IMC

seo-da-vordpres-siaxleebi

სიახლეები SEO-სა და WordPress-ზე: თებერვალი 2021

 

SEO-ს და WordPress-ის სამყაროში მუდმივი განახლებები მიმდინარეობს. ამ ამბების საშუალებით ვიგებთ, რა უნდა ვიცოდეთ ჩვენი საიტისთვის. ამჯერად ბევრია განსახილველი, Core Web Vital-იდან დაწყებული passage ranking-მდე და WordPress-ის 40%-იანი საბაზრო წილით დამთავრებული. მაგრამ WordPress არ იყო ერთადერთი რომელმაც მიაღწია მნიშვნელოვან ეტაპს, ბლოკის რედაქტორსა და Yoast-ის პლაგინსაც ასევე ჰქონდა აღსანიშნავი სიახლეები. მოდით ვნახოთ SEO და WordPress სიახლეები 2021 წლის თებერვალში.

Google-ის უახლესი ამბები

უნდა აღინიშნოს, რომ თებერვალში Google-ს უამრავი SEO ამბავი აქვს ჩვენთვის. მოდით, ჩავერთოთ პირდაპირში და გავერკვეთ, რას ნიშნავს ეს ჩვენი საიტებისთვის.

თქვენი საიტის ხარისხი მნიშვნელოვანია

თებერვალში Google-მა გააკეთა რამდენიმე განცხადება, რაც კარგი შეხსენებაა იმისა, რომ საიტის ხარისხს აქვს მნიშვნელობა. პირველ რიგში, მათ გაგვიზიარეს, რომ ჩვენ უნდა ავიღოთ ქულა ყველა Core Web Vital-ში, როდესაც მაისში ეს გახდება რეიტინგის ფაქტორი. Core Web Vital-ის ეს მაჩვენებლები ყველა სახის სიტუაციას განიხილავს, ასე რომ დარწმუნდით, რომ თქვენი საიტი კარგად მუშაობს ყველგან და ყველასთვის. შეგიძლიათ შეამოწმოთ რამდენად კარგი ქულა გაქვთ ისეთი საშუალებების გამოყენებით, როგორიცაა Google-ის Lighthouse და Pagespeed Insights ინსტრუმენტი.

Google-მა ასევე აღნიშნა, რომ დუბლიკატი შინაარსი არ არის ნეგატიური რანკის ფაქტორი. მნიშვნელოვანია იცოდეთ განსხვავება რანკირებისთვის ხელისშემშლელ ფაქტორებსა და Google-სგან დასჯად ფაქტორებს შორის. დუბლირებული შინაარსი არ ისჯება, მაგრამ ამან შეიძლება შეაფერხოს თქვენი რანკირება. თუ ერთი და იგივე საკვანძო ფრაზისთვის ოპტიმიზირებულია მრავალი გვერდი, თქვენ ალბათ ვერ მიიღებთ ისეთ შედეგებს, როგორიც შეგიძლიათ. ერთ თემაზე ერთი გვერდის ქონა, ალბათ, უფრო მაღალ რანკს მოგიტანთ, რადგან Google-ს გაუადვილებთ იმის დადგენას, თუ რომელი გვერდი აჩვენოს. ყოველთვის არჩიეთ ხარისხი რაოდენობას.

კიდევ ერთი სიახლე, რომელიც გამოვიდა, არის ის, რომ call to action-მა შეიძლება დააზიანოს თქვენი რეიტინგი. ამის მიზეზი ის არის, რომ Google-ს არ სურს, თქვენ ‘მოატყუოთ’ საიტის ვიზიტორები. თუ თქვენ შექმნით გვერდს, რომელიც პასუხობს ვიღაცის დასმულ შეკითხვას Google-ში და შემდეგ მოულოდნელად რაიმე popup შეთავაზება უვარდება ცხვირწინ, ეს ვერ დატოვებს კარგ შთაბეჭდილებას. თქვენ უნდა დაეხმაროთ მომხმარებელს, სანამ სთხოვთ, გაეცნონ თქვენს პროდუქტებს ან დარეგისტრირდნენ თქვენს საიტზე. ეს ხელს შეუწყობს მათ შთაბეჭდილებას და თქვენს SEO-ს.

სწრაფი გზა თქვენი ძიების შედეგებზე მეტი ინფორმაციის მისაღებად

example pf search result დაახლოებით თებერვლის შუა რიცხვებში Google-მა ჩართო სწრაფი საშუალება თქვენი ძიების შედეგების შესახებ მეტი ინფორმაციის მისაღებად. ახლა ისინი (მობილურის) მომხმარებლებს აძლევენ შესაძლებლობას, რომ უფრო მეტი ინფორმაცია გაიგონ წყაროს შესახებ, სანამ ისინი საიტზე მოხვდებიან. მაგალითში, ძიების შედეგები ახლა აჩვენებს სამ წერტილს ყოველი შედეგის ზედა მარჯვენა კუთხეში. როდესაც მათ დააჭერთ, popup გიჩვენებთ უფრო მეტ ინფორმაციას ძიების შედეგების და კომპანიის შესახებ.

ინდუსტრიის ზოგიერთმა ადამიანმა უკვე შეამჩნია, რომ იქ ნაჩვენები ინფორმაცია ხშირად მოპოვებულია ვიკიპედიიდან. თუ საიტის მფლობელი ხართ, ეს კარგი მომენტი იქნება თქვენი ვიკიპედიის გვერდის შესამოწმებლად. ისევ იქ არის თუ არა ინფორმაცია და ზუსტად ასახავს თუ არა თქვენს ბრენდს. შეეცადეთ ის ნეიტრალური და ინფორმატიული იყოს.

Search Console Discover ანგარიში შეიცავს Chrome მონაცემებს

ასევე თებერვლის შუა რიცხვებში Google-მა Search Console-ს დაამატა ასოციაციის ახალი ფუნქციები. ეს მოიცავს Chrome-ის მონაცემებს Search Console Discover-ის ანგარიშში. სინამდვილეში ეს იყო გარკვეული მონაცემები, რომლებიც ჯერ კიდევ არ არსებობდა იმის გასარკვევად, თუ რა გავლენას ახდენს Discover ტრაფიკი თქვენს საიტზე.

გასაგებად რომ ვთქვათ, Google Discover არ არის იგივე, რაც Google Search. ეს არის ახალი ამბების stream-ის ან თქვენი Facebook კედლის მსგავსი არხი, რომელსაც Google ქმნის თქვენთვის, როდესაც გახსნით ახალ ჩანართს თქვენს მობილურ მოწყობილობაზე. არხი, რომელიც ავტომატურად გვთავაზობს თქვენთვის საინტერესო შინაარსს. Google Discover-ის გარკვევა საკმაოდ რთული იყო ჩვენი ინდუსტრიის ხალხისთვის და მისი მონაცემების გაზომვაც ასევე ცოტა რთული იყო. ჩვენც იგივე პრობლემა გვქონდა. ჩვენ ვნახეთ უამრავი ტრეფიკი Google Discover-დან, მაგრამ ნამდვილად ვერ დავადგინეთ რა იყო ეფექტი ან რა ხდებოდა. დამატებითი ინფორმაციით, რაც Google- მა ახლა დაამატა Search Console Discover-ის ანგარიშს, ეს ახლა ბევრად უფრო მარტივი იქნება.

უახლესი WordPress სიახლეები

ეს იყო SEO-ს სიახლეებისთვის, რაც Google-მა ამ თვეში მოგვცა. თებერვალმა WordPress-ის სიახლეებიც მოგვიტანა. WordPress კიდევ უფრო მეტ წილს იძენს ბაზარზე, აადვილებს თქვენი საიტის გადატანას HTTPS-ზე და Gutenberg ამ თვეში მე-100 გამოშვებას აღნიშნავს! განვიხილოთ WordPress-ის უახლესი ამბები.

WordPress გადის 40%-ან ბაზრის წილზე

ეს ძალიან ამაღელვებელია, WordPress-ს ახლა 10 მილიონი ვებ-გვერდის 40%-ზე მეტი წილი აქვს. ეს საკმაო მიღწევაა, ასევე იმიტომ, რომ 18 თვეზე ნაკლები ხნის წინ WordPress-მა გადალახა 30%-იანი საბაზრო წილი. მნიშვნელოვანი ნაწილი არის ის, რომ WordPress სულ უფრო მეტ მომხმარებელს იძენს, ამ პლატფორმის მახასიათებლები და შესაძლებლობებიც მუდმივად იზრდება.

ასევე იხილეთ ჩვენი საინტერესო სტატიები: 

რატომ WordPress?;

 WordPress განახლება 5.7!;

ვორდპრესი – COM თუ ORG? – რომელია შენთვის საუკეთესო?

ჩვენ, კომპანია IMC-აიემსი, უპირატესობას სწორედ WordPress-ვანიჭებთ, რადგან ამ პლატფორმაზე ძალიან ბევრი შესაძლებლობაა ვებ-საიტის წარმატებისთვის.

WordPress 5.7-ით გამარტივდა გადასვლა HTTP-დან HTTPS-ზე

HTTP-დან HTTPS-ზე ადვილად გადასვლის შესაძლებლობა გახდება WordPress-ის ძირითადი ნაწილი 5.7 განახლების გამოშვებით. შეიძლება ზედმეტად ტექნიკურად ჩანს ეს თემა, მაგრამ ჯერ არ ჩასქროლოთ. თქვენი საიტის HTTPS კავშირით დაცვა ძალიან მნიშვნელოვანია, თუ ის ჯერ არ გაქვთ. ის იცავს კავშირს ვებსაიტთან, რომელსაც ვინმე სტუმრობს. მარტივი გზა იმის სანახავად, იყენებს თუ არა საიტი HTTPS კავშირს, არის ბრაუზერის მისამართის ზოლზე შეხედვა. არის დაკეტილი ბოქლომი URL-ის მარცხნივ? მაშინ ამ საიტს აქვს უსაფრთხო კავშირი. დაბლოკილი არ არის დახურული ან ხედავთ სხვა სახის შეტყობინებას? მაშინ ეს არ არის უსაფრთხო და დაცული შეტევებისგან.

თუ გსურთ დაიცვას თქვენი მომხმარებლები, ფაილები და სხვა ინფორმაცია, რომელიც თქვენს საიტზეა განთავსებული, უნდა გამოიყენოთ HTTPS. ამის გაკეთების კიდევ ერთი მიზეზი არის ის ფაქტი, რომ ყველაფერი რაც ახლა ხდება ინტერნეტში, მოითხოვს ამ უსაფრთხო რეჟიმს. ასე რომ შეამოწმეთ თქვენი კავშირი და გამოასწორეთ, თუ კვლავ იყენებთ HTTP-ს.

Gutenberg-ის მოდული მე -100 გამოშვებას აღნიშნავს

კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი ეტაპი აღსანიშნავად: გუტენბერგის მოდული მე-100 გამოშვებას აღნიშნავს 10.0 ვერსიით! ეს კარგი შეხსენებაა იმისა, რომ გუტენბერგი, ან ბლოკის რედაქტორი, უკვე დიდი ხანია არსებობს. თუ ჯერ არ გიცდიათ ეს გვერდის შემქმნელი, ეს შესანიშნავი მიზეზია მისი მოსინჯვისთვის. ან თუ ის თავიდანვე სცადეთ და არ მოგხიბლათ, ამ მნიშვნელოვანი გამოშვების შემდეგ შეიძლება კიდევ ერთხელ სცადოთ. რადგან მას ნამდვილად უამრავი გაუმჯობესება მოჰყვა.

Gutenberg

გუტენბერგი გთავაზობთ მოქნილ შესაძლებლობებს თქვენს გვერდზე ბლოკების არჩევისა და ჩაშვების გზით. გეხმარებათ გვერდის ფორმირებაში კარგად შემუშავებული ელემენტებით, რომლებიც აყალიბებს თქვენს შინაარსს. ეს შესანიშნავი ალტერნატივაა სხვა გვერდების შემქმნელებისა და ის უმჯობესდება ყველა ახალ ვერსიაში.

სხვა სიახლეები

SEO და WordPress-ის უახლესი ამბების გარდა, ჩვენ ასევე ვნახეთ სხვა სიახლეები, რომლებიც ჩვენს ინტერესს იწვევს. Shopify-მ სოციალური ქსელის საშუალებით წარმოადგინა თქვენი საყვარელი პროდუქტების შეძენის სრულიად ახალი გზა. Amazon-მა შეიძინა კომპანია Selz, რომელიც ქმნის ინსტრუმენტებს, რომლებიც ეხმარება ბიზნესებს ადვილად გახსნან საკუთარი ონლაინ მაღაზიები. საინტერესო მოვლენებია, რომლებმაც ბევრისთვის შეიძლება შეცვალონ ონლაინ შოპინგის ლანდშაფტი, მოდით, სწრაფად განვიხილოთ ეს სიახლეები.

Shop Pay ფართოვდება Facebook-სა და Instagram-ზე

ცოტა ხნის წინ, Shopify-მ გამოუშვა თავისი აპლიკაცია სახელად Shop. რაც მომხმარებლებს საშუალებას აძლევს დაათვალიერონ Shopify-ის ყველა საიტი ერთ აპლიკაციაში და იპოვონ პროდუქტი, რომლის ყიდვაც სურთ. ეს აპლიკაცია გთავაზობთ გამოცდილებას, რომელიც მსგავსია Amazon-ისა. გადახდის მეთოდი, რომელსაც ისინი იყენებენ არის Shop Pay და ისინი ახორციელებენ ამას სხვაგანაც. ახლა მათ გააფართოვეს Shop Pay Facebook-სა და Instagram- ზე.

 

Shop Pay-ით შეგიძლიათ დააჭიროთ პროდუქტს, რომელსაც ხედავთ Instagram-ზე ან Facebook-ზე და დაუყოვნებლივ გადაიხადოთ მასზე. სოციალური პლატფორმის დატოვების გარეშე. ეს ნიშნავს, რომ Shop Pay გთავაზობთ არა მხოლოდ გადახდის შესანიშნავ მეთოდს, არამედ ქმნის კომერციული პლატფორმას და ბაზარს ამ სოციალურ პლატფორმებზე. აგრეთვე სხვა ადგილებში, რომელსაც ის მოიცავს. ეს მშვენიერია და იმას ნიშნავს, რომ Shopify ხდება კონკურენტუნარიანი დიდი მოთამაშეებისთვის, როგორიცაა Amazon. საინტერესო იქნება თუ სადამდე წავა ეს ამბავი.

Amazon-მა Selz შეიძინა

მიუხედავად იმისა, რომ ცოტა ხნით ჩუმად იყვნენ, Amazon- მა იყიდა Selz მეწარმეებისთვის მარტივი გამოსაყენებელი ინსტრუმენტების შესაქმნელად. Selz არის Shopify-ის კონკურენტი, რომელიც ეხმარება მცირე ბიზნესს ინტერნეტ მაღაზიების შექმნაში. ეს Amazon-ის მხრიდან ჭკვიანურ ნაბიჯად გამოიყურება, რადგან მას შეუძლია უამრავი ადგილობრივი ბიზნესი მიიზიდოს თავის პლატფორმაზე. მაგრამ ეს შეიძლება ნიშნავდეს იმას, რომ უამრავი ადგილობრივი ბიზნესის მფლობელი გადაწყვეტს, რომ მთელი თავისი ძალისხმევა ამ პლატფორმაზე გააკეთოს, ნაცვლად საკუთარი საიტის შექმნისა. საკუთარი სოციალური მედიით. ამან შეიძლება შეაფერხოს ბრენდის შექმნა და თქვენს აუდიტორიასთან ურთიერთობის დამყარება. მეორეს მხრივ, თუ ეს შექმნის შესაძლებლობას, უმასპინძლოთ თქვენს საიტს, მაგრამ ასევე გამოიყენოთ Amazon-ის ლოგისტიკა. ამ ახალმა პარტნიორობამ ბიზნესის მფლობელებს უამრავი ღირებულება შეიძლება მოუტანოს. ჩვენ უნდა დაველოდოთ და ვნახოთ როგორ გამოვა ეს.

Yoast სიახლეები

უფასო breadcrumbs ბლოკი, ახალი ციფრული ამბავი structured data-ზე და Yoast-ის ახალი ვერსია. მოდით გავეცნოთ ახალ ამბებს ამ მიმართულებებითაც.

Yoast-ის უახლესი ვერსიები

გავიდა კიდევ ერთი თვე და Yoast SEO-ის ორი ახალი ვერსია გამოჩნდა. Yoast SEO 15.8 გამოცემაში დაემატა უფასო breadcrumb-ების ბლოკი. ბლოკის რედაქტორის გამოყენებისას შეგიძლიათ გამოიყენოთ ეს ბლოკი, რომ დაამატოთ თქვენს გვერდს breadcrumb-ები. რაც სახალისოა, მაგრამ კიდევ უფრო სახალისო იქნება, როდესაც საიტის სრული რედაქტირება გამოვა. ეს ბლოკი საშუალებას მოგვცემს სრულყოფილად ვაკონტროლოთ თუ სად გვსურს მოვაწყოთ ჩვენი breadcrumb-ები.

Yoast SEO 15.9 ვერსიას აქვს დანამატის განსხვავებული მუშაობის გაუმჯობესება. ეს არ არის დიდი გამოშვება, მაგრამ შეიცავს გარკვეულ გაუმჯობესებებს, რაც კიდევ უფრო გაამარტივებს Yoast SEO-ს გამოყენებას ჩვენი საიტის ოპტიმიზაციისთვის. ამ გამოცემასთან ერთად, Yoast-მა გამოაქვეყნა ვიდეო SEO-ს ახალი ვერსია, რომელიც ახლა თავსებადია Elementor-თან!

შეჯამება

ბოლოსკენ იმას გეტყვით, რომ ეს სიახლეები საკმაოდ საინტერესოდ და დამაინტრიგებლად გამოიყურება და ბევრ მოლოდინს აჩენს. ვნახოთ რა გამოვა საბოლოოდ. ჩვენ აუცილებლად გავაგრძელებთ საინტერესო სიახლეების მოწოდებას თქვენთვის და მომავალშიც მოგაწვდით საჭირო ინფორმაციას.

 გჭირდება საიტის დამზადება? თუ ლოგოს დამზადება გესაჭიროება საკუთარი ბრენდისთვის? იქნებ, SEO ოპტიმიზაცია არის ის, რაც თქვენს ვებგვერდს სჭირდება? გადახედე ჩვენს სერვისებს და მიიღე მეტი ინტერნეტ მარკეტინგის საშუალებით.

იხილეთ ჩვენი სერვისები:

ასევე წაიკითხეთ ჩვენი ბლოგის სხვა საინტერესო სტატიები:

გამოგვყევით სოციალურ ქსელებში:

იმედია, საინტერესო სტატია გამოგვივიდა. დასტურად, გაუზიარეთ მეგობრებს სოციალურ ქსელებში:

Leave a Comment

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings