საკონტაქტო
+995 593 26 26 12
+995 571 85 07 43
info@imc.ge
გამოგვყევი
Facebook
Instagram

ინტერნეტ რეკლამა: როგორ გავაკეთოთ ეფექტური რეკლამა

ინტერნეტ რეკლამა

ინტერნეტ რეკლამა არის ყველა ზომის ბიზნესის ერთ – ერთი ყველაზე ეფექტური გზა, რათა გააფართოვონ თავიანთი მასშტაბები, იპოვონ ახალი მომხმარებლები და შემოსავლების ნაკადი გაზარდონ.

ამდენი ხელმისაწვდომი ვარიანტით – დაწყებული PPC-დან, გაგრძელებული ფასიანი სოციალურ ქსელში რეკლამით და აპლიკაციების შიდა რეკლამით დამთავრებული. ინტერნეტ რეკლამა შეიძლება აშინებდეს დამწყებებს, მაგრამ ეს არ არის გარდაუვალი. კომპანია IMC აიემსი აადვილებს ინტერნეტ რეკლამას და ჩვენ ვეხმარებით უამრავ ბიზნესს, რათა გამოცადონ ფასიანი ძებნის და სოციალურ ქსელში ფასიანი რეკლამის ძალა.

დაგვიკავშირდით და ჩვენ შეგიქმნით თქვენთვის სასურველ, წარმატების მომტან რეკლამას!

ინტერნეტ რეკლამა: ფასიანი ძებნა

როდესაც ინტერნეტ რეკლამაზე ფიქრობთ, საკმაოდ დიდი შანსია, ფიქრობდეთ ფასიან საძიებო რეკლამაზე. ფასიანი ძებნა – ასევე ცნობილი როგორც pay-per-click რეკლამა, ან PPC – არის ინტერნეტ რეკლამის ერთ-ერთი ყველაზე გავრცელებული და ეფექტური ტიპი.

ინტერნეტ რეკლამა PPC
ფოტო GOOGLE-დან

ფასიანი ძებნის საშუალებით შეგიძლიათ რეკლამა განათავსოთ შესაბამისი ტერმინებით და ფრაზებით, რამაც შეიძლება გამოიწვიოს ტექსტზე დაფუძნებული რეკლამების ჩვენება მომხმარებლებისთვის, როდესაც ისინი სპეციალურ საძიებო მოთხოვნებს შეიტანენ Google-ში ან სხვა საძიებო სისტემაში. ეს ტერმინები და ფრაზები ცნობილია როგორც საკვანძო სიტყვები (ქივორდები) და ისინი ქმნიან PPC რეკლამის საფუძველს. რეკლამის განმცხადებლები აცხადებენ წინადადებებს საკვანძო სიტყვებზე, როგორც სარეკლამო აუქციონის ნაწილი. ეს უზრუნველყოფს, რომ ყველა რეკლამის განმთავსებელს თანაბარი, სამართლიანი შანსი აქვს, რომ მისი რეკლამები გამოჩნდეს მომხმარებლებისთვის, ვიდრე ყველაზე დიდი სარეკლამო ბიუჯეტის მქონეებს.

საკვანძო სიტყვები უნდა შეესაბამებოდეს თქვენს ბიზნესს, იყოს ორგანიზებული და დალაგებული იყოს ლოგიკურ სარეკლამო ჯგუფებად, რომელიც გამოყოფილია კამპანიის ტიპის მიხედვით და შეესაბამება განსაზღვრულ საპოვნელ ტიპს, რათა გამოჩნდეს სწორი ვიზიტორებისთვის, სწორ დროს და შესაფერისი კამპანიისთვის.

ინტერნეტ რეკლამა: ფასიანი რეკლამა სოციალურ ქსელში

მიუხედავად იმისა, რომ ფასიანმა ძიებამ შესაძლოა ინტერნეტ რეკლამირება გარდაქმნა, ფასიანი რეკლამა სოციალურ ქსელში ხვალინდელი დღის ინტერნეტს გარდაქმნის.

რეკლამა-Facebook-ში

სოციალური ქსელი რჩება ყველაზე პოპულარულ ონლაინ გასართობად მოზრდილთათვის მთელ მსოფლიოში და რეკლამის განმთავსებლებმა შეიმუშავეს თავიანთი სტრატეგიები მომხმარებლებთან დაკავშირებით, სადაც ისინი ატარებენ დროს, კერძოდ სოციალურ ქსელებში, როგორიცაა Facebook და Twitter. სოციალურ ქსელში ფასიანი რეკლამის ფუნქციები ფასიანი ძიების მსგავსია, თუმცა უნდა აღინიშნოს, რომ აქ რეკლამის განმთავსებლები და არა მომხმარებლები იღებენ ინიციატივას – რეკლამის განმთავსებლებმა უნდა მოძებნონ მომხმარებლები და არა პირიქით.

ფასიანი სოციალურ ქსელში რეკლამის ერთ-ერთი უდიდესი ძლიერი მხარეა ის, რომ რეკლამის განმთავსებლებს შეუძლიათ მიზანმიმართულად შეარჩიონ მომხმარებლები და ეს პრინციპი მრავალი სოციალური სარეკლამო პლატფორმისა და პროდუქტის საყრდენია. რეკლამის განმთავსებლებს შეუძლიათ მიზანში ამოიღონ მომხმარებლები ასობით პარამეტრით, დემოგრაფიული მონაცემებით (როგორიცაა ასაკი, სქესი, შემოსავალი, განათლების დონე და ოჯახური მდგომარეობა) დამთავრებული დათვალიერებით და სოციალური ქცევით.

facebook-audience--edu
Facebook საშუალებას აძლევს რეკლამის განმთავსებლებს, დაათარგეთონ მომხმარებლები მათი განათლების დონის მიხედვით, და კონკრეტული სკოლების მიხედვითაც კი, რომელშიც დადიოდნენ.

რეკლამის განმთავსებლებს ასევე შეუძლიათ მომხმარებლებზე დამიზნება, გვერდების და პროფილის ტიპების მიხედვით, მათ მიერ ნაყიდი ნივთებისა და მათ მიერ წაკითხული სიახლეების საფუძველზე. ამ მორგებული აუდიტორიის შექმნა შესაძლებელია მომხმარებელთა არსებული მონაცემების საფუძველზე (მსგავსი მომხმარებლების “ერთნაირი” აუდიტორიის შესაქმნელად) ელ.ფოსტის სიებისდან, რომლებსაც Facebook და Twitter შეძლებენ დუკავშირონ თავიანთი მონაცემები ამ მომხმარებლების შესახებ, მათი ქცევის შესახებ მეტი ინფორმაციის გასაგებად.

ფეისბუქ რეკლამის თარგეთინგი
Facebook-ზე დაფუძნებული სამიზნე ვარიანტების მაგალითი
ნასყიდობის ქცევაზე

ე.წ. “პირადობის მარკეტინგის” ზრდამ დაადასტურა, რომ ბოლო და ამავდროულად ყველაზე სიღრმისეული ცვლილება
განვლილი ათწლეულის განმავლობაში ციფრული მარკეტინგის სფეროში, რომელიც რეკლამის განმთავსებლებს ბიზნესის წარმოების დაუჯერებელ შესაძლებლობებს სთავაზობს.

იცოდე შენი აუდიტორია

ისევე, როგორც ფასიანი საძიებო ინტერნეტ რეკლამა საჭიროებს სიღრმისეული საკვანძო სიტყვების კვლევას, თავიანთი კამპანიის დაწყებამდე, ფასიანმა ფეისბუქ რეკლამის შემქმნელმაც უნდა იცოდეს თავისი იდეალური მომხმარებლები შიგნით და გარეთ, რათა უზრუნველყონ აუდიტორიის სწორი სეგმენტების მიზნად დასახვა სწორი შეტყობინებებით. აქ შემოდის მყიდველის პერსონა.

თქვენი იდეალური მომხმარებლებისთვის დეტალური მყიდველის პერსონალის შექმნა საშუალებას გაძლევთ გადააჭარბოთ ზედაპირულ ინფორმაციას თქვენი ყველაზე ერთგული მომხმარებლების შესახებ და გაეცნოთ დამიზნების ვარიანტებს, რაც საშუალებას მოგცემთ მიზანმიმართულად მოაწყოთ თქვენი პერსპექტიული მომხმარებლები მაღალი ხარისხის დეტალიზაციით. ეს არა მხოლოდ საშუალებას გაძლევთ მაქსიმალურად გაზარდოთ თქვენი სარეკლამო ხარჯვის ეფექტურობა, არამედ სთავაზობს თქვენს აუდიტორიას უფრო შესაბამის, მიზანმიმართულ რეკლამას. ბოლოდროინდელი მონაცემების თანახმად, ადამიანები რეალურად უფრო აფასებენ ინტერნეტ რეკლამას, როდესაც ის მეტად მიზანმიმართული და მათი ინტერესის შესაბამისია.

ინტერნეტ რეკლამა: კამპანიის ელემენტები

ოინტერნეტ რეკლამა გაცილებით მეტია, ვიდრე უბრალოდ რეკლამის განთავსება ინტერნეტში და საუკეთესო შედეგის იმედი. ყველაზე ეფექტური სარეკლამო კამპანიები აერთიანებს უამრავ ურთიერთდაკავშირებულ ელემენტს, რომლებიც ასრულებენ უნიკალურ ფუნქციებს, კამპანიის პოტენციალის მაქსიმალურად გაზრდის მიზნით. ყველა ინტერნეტ სარეკლამო კამპანიას არ ექნება ყველა ელემენტი, მაგრამ ციფრული მარკეტინგის ინიციატივის შემდეგი კომპონენტები მრავალი კამპანიისთვის იქნება საერთო.

ტექსტური და ვიზუალური რეკლამები

Google Ads და Bing Ads რეკლამის განმთავსებლებს სთავაზობენ ტექსტური რეკლამების ან უფრო ვიზუალური რეკლამების არჩევას, როგორიცაა ბანერები. ტექსტზე დაფუძნებულ რეკლამას ხშირად მოიხსენიებენ, როგორც PPC რეკლამას, ხოლო ბანერსა და მსგავსი რეკლამის ფორმატს ჩვეულებრივ უწოდებენ ჩვენების რეკლამას (display ads). გარდა ამისა, სოციალური მედია პლატფორმები, როგორიცაა Facebook, გთავაზობთ მაღალ ვიზუალურ სარეკლამო ფორმატებს, რომლებიც მოიცავს რეკლამის ასლს, რომელიც შეიძლება ჩაითვალოს, როგორც ორივეს კომბინაცია. დღევანდელი რეკლამის განმთავსებლებისთვის ათობით სარეკლამო ფორმაა ხელმისაწვდომი, რაც საშუალებას გაძლევთ აირჩიოთ ფორმატი და სარეკლამო ქსელი, რომელიც საუკეთესოდ შეესაბამება თქვენი კამპანიის საჭიროებებს.

ჩვენების რეკლამის ნიმუში
საჩვენებელი რეკლამის მაგალითი Google Display Network- ში.
სურათი Google-დან

ლენდინგ ფეიჯები

ლენდინგ გვერდები არის სპეციალიზებული, ოპტიმიზირებული ვებ-გვერდები, რომლებსაც სტუმრები იღებენ რეკლამაზე დაწკაპუნებით. ლენდინგ ფეიჯებზე შეიძლება განთავსდეს რეკლამებში ნაჩვენები კონკრეტული პროდუქტები, ან მათში შეიძლება მითითებულ იქნას მომხმარებლებისთვის ინფორმაციის შესაყვანი ველები, მაგალითად, ვებ-ფორმები, რათა რეკლამის ავტორს მიაწოდონ მეტი ინფორმაცია. ლენდინგ გვერდები შეიძლება გამოყენებულ იქნას, მოქმედებების დასრულების დასარწმუნებლად, მაგალითად, შენაძენის გაკეთების დასასრულებლად. აგრეთვე მისი გამოყენება შეიძლება, როგორც გრძელი “გვირაბის” სხვა ნაბიჯების შესრულებისკენ, როგორიცაა დამატებითი ინფორმაციის მოთხოვნა ან შინაარსის ნაწილის ჩამოტვირთვა სამიზნის წარმოქმნის მიზნებისთვის.

ზარის თვალის დევნება

მრავალი რეკლამის განმთავსებლისთვის სატელეფონო ზარები არის სამიზნის მოპოვების ყველაზე ღირებული წყარო. ამ მიზეზით, რეკლამის ავტორებს შეუძლიათ აირჩიონ სატელეფონო ზარები, რომლებიც გენერირდება ონლაინ სარეკლამო კამპანიებიდან.

ფასიანი კონტენტი

ბევრი რეკლამის განმთავსებელი ირჩევს გამოიყენოს ფასიანი კონტენტი, როგორც მათი ინტერნეტ სარეკლამო კამპანიის ელემენტი. ფასიან კონტენტს შეიძლება ჰქონდეს მრავალი ფორმა, დაწყებული სარეკლამო სტილის სარედაქციო შინაარსით, რომელიც განთავსებულია ვებსაიტებზე (საყოველთაოდ ცნობილი როგორც ბუნებრივი რეკლამა), დამთავრებული ფასიანი განახლებებით სოციალური მედიის პლატფორმებზე. როგორც Facebook, ასევე Twitter სთავაზობს რეკლამის განმთავსებლებს ამ ფუნქციას, ორივე პლატფორმა გამოირჩევა ფსაიანი განახლების ვარიანტების ფართო სპექტრით, როგორიცაა Facebook- ის Promoted Post-ები და Twitter-ის ფასიანი Tweets.

facebook სარეკლამო პოსტი
Facebook-ზე რეკლამირებული პოსტის მაგალითი. სურათი Facebook-დან

ანალიტიკა და ინტერნეტ რეკლამა

რეკლამის განმთავსებლები უბრალოდ არ აქვეყნებენ ინტერნეტ რეკლამებს და საუკეთესოს იმედი აქვთ – მათ ზუსტად უნდა იცოდნენ, რამდენად კარგად მოქმედებს მათი რეკლამა და საიდან მოდის მათი ტრეფიკი. ამიტომ ანალიტიკა არის ნებისმიერი ინტერნეტ სარეკლამო სტრატეგიის გადამწყვეტი კომპონენტი. ანალიტიკური საშუალებები, როგორიცაა WordStream Advisor-ი, გთავაზობთ უამრავ ინფორმაციას სარეკლამო კამპანიის შესახებ, დაწყებული შთაბეჭდილების წილიდან და დაწკაპუნების მაჩვენებლიდან, დამთავრებული კონვერტაციის ღირებულებით და დროთა განმავლობაში განვითარებული ტენდენციებით. ანალიტიკის ინსტრუმენტები ასევე ფასდაუდებელია მომხმარებლების მიერ ვებსაიტის აღმოჩენისა და საბოლოოდ ურთიერთქმედების დასადგენად, ეს პროცესი ატრიბუტიკის მოდელირების სახელით არის ცნობილი.

Email მარკეტინგი

ელ. ფოსტის მარკეტინგი ერთ-ერთი ყველაზე გავრცელებული ელემენტია ინტერნეტ რეკლამის კამპანიაში. ზოგიერთი რეკლამის განმთავსებელი იწყებს მხოლოდ ელ.ფოსტის კამპანიას, რომელიც ხაზს უსვამს დროის სპეციფიკურ შეთავაზებებს ან შინაარსის ჩამოტვირთვას, ზოგი კი ელ.ფოსტას იყენებს სხვა ციფრული მარკეტინგის არხების შესავსებად. ელ.ფოსტის მარკეტინგი შეიძლება ძალიან ეფექტური იყოს, რითაც ის პოპულარულ არჩევანს უქმნის დღევანდელი რეკლამის განმთავსებლებს.

რემარკეტინგი

მომხმარებლები იშვიათად აღმოაჩენენ ვებსაიტს და გადაწყვეტენ დაუყოვნებლივ შეძენას. მომხმარებელთა მოგზაურობა შეიძლება იყოს ხანგრძლივი და რთული, და მოხდეს მრავალი მოწყობილობისა და ვებსაიტის გავლა, ხანგრძლივი დროის განმავლობაში. ამ მიზეზით, რემარკეტინგი ციფრული მარკეტინგის ხელსაწყოთა ყუთში გახდა ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ინსტრუმენტი. რემარკეტინგი საშუალებას გაძლევთ თვალყური ადევნოთ მომხმარებლებს, რომლებიც თქვენს ვებგვერდზე არიან ნამყოფი – მაგრამ ვერ გაბედეს და ვერ გადადგეს ნაბიჯი – ხოლო მას შემდეგ, რაც მათ დატოვეს თქვენი საიტი, თქვენ მათ სხვა ვებსაიტებზე რეკლამა უნდა შესთავაზოთ. ეს არა მხოლოდ მნიშვნელოვნად ზრდის ბრენდის ცნობადობას, არამედ მომხმარებელს უამრავ შემდგომ შესაძლებლობას აძლევს, გადახედონ თქვენს ვებსაიტს და მოგვიანებით გახდნენ სრულყოფილი მომხმარებლები. რემარკეტინგის ჩართვა შესაძლებელია საძიებო და საჩვენებელ კამპანიებზე, ასევე სოციალური ქსელის სარეკლამო ინიციატივებზე.

რემარკეტინგი

PPC და ფასიანი რეკლამა სოციალურ ქსელში – შესანიშნავი კომბინაცია

ფასიანი ძიების შესაძლებლობისა და ფასიანი სოციალური ქსელის თარგეთინგის შერწყმა არის ყველაზე ეფექტური გზა ინვესტიციის მაქსიმალურად გაზრდისთვის, ახალი მომხმარებლების მოსაპოვებლად და თქვენი ბიზნესის გასაზრდელად.

გჭირდებათ ინტერნეტ რეკლამა და არ იცით საიდან დაიწყოთ? კომპანია IMC აიემსი რამდენიმე წელია აქტიურად მუშაობს ინტერნეტ მარკეტინგის მიმართულებით და სრულყოფილ სერვისს გთავაზობთ ციფრული მარკეტინგის არხების სხვადასხვა მიმართულებებში. ჩვენი გამოცდილი და კვალიფიციური გუნდი შეგიქმნით ისეთ სარეკლამო კამპანიებს, რომელიც დანახარჯის საფუძველზე მაქსიმალურ შედეგს მოგიტანთ თქვენი პროდუქციისა თუ სერვისის გასაყიდად და კომპანიის პოპულარიზაციის გასაზრდელად.

შეავსეთ საკონტაქტო ფორმა ქვემოთ მოცემულ ველში და ჩვენი კომპანია უმოკლეს დროში დაგიგავშირდებათ თქვენთვის საინტერესო სერვისებით!

ასევე, დაგვიკავშირდით საკონტაქტო ნომერზე ან ელ ფოსტაზე:

  • +995 593 26 26 12
  • +995 571 85 07 43
  • info@imc.ge

იხილეთ ჩვენი სერვისები:

ასევე წაიკითხეთ ჩვენი ბლოგის სხვა საინტერესო სტატიები:

გამოგვყევით სოციალურ ქსელებში:

იმედია, საინტერესო სტატია გამოგვივიდა. დასტურად, გაუზიარეთ მეგობრებს სოციალურ ქსელებში:

Author avatar
ედიკა ელბაქიძე
ჩვენს ვიყენებთ ბრაუზერის ქუქებს საიტის უკეთ გასახსნელად.