IMC

turistuli-saitis-Sheqmna

ტურისტული საიტის შექმნა – გზები და მეთოდები

ყველა ტურისტული ბიზნესის მფლობელისთვის მთავარი მიზანია, შექმნას ხარისხიანი ონლაინ სივრცე საკუთარი მნახველებისა და მომხმარებლებისთვის. ამისთვის აუცილებელია ტურისტული საიტის შექმნა.

ნებისმიერი სახის ვებ საიტის დამზადება საუკეთესო პირობებით შეგიძლიათ მხოლოდ ჩვენთან, კომპანია „აიემსიში“ 593 26 26 12

Think with Google Travel insights”-ის თანახმად, მგზავრების 68% იმის გადაწყვეტამდე, სად და როგორ უნდა გაემგზავრონ, იწყებენ კვლევას. ეს კი იმას ნიშნავს, რომ ადამიანებს სურთ შეიძინონ შესაბამისი გამოცდილება და ცდილობენ, მიეყრდნონ მხოლოდ სანდო წყაროებს (ბრენდირებული ვებგვერდები, მომხმარებლებისა და ოჯახის ან მეგობრების მოსაზრებები და განხილვები), რათა მოახდინონ გავლენა თავიანთ და სხვა ადამიანების არჩევანზე.

ეს კი ხელს უწყობს ბიზნესის განვითარებას, ვინაიდან რაც უფრო კარგი და საინტერესო კონტენტის შექმნა და დამზადება შეგიძლიათ თქვენს საიტზე, რომელიც მიზნად ისახავს თქვენი მომხმარებლების ჩართვას, მით უფრო მეტი შანსი გექნებათ მათი სტუმრად ან მომხმარებლად გადაქცევისა.

რა არის საჭირო ტურისტული საიტის შექმნისთვის?

შექმენით ან დაამზადეთ საინტერესო შინაარსი თქვენი ვიზიტორებისთვის

როდესაც საქმე ეხება შინაარსის, როგორც რეკლამის ერთ-ერთი ყველაზე სანდო ფორმის წარდგენას, თქვენი ტურისტული საიტი ხდება თქვენი ყველაზე ძვირადღირებული აქტივი. თუ თქვენს ტურისტულ საიტს ხშირად არ სტუმრობენ მნახველები (რომლებიც გულმოდგინედ მოიზიდეთ SEO-ს, სოციალური მედიისა და ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგის საშუალებით), მაშინ ისინი დიდხანსაც არ გაჩერდებიან თქვენს ვებგვერდზე.

გამომდინარე აქედან, თქვენი მიზანია არა მხოლოდ ტურისტული საიტის შექმნა, არამედ ხარისხიანი კონტენტის შექმნა თქვენს საიტზე. ერთ-ერთი გზაა ბლოგ პოსტების წერა, რაც არა მარტო მოგიზიდავთ ხალხს, არამედ უზრუნველყოფს მათი ჩართულობის ზრდას.

ვიდეო შეიძლება იყოს საკმაოდ მიმზიდველი თქვენი მომხმარებლებისთვის

იცოდით თუ არა იმის შესახებ, რომ ტურისტთა 46% და ბიზნეს ტურისტთა 68% დანიშნულების ადგილს ირჩევს ინტერნეტში ნანახი ვიდეოების საფუძველზე? ამიტომ, სანამ გადაწყვეტთ, შექმნათ კონტენტი თქვენი ტურისტული საიტისთვის, პირველ ყოვლისა იფიქრეთ იმაზე, თუ როგორ შეგიძლიათ ეს შინაარსი აქციოთ არა მხოლოდ ტექსტად და სურათებად, არამედ საინტერესო ვიდეოდ თქვენი მომხმარებლებისთვის.

ტურისტული საიტის შექმნა აუცილებელია „Responsive“ დიზაინით

დღესდღეობით, სმარტფონებისა და ტაბლეტების დახმარებით ინტერნეტის მოხმარების მატებასთან ერთად, თქვენ უნდა დარწმუნდეთ იმაში, რომ თქვენი ტურისტული საიტის შექმნა მოხდება ე.წ. „Responsive“ დიზაინით. ყველა მოწყობილობაზე მორგებული ვებ დიზაინი არის ერთ-ერთი ეფექტური ხერხი, რომელიც მიზნად ისახავს მნახველების მატებასა და გაზრდას, რაც მოიცავს მარტივ კითხვადობას და ნავიგაციას ზომის მინიმალური შეცვლით, გადაღებით და გადახვევით – მოწყობილობების ფართო სპექტრში (დესკტოპის კომპიუტერის მონიტორებიდან დაწყებული სმარტფონებით დამთავრებული).

თუ თქვენ არ გინდათ, ჩადოთ ფული მორგებული დიზაინის აწყობაში, თქვენ შესაძლოა შეგექმნათ საფრთხე, თქვენი ტურისტული საიტის ცუდი შედეგებიდან გამომდინარე. ეს იმას ნიშნავს, რომ ხალხი დიდხანს არ დარჩება თქვენს ვებგვერდზე, შესაბამისად, ეს არ მოგცემთ დიდ წარმატებას, რის შემდეგაც მოგიწევთ, შეიტანოთ რაიმე სახის ცვლილება თქვენს საიტზე.

იმის დასადგენად, აქვს თუ არა თქვენს ტურისტულ საიტს საპასუხო დიზაინი, ეწვიეთ quirktools.com-ის ან responsivedesign-ის გვერდებს და შემდეგ ჩაწერეთ თქვენი ვებგვერდის URL, რის შემდეგაც თქვენ მალევე გაიგებთ, აქვს თუ არა თქვენს საიტს მორგებული (Responsive) დიზაინი!

ხელი შეუწყეთ პოსტების გაზიარებას და კომენტარების წერას სოციალურ მედიაში

თუ თქვენ აწარმოებთ ბლოგს (რასაც აუცილებლად უნდა აკეთებდეთ!), მაშინ უნდა დარწმუნდეთ იმაში, რომ თქვენი მომხმარებლები აზიარებენ თქვენს პოსტებს. ეს კი მოგცემთ შესანიშნავ საშუალებას, თქვენმა პოსტმა მოიპოვოს მეტი მნახველი და გააძლიეროს თქვენი ბრენდი! (იხილეთ სტატია: რა არის ბრენდი)

ამასთანავე, როდესაც თქვენ ქმნით ბლოგ-პოსტებს, დარწმუნდით, რომ სტატიის ბოლოს თქვენ უსვამთ თქვენს მკითხველებს კითხვას, და აიძულებთ პირველებმა დაიწყონ თქვენთან საუბარი (ეს არა მხოლოდ ეხმარება მომხმარებლების ჩართულობას, არამედ აჩვენებს Google-ს, რომ თქვენი შინაარსი საკმაოდ გავლენიანია და დაეხმარება თქვენს საიტს საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციაში – დიახ, Google-ი ამჩნევს ყველაფერს!).

ტურისტული საიტის შექმნისას წარმოაჩინეთ თქვენი ნამდვილი სახე!

ადამიანებს უყვართ სხვადასხვა ხალხთან ურთიერთობა და მათთან კომუნიკაცია, ასე რომ რაც უფრო მეტი ადამიანის ჩართვას შეძლებთ თქვენს ბრენდში, მით უკეთესი. ამის შესანიშნავი გზაა ტურისტული საიტის შექმნა და იქ პირველ პირში საუბარი (განსაკუთრებით ბლოგის სტატიების წერისას). „About Us“ გვერდი დაგეხმარებათ, მიაწოდოთ ინფორმაცია თქვენი ისტორიის შესახებ და აცნობებს მნახველს იმის შესახებ, თუ რატომ „ზრუნავთ“ თქვენი მნახველების გამოცდილებაზე.

ტურისტული საიტის შექმნაზე უფრო ეფექტური გზები იცით?

გაგვიზიარეთ თქვენი საიდუმლოებები … რას აკეთებთ, იმისთვის რომ თქვენმა ტურისტულმა საიტმა შეინარჩუნოს მნახველების შთაგონება და აქტიური ჩართულობა? ა, ამჩნევთ თუ არა თქვენი შრომის ნაყოფს თქვენს გვერდზე, რაც შეიძლება იყოს გაყიდვების გაზრდის დამსახურება? ჩვენ გვსურს, მოვისმინოთ თქვენი ამბავი ჩვენს სოციალური მედიის გვერდებზე! Facebook.com/imc.ge Instagram.com/imc.ge

იხილეთ ჩვენი სერვისები:

იხილეთ რეკომენდირებული სტატიები:

გამოგვყევით სოციალურ ქსელებში:

სტატიის ავტორი: მარიამ ტატულაშვილი

Leave a Comment

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings