ვიდეო რეკლამა არის ინსტრუმენტი, რომელსაც მარკეტოლოგები ეყრდნობიან თავიანთი ბრენდისა და აუდიტორიის გასაზრდელად. ეს სარეკლამო ფორმატი ეფექტურია სხვადასხვა ინდუსტრიაში. ვიდეო რეკლამა, რომელიც შეიძლება იყოს მოკლე ან გრძელი, ხელს შეუწყობს კომპანიის, პროდუქტის ან /და სერვისის პოპულარიზაციას. ისინი ძირითადად ჩნდებიან სოციალური მედიის პლატფორმებზე, როგორიცაა YouTube, Instagram და TikTok. ვიდეო სარეკლამო კამპანიის დასაწყებად, თქვენ უნდა იცოდეთ თქვენი აუდიტორია. აუდიტორიის ამოცნობის შემდეგ, აირჩიეთ პლატფორმა და გააკონტროლეთ სარეკლამო დეტალები. თქვენ, ასევე, შეგიძლიათ, დაიქირაოთ ვებ სარეკლამო სააგენტო თქვენი რეკლამებისთვის » IMC .
როგორ სარგებლობენ ბრენდები ვიდეო რეკლამებით?!
ვიდეო რეკლამის შესახებ ამ სტატიაში გაიგებთ, რა სარგებელი მოაქვს მას და რა ხელმისაწვდომი პლატფორმების გამოყენება შეგიძლიათ. ჩვენ, ასევე გაგიზიარებთ რეკლამის მაგალითებს სხვადასხვა ინდუსტრიებში, რათა წარმოიდგინოთ ვიდეოს ძალა. აქვე გეტყვით, რომ ჩვენი მრავალწლიანი გამოცდილების მქონე გუნდი, სხვადასხვა კომპანიასთან თანამშრომლობის ფარგლებში, ქმნის ვიდეორგოლებს სარეკლამო კამპანიებისთვის.
ვიდეო რეკლამები – უპირატესობები და ტენდენციები
მხოლოდ YouTube-ზე დღეში 1,5 მილიარდი ვიდეოს ნახვებით, ვიდეო რეკლამა გახდა მარკეტინგისა და რეკლამის განუყოფელი ნაწილი. აქ მოცემულია ვიდეო რეკლამის რამდენიმე ტენდენცია.
ადამიანები ძირითადად მობილურით ნახულობენ ვიდეო რეკლამებს
მობლური აპლიკაციების მოხმარება სკმაოდ ხშირია დღევანდელ დროში, შესაბამისად თქვენი რეკლამა უნდა გაკეთდეს მობილურისთვის შესაბამისი ასპექტების თანაფარდობით, მიმზიდველი შინაარსით, რომელიც სწრაფად იპყრობს ყურადღებას, ამავდროულად მნიშვნელოვანია, რომ ის გონივრულად იყოს შექნილი და გათვლილი აუდიტორიაზე.
ვიდეო რეკლამები ტექსტზე უკეთ იპყრობენ ყურადღებას
ვიდეო კონტენტი უკეთ იპყრობს მომხმარებლის ყურადღებას და ჩართულობას ვიდრე ტექსტი. სავარაუდოა, რომ ტვინი ამუშავებს ტექსტს უფრო ნელა, ვიდრე ვიზუალი, ამიტომ ვიდეოს უფრო დიდი გავლენა აქვს.
ისინი ფუნდამენტური აქტივებია გასაყიდად
ვიდეო რეკლამები ზრდის გაყიდვებს და მონაცემები ამას ადასტურებს. მარკეტინგული რესურსი Oberlo აცხადებს, რომ მარკეტინგულმა კომპანიებმა, რომლებიც იყენებენ ვიდეოებს, გაზარდეს კვალიფიცირებული ლიდერობის წლიური მაჩვენებელი 66 პროცენტით.
უფრო მეტიც, გამოკითხული მარკეტოლოგების დიდი ნაწილი უკეთესი ROI-სთვის გვირჩევს ვიდეო რეკლამის გამოყენებას.
ვიდეო რეკლამები და მათი მიზნები
ვიდეო რეკლამებს უამრავი მიზანი აქვს მარკეტოლოგებისთვის, მოდით გამოვიკვლიოთ ეს მიზნები.
ბრენდის ცნობადობა
ვიდეო შეიძლება იყოს ბრენდის ლაკონური შესავალი, როდესაც გამოქვეყნდება სოციალური მედიის პლატფორმაზე ან ვებსაიტზე. მიმზიდველი ვიდეო ცნობისმოყვარეობას აღძრავს მნახველში, ასე რომ, მნიშვნელოვანია ვიდეოების გამოყენება, რადგან მათ შესაძლოა შთააგონონ მნახველები, რომ მეტს გაიგებენ ბმულზე გადასვლისას და თქვენს ვებსაიტზე, მისი დათვალიერებისას.
ვიზიტორების მოზიდვა
მას შემდეგ, რაც ვინმე გადმოვა თქვენი საიტის ბმულზე, თქვენ მზად უნდა გქონდეთ ეგრეთწოდებული “მაგნიტები”, რათა მარტივად მიიზიდოთ ვიზიტორები. დანარჩენი საიტი უნდა იყოს შექმნილი მარტივი გამოყენებისთვის, მიმზიდველი დიზაინით, მარტივი ნავიგაციით, მკაფიო მენიუებით და მნიშვნელოვანი ინფორმაციით.
კონვერტაციები
მომხიბვლელმა მიმზიდველმა “მაგნიტებმა”( იგულისხმება თქვენს მიერ შექმნილი – შიგთავსი/კონტენტი) უნდა დააინტერესოს მნახველები, რომ დარეგისტრირდნენ თქვენი კომპანიის მიერ განსაზღვრულ ბმულში, საბოლოოდ კი დაიწყონ პირველი შესყიდვები თქვენი ბიზნესიდან.
რომელი პლატფორმების გამოყენება შეგიძლიათ ვიდეო რეკლამებისთვის?
ვიდეო რეკლამები შესაფერისია შემდეგი სოციალური მედიის პლატფორმებისთვის:
YouTube
ვიდეო გიგანტი YouTube მარკეტოლოგებს სთავაზობს მრავალფეროვან რეკლამას, რათა აირჩიონ აუდიტორია საჭირო მომენტის შესაბამისად, მათ შორის, მისი Google ვიდეო პარტნიორების მეშვეობით. ვიდეო რეკლამის ტიპები, რომლებიც შეგიძლიათ გამოიყენოთ პლატფორმაზე:
- Masthead რეკლამები შექმნილია პროდუქტის ან სერვისის ცნობადობის გაზრდის მიზნით შეზღუდული პერიოდის განმავლობაში
- Outstream რეკლამები, რომლებიც YouTube-ის ნაცვლად გამოჩნდება ვიდეო პარტნიორ ვებსაიტზე
- Bumper რეკლამები, ექვსწამიანი (ან ნაკლები ხანგრზლივობის) რეკლამები, რომლებიც გადის ვიდეოს წინ, ვიდეოს დროს ან მის შემდეგ
- In-feed რეკლამები ძიების შედეგებში და მასთან დაკავშირებულ ვიდეოებში
- Non-skippable or skippable in-stream რეკლამები, რომლებიც ირთვება ვიდეო კონტენტამდე, ვიდეოს დროს ან მის შემდეგ
Facebook რჩება უდიდეს სოციალური მედიის პლატფორმად, ამიტომ მისი ვიდეო რეკლამის გამოყენება შეიძლება იყოს გასაღები თქვენი მარკეტინგული მიზნების მისაღწევად. თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ სტრიმინგში ვიდეო რეკლამა, რომელიც ირთვება მომხმარებლების ქრონოლოგიის ან სიუჟეტის რეკლამების გადაადგილების მიხედვით.
ვიზუალური სოციალური პლატფორმა Instagram ბოლო დროს პოპულარული გახდა მოკლე ვიდეოების ჩვენებით. მიუხედავად იმისა, რომ Instagram გაძლევთ საშუალებას შექმნათ 60 წუთიანი რეკლამები, თქვენი რეკლამა გაცილებით მოკლე უნდა იყოს, რათა თქვენი კონტენტი ნაკლებად მოსაბეზრებელი და საინტერესო იყოს მნახველისთვის.
TikTok
აქ არის ხელმისაწვდომი TikTok რეკლამის ტიპები, რომელთაგან შეგიძლიათ აირჩიოთ:
- Spark-ის რეკლამები თქვენს TikTok-ის ერთ-ერთ ვიდეოს რეკლამად აქცევს
- TopView რეკლამები, რომლებიც გამოჩნდება მომხმარებლის არხის ზედა ნაწილში
- In-feed რეკლამები, რომლებიც გამოჩნდება არხის ქვემოთ
რომელი KPI უნდა გავითვალისწინოთ ვიდეო რეკლამების გაშვებისას?
თქვენი ვიდეო სარეკლამო კამპანიის წარმატების განსაზღვრისთვის საჭიროა შემდეგი დეტალებისთვის თვალყურის დევნება:
- მთლიანი ნახვები, ვიდეოზე დაგროვილი ნახვების საერთო რაოდენობის მიმოხილვა
- უნიკალური ნახვები, რაც არის რეკლამის პირველად მნახველების რაოდენობა
- ყურების დრო, ანუ რამდენ ხანს ხარჯავენ მნახველები რეკლამების ყურებაზე
- დასრულების მაჩვენებელი, KPI, რომელიც მიუთითებს რამდენმა მაყურებელმა დაასრულა რეკლამის ყურება
- მიტოვების კოეფიციენტი, რომელიც გეტყვით, რამდენმა ადამიანმა დატოვა ვიდეო მის დასრულებამდე
- დაწკაპუნების კოეფიციენტი ან CTR, რაც მიუთითებს იმაზე, თუ რამდენჯერ დააწკაპუნებს ვინმე თქვენი ვიდეოს სანახავად
- აქციები
- კომენტარები და გამოხმაურება
- კონვერტაციები
- თითო ნახვის ღირებულება, რაც გულისხმობს იმას, თუ რამდენს ხარჯავთ ნახვებისთვის
- ROI, რომელიც შედარებულია CPV-სთან, იმის დასადგენად, თუ რამდენი მოგება გამოიმუშავა თქვენმა რეკლამამ
- ვიდეო ჩართულობის მაჩვენებელი, რომელიც შეგიძლიათ გამოთვალოთ ჩართულობის შთაბეჭდილებებზე გაყოფით
- სიხშირე
ვიდეო რეკლამის იდეები – 5 მაგალითი კამპანიის იდეისთვის
იმისათვის, რომ დაგეხმაროთ თქვენი შემდეგი ვიდეო სარეკლამო კამპანიის სწორად დაგეგმვაში, ჩვენ შევიკრიბეთ რეკლამის მთავარი მაგალითები ლაქშერი, უძრავი ქონების და ფინანსური სერვისების ბაზრებიდან.
luxury ინდუსტრიის მაგალითები
1. Cartier/კარტიე
2016 წელს, ძვირადღირებული მოდის ბრენდი Cartier მუშაობდა კინოთეატრის სარეკლამო კომპანია Motivate Val Morgan-თან ერთად, რათა შეექმნა დახვეწილი რეკლამა, რომელშიც წარმოდგენილი იყო ბრილიანტები.
სიმღერის “Diamonds Are a Girl’s Best Friend” უცნაური აღქმა არის ჯაზური სტილის და მხიარული, ტექსტი ხაზს უსვამს ბრილიანტის ღირებულებას და კარტიეს სამკაულების სილამაზეს, რომელიც ყოველთვის გამოფენილია.
2. Dior/დიორი
იგივე სიმბოლოა დიორის პარფიუმერული ფილმი სახელწოდებით And You, What Would You Do For Love? კლიპის რეჟისორი ემანუელ კოსუ იყო, რომელშიც მსახიობი ნატალი პორტმანი თამაშობს. მიუხედავად იმისა, რომ ერთ წუთზე ნაკლებია, რეკლამა ძალიან პოპულარულია მისი არაწრფივი სიუჟეტის გამო.
აუდიტორია კვლავ აღფრთოვანებულია ამ რეკლამით მისი გამოქვეყნებიდან ხუთი წლის შემდეგ და მას შემდეგ რაც Dior-ის მრავალი სხვა რეკლამა გამოვიდა.
უძრავი ქონების მაგალითები
3. Futuro Avenue
საშინაო ტურები მყიდველებს აძლევენ უძრავი ქონების ნახვის საშუალებას, შეხვედრის დაგეგმვის გარეშე. Futuro Avenue-მ ეს სახლი უნიკალური სახით გააშუქა, რაც ტურს კინემატოგრაფიულ ელფერს აძლევდა.
ცხოვრება ადელაიდა ჰილზში ცოცხლდება მომხიბვლელი ხედით. ამგვარად გადაღებული კადრები გაგრძნობინებთ, თითქოს ეს სახლი უკვე თქვენია, რაც ჭკვიანური სარეკლამო ტაქტიკაა.
დაზღვევის მაგალითები
4. AIG My Amazing Mom/AIG ჩემი საოცარი დედა
AIG, მსხვილმა სადაზღვევო ბრენდმა, მიიპყრო დიდი ყურადღება, თავისი რეკლამით სახელწოდებით My Amazing Mom.
5. Progressive/პროგრესული
პროგრესული არის ვიდეო რეკლამის ოსტატი, მაგრამ მისი Monster To-Do არის ერთ-ერთი ყველაზე მარტივი და ამავდროულად რთული რეკლამა. მასში ნაჩვენებია დატვირთული მცირე ბიზნესის მფლობელი, რომელსაც მიჰყვება Post-I-ის ნოტებით შექმნილი ურჩხული, რომელიც მუდმივად ახალ დავალებებს ქმნის მისთვის.
მცირე ბიზნესის მფლობელი ირჩევს პროგრესულ, ერთ ამოცანას მისი მასიური სამუშაოების სიიდან.
დაიქირავეთ ვებ სააგენტო თქვენი ვიდეო რეკლამის გასაშვებად
ვიდეო რეკლამა აუცილებელია ყველა ინდუსტრიაში, მაგრამ ვიდეოების შექმნა, რომლებიც მიაღწევენ მარკეტინგულ მიზნებს დანიშნულ დროში, შეიძლება რთული იყოს, ამიტომ შესაძლოა დაგჭირდეთ მარკეტინგული სააგენტოს დაქირავება.