IMC

სოციალური მედია - ჰეშთეგები

ჰეშთეგები, როგორ გამოვიყენოთ ისინი სოციალურ მედიაში

ჰეშთეგები – როგორ გამოვიყენოთ ჰეშთეგები სოციალურ მედიაში

სოციალური მედია არის მნიშვნელოვანი მარკეტინგული ინსტრუმენტი ბიზნესისთვის, რომელიც დაგეხმარებათ გაზარდოთ თქვენი პროდუქტის ან სერვისის ხილვადობა და დაუკავშირდეთ მომხმარებლებს.

როგორც სოციალური მედიის პლატფორმები შეიცვალა წლების განმავლობაში, ასევე შეიცვალა ბიზნესის წარმატებისთვის საჭირო სტრატეგიები.

თუმცა, არსებობს ერთი სტრატეგია, რომელიც დიდი ხანია არსებობს და ჯერ კიდევ ეფექტური გზაა თქვენი შინაარსის სწორი აუდიტორიის წინაშე ესაა: ჰეშთეგები.

ამ სტატიაში ჩვენ ყურადღებას ვამახვილებთ ჰეშთეგების მნიშვნელობაზე და სოციალურ მედიაში გამოყენების რამდენიმე საუკეთესო პრაქტიკაზე.

მიუხედავად იმისა, თუ რამდენად აქტიურია თქვენი ბიზნესი სოციალურ მედიაში, ჰეშთეგების ჩართვამ თქვენს სტრატეგიაში შეიძლება დიდი გავლენა იქონიოს თქვენს წარმატებაზე.

ჰეშთეგები საშუალებას გაძლევთ ჩაერთოთ თქვენს აუდიტორიასთან

 

ჰეშთეგი

მარტივად, რომ განვიხილოთ:

თქვენ მაღაზიაში ხართ და ხედავთ ადამიანების ჯგუფს, რომლებიც უყურებენ თქვენს მიერ წარმოებულ პროდუქტს. თქვენ იწყებთ მათი საუბრის მოსმენას თქვენს პროდუქტზე.

ჯგუფის ერთ-ერთი წევრი სვამს კარგ კითხვას პროდუქტის შესახებ, რომელზეც ჯგუფი ვერ პოულობს პასუხს.

ჯგუფის კიდევ ერთი წევრი მიუთითებს მსგავს პროდუქტზე და მოუწოდებს ჯგუფს გამოიყენოს ეს პროდუქტი, რადგან მას აქვს მეტი ინფორმაცია შეფუთვაზე, ვიდრე თქვენზე.

ამ დროს არ გექნებათ სურვილი, ჩაერთოთ საუბარში, რომ უპასუხოთ კითხვას და მიუთითოთ, რატომ უნდა იყიდონ თქვენი პროდუქტი მსგავსი პროდუქტის ნაცვლად?!

სოციალური მედია გაძლევთ საშუალებას, შეუერთდეთ შესაბამის საუბრებს და დაუკავშირდეთ თქვენს სამიზნე აუდიტორიას, როდესაც ისინი მოგზაურობენ ყიდვის ციკლში.

ჰეშთეგების გამოყენება ეხმარება თქვენს ბიზნესს ჩაერთოს სწორ საუბრებში და სწორი ხალხის წინაშე აღმოჩნდეს.

ჰეშთეგის სტრატეგიასთან მიახლოების მრავალი განსხვავებული გზა არსებობს, რაც დამოკიდებულია თქვენს ბიზნეს მიზნებზე სოციალურ მედიაში. ჰეშთეგი შეიძლება გამოყენებულ იქნას სხვადასხვა მიზნებისთვის, მაგალიტად:

  • გაზარდეთ ჩართულობა ჰეშთგის დახმარებით.

    ჰეშთეგებს შეუძლია გააადვილოს თქვენი შინაარსის მოძიება, განსაკუთრებით იმ ადამიანებისთვის, რომლებიც არ არიან თქვენი მიმდევრები. ეს ზრდის თქვენი კონტენტის აღმოჩენადობას, რაც უადვილებს თქვენთან დაკავშირებას იმ პირს, ვინც არ იცის თქვენი ბიზნესის შესახებ.

  • გაზომეთ ჩართულობა ჰეშთეგის დახმარებით.

    შეამოწმეთ და გაზომეთ თქვენი სოციალური მედიის აუდიტორიის ჩართულობა სხვადასხვა ჰეშთეგებით და შეადარეთ შედეგები – როგორ რეაგირებენ ისინი. დარწმუნდით, რომ თქვენი ჰეშთეგები შეესაბამება თქვენს პოსტს, ინდუსტრიას და ტენდენციებს, სადაც ეს შესაძლებელია.

  • გამოიყენეთ როგორც არხების იდენტიფიკატორი.  

    ახლა, როდესაც სოციალური მედიის საიტების უმეტესობამ მიიღო ჰეშთეგები, მარკეტერებს შეუძლიათ აწარმოონ არხთაშორისი კამპანიები ერთი საერთო იდენტიფიკატორით. ჰეშთეგებით, როგორიცაა #SOTU (“კავშირის მდგომარეობა”) შეიძლება თვალყური ადევნოთ სოციალური მედიის ყველა ფორმას.

  • შემოქმედებითი თხრობის დაწყება. 

    თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ თქვენი საკუთარი უნიკალური ჰეშთეგები და გააზიაროთ ამბავი თქვენი ჩართულობის გასაძლიერებლად, მაგრამ წარმატების გასაღები არის ტრენდული ჰეშთეგების ინტეგრირება.

  • უცნობი ჰეშთეგები თავისთავად წარმატებას ვერ მიაღწევს, თუ თქვენი კომპანია ისეთივე დიდი არაა, როგორც Nike ან ESPN. უმჯობესია გქონდეთ ჯანსაღი ბალანსი პოპულარული, ტრენდული ჰეშთეგებისა და ნიშების, ასევე ბრენდის სპეციფიკური ჰეშთეგების.
  • შედეგების იდენტიფიცირება.

    დაუკავშირდით თქვენს კლიენტებს, რომ მიიღოთ შედეგი ყველაფერზე. პოპულარულმა სპორტულმა ღონისძიებებმა და რეალითი სატელევიზიო შოუებმა გამოიყენეს ჰეშთეგები ხმის მიცემის საშუალებად. ეს ჩართულობა გვიჩვენებს, რამდენი ადამიანი ურთიერთობს თქვენს ბრენდთან.

ჰეშთეგების გამოყენების 7 გზა

ჰეშთეგის სტრატეგიასთან მიახლოების მრავალი განსხვავებული გზა არსებობს. აქ არის რამოდენიმე საუკეთესო გზა, რომლითაც შეგიძლიათ გამოიყენოთ ჰეშთეგები:

1) დაალაგეთ თქვენი შინაარსი.

ჰეშთეგები გეხმარებათ თქვენი შინაარსის კატეგორიზაციაში თემის მიხედვით და ალგორითმისთვის სიგნალის მიცემაზე, თქვენს მიერ გამოქვეყნებული შინაარსის ტიპზე.

ეს დაგეხმარებათ შეინარჩუნოთ თქვენი კონტენტი ორგანიზებულად და უზრუნველყოთ თქვენი პოსტების გამოჩენა სწორ ადგილებში.

2) მიიპყროთ კონკრეტული თემებით დაინტერესებული ადამიანების ყურადღება.

თქვენს ინდუსტრიაში შესაბამისი ჰეშთეგების გამოყენებით, თქვენ შეგიძლიათ მიიპყროთ თქვენი სამიზნე აუდიტორიის ყურადღება. ხალხს შეუძლია მიჰყვეს გარკვეულ ჰეშთეგებს სოციალურ მედიაში, იმის მიხედვით, თუ რა აინტერესებს, ამიტომ შესაბამისი ჰეშთეგების გამოყენებამ შეიძლება სწორი ხალხის წინაშე აღმოგიჩინოთ.

3) გაზარდეთ ცნობადობა თქვენი პროდუქტების, სერვისების შესახებ.

თქვენს კონტენტში გამოყენებული მარტივი ჰეშთეგით, შეგიძლიათ მიიღოთ მაყურებლის ჩართულობა თქვენს კონტენტზე, მიმდევრების ამჟამინდელი სივრცის გარეთ.

მიუხედავად იმისა, რომ თქვენს მიმდევრებთან ჩართულობა მნიშვნელოვანია, წარმატებული სოციალური მედიის სტრატეგია ასევე უნდა იყოს ფოკუსირებული თქვენი მიმდევრების გაზრდაზე და თქვენი ამჟამინდელი აუდიტორიის მიღმა მყოფ ადამიანებთან მიღწევაზე.

4) გამოიყენეთ პოპულარული თემების ძალა სოციალურ მედიაში.

სოციალურ მედიაში დიალოგი მუდმივად ვითარდება და იცვლება ყოველ წუთში. თვალი ადევნეთ პოპულარულ საუბრებს, რომლებიც ხდება სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე და ჩართეთ ეს თემები თქვენს კონტენტში.

შეხედეთ მიმდინარე ტენდენციურ ჰეშთეგებს, რომლებიც შეესაბამება თქვენს ინდუსტრიას და იპოვნეთ გზა, რომ გახდეთ ამ საუბრების ნაწილი.

5) მიაღწიეთ ადგილობრივ აუდიტორიას (განსაკუთრებით სასარგებლოა მცირე ბიზნესისთვის).

სოციალური მედია გაძლევთ შესაძლებლობას დაუკავშირდეთ თქვენს ადგილობრივ საზოგადოებას, რაც შეიძლება იყოს უზარმაზარი სარგებელი მცირე, ადგილობრივი ბიზნესისთვის.

გამოიკვლიეთ ჰეშთეგები, რომლებიც ჩვეულებრივ გამოიყენება თქვენი ბიზნესის სფეროში და ჩართეთ ეს ჰეშთეგები თქვენს კონტენტში დაეხმარეთ თქვენს ბიზნესს მიაღწიოს ადგილობრივ აუდიტორიას.

6) შექმენით უნიკალური ციფრული მარკეტინგული კამპანიები.

ჰეშთეგები შეიძლება იყოს ძლიერი ტაქტიკა, რომლის გამოყენებაც შეგიძლიათ ციფრული მარკეტინგული კამპანიებისთვის.

იფიქრეთ საკუთარი ბრენდირებული ჰეშთეგის შექმნაზე და გამოიყენეთ იგი მარკეტინგულ კამპანიაში, რათა გაზარდოთ ცნობადობა და ჩართულობა.

ALS ასოციაციის პოპულარული #IceBucketChallenge – არის წარმატებული ციფრული მარკეტინგის კამპანიის შესანიშნავი მაგალითი ბრენდირებული ჰეშთეგის გამოყენებით.

7) წაახალისეთ მომხმარებლის მიერ გენერირებული შინაარსი.

ბრენდირებული ჰეშთეგის გამოყენების კიდევ ერთი ეფექტური გზაა მომხმარებლის მიერ გენერირებული შინაარსის შთაგონება.

მაგალითად, Apple-მა ხალხს მოუწოდა გამოიყენონ ჰეშთეგი #ShotOnIphone ფოტოებით, რომლებიც მათ iPhone-ზე გადაიღეს.

ეს აძლევს Apple-ს უამრავ კონტენტს მათი მომხმარებლებისგან, რომელიც მათ შეუძლიათ გამოიყენონ თავიანთი სოციალური მედიის სტრატეგიაში.

როდის და როგორ უნდა გამოიყენოთ ჰეშთეგი

როდესაც თქვენ იწყებთ ჰეშთეგების ჩართვას თქვენს სოციალურ მედიაში, უნდა გახსოვდეთ რამდენიმე საუკეთესო პრაქტიკა.

რა უნდა გააკეთოთ:
  • გამოიყენეთ შესაბამისი ტერმინები და საკვანძო სიტყვები, რომლებიც დაკავშირებულია თქვენს ინდუსტრიასთან
  • გამოიკვლიეთ ტენდენციური თემები ჰეშთეგების ამოსაღებად
  • გქონდეთ ჯანსაღი ბალანსი ფართოდ პოპულარული ჰეშთეგებისა და ნიშების ჰეშთეგებისგან
  • გამოქვეყნებამდე გამოიკვლიეთ თქვენი ჰეშთეგების გამოყენება
  • შექმენით ჰეშთეგი, რომელიც შეესაბამება თქვენს ბრენდს
  • გამოიყენეთ აკრონიმები მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ ისინი კარგად არის ცნობილი
  • შეამოწმეთ თქვენი სოციალური მედიის ანგარიშების პარამეტრები, რათა დარწმუნდეთ, რომ საზოგადოება (არა მხოლოდ თქვენი მიმდევრები) ხედავს თქვენს პოსტებს
  • თუ გრძელი ჰეშთეგი გაქვთ, სცადეთ ყოველი სიტყვის პირველი ასო დიდი ასოებით დაწეროთ, რათა თქვენი ჰეშთეგები უფრო ხელმისაწვდომი გახადოთ: #imcmarketingtips უფრორთულია ადამიანებისა და ეკრანის მკითხველებისთვის წასაკითხად, ვიდრე #ImcMarketingTips
რა არ უნდა გააკეთოთ:
  • თქვენი პოსტის ყოველი სიტყვა ჰეშთეგით?! ეს შეიძლება მოინიშნოს სპამად, რადგან ეს არ არის მიღებული სოციალური მედიის ალგორითმებისთვის. როგორც წესი, 3-7 ჰეშთეგი პოსტზეიდეალურია, რაც დამოკიდებულია პლატფორმაზე.
  • აქციოთ თქვენი პოსტი ერთ დიდ ჰეშთეგად? ისინი ძნელად იკითხება და შეიძლება გახდეს შეცდომაში შემყვანი და დამაბნეველი.
  • გაიმეოროთ თქვენი ჰეშთეგი რამდენჯერმე იმავე პოსტში? ეს არ დაგეხმარებათ. პოსტში ერთი და იგივე ჰეშთეგის გამეორება არცერთ პლატფორმაზე ეფექტური არ აღმოჩნდა.
  • გამოიყენოთ იგივე ჰეშთეგი ყველა პლატფორმაზე? მიუხედავად იმისა, რომ ზოგიერთ ჰეშთეგს შეიძლება ჰქონდეს მსგავსი პოპულარობა პლატფორმებზე, თითოეული პლატფორმა განსხვავებულად გამოიყენება და, შესაბამისად, იყენებს ჰეშთეგებს განსხვავებულად.

ჰეშთეგის კვლევაში დასახმარებლად, აქ არის რამოდენიმე სასარგებლო ინსტრუმენტი, რომელსაც ჩვენ გირჩევთ (უფასო/ფასიანი):

მეტი საინტერესო სიახლისთვის თვალი ადევნეთ ჩვენს ბლოგს.

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings