IMC

linkedin-marketing-strategy

LinkedIn-ის მარკეტინგის საუკეთესო სტრატეგია 2021 წელს

LinkedIn-ს აქვს ის, რაც სხვა სოციალური ქსელების პლატფორმებს არ აქვთ. ის მთლიანად პროფესიონალურ ქსელებზეა აგებული და არა სამხიარულო ვიდეოებზე. YouTube-ის, Instagram-ის, Facebook-ის, Twitter-ისა და TikTok-ისგან განსხვავებით, ადამიანები LinkedIn- ზე მოდიან ერთი რამისთვის: პროფესიონალურ ქსელთან დასაკავშირებლად.

ეს ნიშნავს, რომ ადამიანებს სულ სხვა აზრები უტრიალებთ თავში, როდესაც LinkedIn-ის არხებს ხსნიან, განსხვავებით Instagram Reels-ის დათვალიერებისგან.

ეს არის LinkedIn-ის ნამდვილი ძალა. ლინკდინის მარკეტინგული სტრატეგიის არსებობა ნიშნავს, რომ თქვენ იყენებთ თქვენს გამოცდილებას, როგორც სააგენტოს მფლობელის, ბიზნესის მფლობელის ან მარკეტინგის იმ ადამიანის, ვინც ნამდვილად ზრუნავს განვითარებაზე.

LinkedIn-ზე ადამიანები არ არიან, რათა გამოტოვონ თქვენი საგანმანათლებლო მარკეტინგის პოსტი და ნახონ თავიანთი ბიძაშვილის ქორწილის ფოტოები. მათ სურთ განავითარონ თავიანთი ქსელი, ისწავლონ ექსპერტებისგან და ნახონ, თუ როგორ დაეხმარებიან სხვები თავიანთი ბიზნესის და პროფესიული მიზნების მიღწევაში.

ამის გაკეთება შეგიძლიათ ამ 8 ნაბიჯით, რომელიც მშვენივრადაა კურირებული Linkedin-ის ექსპერტისა და Youtube-ის კონტენტის შემქმნელის, ნატაშა ვილასეკას მიერ. ჩვენ აქვე გამოვყოფთ 8 საფეხურს და ციფრულ მარკეტინგში ჩვენს გამოცდილებას დავამატებთ მარკეტინგისა და ბიზნესის მფლობელებს.

ნაბიჯი 1: იცოდეთ თქვენი მომხმარებლის ავატარი

სანამ LinkedIn- ის პოსტს (ან რომელიმე სოციალური ქსელის პოსტს) გამოაქვეყნებთ, უნდა იცოდეთ თქვენი იდეალური მნახველი. თუ ასე არ იზამთ, ჩათვალეთ, იღებთ შემთხვევით წინადადებას სიტყვების გენერატორიდან და განათავსებთ 15000 ლარად დიდ ბილბორდზე, და გაინტერესებთ, რატომ არავინ ყიდულობს თქვენს პროდუქტს.

“ვის ევაჭრები?”

ჩვენ ვიყენებთ მომხმარებელთა ავატარის სამუშაო ფურცელს, რათა ჩვენს DigitalMarketer ლაბორატორიის წევრებსა და სერტიფიცირებულ პარტნიორებს დავეხმაროთ, გაერკვნენ მათი მომხმარებლების ავატარის მიზნებში, ღირებულებებში, ზნეობაში, მტკივნეულ წერტილებში, გამოწვევებში და სხვა. ეს სამუშაო ფურცელი გააქარვებს კითხვას – “რა უნდა დავპოსტოთ?” და დაგარწმუნებთ, რომ “ცხადია, ჩვენ ეს უნდა დავპოსტოთ!”. ეს გამოიწვევს გამომწერებისა და კონვერტაციების ზრდას.

custom-avatar-worksheet

ნაბიჯი 2: დააოპტიმიზირეთ თქვენი პროფილი, ამ კითხვებზე პასუხის გასაცემად

თქვენი Linkedin პროფილის სტუმრებთან დაკავშირებით, ნატაშა აღნიშნავს, რომ ”ადამიანები ცდილობენ უპასუხონ რამდენიმე კითხვას რაც შეიძლება სწრაფად”. კითხვები მოიცავს:

  • ეს ადამიანი სასარგებლოა ჩემთვის?
  • ეს ადამიანი სანდოა?
  • ამ ადამიანთან ურთიერთობა ახლა ჩემთვის სასარგებლოა?

დააოპტიმიზირეთ თქვენი პროფილი, რათა ის ამ კითხვებზე პასუხობდეს და გარდაქმნიდეს მნახველებს ფოლოუერბად, რომლებსაც ენდომებათ თქვენს კონტენტთან ურთიერთობა.

ნაბიჯი 3: გაზარდეთ თქვენი ქსელი სტრატეგიულად

თქვენი LinkedIn მოთხოვნები შეიძლება დაგროვდეს, მაგრამ ეს არ ნიშნავს, რომ ყველა ზუსტად შეგეფერებათ. თქვენი მიზანია LinkedIn-ზე თქვენი ქსელის სტრატეგიულად გაზრდა, ნატაშას სტრატეგის შლის ორი ტიპის მკითხველში:

1. აზროვნების ლიდერები

აზროვნების ლიდერები თქვენი პირდაპირი და არაპირდაპირი კონკურენტები არიან. ნატაშა ამას შესანიშნავად ამბობს: ”იყავი ცნობისმოყვარე შენს კონკურენციასთან დაკავშირებით”. თქვენ უნდა ნახოთ, რას აკეთებენ ისინი, რაც საშუალებას მოგცემთ, ყოველთვის დარჩეთ რამდენიმე ნაბიჯით წინ.

2. კლიენტები

ალბათ ეძებთ ROI-ს (ინვესტიციის დაბრუნება) იმ დროიდან, რაც LinkedIn-ზე ატარებთ. აქ შემოდის შინაარსის კურირება თქვენი მომხმარებლის ავატარისთვის. მიზანი არის მიიღოთ პოტენციალი, რომ მოგწერონ შეტყობინება თქვენი სერვისების შესახებ (უზარმაზარი მოგება!) ან გავრცელება, თუ ვინ ხართ და რა შეგიძლიათ გააკეთოთ მათთვის, როდესაც მომავალში მათ დაუკავშირდებით.

ნაბიჯი 4: შინაარსის სტრატეგიის განხორციელება

მართალი გითხრათ, ორგანული მიღწევა არ არის ის, რაც ადრე იყო. მას შემდეგ, რაც რეკლამა სოციალურ პლატფორმებზე მოხვდა, ცხადი გახდა, რომ ორგანული კონტენტის მოზიდვა არ იქნება მათი მთავარი პრიორიტეტი. მართალია რთულია LinkedIn-ზე ზრდა, მაგრამ არა შეუძლებელი. თქვენ უბრალოდ უნდა შემოხვიდეთ სტრატეგიით და იცოდეთ, რომ თითების გადაჯვარედინება აქ არ ითვლება.

ნატაშა გთავაზობთ AnswerThePublic-ს გამოყენებას, რათა იპოვოთ თქვენი აუდიტორიის შინაარსობრივი თემები. ჩვენ გთავაზობთ ამ თემების აღებას და 3-5 შინაარსის სიღრმისეულად გარკვევას, რომლითაც ცნობილი იქნებით თქვენს ნიშაში. მაგალითად,

თავისუფალი ელექტრონული კომერციის მარკეტინგის შინაარსის საყრდენი იქნება:

  1. ელექტრონული კომერციის მარკეტინგის მომავალი, რომელიც დაფუძნებულია ტექნოლოგიასა და ტენდენციებზე
  2. სტრატეგიები ელექტრონული კომერციის მარკეტინგისთვის (რაც დამტკიცებულია სოციალური მტკიცებულებებით)
  3. თქვენი მარკეტინგის ინსტრუმენტის დასტა

ეს არის ბრენდინგის საფუძველი. ეს საშუალებას აძლევს თქვენს აუდიტორიას კატეგორიზირება მოახდინოს, თუ რას უნდა ელოდონ თქვენგან და დაეხმარება მათ გააცნობიერონ, რომ სწორედ ის შინაარსია, რომლის წაკითხვაც სურთ.

ნაბიჯი 5: შექმენით მნიშვნელობა თქვენს „ცივ შეტყობინებებში“

ნატაშა ირჩევსს „მყიდველი უპირატესია“ მიდგომას, როდესაც საქმე ეხება მის გამავალ DM-ებს. ის ყოველთვის აყენებს მყიდველის მოთხოვნილებებს საკუთარი თავზე წინ და არასდროს უგზავნის არაღირებულ, არაიმპრესიულ შეტყობინებებს.

”თუ თქვენ გაგზავნით ქუქი-მჭრელ შეტყობინებებს, მიიღებთ ასეთივე პასუხებს (ან დარჩებით უპასუხოდ!)”

ის მუდამ რწმუნდება იმაში, რომ თითოეული შეტყობინება პერსონალიზირებულია, რათა მკითხველს აჩვენოს, რომ მან ერთბაშად 100 ადამიანთან არ გაგზავნა მესიჯი. მან დრო დაუთმო იმაზე ზრუნვას, რომ ეს მესიჯი ღირებული ყოფილიყო მისი პოტენციური მომხმარებლისთვის, ვუდრე დაიწყებდა მათთან მუშაობას.

როგორც ნატაშა განმარტავს, ”დაუკავშირდით ხალხს, როგორც ადამიანებს, პიროვნებებს. ნუ მოექცევით მათ, როგორც გაყიდვების შესაძლებლობას. ”

ნაბიჯი 6: გამოიმუშავეთ *უფასო* გაყიდვების ხალხი

თქვენი ბიზნესის ზოგიერთ საუკეთესო გამყიდველს არასდროს გაუვლია გაყიდვების კურსი, არ დაუხარჯავსდრო გაყიდვების ზარებზე და არც CRM-თან ჰქონია შეხება. ისინი არიან ადამიანები, რომლებსაც შეუძლიათ, მიიღონ უმაღლესი კონვერტაცია, ყველაზე დაბალი შეფასებით.

ისინი თქვენი წარსული და ახლანდელი მომხმარებლები არიან. ადამიანები, რომლებმაც იციან, რომ თქვენ დიდ საქმეს აკეთებთ და სიამოვნებით გაგესაუბრებიან… განსაკუთრებით, თუ ინსტრუქციას შესთავაზებთ. ნატაშა გთავაზობთ LinkedIn-ს გამოყენებას თქვენს მომხმარებლებთან დასაკავშირებლად და მათთვის საკითხავად, იცით თუ არა ვინმე, ვისაც თქვენი მომსახურება სჭირდება.

თუ ისინი ამას გააკეთებენ, თქვენც შეგიძლიათ, საპასუხოდ ინსტრუქციის მიცემა.

ნაბიჯი 7: გამოიყენეთ CRM დაუყოვნებლივ

ნატამ, ათასობით სხვა მარკეტერსა და ბიზნესის მფლობელთან ერთად, გაკვეთილი რთული გზით ისწავლა. ფიქრი, რომ შეგიძლია თვალყური ადევნო ყველაფერს, რაც ხდება შენი გამავალი და შემომავალი ლიდების გარშემო, სასიამოვნოა, მაგრამ რეალურად ეს მარტივად არ გამოდის.

თქვენ გჭირდებათ CRM სისტემა, რათა თვალყური ადევნოთ კოვერსაციებს და სათანადოდ შეინახოთ პოტენციური მომხმარებლების მონაცემები.

ნატაშასთან ერთად, ჩვენც გირჩევთ, დაუყოვნებლივ გამოიყენოთ ეს სისტემა, რადგან ის დაგეხმარებათ ამ სტრატეგიის შემდეგი ნაბიჯის შესრულებაში. ის კი დიდ როლს ასრულებს თქვენი ბიზნესი მასიურად გაფართოებაში.

ნაბიჯი 8: გამოიყენეთ სპლით ტესტი და დაახარისხეთ თქვენი შემომავალი და გამავალი შეტყობინებები

ჩვენი საყვარელი ნაწილის დროა. მარკეტოლოგებს, ისეთი შეგრძნება გვაქვს, თითქოს A/B ტესტირება ერთ-ერთი პირველი ფრაზაა, რომელიც ჩვენ ჩვილი ბავშვობაში ერთმანეთთან დაგვიკავშირებია. ეს წარმოადგენს ნებისმიერი მასშტაბური მარკეტინგული სტრატეგიის საფუძველს (და მიზეზი, რის გამოც CRM-ის დაყენება გუშინ იყო საჭირო).

თქვენი CRM საშუალებით თქვენ შეძლებთ, გამოიყენოთ A/B ტესტი და მოახდინოთ გაგზავნილი შეტყობინებების ოპტიმიზაცია. როგორც ნატაშა განმარტავს, „შეამოწმეთ რამდენი ადამიანი პასუხობს დადებითად, გარდასახეთ შეხვედრაზე და დახურეთ. იხილეთ, თუ როგორ შეიძლება სხვადასხვა ცვლილებებმა გავლენა მოახდინოს ამ ციფრებზე.”

სწორედ ამას გააკეთებდა დიდებული მარკეტინგის სპეციალისტი. ისინი დაინახავდნენ, რა განსხვავება იქნებოდა სტატიის დასაწყისში და ბოლოს პერსონალიზებას შორის. ან, ისინი დაინახავდნენ, გრძელი შეტყობინებები უკეთესად გარდაიქმნება თუ მოკლე. დატესტეთ, დატესტეთ, დატესტეთ.

ნატაშა ვილასეკამ იცის თავისი LinkedIn მარკეტინგი

LinkedIn-ს აქვს სხვა ტიპის სუპერძალა, სხვა სარეკლამო პლატფორმებთან შედარებით. ინსტაგრამი მშვენიერია, მაგრამ ხალხი არ სქროლავს ინსტაგრამზე იმისთვის, რომ ისწავლოს ბიზნესის განსავითარებლად და ისინი ნამდვილად არც TikTok-ს უყურებენ ამ მიზნით.

LinkedIn-ზე ადამიანები არიან ქსელის შესაქმნელად, შესაძლებლობების მოსაძებნად და ხალხის შესახვედრად, რომლებსაც შეუძლიათ შეცვალონ ბიზნესი (და გადაწყვიტონ თავიანთი მტკივნეული წერტილები) ამიტომ თქვენი LinkedIn შინაარსი შეიძლება იყოს თქვენი სოციალური მარკეტინგის სტრატეგიის ერთ-ერთი ყველაზე მაღალი გარდამქმნელი ნაწილი.

LinkedIn-ის საუკეთესო მარკეტინგული სტრატეგია 2021 წლისთვის მიყვება ნატაშა ვილასეკას 8 ნაბიჯს:

  1. იცოდეთ თქვენი მომხმარებლის ავატარი
  2. დააოპტიმიზირეთ თქვენი პროფილი, ამ კითხვებზე პასუხის გასაცემად
  3. გაზარდეთ თქვენი ქსელი სტრატეგიულად
  4. შინაარსის სტრატეგიის განხორციელება
  5. შექმენით მნიშვნელობა თქვენს „ცივ შეტყობინებებში“
  6. გამოიმუშავეთ *უფასო* გაყიდვების ხალხი
  7. გამოიყენეთ CRM დაუყოვნებლივ
  8. გამოიყენეთ სპლით ტესტი და დაახარისხეთ თქვენი შემომავალი და გამავალი შეტყობინებები

იხილეთ ჩვენი სერვისები:

გამოგვყევით სოციალურ ქსელებში:

Leave a Comment

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings