IMC

რატომ უნდა დაიქირაოთ სოციალური მედიის სააგენტო?

სოციალური მედიის სააგენტო, რატომ უნდა დაიქირაოთ ის?

რატომ უნდა დაიქირაოთ სოციალური მედიის სააგენტო ? კითხვაზე პასუხს გაიგებთ სტატიაში👇

ნებისმიერი ზომის ბიზნესისთვის, სოციალურ მედიაში ყოფნა აღარ არის ვარიანტი – ეს აუცილებელია.

თქვენი მომხმარებლები მოელიან, რომ თქვენ იქნებით სოციალურ მედიაში და ამიტომ მნიშვნელოვანია, რომ იყოთ აქტიური ამ კუთხით. ბოლოს და ბოლოს, მომხმარებელთა 90% ამბობს, რომ ყიდულობს კომპანიებისგან, რომლებსაც თვალს ადევნებენ სოციალურ მედიაში და მომხმარებელთა 55% ეძებს ახალ ბრენდებს ან კომპანიებს სოციალურ მედიაში.

მაშინაც კი, თუ ხედავთ სოციალური მედიის მარკეტინგის მნიშვნელობას თქვენი ბიზნესისთვის, მაინც ჩნდება კითხვები ვინ, რა და როდის. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, ვინ აპირებს მართოს თქვენი სოციალური მედია, რა უნდა გააკეთონ მათ და როდის ექნებათ ამის დრო?

პასუხი მარტივია, თუ გსურთ დაზოგოთ თქვენი ენერგია და დრო, თქვენმა ბიზნესმა უნდა განიხილოს ციფრული მარკეტინგის სააგენტოს დაქირავების საკითხი, რათა მათ გადააბაროთ თქვენი სოციალური მედიის მართვა.

რა სარგებელი მოაქვს თქვენი სოციალური მედიის მარკეტინგის აუთსორსინგს?

სოციალური მედიის სააგენტო სოციალური მედიის გამოყენებით გეხმარებათ თქვენი ბიზნესის განვითარებაში

სოციალური მედია არის მძლავრი მარკეტინგული ინსტრუმენტი, რომელმაც სტრატეგიულად გამოყენებისას შეიძლება გაზარდოს თქვენი ბიზნესი.

სოციალურ მედიას აქვს პოტენციალი გააფართოვოს ბრენდის ცნობადობა, მიიყვანოს ტრაფიკი თქვენს ვებსაიტზე ან ბიზნესში და გამოიმუშავოს მომხმარებლები.

შესაძლებლობები გაუთავებელია სოციალურ მედიაში, თუ თქვენ გაქვთ გამოცდილება, რომელიც დაგეხმარებათ გახდეთ წარმატებული.

სოციალური მედიის სააგენტოს დაქირავება ნიშნავს, რომ გყავთ პროფესიონალთა გუნდი, რომელიც მიზანმიმართულია სოციალური მედიის ეფექტურად გამოყენებისკენ, თქვენი ბიზნესისთვის.

მათ იციან, რომ მათი წარმატება თქვენი წარმატებაა, ასე რომ თქვენ იცით, რომ ისინი მოტივირებული არიან თქვენთვის შედეგის მოტანაზე და თქვენი ბიზნესის განვითარებაზე.

სოციალური მედია უფრო მეტია, ვიდრე უბრალოდ პოსტების გაზიარება, ამიტომ აუცილებლად დაგჭირდებათ სოციალური მედიის სააგენტო, რთული სამუშაოს შესასრულებლად

მიუხედავად იმისა, რომ კონტენტის გაზიარება სოციალური მედიის მარკეტინგის ძირითადი ნაწილია, ეს წარმატებული სტრატეგიის მხოლოდ ერთი ასპექტია.

სოციალური მედიის პლატფორმებზე ყოველდღიურად ზიარდება მილიონობით პოსტი, ამიტომ კონტენტის უბრალოდ გამოქვეყნება არ არის საკმარისი იმისათვის, რომ მიაღწიოთ ადამიანებს ამ კონკურენტულ სივრცეში.

საუკეთესო შედეგის მისაღწევად, თქვენ უნდა დახარჯოთ დრო, იმისთვის რომ შეძლოთ:

  • სოციალური მედიის სტრატეგიის შემუშავება
  • სოციალური მედიის პროფილების ოპტიმიზაცია
  • ღირებული შინაარსის დაგეგმვა, შექმნა და გაზიარება
  • მომხმარებლებთან მუდმივი ჩართულობა
  • კონკურენტების და ინდუსტრიის ტენდენციების მონიტორინგი
  • თქვენი ძალისხმევის შედეგების გაანალიზება
  • სწავლების ჩართვა საერთო სტრატეგიაში
  • სოციალური მედიის რეკლამის შექმნა და მართვა

სოციალურ მედიას დიდი დრო და რესურსი სჭირდება რაც სოციალური მედიის სააგენტოს შეგიძლიათ ანდოთ

როდესაც საქმე სოციალურ მედიას ეხება, თქვენ იღებთ იმას, რასაც ჩადებთ მასში. ბრენდებმა, რომლებიც წარმატებას პოულობენ სოციალურ მედიაში, უნდა დახარჯონ დიდი დრო და რესურსი, რომ მიაღწიონ სასურველ შედეგს.

სწორი სტრატეგიის შესაქმნელად საჭირო დროსა და რესურსებზე დაყრდნობით, უნდა იპოვოთ სწორი პლატფორმები, დაგეგმოთ და შექმნათ შინაარსი და იყოთ აქტიური ინდუსტრიის ტენდენციებზე.

ამისათვის თქვენ გეყოლებათ გამოცდილი პროფესიონალები, რომლებიც მზად იქნებიან რეკომენდაციებითა და სამოქმედო გეგმით გაგიწიონ დიდი დახმარება.

ეს საშუალებას მისცემს თქვენს გუნდს მეტი დრო გაატარონ იმაზე, რაც მნიშვნელოვანია: ემსახურონ თქვენს კლიენტებს და განავითარონ თქვენი ბიზნესი.

სოციალური მედია მუდმივად იცვლება

სოციალური მედიის პლატფორმები ყოველთვის ვითარდება და იმან, რაც გუშინ მუშაობდა, შესაძლოა დღეს აღარ იმუშაოს.

ალგორითმის ცვლილებებს, მომხმარებლის ქცევებს, განვითარებად პლატფორმებსა და ახალ ფუნქციებს შორის, ბევრი რამ არის გასავლელი სოციალური მედიის სამყაროში.

სოციალური მედიის სააგენტო რეგულარულად აკონტროლებს ამ ცვლილებებს, ასე რომ თქვენ არ გჭირდებათ ზედმეტი რესურსის ჩადება, ამას თქვენი სოციალური მედიის სააგენტო გაუმკლავდება.

მათ ეცოდინებათ თითოეული პლატფორმის დეტალები და შეინარჩუნებენ ყურადღებას მუდმივ ცვლილებებზე.

ცვალებადი სოციალური მედიის ყოველ საკითხში თქვენ გეყოლებათ ექსპერტები, რომლებსაც უნდა დაეყრდნოთ.

სოციალურ მედიას შეუძლია დაზოგოს თქვენი ფული ხანგრძლივი ვადით

ბევრი სხვა მარკეტინგული გზისგან განსხვავებით, როგორიცაა სატელევიზიო რეკლამები ან ბილბორდები, სოციალური მედია ბევრად უფრო ეფექტური გზაა თქვენი სამიზნე აუდიტორიის მისაღწევად, რადგან ბიზნეს გვერდების შექმნა უმეტეს პლატფორმებზე უფასოა.

ეს ნიშნავს, რომ თქვენი სოციალური მედიის ბიუჯეტი ფოკუსირებული იქნება თქვენი სოციალური მედიის მართვაზე და თუ ეს შესაძლებელია, ინვესტირებაზე სოციალური მედიის რეკლამაში.

ბევრი ძირითადი პლატფორმა არის “pay to play” მაგრამ მცირე სარეკლამო ბიუჯეტსაც კი შეუძლია დიდი გზა გაიაროს თქვენს სამიზნე აუდიტორიასთან პირდაპირ საუბრისას.

სოციალური მედიის სააგენტო იქნება შედეგზე ორიენტირებული, რაც იმას ნიშნავს, რომ ისინი ყოველთვის აცნობიერებენ ROI-ს, რაც სოციალურ მედიას მოაქვს თქვენი ბიზნესისთვის.

საბოლოოდ

თუ არსებობს ერთი საბოლოო შედეგი, ეს არის ის, რომ სოციალური მედიის სააგენტოს შეუძლია დაზოგოს თქვენი ბიზნესის ძვირფასი დრო და ფული გრძელვადიან პერსპექტივაში. ისინი ინვესტიციას ჩადებენ თქვენი ბიზნესის წარმატებაში და გახდებიან თქვენი პარტნიორი თქვენი ბიზნესის ზრდის პროცესში.

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings