fbpx

როგორ გავუმკლავდეთ GOOGLE-ის უარყოფით მიმოხილვებს

როგორ გავუმკლავდეთ GOOGLE-ის უარყოფით მიმოხილვებს და რატომ აქვს მნიშვნელობა GOOGLE-ის მიმოხილვებს?

თუ მცირე ბიზნესი გაქვთ, უარყოფითი მიმოხილვები Google-ისთვის შეიძლება იყოს განსაკუთრებით დამღუპველი ამასთან თქვენ არ შეგიძლიათ იგნორირება გაუკეთოთ ცუდი Google-ის მიმოხილვას. თუ აქამდე ყურადღებას არ აქცევდით თქვენს Google მიმოხილვებს, ახლა დროა ყურადღება გამოიჩინოთ.

თუ არ გაქვთ დრო რეპუტაციის მენეჯმენტისთვის, ჩვენ სწორედ ამისთვის ვართ აქ ამიტომ დაგვიკავშირდით +995 593 26 26 12 !

მაგრამ თუ ვივარაუდებთ, რომ გაქვთ ამის დრო, აქ არის რამოდენიმე რჩევა იმის უზრუნველსაყოფად, რომ თქვენი Google მიმოხილვები თქვენი ბიზნესისთვის უფრო შესაბამისი გახადოთ.

რატომ აქვს მნიშვნელობა GOOGLE-ის მიმოხილვებს?

რეპუტაციის მართვა Google-ში მიმდინარე პროცესია. თქვენ არასოდეს არ უნდა უპასუხოთ მხოლოდ ცუდ ან კარგ მიმოხილვებს.

თქვენ უნდა უპასუხოთ ყველა მიმოხილვას, იქნება ეს კარგი თუ ცუდი, ნებისმიერ დროს.

იმ შემთხვევებშიც კი, როცა არაფერი უთქვამთ, მაგრამ ვიღაცამ დაგიტოვათ ვარსკვლავები – უპასუხეთ.

წაახალისეთ დამატებითი გამოხმაურება ისეთ სიტუაციებში, როდესაც არაფერი უთქვამთ მიმომხილველებს ან დაუსვამთ კითხვები მათ მიერ მიღებულ პროდუქტზე/მომსახურებებზე.

ყველა მიმოხილვა (განსაკუთრებით ის, რომელიც მიუთითებს თქვენს პროდუქტებსა და სერვისებზე) ეხმარება თქვენს ლოკალურ SEO რეიტინგს, ასევე უზრუნველყოფს პოტენციურ ლიდერებს მეტი ინფორმაციასთან დაკავშირებით, თუ რას აკეთებთ.

აქ მოცემულია რამდენიმე სტატისტიკა BrightLocal-ის 2023 წლის ადგილობრივი მომხმარებელთა მიმოხილვის გამოკითხვიდან.

  1. ხალხის 98% კითხულობს მიმოხილვებს ადგილობრივი სერვისებისთვის
  2. მომხმარებელთა 87%-მა გამოიყენა გუგლი ადგილობრივი ბიზნესების შესაფასებლად 2022 წელს

თუმცა, იმ ადამიანების პროცენტი, ვინც ტოვებს მიმოხილვებს, მცირეა და ძირითადად უარყოფითი მიმოხილვები გამოირჩევა. მნიშვნელოვანია უპასუხოთ ყველა მიმოხილვას, აცნობოთ თქვენს კლიენტებს, რომ კითხულობთ ყველაფერს, გაინტერესებთ მომხმარებლის აზრი, ასევე მნიშვნელოვანია მიაწოდოთ მათ კონტექსტი ნეგატიური მიმოხილვისთვის (რა გარემოებაც არ უნდა იყოს).

როგორ გავუმკლავდეთ GOOGLE-ის უარყოფით მიმოხილვებს-რა უნდა გავაკეთოთ ნეგატიურ მიმოხილვებთან დაკავშირებით

ცხადია, უარყოფითი მიმოხილვები ყოველთვის არ არის ყალბი. თქვენ შეიძლება წააწყდეთ მიმოხილვებს, რომლებიც დატოვებულია ლეგიტიმური მომხმარებლების მიერ, რომლებსაც ცუდი გამოცდილება ჰქონდათ, ამიტომ ნუ უგულებელყოფთ მათ.

უპასუხეთ Google-ის მიმოხილვას და შემდეგ დაუკავშირდით ამ უკმაყოფილო კლიენტს სატელეფონო ზარით, რათა გამოასწოროთ სიტუაცია.

თუ არ გაქვთ მათი საკონტაქტო ინფორმაცია, დატოვეთ თქვენი საკონტაქტო ინფორმაცია და სთხოვეთ მათ დაგიკავშირდნენ.

სათანადო რეაგირების რამდენიმე ნაბიჯი მოიცავს:

  1. მადლობა მათ, რომ დრო დაუთმეს განხილვას
  2. მოიხადეთ ბოდიში, რომ მათმა გამოცდილებამ არ გაამართლა მათი მოლოდინი და აცნობე, რომ გესმით, რას ამბობენ
  3. შესთავაზეთ რაიმე ახსნა (თავდაცვითი ჟღერადობის ან მათი გრძნობების დამცირების გარეშე)
  4. აუხსენით, რომ მათი გამოცდილება არ შეესაბამება თქვენს სტანდარტებს ან მოლოდინებს
  5. შესთავაზეთ ამის გამოსწორების გზები – შეიძლება უბრალოდ სთხოვოთ, რომ პირდაპირ დაგირეკონ, რათა განიხილოთ, როგორ გამოსწორდეს ეს შეფასება.

საუკეთესო ვარიანტია: თქვენ იმუშაოთ მათთან, გამოასწოროთ საკითხები და ისინი განაახლებენ მიმოხილვას.

დამატებით შემთხვევაში სხვა ვინმე, ვინც კითხულობს მიმოხილვებს, ხედავს, რომ თქვენ ზრუნავთ თითოეულ დეტალზე, რის შედეგადაც უარყოფით მიმოხილვაზე აღარ ამახვილებენ დიდ ყურადღებას.

როგორ გავუმკლავდეთ GOOGLE-ის უარყოფით მიმოხილვებს და რა უნდა გავაკეთოთ, თუ GOOGLE-ის მიმოხილვა ყალბია

არსებობს რამდენიმე უფრო ცუდი შემთვევა, ყალბი მიმოხილვები რომლებიც აზიანებს თქვენი ბიზნესის რეპუტაციას. Google-ს აქვს ფუნქცია, რომ მოითხოვოს ყალბი მიმოხილვების წაშლა, მაგრამ მისი გამოყენება ცოტა რთულია.

როდესაც ფიქრობთ, რომ გაქვთ ყალბი Google-ის მიმოხილვა, დარწმუნდით, რომ გადაამოწმეთ არის თუ არა ის ყალბი სანამ მოქმედებას დაიწყებდეთ.

იმის დასადგენად, არის თუ არა ის ყალბი, განიხილეთ:

  1. არის ისინი თქვენს CRM-ში ან გაყიდვების პუნქტში? თუ არა, ისინი სავარაუდოდ არ არიან მომხმარებელი.
  2. აქვთ თუ არა ჩანაწერი მომხმარებელთა სერვისთან დაკავშირების შესახებ? თუ არა, ურჩიეთ მათ ამის გაკეთება თქვენს პასუხში პირდაპირი ბმულით, რომ დაუკავშირდნენ მომხმარებელთა მომსახურებას.
  3. აკლიათ თუ არა მათ კონკრეტული დეტალები, მაგალითად, რომელი თანამშრომელი დაეხმარა მათ? მათ შეიძლება უბრალოდ არ ახსოვდეთ თანამშრომლის სახელი, მაგრამ, როგორც წესი, თუ ვინმეს აქვს ცუდი გამოცდილება, ისინი ამახვილებენ ყურადღებას სახელებზე.
  4. მოხდა თუ არა უარყოფითი მიმოხილვების შემოდინება მოკლე დროში? შეიძლება კონკურენტი ან სპამერი მოგყვებოდეს.
  5. მიმომხილველმა რეკომენდაცია გაუწია კონკურენტს ნეგატიურ მიმოხილვაში? ეს ჩვეულებრივ აშკარა მაჩვენებელია იმისა, რომ კონკურენტი დგას მიმოხილვის უკან.

როგორ შეატყობინოთ ყალბი Google მიმოხილვის შესახებ

პირველ რიგში, თქვენ უნდა შეხვიდეთ თქვენს Google My Business ანგარიშში და განაცხადოთ თქვენი ბიზნესის შესახებ.

შემდეგ დააწკაპუნეთ „ჩემი პროფილის ნახვა“ ან უბრალოდ იპოვეთ თქვენი ბიზნესი Google Search-ში.

დააწკაპუნეთ სამ ვერტიკალურ წერტილზე და აირჩიეთ “მოხსენება მიმოხილვის შესახებ”. ეს მიგიყვანთ მოხსენების მიზეზების ჩამონათვალში.

არ არსებობს ვარიანტი კონკრეტულად “სიყალბისთვის”, ამიტომ უახლოესი ვარიანტია აირჩიოთ “თემას გარეთ”. თუ შეგიძლიათ დარწმუნებით თქვათ, რომ ის კონკურენტისგან მოდის, შეგიძლიათ აირჩიოთ „ინტერესთა კონფლიქტი“.

თუ კონკურენტი დგას ყალბი უარყოფითი მიმოხილვების უკან, უფრო სწრაფი მეთოდია დაუკავშირდეთ მათ და მოითხოვოთ, რომ შეწყვიტონ აღნიშნული ქმედებები და ამოიღონ ყალბი მიმოხილვები.

თუ არა, თქვენ ყოველთვის გაქვთ შესაძლებლობა შეატყობინოთ ისინი Better Business Bureau-ს და თქვენს ადგილობრივ სავაჭრო პალატას.

წაშლის მოთხოვნის კიდევ ერთი მეთოდია Google Support, რომელიც ძირითადად იგივეა, რაც Google Search-ის ან Map-ის ხედის გავლა.

როგორ შეატყობინოთ Google-ს უარყოფითი მიმოხილვების შესახებ

Google-ის უარყოფითი მიმოხილვის წაშლის მოთხოვნის ერთადერთი გზა არის თუ ის არღვევს Google-ის მითითებებს.

დარღვევებად ითვლება:

  • უხამსობა
  • ბულინგი ან შევიწროება
  • დისკრიმინაცია ან სიძულვილის ენა
  • პერსონალური ინფორმაციის გამჟღავნება

რა მოხდება, თუ GOOGLE არ წაშლის მიმოხილვას?

სამწუხაროდ, ცუდი მიმოხილვები ყოველთვის არ იშლება, განსაკუთრებით თუ აშკარა არ არის, რომ ის ყალბი ან მავნეა.

გარდა ამისა, Google-მა შეცვალა ან წაშალა კონტაქტის ზოგიერთი მეთოდი. ამჟამად, ერთადერთი ხელმისაწვდომი ვარიანტი პრობლემის ასამაღლებლად არის საკონტაქტო ფორმის გამოყენება Google My Business-ის მხარდაჭერის მეშვეობით.

თქვენ ასევე უნდა უპასუხოთ პროფესიონალურად და კეთილგანწყობით განსახილველ კომენტარს და აუხსნათ, რომ ფიქრობთ, რომ მათ ბიზნესი არასწორად განიხილეს.

ეს უფრო მეტად არის პოტენციური მომხმარებლების სასარგებლოდ, რომლებიც კითხულობენ მიმოხილვას.

შეიძლება თქვათ მსგავსი რამ, გამარჯობა! ჩვენ გვსურს ამ საკითხის გამოკვლევა, მაგრამ ჩვენს სისტემაში თქვენი ინფორმაციის მოძიების პრობლემა გვაქვს. გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ XXX…

ან, თუ ფიქრობთ, რომ მათ შეიძლება შემთხვევით გააკეთეს არასწორი კომენტარი, შეგიძლიათ მშვიდად მოახსენოთ ამის შესახებ და მიუთითოთ კონკრეტული მიზეზები (ანუ, ჩვენ არ გვყავს გამყიდველი ამ სახელით და ა.შ.).

ცუდი მიმოხილვები არ არიან ბიზნესის მკვლელები

ერთი უარყოფითი მიმოხილვა ან თუნდაც რამდენიმე უარყოფითი მიმოხილვა, არ იქნება თქვენი ბიზნესის დასასრული.

ეს განსაკუთრებით განიხილება იმ შემთხვევაში, თუ დარწმუნდებით, რომ ჩანხართ თქვენს მიმოხილვებში-რაც იმას ნიშნავს, რომ უპასუხეთ თქვენს მიერ მიღებულ ყველა მიმოხილვას, დადებითსა და უარყოფითს.

პოტენციური მომხმარებლები საზრიანები არიან-მათ ესმით, რომ ცუდი მიმოხილვები ჩვეულებრივი მოვლენაა და იციან, რომ ყველა ბიზნესს ჰყავს უკმაყოფილო მომხმარებლები.

სინამდვილეში, ბევრი მომხმარებელი ბევრად უფრო სკეპტიკურად უყურებს ბიზნესს, რომელსაც მხოლოდ დადებითი მიმოხილვები აქვს!

თქვენი საუკეთესო ვარიანტია, დაუპირისპირდეთ უარყოფით მიმოხილვას მასზე სწორი რეაგირებით და წაახალისოთ ყველა თქვენი კლიენტი, დატოვონ მიმოხილვები, რათა თქვენმა Google მიმოხილვებმა უკეთ აჩვენოს თქვენი კლიენტების გამოცდილების რეალობა და თქვენი ბიზნესის რეალური სახე.

აგრეთვე აღსანიშნავია ისიც, რომ პოზიტიურ მიმოხილვებს აქვთ უარყოფითი მიმოხილვების ჩახშობის ძალა.

ყოველთვის სთხოვეთ თქვენს ბედნიერ კლიენტებს დატოვონ Google-ის მიმოხილვები თქვენი პროდუქტებისა და სერვისების შესახებ! ამ პოზიტიურ სენტიმენტებს შეუძლია დაარწმუნოს სხვები თქვენთან დაკავშირებაზე და მნიშვნელოვანი წვლილი შეიტანოს თქვენს ადგილობრივ SEO-ში.

საინტერესო სიახლეებისთვის თვალი ადევნეთ ჩვენს ბლოგს

Skip to content