fbpx

შენი ბიზნესი ინტერნეტში

რა არის სოციალური მედიის დაგეგმვა?

ra-aris-socialuri-mediis-dagegmva

შემოგვიერთდი ჩვენს Facebook ჯგუფში და ერთად განვიხილოთ სხვადასხვა ციფრული მარკეტინგის ამოცანები.

რა არის სოციალური მედიის დაგეგმვა – Social Media Planning?

თქვენ შეგიძლიათ დაგეგმოთ და გადაანაწილოთ თქვენი პოსტები დღეების მიხედვით, ჩანიშნოთ  თქვენი სოციალური მედიის კონტენტის სტრატეგია, თუმცა დარწმუნდით, რომ შეინარჩუნებთ ბრენდის ხმას სხვადასხვა სოციალურ ქსელებში. თქვენი სოციალური სტრატეგიის განახლებისას, დარწმუნდით, რომ თქვენი გუნდი სრულად ინფორმირებულია ყველა დეტალზე.

სოციალური მედიის მართვის საუკეთესო ინსტრუმენტები

#1
მართეთ ყველა სოციალური მედიის არხი ერთ სივრცეში

#2
დაამატეთ შეუზღუდავი პროექტები მრავალი კლიენტისთვის

#3
შექმენით და გამოაქვეყნეთ პოსტები სოციალური მედიის ყველა არხზე

#4
დააკონფიგურირეთ სტრიმები, როგორიცაა Twitter გვერდები, Instagram პოსტები, Facebook პოსტები და ა.შ.

#5
ფართოდ დაგეგმეთ და გადაანაწილეთ სოციალური მედიის პოსტები

#6
მიიღეთ ანგარიშები ყოველდღიური მიღწევების დეტალური მიმოხილვისთვის

#7
მიიღეთ შინაარსი, სურათები სხვადასხვა წყაროდან  web scraper-ის გამოყენებით

#8
მოახდინეთ ინტეგრირება სხვადასხვა მესამე მხარის აპლიკაციებთან, როგორიცაა CRM, სოციალური მედიის აპლიკაციები და სხვა

#9

ყველაფერი, რაც თქვენს ბიზნესს სჭირდება – 50 აპი, 24/5 მხარდაჭერა და 99,95% მუშაობის დრო

რა არის სოციალური მედიის დაგეგმვა?

ჩვენ უნდა ჩავუღრმავდეთ ყველაფერს, რაც უნდა ვიცოდეთ იმის შესახებ, თუ რა არის და როგორ მუშაობს სოციალური მედიის დაგეგმვა, რათა შეძლოთ მედია დამგეგმავთან საუბარი თქვენი კონტენტ მარკეტინგისა და სოციალური მედიის სტრატეგიის შესახებ მათი შესწავლის საფუძველზე. ამ ბლოგის მიზანია კომპანიებმა გადახედონ სოციალური მედიის ძირითად პრინციპებს, თავი აარიდონ აჟიოტაჟს და ფოკუსირება მოახდინონ ბაზარზე, ასევე გადახედონ, თუ როგორ შეუძლიათ მათ ზრდა. სასარგებლოა იმის გაგება, თუ რას წარმოადგენს ბიზნეს სტრატეგია ფართო თვალსაზრისით, რათა გავიგოთ, როგორ უნდა ურთიერთობდეს სოციალური მედიის სტრატეგიები ბიზნეს სტრატეგიებთან, ბიზნეს მიზნების მისაღწევად.

მიუხედავად იმისა, თქვენ ქმნით ახალ კონტენტს, პასუხობთ წერილობით შეტყობინებებს, თუ წამყვანის გენერირების კამპანიას, კარგად დაგეგმილი სოციალური მედიის სტრატეგია დაგეხმარებათ სწორი მიმართულებით წაიყვანოთ თქვენი საქმიანობა. კომპანიებისთვის, რომლებსაც სურთ გააუმჯობესონ თავიანთი სოციალური მედია და განავითარონ თავიანთი ბიზნესი, სასარგებლოა იმის ცოდნა, თუ როგორ შექმნან სოციალური მედიის გეგმა. დროდადრო უნდა შეცვალოთ თქვენი სტრატეგია, რათა თვალყური ადევნოთ ცვალებად ტენდენციებს, მაგრამ თავიდანვე ეფექტური სოციალური მედიის სტრატეგიის შექმნით, შეგიძლიათ თქვენს მარკეტინგულ კამპანიებს მიანიჭოთ ძლიერი საფუძველი თქვენი ბიზნესის განვითარებისთვის.

როგორც უკვე აღვნიშნეთ, სოციალური მედიის გეგმა უნდა იყოს თქვენი მთლიანი მარკეტინგული სტრატეგიის ნაწილი, რათა მიუახლოვდეთ თქვენს ბიზნეს მიზნებს. როდესაც თქვენ გადაწყვეტთ, რომელი პლატფორმები ჩართოთ თქვენს სოციალური მედიის სტრატეგიაში, უნდა დაგეგმოთ სოციალური მედიის მარკეტინგის გეგმა თითოეული სოციალური ქსელისთვის.

გამოიყენეთ სხვადასხვა სოციალური მედიის არხები

გამოიყენეთ სხვადასხვა სოციალური მედიის არხები, რათა შექმნათ მეტი პოტენციალი, გააზიაროთ პროდუქტის ინფორმაცია, გაზარდოთ ბრენდის აღიარება, გააფართოვოთ თქვენი ქსელი და დაეხმაროთ თქვენს ბიზნესს მომხმარებლებთან ერთად განვითარებაში.

თქვენ შეგიძლიათ დაგეგმოთ თქვენი პოსტები, დახაზოთ თქვენი შინაარსის სტრატეგია, თუმცა დარწმუნდით, რომ შეინარჩუნებთ ბრენდის ხმას სხვადასხვა სოციალურ ქსელებში.

თქვენი სოციალური სტრატეგიის განახლებისას, დარწმუნდით, რომ ყველაფერი აცნობეთ თქვენს გუნდს.

სანამ დაგეგმილი შინაარსის გამოქვეყნებას დაიწყებთ, მნიშვნელოვანია დაისახოთ მიზნები. ყველამ უნდა იფიქროს იმ გეგმაზე, რას აქვეყნებს და რა მიზნებს უნდა მიაღწიოს.

დარწმუნდით, რომ მოინიშნეთ თქვენი სოციალური მედიის არხების მიზნები და შეინახეთ ისინი ხელმისაწვდომად, რათა მიმართოთ ისინი შინაარსის გამოქვეყნებისას.

Facebook-ისა და Pinterest-ის მსგავსად, თითოეულ პლატფორმას აქვს საკუთარი ჩაშენებული ანალიტიკური ინსტრუმენტები, ამიტომ მნიშვნელოვანია თქვენი ჩართულობისა და მიმდევრების მონიტორინგი და იმ მიზნების გათვალისწინებით, რომლებიც თქვენ თავად დასახეთ დასაწყებად.

დაისახეთ მიზნები თქვენი გამოქვეყნების, ჩართულობისა და სიხშირისთვის და აიღეთ პასუხისმგებლობა თქვენი შიგთავსის დაცვაზე.

დასაწყისისთვის მარტივი მეტრიკა მოიცავს ახალი ფანებისა და მიმდევრების დაკავშირებას და თქვენს ვებსაიტზე სოციალური ქსელებიდან ინტერაქციისა და ვიზიტების რაოდენობას.

დაიწყეთ იმის დათვალიერებით, თუ რამდენ ტრაფიკს უგზავნის თქვენი სოციალური ანგარიშები თქვენს ვებსაიტს ან ბლოგს.

იმის ცოდნა, თუ რომელი მეტრიკის მონიტორინგია საჭირო, არის გასაღები იმის გასაგებად, თუ რამდენად კარგად აკეთებთ ამას.

მაგალითად, თქვენი კრიტერიუმები და მიზნები უნდა იყოს კონკრეტული მეტრიკა, რომელსაც შეგიძლიათ მიჰყვეთ, როგორც ნებისმიერი სხვა მარკეტინგული ზომა.

სამიზნე ჯგუფები

თქვენ ასევე შეგიძლიათ გამოიყენოთ თქვენი ბიზნეს გეგმა, რათა შეამოწმოთ ვისთან გსურთ საუბარი. მათ შეუძლიათ შექმნან სამიზნე ჯგუფები მათი დემოგრაფიის, ინტერესების, ქცევების და სხვათა საფუძველზე. ეს შეხედულებები საშუალებას მოგცემთ დახვეწოთ თქვენი სტრატეგია და უკეთ მიმართოთ თქვენს სამიზნე აუდიტორიას.

მიუხედავად იმისა, ნულიდან ქმნით სოციალურ გეგმას თუ განაახლებთ თქვენს არსებულ სტრატეგიას, კარგი იდეაა, გადახედოთ თქვენს სოციალურ ნაბიჯებს თქვენს მიმდინარე და ახალ პლატფორმებზე. ეს შემთხვევის კვლევები იძლევა ღირებულ შეხედულებებს, რომელთა გამოყენება შეგიძლიათ საკუთარ სოციალურ გეგმებზე.

მიუხედავად იმისა, რომ მნიშვნელოვანია, რომ თქვენი ბრენდი უნიკალური იყოს, თქვენ ასევე შეგიძლიათ მიიღოთ შთაგონება სხვა კომპანიებისგან, რომლებიც დიდები არიან სოციალურ სფეროში. ამ კომპანიების ნახვა შეგიძლიათ სოციალური ქსელებისა და ვებსაიტების ბიზნეს განყოფილებაში.

თუ სოციალურ მარკეტინგის გუნდს სტრატეგიული ხედვის გარეშე ზრდის ნებას დართავთ, თქვენ რისკავთ, რადგან შესაძლოა შედეგად მიიღოთ არაეფექტურობას და უზუსტობა.

დაგეგმვის ინსტრუმენტები

საწყის ეტაპზე, თქვენ უნდა გაატაროთ გარკვეული დრო, რათა დარწმუნდეთ, რომ თქვენი სოციალური მედიის გეგმა კარგ ფორმაშია და აირჩიოთ სოციალური მედიის მართვის საიმედო ინსტრუმენტი, რომელიც დაგეხმარებათ თქვენი შინაარსის ორგანიზებაში სოციალური მედიის პლატფორმებზე.

დაგეგმვის ინსტრუმენტები დაგეხმარებათ შეიმუშაოთ თქვენი ზუსტი სტრატეგია, მათ შორის კამპანია, მისი სამიზნე აუდიტორია, მიზანი და შინაარსი.

მედია გეგმის მომზადება რთული პროცესია, რომელიც დამგეგმავებისგან მოითხოვს მიზნობრივი მომხმარებლების საჭიროებებისა და კომპანიის მიზნების გათვალისწინებას.

მედია დაგეგმვა იყენებს ტაქტიკის ფართო სპექტრს ბრენდის ხილვადობის გასაზრდელად, პოტენციურ პოტენციალთა გენერირებასა და კონვერტაციის გასაძლიერებლად და შეუძლია დაეხმაროს მედია დაგეგმვის ორგანიზაციებს ამ მიზნების მიღწევაში.


მეტი საინტერესო სიახლისთვის თვალი ადევნეთ ჩვენს ბლოგს

თუ გსურთ სარეკლამო კომპანიის/მარკეტინგული სააგენტოს მომსახურება დაგვიკავშირდით:

  • +995 593 26 26 12
  • +995 571 85 07 43
  • info@imc.ge
Skip to content