IMC

mravali-seo-proeqti

როგორ ვმართოთ მრავალი SEO პროექტი: 4 ექსპერტული რჩევა

როგორ მივაღწიოთ მაქსიმალურ პროდუქტიულობას და შედეგს ერთდროულად მრავალი SEO პროექტის მართვის დროს? გაეცანით ამ SEO ექსპერტულ რჩევებს.

ინტერნეტ სივრცეშიც არაერთხელ დასმულა მსგავსი კითხვა:

„გაქვთ რაიმე რჩევა ყოველდღიურად მრავალი SEO პროექტის მართვისთვის? დასაფასებელი იქნება ნებისმიერი რჩევა ან რაიმე სახის მითითებას, რომელიც SEO-ს პროფესიონალებს დაეხმარება.“

პირველი, რაც ამ კითხვის მოსმენისას გამიელვებს თავში არის ის, რომ მას აქვს უფრო ღრმა კონტექსტი: როგორ დარჩებით გზაზე თქვენი პროექტების კონკურენციისას თქვენს ინტერესებთან?

თუ გჭირდებათ SEO ოპტიმიზაცია, დაგვიკავშირდით ნომერზე: 593 26 26 12 – ჩვენი SEO სპეციალისტი თქვენს ვებ საიტს მოწინავე პოზიციებზე წარმოაჩენს.

ჩვენ ვაპირებთ განვიხილოთ, თუ როგორ დავაორგანიზოთ მრავალი SEO პროექტი და როგორ ვიყოთ კონცენტრირებულები, რადგან ეს ორივე მიზანი აუცილებელია.

1. შექმენით ყოველთვიურად ხელმისაწვდომი გრაფიკები და მიჰყევით მათ

ბევრი კლიენტისთვის SEO და მისთვის შესრულებული სამუშაო შეიძლება რთული გასაგები იყოს. ზოგიერთი დეტალი ხელშესახებია (რისი გაგებაც კლიენტებსაც შეუძლიათ), მაგალითად, სათაურების და შიდა ბმულების განახლება.

მაგრამ SEO-ს სხვა მნიშვნელოვანი ამოცანები – მაგალითად, კანონიკური თეგების განახლება, ბმულების აგება და 404 შეცდომის დაფიქსირება, ხშირად გაუგებარია.

ამიტომ უაღრესად სასარგებლოა, თქვენს კლიენტებს ვადაზე ადრე მიაწოდოთ შესასრულებელი სამუშაოს ჩამონათვალი. მე მიყვარს მიზნების დაგეგმვა ერთი თვით ადრე (დასრულების თარიღებით) და ჩემი კლიენტებისთვის გრაფიკის მიწოდება.

ერთი თვის შემდეგ კი ვაწვდით შესრულებული სამუშაოს რეპორტს.

ეს მოიცავს სამ რამეს:

  • ეს ჩვენს SEO მუშაობას უფრო ხელშესახებს ხდის.
  • ეს კლიენტებს აჩვენებს, რომ ვეტევით ვადებში.
  • ეს ხელს უწყობს ყოველდღიური ამოცანების პრიორიტეტულობას, რასაც შემდეგ ნაბიჯამდე მივყავართ.

2. გახადეთ პროექტის მართვის პროგრამა თქვენი საუკეთესო მეგობარი

არსებობს არაჩვეულებრივი SEO მენეჯმენტის პლატფორმები, რომლებიც გვეხმარება პროექტების ორგანიზებასა და მართვაში. მათგან რამდენიმე გამორჩეულია: Asana, FreedCamp და Trello (რჩევა: Trello სინქრონიზირდება Semrush-თან).

როგორც კი წინასწარ შეადგენთ გრაფიკს, შეგიძლიათ ამ პროექტის მართვის პლატფორმაზე მისი შეტანა.

აქ უპრიანი იქნება, შესრულების ვადად 2-3 დღით ადრე თუ მივუთითებთ, ვიდრე კლიენტთან მისაწოდებელი დროა. ეს გვეხმარება, რომ არ დაგვაგვიანდეს შესრულებული სამუშაოს მონაცემების დათქმულ დროს მიწოდება დამკვეთისთვის.

ზოგიერთი პლატფორმა ცალკეული დავალებებისთვის პრიორიტეტის მინიჭების შესაძლებლობას გვაძლევს, რაც თავის მხრივ ძალიან სასარგებლოა.

3. დაიწყეთ ყოველი დღე თქვენი ამოცანების გადახედვით

რაკი სამართავ პლატფორმებზე დავალებები შეტანილი გაქვთ, შეგიძლიათ, შესასრულებელ სამუშაოს ყოველი დღის დასაწყისში მარტივად გადახედოთ.

ყოველ დილას განიხილეთ, რა საქმე გაქვთ გასაკეთებელი დღის განმავლობაში, ხოლო სამუშაოს დასრულების შემდეგ მომდევნო დღის დავალებებსაც გადაავლეთ თვალი, რათა გონებრივად მომზადებული შეხვდეთ.

პირადად მე მირჩევნია, ერთ დღეს ერთ კონკრეტულ კლიენტზე ვიყო კონცენტრირებული, თუკი ეს შესაძლებელია.

სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, თუ მოცემულ დღეს ერთი კლიენტის რამდენიმე დავალება მაქვს, ერთად დავაჯგუფებ და მათზე მუშაობას გავაგრძელებ. შემდეგ, გადავდივარ შემდეგი კლიენტის დავალებებზე.

4. მოერიდეთ მულტი-დავალების შესრულებას, რათა კონცენტრირებული იყოთ

ბევრი ჩვენგანისთვის რთულია კონცენტრირება, რადგან მთელი დღის განმავლობაში თქვენ გაქვთ ყველა სახის შეტყობინება, ზარი, მესიჯები და სხვა სახის შემაფერხებელი გარემოებები.

როდესაც მეილის შეტყობინება ან სხვა რაიმე მესიჯი მოდის, მარტივია საქმიდან წუთიერად მოწყეტა.

იმის ნაცვლად, რომ მხოლოდ ეს შეტყობინება ვნახოთ, ჩვენ ვხსნით მას, შემდეგ პასუხს ვწერთ, შევდივართ ინტერნეტში რაიმეს სანახავად და სულ მალე აღმოვაჩენთ, რომ ერთი საათი გავიდა.

იმ შემთხვევაშიც კი, თუ მხოლოდ ერთ იმეილ შეტყობინებას შევამოწმებთ, კონცენტრაციის დაბრუნება და გაფანტული აზრის აღდგენას მინიმუმ 64 წამი სჭირდება.

ეს შეიძლება, ბევრი არ ჩანს, მაგრამ როცა ხშირად მეორდება, უკვე ძალიან დიდი დროის დაკარგვა გამოდის.

ეს ყველაფერი არ ეხება მხოლოდ ელ ფოსტის ან მესიჯის შემოწმებას, არამედ თუნდაც ზარს ან მოულოდნელ შეხვედრას.

არსებობს რამდენიმე გზა კონცენტრაციის შესანარჩუნებლად. პირველ რიგში, მთლიანად გათიშეთ თქვენი ელ. ფოსტა, ფეისბუქი და ყველა საკომუნიკაციო საშუალება, როდესაც კლიენტის ამოცანებზე მუშაობთ.

ასევე ეცადეთ გათიშოთ კალენდრის შეტყობინებებიც. სატელეფონო ზარები და შეხვედრები აუცილებელია SEO ბიზნესისთვის, მაგრამ შეეცადეთ დანიშნოთ ისინი ისე, რომ დროის დიდი ნაწილი დაუთმოთ კლიენტის სამუშაოს.

მესამე, იპოვნე ის, რაც დაგეხმარებათ ფოკუსირებაში, იქნება ეს საკუთარი ოთახი, მუსიკა თუ სხვა რამ.

ეს ყველაფერი დაგეხმარა მრავალი SEO პროექტის ერთდოროულად წარმატებით წარმართვაში. იმედი მაქვს, ეს რჩევები დაგეხმარებათ!

იხილეთ ჩვენი სერვისები:

იხილეთ რეკომენდირებული სტატიები:

გამოგვყევით სოციალურ ქსელებში:

Leave a Comment

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings