IMC

ლოგოს შექმნა

4 ნაბიჯი თუ როგორ შევქმნათ ლოგო

თუ გსურთ, შექმნათ ლოგო თქვენი კომპანიის ან ორგანიზაციისთვის და გაქვთ რესურსი, ჩვენი პირველი რჩევაა დიზაინერის მოძიება. ლოგოს დამზადება შეიძლება ერთი შეხედვით მარტივი ჩანდეს, მაგრამ ჰკითხეთ ნებისმიერ კარგ დიზაინერს და გეტყვით, რომ ეს ასე არ არის.

თუ თქვენ უნდა დაიწყოთ თქვენი ბრენდის ვიზუალური იდენტობის შექმნა და მხოლოდ დიზაინერის დაქირავება არ არის საკმარისი, ჩვენ აქ ვართ, რათა გაგიწიოთ დახმარება ბიზნესის იდენტობის შექმნის პროცესში. დღეს გაგიზიარებთ დიზაინერთა პრაქტიკას და რჩევებს, თუ როგორ უნდა შეიქმნას ბიზნესისთვის შესაფერისი ლოგო.

თუ თქვენი კომპანიისთვის საუკეთესო დიზაინის, გამორჩეული ლოგოს შექმნა გსურთ, დაგვიკავშირდით – 593 26 26 12 

რა არის ლოგო?

ლოგო არის სიმბოლო, რომელიც გამოიყენება კომპანიის ან ორგანიზაციის, აგრეთვე მისი პროდუქტების, სერვისების, და ა.შ. იდენტობის შესაქმნელად. მისი უმარტივესი განმარტებით, ლოგო განსაზღვრავს თუ რამდენად დასამახსოვრებელი იქნება თქვენი ბიზნესი საზოგადოებისთვის.

თქვენი ლოგო ასევე შეიძლება იყოს თქვენი ორგანიზაციის შესახებ განცხადების გაკეთების შესაძლებლობა. ავიღოთ Amazon-ის, მაგალითი. ღიმილიანი ისარი მიუთითებს იმაზე, რომ კომპანია ყიდის ყველაფერს “A-Z”-დან და ასევე ასახავს რამდენად კმაყოფილი არიან მომხმარებლები, როდესაც ისინი ყიდულობენ მათგან პროდუქტს.

ასე რომ, გახსოვდეთ, ლოგომ შეიძლება მნიშვნელოვანი როლი ითამაშოს, მაგრამ ეს ყველაფერი არ არის.

ლოგო არ არის თქვენი ბრენდი, ეს ჩვეულებრივი კომბინაციაა, თქვენი ბრენდი არამატერიალურია; ეს არის თქვენი რეპუტაცია – რას ფიქრობენ ადამიანები თქვენი სახელის გაგონებისას, რას ეუბნებიან სხვებს თქვენს შესახებ და რას აგრძნობინებთ მათ.
როდესაც ახალი კომპანიები ან ორგანიზაციები ითხოვენ ლოგოს, კარგი დიზაინერი იტყვის: „თქვენ არ გჭირდებათ მხოლოდ ლოგო, თქვენ გჭირდებათ ბრენდის იდენტურობა“. ისინი მხოლოდ ერთი სურათია უფრო დიდ ვიზუალურ სისტემაში, რომელიც მოიცავს თქვენს ფერებს, ტიპოგრაფიას, ფოტოგრაფიას, ვიზუალს, განლაგებას და ა.შ.
წარმატების მაჩვენებელი

ახლა, როდესაც ჩვენ გავარკვიეთ თუ რა არის ლოგო, დავიწყოთ დიზაინის შექმნის პროცესის განხილვა.

როგორ შევქმნათ ლოგო

ლოგო

თქვენ არ ქმნით მხოლოდ ლოგოს. გახსოვდეთ, რომ ლოგო მხოლოდ უფრო დიდი ვიზუალური სისტემის ნაწილია და მისი ცალკეული ნაწილები ერთად უნდა მუშაობდნენ.
ამის სწორად გასაკეთებლად, მოგიწვეთ მუშაობა ეტაპობრივად. მიუხედავად იმისა, რომ ყველა დიზაინერის მუშაობის პროცესი განსხვავებულია, განვიხილოთ ძირითადი ეტაპები:

  • აღმოაჩინეთ
  • გამოიკვლიეთ
  • მოიფიქრეთ დიზაინი
  • განსაზღვრეთ

თითოეულ ფაზას აქვს თავისი მიზანი და პროცესი. ჩვენ ვისაუბრებთ, თუ რატომ არის თითოეული ეტაპი მნიშვნელოვანი, რომელიც უნდა გადადგათ და საბოლოო შედეგის მისაღებად.

პირველი ეტაპი: აღმოაჩინეთ

აღმოჩენის ეტაპი არის “კითხვის” პროცესი. დიზაინერები ამ დროს იყენებენ იმისთვის, რომ რაც შეიძლება მეტი კონტექსტი და ფონი გამოავლინონ, რათა სრულად გაიგონ მათი აუდიტორიისთვის მისაღები, ღირებულებები, საჭიროებები ბრენდის ატრიბუტები, გამოყენების ყველა შესაძლო შემთხვევა და ნებისმიერი აუცილებელი ან სპეციალური მოთხოვნა.

თქვენთვის ეს უფრო მეტად თვითაღდგენის ფაზა იქნება. თქვენი მიზანია გქონდეთ სრული ცოდნა იმის შესახებ, თუ ვინ არის თქვენი კომპანია/ორგანიზაცია, რისი გჯერათ, რისი მიღწევა გსურთ და როგორ? გახსოვდეთ, თქვენ არ ქმნით მხოლოდ ლოგოს. თქვენ აყალიბებთ თქვენი ბრენდის იდენტობას.

მიუხედავად იმისა, რომ შეიძლება ფიქრობთ, რომ იცით ეს ყველაფერი, გირჩევთ, გაიაროთ თქვენი პასუხების ჩაწერის სავარჯიშო. ჩემი ვარაუდით არის რაღაცეები, რაც შეიძლება განხილული არ გქონდეთ.

აუცილებლად ჰკითხეთ საკუთარ თავს:

  • რატომ გსურთ და/ან გჭირდებათ ახალი ლოგო?
  • რა მნიშვნელობა / იდეა დგას თქვენი კომპანიის სახელის უკან?
  • ვინ არის თქვენი სამიზნე აუდიტორია?
  • ვინ არიან თქვენი მთავარი კონკურენტები?
  • რა მიზნები გაქვთ ამ ახალი ლოგოს შექმნით?
  • ვინ არის თქვენი 3-5 ტოპ ბრენდის “მისაბაძი მოდელი?
  • რა გსურთ იგრძნონ ხალხმა, როცა დაინახავს თქვენს ლოგოს?
  • რა ღირებულებები გსურთ გამოხატოს თქვენსმა ბრენდმა?
  • რა არის თქვენი ბრენდის პიროვნების უნიკალური მახასიათებლები?
  • რა იქნება ლოგოს/ვიზუალური სისტემის ძირითადი გამოყენების შემთხვევები? კონტექსტს აქვს დიდი მნიშვნელობა!
  • რაიმე განსაკუთრებული მოთხოვნა ან აუცილებლობა შედის დიზაინში? თუ ვიზუალური განახლებაა, რამე შესანარჩუნებელია წინა ლოგოსგან?

როგორ-შევქმნათ-ლოგო-

ამ კითხვებზე პასუხის გაცემის შემდეგ, თქვენ შეაჯამებთ პასუხებს და შექმნით სტრატეგიას, რომელიც უზრუნველყოფს თქვენი ბიზნესის ზოგად მიმოხილვას. თქვენ შეგიძლიათ დაგეგმოთ: თქვენი მიზანი დიზაინის პროცესისთვის, თქვენი ბრენდის ტონი, ვიზუალური მოსაზრებები და დიზაინის სისტემისა და ლოგოს ადრეული ხედვა.

მეორე ეტაპი: გამოიკვლიეთ

დაიწყეთ მარტივი დიზაინის ძირითადი პრინციპების გუგლში მოძიებით. წაიკითხეთ საფუძვლები, როგორიცაა სტილი, ფერი და ტიპოგრაფია. ფერის თეორიის გარკვეული პრინციპები შეიძლება იყოს განსაკუთრებით გამოსადეგი ლოგოს დიზაინისთვის. სხვადასხვა ფერები იწვევს სხვადასხვა ემოციებს და ქცევებს, გეხმარებათ შექმნათ სასურველი ემოციური რეაქცია თქვენი აუდიტორიისგან. ეს მართლაც საინტერესო პროცესია.

მაგალითად, ლურჯი ასოცირდება ნდობასთან, საიმედოობასა და ავტორიტეტთან. შემთხვევითი არ არის, რომ ლურჯი პოპულარული არჩევანია ბანკებისთვის, საკრედიტო ბარათებისთვის და პროგრამული უზრუნველყოფისთვის. მწვანე დაკავშირებულია სიმშვიდესთან, ზრდისა და ჯანმრთელობის განცდასთან. კომპანიები, როგორიცაა Whole Foods და BP, იყენებენ მწვანეს თავიანთ ბრენდინგში პლანეტაზე ზრუნვასთან დაკავშირდებით. შეისწავლე აუდიტორია და განსაზღვრე, თუ რომელი ფერი მიიქცევს მათ ყურადღებას.

მას შემდეგ რაც საფუძვლებს გაუმკლავდებით, დაიწყეთ ცოდნის შეგროვება. შეხედეთ ჯერ თქვენს უშუალო კონკურენტებს, შემდეგ კი ფართო ინდუსტრიას გადაავლეთ თვალი. ნუ უყურებთ მხოლოდ ლოგოებს. შეისწავლეთ მთელი ვიზუალური სისტემა, რამდენიმე არხზე ბრენდებზე დაკვირვებით, მაგალითად ვებგვერდი, სხვადასხვა სოციალური მედიის ქსელები და ა.შ. შეაგროვეთ ჩანაწერები თუ რა ელემენტები გამოგადგებათ, კარგიც და ცუდიც. შემდეგი, გადახედეთ თქვენს ინდუსტრიას. გამოიკვლიეთ რა არის ტრენდული საზოგადოებაში.

შექმენით განწყობის დაფა, რომ შეაგროვოთ ყველა დეტალი ერთად, დიზაინი, ფერების კომბინაცია, ფოტოები, ილუსტრაციები და ლოგოები, რათა გქონდეთ წარმოდგენა თუ რამდენად მიიპყრობს საზოგადოების ყურადღებას ბრენდის იდენტობა, მისი დიზაინით. 

და ბოლოს! მიზანი აქ საკმაოდ მარტივია: გაითვალისწინეთ პირველი ორი ეტაპიდან რჩევები და დაიწყეთ რამდენიმე ლოგოს დიზაინის გენერირება.

მესამე ეტაპი: შეარჩიეთ დიზაინი

ბევრი რამ არის გასათვალისწინებელი ლოგოს შექმნისას: 

დიზაინი

დასაწყისისთვის რამდენიმე წინასწარი იდეის მონახაზის შექმნა შესანიშნავი აზრია. დიზაინი განმეორებადი პროცესია. მაშინაც კი, თუ ფიქრობთ, რომ არ შეგიძლიათ ხატვა, შექმენით იდეების უხეში ესკიზები თქვენს თავში. თქვენი ტვინი იძულებული იქნება იფიქროს შემოქმედებითად – ეს არის ზუსტად ის აზროვნება, რომელიც გჭირდებათ.

ვექტორული გრაფიკული დიზაინის პროგრამული უზრუნველყოფა

ვექტორული გრაფიკის რედაქტირების საშუალებას წარმოადგენს Adobe Illustrator. რატომ ვექტორი? ყველა ლოგო არის ვექტორული გამოსახულება, რაც იმას ნიშნავს, რომ პიქსელების ნაცვლად, ისინი შედგება მათემატიკური ფორმულებით განსაზღვრული ხაზებისგან. ვექტორების შეცვლა და მასშტაბირება უფრო ადვილია.

შრიფტები

თუ ზემოთ მოცემულ მარშრუტზე მიდიხართ, შეიძლება დაგჭირდეთ დამატებითი შრიფტების ჩამოტვირთვა. უფასო შრიფტის რესურსები მოიცავს Google Fonts ბიბლიოთეკას და Font Squirrel-ს. თქვენ ასევე შეგიძლიათ შეიძინოთ შრიფტები ისეთ საიტებზე, როგორიცაა MyFonts და FontShop.

ლოგოების ტიპები

თუ გადაწყვეტთ თქვენი ლოგოს ნულიდან შექმნას და შაბლონის გამოყენებას, კარგი საწყისი წერტილი იქნება გაეცნოთ ლოგოს შვიდ ტიპს:

1. სიტყვის ნიშანი

ზოგიერთ ბრენდს არ აქვს გრაფიკული სიმბოლო და ამის ნაცვლად გადაწყვეტს განათავსოს თავისი კომპანიის ან ორგანიზაციის სახელი წინ და ცენტრში. ამ შემთხვევაში ტიპოგრაფია არის ყველაფერი. როგორიც არ უნდა აირჩიოთ შრიფტი, ის უნდა იკითხებოდეს მარტივად.

2. ბრენდის ნიშანი

ასევე ცნობილია როგორც “ფერწერული ნიშნები”, ბრენდის ნიშნები არის გრაფიკული სიმბოლო ლოგოში. ეს სიმბოლოები, როგორც წესი, ცნობადია და ქმნიან მყისიერ კავშირს თქვენი აუდიტორიის გონებაში. მაგალითად, კბილი სტომატოლოგისთვის, მთები ტურისტული კომპანიისთვის და ა.შ.

თქვენ უნდა დააწყვილოთ ბრენდის ნიშანი თქვენი კომპანიის ან ორგანიზაციის სახელთან დასაწყისში. მაგრამ დროთა განმავლობაში, მხოლოდ სიმბოლო შეიძლება გახდეს ცნობილი ბრენდის ძლიერი, ვიზუალური სტენოგრამა.

3. კომბინირებული ნიშანი

ამ ტიპის ლოგო აერთიანებს როგორც სიმბოლოს, ასევე სიტყვის ნიშანს, ქმნის უფრო ტრადიციულ ლოგოს „ჩაკეტვას“, რომელსაც ჩვენ ყველა ვიცნობთ. ითამაშეთ თითოეული ელემენტის განლაგებით, სანამ არ იპოვით თქვენთვის სასურველ განლაგებას. თქვენ ასევე შეგიძლიათ დაუშვათ ამ ორის სხვადასხვა კომბინაცია გარკვეულ კონტექსტში, რომელსაც ჩვენ განვიხილავთ “განსაზღვრის” ეტაპზე.

4. აბსტრაქტული ლოგოს ნიშანი

როგორც მათი სახელი გვთავაზობს, აბსტრაქტული ლოგოს ნიშნები ნაკლებად ცნობადი და ჩვეულებრივ უფრო გეომეტრიულია. ისინი მშვენიერია, როდესაც გსურთ რაიმე სრულიად უნიკალური თქვენი ბრენდისთვის. კიდევ ერთხელ, ჩვენ გირჩევთ, დააკავშიროთ ეს სიმბოლოები თქვენი კომპანიის ან ორგანიზაციის სახელთან, სანამ არ შექმნით საკმარის ბრენდის აღიარებას.

5. ასოები

ასო ნიშანი, რომელსაც ასევე უწოდებენ “მონოგრამას” ლოგოს, შესანიშნავია, თუ თქვენი სახელი გრძელი ან უხეშია. თქვენ შეგიძლიათ აირჩიოთ თქვენი სახელის შემოკლება ან უბრალოდ გამოიყენოთ თქვენი ინიციალები. საბედნიეროდ, ნაკლები ასოებით, შეგიძლიათ უფრო კრეატიული სტილის გამოყენება.

6. თილისმა

თქვენი ბრენდის პიროვნებიდან გამომდინარე, თილისმა შეიძლება იყოს სახალისო. გარდა ამისა, ისინი უფრო მოქნილები არიან, ვიდრე თქვენი სტანდარტული სიმბოლო, რადგან მათი გამონათქვამები და კონტექსტი შეიძლება შეიცვალოს. უბრალოდ დარწმუნდით, რომ გამოიყენეთ სტილი, რომელიც შეესაბამება გზავნილსა და ემოციას. თუ თქვენ აპირებთ უფრო სერიოზული სახე მისცეთ ბიზნესს, თილისმები არ არის შესანიშნავი არჩევანი.

7. ემბლემები

ემბლემის ტიპის ლოგოები შეიცავს ტექსტს სიმბოლოს შიგნით. ემბლემები, რომლებიც ასევე ცნობილია როგორც “კრეტები”, დიდი ხანია არსებობს და შეუძლიათ ტრადიციისა და პრესტიჟის კომუნიკაცია.

თუ გადაწყვეტთ, რომ გსურთ სიმბოლო თქვენს ლოგოში – იქნება ეს ტრადიციული თუ აბსტრაქტული – შეიძლება დაგჭირდეთ გარკვეული ტვინის შტორმის გაკეთება.

როგორი უნდა იყოს შესანიშნავი ლოგო:

  • მარტივი
  • დასამახსოვრებელი
  • გამომწვევი

მეოთხე ეტაპი: განსაზღვრა

როდესაც საქმე ეხება თქვენი ბრენდის იდენტობის მთლიანობის შენარჩუნებას, ხარისხი და თანმიმდევრულობა მთავარია. აუცილებელია იმ ადგილების რაოდენობის გათვალისწინება, სადაც თქვენი ლოგო განთავსდება – მნიშვნელოვანია განსაზღვროთ წესები და მითითებები, თუ როგორ უნდა მოიქცეთ ლოგოს გამოყენებისას. გაითვალისწინეთ ნებისმიერი მითითება, რომელიც შეიძლება გქონდეთ თქვენი ლოგოს ზომის, ფერის, განლაგების, პოზიციონირების, ორიენტაციის და ა.შ. შესახებ.

რამდენიმე კითხვა, რომელიც უნდა დაუსვათ საკუთარ თავს:

  • არის მხოლოდ გარკვეული ფერის ფონები, რომლებზეც უნდა განთავსდეს თქვენი ლოგო?
  • შეიძლება თუ არა თქვენი ლოგოს გამოყენება სხვადასხვა დანიშნულებით? შეგიძლიათ თუ არა შეცვალოთ ფერი?
  • თუ თქვენ გაქვთ კომბინირებული ლოგოს ნიშანი, შესაძლებელია თუ არა ელემენტების გამოყოფა გარკვეულ კონტექსტში?

იმის უზრუნველსაყოფად, რომ თქვენმა ლოგომ შეინარჩუნოს ძლიერი გავლენა, არ შეგეშინდეთ ცვლილებების.

ყოველივე ამის შემდეგ, თქვენ შეიძლება თქვათ რომ ეს ყველაფერი ძალიან ბევრია. დიზაინერებს, როგორც წესი, დიდი ძალისხმევა სჭირდებათ ამ ყველაფრის გასაკეთებლად. ჩვენ არ ვაზვიადებდით, როდესაც აღვნიშნეთ, თუ რამდენი სამუშაოა ლოგოს დიზაინზე.

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings