გაზარდოთ სივრცე სურათებსა და სხვა ელემენტებს შორის.

თქვენი გვერდის განლაგება შეიძლება შეიცვალოს გვერდიდან გამომდინარე, მაგრამ თქვენ უნდა გქონდეთ მიზანი და უნდა იცოდეთ ზოგადი სახე მსგავსი გვერდისთვის, რაც დაგეხმარებათ უზრუნველყოთ თანმიმდევრულობა და შეინარჩუნოთ თქვენი ბრენდის ერთიანობა. ეს ასევე შექმნის თქვენი მომხმარებლებისთვის ნაცნობობის გრძნობას და პოზიტიურ გამოცდილებას.

ფუნქციური ნავიგაცია

ვებ დიზაინის შექმნა

თქვენი ვებსაიტის დიზაინის კიდევ ერთი კარგი პრაქტიკა არის ორგანიზებული და ფუნქციური ნავიგაციის შექმნა – თქვენი ნავიგაციის ზოლი თქვენი საიტის მნიშვნელოვანი კომპონენტია და არ უნდა იყოს უგულებელყოფილი. თქვენს ვიზიტორს სურს, რომ შეძლოს ინფორმაციის სწრაფად და მარტივად მოძიება.

ასევე მნიშვნელოვანია თქვენი ნავიგაციის ზოლისთვის სწორი სათაურები თქვენი ინფორმაციის ეფექტურად გამოყოფისთვის. ნუ მოერიდებით ქვეკატეგორიებს, თუ ისინი აადვილებენ ნავიგაციას თქვენს ვებსაიტზე.

სწრაფი ჩატვირთვის დრო

სიმართლე ის არის, რომ რაც უფრო ნელა იტვირთება თქვენი გვერდი, მით უფრო მაღალია თქვენი bounce rate. იმისათვის, რომ მომხმარებლებმა არ დააწკაპუნონ, თქვენი საიტი უნდა ჩაიტვირთოს 3 წამში.

აქ მოცემულია რამდენიმე რჩევა, თუ როგორ შეამციროთ თქვენი საიტის ჩატვირთვის დრო:

  • გამოიყენეთ პატარა სურათები
  • გამოიყენეთ მხოლოდ საჭირო დანამატები
  • შეკუმშე და ოპტიმიზაცია მოახდინე შენი კონტენტისგან
  • განათავსეთ JavaScript და CSS გარე ფაილებში
  • HTTP მოთხოვნების მინიმუმამდე შემცირება

SEO ოპტიმიზაცია

იმის უზრუნველსაყოფად, რომ თქვენი ვებსაიტი მაღალი რანგის იყოს საძიებო სისტემის შედეგების გვერდზე, თქვენ უნდა ფოკუსირდეთ SEO-ს კარგ პრაქტიკაზე. კარგი ამბავი ის არის, რომ თუ დაიცავთ ყველა იმ პრაქტიკას, რომელიც ზემოთ ჩამოვთვალეთ, ისინი ავტომატურად დაგეხმარებიან SEO-ს გაძლიერებაში. გარდა ამისა, თქვენ უნდა შეიტანოთ ყველა მნიშვნელოვანი გვერდის SEO ტეგი და ელემენტი, მათ შორის სქემები და XML საიტის რუქები.

კარგად ფუნქციონირებულ ვებსაიტს შეუძლია დაგეხმაროთ თქვენი ბიზნესის სანდოობის ჩამოყალიბებაში და გააუმჯობესოს თქვენი კონვერტაციის მაჩვენებლები. ვებ დიზაინის საუკეთესო პრაქტიკის საკონტროლო სიის მიხედვით, რომელიც ზემოთ განვიხილეთ, შეგიძლიათ თქვენი ვებსაიტის სეო ოპტიმიზაცია.

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings