IMC

სმს მარკეტინგი

SMS მარკეტინგი

გსურთ გამოიყენოთ მარკეტინგული სტრატეგია, რომელიც იღებს 4-ჯერ უფრო მეტ შედეგებს, ვიდრე ელ. ფოსტა?

ეს არის ის, რასაც 6,57 მილიარდი ადამიანი უკვე იყენებს და ციფრულ ეპოქაში შეტყობინების გადაცემის ერთ-ერთი საუკეთესო საშუალებაა. ეს არის SMS მარკეტინგი, ერთ-ერთი ყველაზე მარტივი და ეფექტური გზა თქვენს სამიზნე აუდიტორიასთან დასაკავშირებლად.

სმს დაგზავნის სერვისით დაინტერესების შემთხვევაში, დაგვიკავშირდით ნომერზე: 593 26 26 12

ამ პოსტში, ჩვენ განვიხილავთ რა არის SMS მარკეტინგი, სხვადასხვა ტიპის სმს მარკეტინგულ კამპანიებს და გაგიზიარებთ რამდენიმე მაგალითს, თუ როგორ იყენებენ ბიზნესები SMS მარკეტინგს, მიზნების მისაღწევად.

რა არის SMS მარკეტინგი?

SMS მარკეტინგი (ან „ტექსტური მარკეტინგი“) არის მობილური მარკეტინგის ფორმა, რომელიც საშუალებას აძლევს ბიზნესს გაუგზავნონ ტექსტური შეტყობინებები პოტენციურ ან უკვე არსებულ მომხმარებლებს. ეს შეტყობინებები შეიძლება იყოს ნებისმიერი რამ: სარეკლამო შეთავაზებები, ფასდაკლებები, შეხვედრების შეხსენებები, მიწოდების შეტყობინებები და სხვა.

SMS-ით მარკეტინგის რამდენიმე უპირატესობა აქვს, სხვა მობილური მარკეტინგის სტრატეგიებთან შედარებით, როგორიცაა ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგი ან პრეს შეტყობინებები. სმს მარკეტინგი ბევრად წარმატებული შეიძლება აღმოჩნდეს, რადგან თქვენმა აუდიტორიამ ბევრად უფრო სავარაუდოა, რომ წაიკითხოს თქვენი ტექსტური შეტყობინება, ვიდრე გაეცნოს თქვენს მიერ გაგზავნილ ელ.ფოსტას.

SMS მარკეტინგი შესანიშნავი გზაა თქვენი სამიზნე აუდიტორიისთვის ლაკონური და მკაფიო შეტყობინების გასაგზავნად. მაგალითად, თუ თქვენ აპირებთ შაბათ-კვირის აქციას, შეგიძლიათ აცნობოთ თქვენს მომხმარებლებს ტექსტური შეტყობინებიის საშუალებით. ან, თუ თქვენ ფლობთ რესტორანს, შეგიძლიათ გააგზავნოთ სმს შეტყობინებები თქვენი ყოველდღიური სპეციალური შეთავაზებების შესახებ.

სმს მარკეტინგული კამპანიების სახეები

არსებობს სმს მარკეტინგული კამპანიების ორი ყველაზე ეფექტური ფორმა:

სარეკლამო კამპანიები

სარეკლამო SMS მარკეტინგის კამპანიები შექმნილია პროდუქტის ან სერვისის მიმართ ინტერესის გასაჩენად. ისინი შეიძლება შეიცავდეს ფასდაკლებებს, კუპონებს და სხვა სპეციალურ შეთავაზებებს.

კუპონები და აქციები შეიძლება იყოს შესანიშნავი გზა მეტი ადამიანის დასაინტერესებლად, განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც თან ახლავს ხარისხიანი მოწოდება მოქმედებაზე (CTA). აქ არის SMS მარკეტინგის მაგალითი რომელიც მოიცავს სააქციო შეთავაზებას და პირდაპირ ბმულს მათი მაღაზიის გვერდზე:

სმს მარკეტინგი1

ტრანზაქციის კამპანიები

ტრანზაქციის SMS მარკეტინგის შეტყობინებები იგზავნება მოვლენის ან მოქმედების საპასუხოდ. ეს კამპანიები გვთავაზობენ ინფორმაციას, რომელიც არის დროისადმი მგრძნობიარე და მომხმარებლისთვის შესაბამისი, როგორიცაა შეხვედრის შეხსენებები, მიწოდების შეტყობინებები და სხვა. იმის გამო, რომ ეს შეტყობინებები ძალიან დროული და აქტუალურია, შეიძლება იყოს ძალიან ეფექტური კონვერტაციის გააქტიურებაში.

ტრანზაქციის სმს კამპანიის მაგალითია შეკვეთის დადასტურება ელექტრონული კომერციის შესყიდვისას.

SMS მარკეტინგი მიაღწევს თქვენს სამიზნე აუდიტორიას დროული და შესაბამისი ინფორმაციით, რაც დაგეხმარებათ ბრენდის ცნობადობის და ჩართულობის გაზრდაში.

აქ მოცემულია მხოლოდ რამდენიმე გზა, რომლიც შეგიძლიათ გამოიყენოთ თქვენი ბიზნესის განვითარებისთვის:

უფრო სწრაფად მიაწოდეთ ინფორმაცია კლიენტებს

თუ თქვენ გაქვთ კონკრეტულ დროში გაწერილი ინფორმაცია გასაზიარებლად, სმს არის სწორი საშუალება, რადგან ტექსტური შეტყობინებების 90% იხსნება მიღებიდან სამ წუთში.

მაგალითად, თუ თქვენ იყენებთ შეზღუდული დროით შეთავაზებას, შეგიძლიათ გამოიყენოთ SMS, რათა აცნობოთ ამის შესახებ თქვენს მომხმარებლებს.

გაზარდეთ რეაგირების მაჩვენებლები

სხვა მარკეტინგული არხებისგან განსხვავებით, SMS საშუალებას გაძლევთ დაუკავშირდეთ თქვენს კლიენტებს პირდაპირ მათ მობილურ მოწყობილობებზე. ამის გამო, ტექსტურ შეტყობინებებს გაცილებით მაღალი რეაგირების მაჩვენებელი აქვს, ვიდრე სხვა მარკეტინგულ არხებს. რეაგირების ტარიფები დაგეხმარებათ თქვენი მომხმარებლების ჩართულობის შენარჩუნებაში.

პასუხის მაჩვენებლების გასაზრდელად, შეეცადეთ ჩართოთ CTA თქვენს ტექსტურ შეტყობინებებში, რათა წაახალისოთ მომხმარებლები შემდეგი ნაბიჯის გადასადგმელად. მაგალითად, შეგიძლიათ შეიტანოთ CTA, როგორიცაა „უპასუხეთ დიახ RSVP-ს“ ან „დააწკაპუნეთ ბმულზე მეტის გასაგებად“.

შეავსეთ სხვა მარკეტინგული არხები

მიუხედავად იმისა, რომ SMS მარკეტინგის სტრატეგია თავისთავად ძლიერია, ის ასევე შეიძლება გამოყენებულ იქნას სხვა მარკეტინგული არხების გასაუმჯობესებლად. მაგალითად, შეგიძლიათ გამოიყენოთ სმს კონკურსის ან გაყიდვის პოპულარიზაციისთვის სოციალურ მედიაში ან თქვენს ტექსტურ შეტყობინებებში შეიტანოთ ელ.ფოსტის საინფორმაციო ბიულეტენის ბმული. თქვენ ასევე შეგიძლიათ გამოიყენოთ SMS, რათა შეახსენოთ კლიენტებს მომავალი ღონისძიების ან ვებინარის შესახებ, რათა გაიზარდოს რეგისტრაცია.

შექმენით მომხმარებელთა ლოიალობა

SMS მარკეტინგს შეუძლია დაამყაროს ლოიალობა თქვენს მომხმარებლებთან, რადგან ის საშუალებას გაძლევთ გაუგზავნოთ პერსონალური შეტყობინებები და შეთავაზებები ინდივიდებს. ეს შესანიშნავი გზაა იმისთვის, რომ კლიენტებმა იგრძნონ დაფასება და გაზარდოთ მათი დაბრუნების შანსები.

შემოსავლის გაზრდა

SMS მარკეტინგი დაგეხმარებათ გაზარდოთ შემოსავალი თქვენს მაღაზიასა ან ვებსაიტზე ტრაფიკის მოზიდვით. თქვენ შეგიძლიათ გამოიყენოთ სმს შეტყობინებები სპეციალური გაყიდვებისა და ღონისძიებების ხელშეწყობისთვის და ასევე მოუწიდოთ ქმედებისკენ, რომელიც მომხმარებლებს უბიძგებენ ისარგებლონ შეთავაზებით.

SMS მარკეტინგის სტრატეგიები

სმს მარკეტინგი 2023

მზად ხართ გააძლიეროთ თქვენი SMS მარკეტინგი? აქ მოცემულია რამდენიმე შემოქმედებითი სმს მარკეტინგის სტრატეგია, მაგალითებთან ერთად:

გაუგზავნეთ მისასალმებელი შეტყობინებები ახალ აბონენტებს

როგორც კი მომხმარებელი გამოიწერს თქვენს SMS მარკეტინგულ კამპანიას, გაუგზავნეთ მას მისასალმებელი შეტყობინება! ეს უზრუნველყოფს მათ იცოდნენ, რომ გამოწერილი არიან და ეს მოგცემთ შესაძლებლობას დაუყოვნებლივ დაუკავშირდეთ მათ. გარდა ამისა, ის აყალიბებს გზას მომავალი ურთიერთქმედებისთვის.

მისასალმებელი შეტყობინებები არ უნდა იყოს გრძელი ან რთული წინადადებები. მარტივად- “გმადლობთ გამოწერისთვის!”. თქვენ შეგიძლიათ შეიყვანოთ კუპონის კოდი ან სპეციალური შეთავაზება გარიგების გასაუმჯობესებლად.

გამოაცხადეთ ახალი პროდუქტის გამოშვებები

თუ თქვენ გაქვთ ახალი პროდუქტი ან სერვისი, რომლითაც აღფრთოვანებული ხართ, აცნობეთ თქვენს აბონენტებს, როგორც კი ის ხელმისაწვდომი გახდება.

ეს მშვენიერი გზაა ინტერესის გასაჩენად და შესაძლოა წაახალისოთ კიდევაც კლიენტები, რომლებსაც დიდი ხანია არ უყიდიათ თქვენგან, – დაბრუნდნენ და შეამოწმონ რა არის ახალი.

თქვენ ასევე შეგიძლიათ სცადოთ ტრაფიკის მართვა თქვენს ვებსაიტზე ან მაღაზიაში, SMS კამპანიაში ბმულის ჩართვით. მაგალითად, ტექსტური შეტყობინება “შეამოწმეთ ჩვენი ახალი ჩამოსვლები!” და ჩართეთ ბმული თქვენი ვებსაიტის ან ონლაინ მაღაზიისკენ. ამან შეიძლება გაზარდოს ტრეფიკი და მისცეს ხალხს თქვენი საიტის მონახულების მიზეზი.

თვალყური ადევნეთ მიტოვებულ კალათებს

კალათების მიტოვების საშუალო მაჩვენებელი ელექტრონული კომერციის ბიზნესებისთვის არის 69.82%. ეს არის ბევრი პოტენციური შემოსავალი, რომელიც დარჩა მაგიდაზე!

SMS მარკეტინგი დაგეხმარებათ აღადგინოთ დაკარგული შემოსავლის ნაწილი, მიტოვებული კალათის შეტყობინებების გაგზავნით კლიენტებისთვის, რომლებმაც დატოვეს ნივთები თავიანთ ონლაინ საყიდლების კალათებში.

აქ არის SMS მარკეტინგის მაგალითი, რომელიც მომხმარებელს სთავაზობს შემოწმების და გასვლის შესაძლებლობას ტექსტის საშუალებით:

ტრაფიკის გაზრდა

 

მოითხოვეთ წარმოების ან მომსახურების მიმოხილვა

ბევრი კომპანია იყენებს SMS მარკეტინგის, რათა შეაგროვოს მიმოხილვები მათი მომსახურებისა თუ პერსონალის შესახებ. თქვენ ალბათ გინახავთ ეს ისეთი კომპანიებისგან, როგორიცაა Uber, რომლებიც კლიენტებს სთხოვენ შეაფასონ მძღოლები მგზავრობის შემდეგ. მომხმარებელთა მიმოხილვების მოთხოვნა ეფექტური გზაა მათი გამოცდილების შესახებ გამოხმაურების მისაღებად და იმ სფეროების იდენტიფიცირებისთვის, რომლებიც საჭიროებენ გაუმჯობესებას.

ხელი შეუწყეთ ონლაინ ღონისძიებებს

თქვენი მომავალი ღონისძიებების პოპულარიზაცია სმს მარკეტინგის საშუალებით დაგეხმარებათ ხალხის ჩართულობაში.

თქვენი SMS მოვლენის შეხსენებები შეიძლება შეიცავდეს:

  • თქვენი ღონისძიების თარიღი, დრო და ადგილი
  • CTA წაახალისოს ხალხი იყიდონ ბილეთები ან დარეგისტრირდნენ
  • ბმული თქვენს ვებსაიტზე ან ღონისძიების გვერდზე
  • დეტალები იმის შესახებ, თუ რას შეიძლება ელოდონ
  • ჰეშტაგები სოციალურ მედიაში პოპულარიზაციისთვის
  • Emojis ჩართულობის გაზრდის მიზნით
  • თუ თქვენ გაქვთ შეზღუდული რაოდენობის ადგილები, დარწმუნდით, რომ შეიტანეთ RSVP ბმული თქვენს ტექსტში, რათა აბონენტებმა დაუყოვნებლივ დაჯავშნონ თავიანთი ადგილები.

დაიწყეთ VIP პროგრამა

ადამიანებს უყვართ იგრძნონ თავი ექსკლუზიური ჯგუფის წევრებად, ამიტომ აგრძნობინეთ თავი განსაკუთრებულად მხოლოდ VIP ფასდაკლებების შეთავაზებით თქვენს ერთგულ მომხმარებლებს, გაყიდვებზე და ახალ პროდუქტებზე ადრეული წვდომით და სხვა უპირატესობებით.

თქვენი VIP პროგრამის პოპულარიზაციისთვის, შეიტანეთ რეგისტრაციის ბმული თქვენს სმს შეტყობინებებში, როდესაც მომხმარებლები ყიდულობენ პროდუქტს. თქვენ ასევე შეგიძლიათ თქვენი VIP პროგრამის პოპულარიზაცია სოციალურ მედიაში, თქვენს ვებსაიტზე ან მაღაზიაში.

დარწმუნდით, რომ იყენებთ SMS მარკეტინგის სერვისს, რომელიც საშუალებას გაძლევთ შექმნათ თქვენი სიის სეგმენტირება, რათა შეძლოთ სხვადასხვა შეტყობინებების გაგზავნა თქვენს VIP-მომხმარებლებთან და ზოგადად აბონენტებთან.

SMS მარკეტინგის 4 საუკეთესო პრაქტიკა, რომელიც უნდა დაიცვათ

ახლა, როდესაც ჩვენ განვიხილეთ, თუ როგორ უნდა გააკეთოთ სმს მარკეტინგი თქვენი ბიზნესისთვის, მოდით გადავხედოთ რამდენიმე საუკეთესო პრაქტიკას, რომელიც უნდა დაიცვათ თქვენი კამპანიებიდან მაქსიმალური სარგებლობის მისაღებად.

1. გაუგზავნეთ ტექსტები მხოლოდ მათ, ვინც მონაწილეობა მიიღო

გაუგზავნეთ ტექსტები მხოლოდ მათ, ვინც ცალსახად მოგცათ ამის უფლება. ამის გაკეთების საუკეთესო გზაა თქვენი ვებსაიტის ან სხვა ონლაინ არხების არჩევის ფორმის ჩართვა.

მაშინაც კი, თუ თქვენ გაქვთ ჩართვა, კარგი იდეაა გამოაგზავნოთ საწყისი ტექსტი მადლობის ნიშნად ახალ აბონენტს და სთხოვოთ დაადასტურონ მონაწილეობა მარტივი პასუხით “დიახ” ან “არა”.

2. გაუადვილეთ კლიენტებს უარის თქმა

გაუადვილეთ კლიენტებს თქვენგან ტექსტების მიღების შეწყვეტა გამოწერის გაუქმების ოფციის ჩათვლით. ეს შეიძლება იყოს ისეთივე მარტივი, როგორც თავად ტექსტზე პასუხის „STOP“ ან „გაუქმება“.

3. თქვენი ბრენდის ადრეული იდენტიფიცირება

მას შემდეგ რაც გექნებათ თქვენი მომხმარებლის ტელეფონის ნომერი, აუცილებლად გაეცანით საკუთარ თავს. თქვენი შეტყობინება სავარაუდოდ უცნობი ნომრის სახით გამოვა და არ გსურთ, რომ წაშალონ თქვენი ტექსტი, სანამ წაიკითხავენ. ჩვენ ამას SMS ბრენდირებას ვუწოდებთ.
შეტყობინების დასაწყისში თქვენი ბრენდის სახელის ჩართვა მომხმარებელს საშუალებას აძლევს დაუყოვნებლივ გაიგოს ვინ ხარ და ჩაერთოს თქვენს კონტენტთან.

4. შეინახეთ შეტყობინებები მოკლე და ზუსტი

SMS-ის გამოყენებისას, თქვენ გაქვთ მაქსიმუმ 160 სიმბოლო თქვენი შეტყობინების გასაგებად. ამიტომ ძალიან მნიშვნელოვანია სწრაფად მივიდეთ აზრამდე და თავიდან აიცილოთ ზედმეტი ფუმფულა.

თქვენი SMS-ის სტრუქტურირებისას გამოიყენეთ ეს ჩარჩო:

სმს

 

  • Კომპანიის სახელი
  • შეთავაზება
  • მოქმედი პირობები
  • URL

SMS მარკეტინგის პოტენციური ნაკლოვანებები

მიუხედავად იმისა, რომ სმს მარკეტინგი ეფექტური გზაა თქვენი აუდიტორიის მიღწევისა და ჩართვისთვის, გასათვალისწინებელია რამდენიმე პოტენციური ნაკლი:

კონფიდენციალურობის კანონებისა და რეგულაციების დაცვა

დაბოლოს, თქვენ უნდა დარწმუნდეთ, რომ იცავთ სატელეფონო მომხმარებელთა დაცვის აქტს (TCPA) კონფიდენციალურობის შესახებ კანონებსა და რეგულაციების შესახებ, რომლებიც ვრცელდება სმს მარკეტინგისთვის.

ისარგებლეთ SMS მარკეტინგით 2023 წელს

ნებისმიერი სხვა მარკეტინგული კამპანიის მსგავსად, სმს მარკეტინგი მოითხოვს ფრთხილად დაგეგმვასა და მენეჯმენტს წარმატების მისაღწევად. თქვენ უნდა გაითვალისწინოთ ისეთი ფაქტორები, როგორიცაა სიხშირე, შეთავაზებები, მოქმედებისკენ მოწოდებები და ა.შ.

SMS მარკეტინგი დაგეხმარებათ მიაღწიოთ თქვენს სამიზნე აუდიტორიას და გაზარდოთ ჩართულობა. თქვენი მომხმარებლებისთვის მარკეტინგით, სადაც ისინი ყველაზე აქტიურები არიან, თქვენ გაქვთ მეტი შანსი, შეინარჩუნოთ მათი ყურადღება.

თავიდანვე ნუ შეგეშინდებათ სხვადასხვა ტიპის სმს სტრატეგიების ექსპერიმენტების ჩატარება. ზოგიერთ მომხმარებელს შეუძლია უპირატესობა მიანიჭოს ფასდაკლებებს ან გარიგებებს, ზოგი კი შეიძლება ეძებს მომხმარებელთა მომსახურების მხარდაჭერას შეკვეთის დადასტურების ან მიწოდების განახლებების მეშვეობით. თქვენ შეგიძლიათ შეისწავლოთ სოციალური ტესტირება (A/B ტესტირება), რომ დაიწყოთ და გაარკვიოთ რა მუშაობს თქვენი სამიზნე აუდიტორიისთვის.

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings