IMC

Facebook რეკლამები უძრავი ქონების აგენტებისთვის

Facebook რეკლამები უძრავი ქონების აგენტებისთვის

Facebook რეკლამები უძრავი ქონების აგენტებისთვის – 5 საუკეთესო მაგალითი

ფეისბუქის რეკლამები უძრავი ქონების აგენტებისთვის მუშაობს. ამერიკის რეალტორთა ეროვნული ასოციაციის კვლევამ აჩვენა, რომ რეალტორების 46 პროცენტი იღებს ყველაზე კვალიფიციურ პოტენციალს სოციალური მედიიდან 2023 წელს. რა სარგებელი მოაქვს Facebook-ის რეკლამის გამოყენებას ამ ინდუსტრიაში?

უძრავი ქონების აგენტებისთვის ფეისბუქის რეკლამას შეუძლია, მიაღწიოს ბევრ მიზანს, მათ შორის:

  • ხარჯთეფექტური მარკეტინგი,
  • უფრო კვალიფიციური ლიდების გენერირება,
  • თქვენი ბრენდის შექმნა,
  • თქვენი აუდიტორიის წვდომის გაფართოება
  • მომხმარებელთა ჩართულობისა და კონვერტაციის გაზრდა.

ასევე შეგიძლიათ, გამოიყენოთ ფეისბუქის რეკლამები რემარკეტინგისთვის.

უძრავ ქონებაში ფეისბუქის რეკლამების ეს სახელმძღვანელო დაგეხმარებათ, შექმნათ გეგმა მიზნობრივი, ეფექტური რეკლამისთვის, რაც გამოიწვევს მეტ კონვერტაციას, შექმნის ლოიალურ მომხმარებლებს და განამტკიცებს ROI-ს (ინვესტიციიდან მიღებული სარგებელი). ჩვენ ასევე გაგიზიარებთ ფეისბუქის რეკლამების რამდენიმე ჩვენს მაგალითს.

5 რამ, რაც უნდა გააკეთოთ, იმისთვის, რომ შედეგიანი იყოს თქვენი Facebook რეკლამები უძრავი ქონების აგენტებისთვის

სანამ დაიწყებთ Facebook-ის რეკლამების გამოყენებას, უნდა გქონდეთ მყარი საყრდენი თქვენი სარეკლამო სტრატეგიისთვის. აქ არის ხუთი ელემენტი, რომელიც უნდა შეამოწმოთ თქვენს სამუშაო სიაში.

1. თქვენი კონკურენტების იდენტიფიცირება

ვინ არიან თქვენი კონკურენტები? რა სარეკლამო და მარკეტინგულ სტრატეგიებს იყენებენ ისინი Facebook-ზე და სხვა სოციალურ მედიაში? რამდენად არის კავშირი მათ სამიზნე აუდიტორიასა და თქვენს აუდიტორიას შორის?

თქვენ არ გჭირდებათ იგივე სარეკლამო კამპანიის გამეორება რაც თქვენს კონკურენტებს აქვთ, რადგან ის ვერ მოახდენს გავლენას თქვენს სამიზნე ბაზარზე. ამის ნაცვლად, გადახედეთ თქვენს კონკურენტებს და შეეცადეთ, გააერთიანოთ მათი მეთოდები ან გადაანაწილოთ თქვენი რესურსები.

2. იპოვეთ თქვენი სამიზნე აუდიტორია

უძრავი ქონების აგენტებისთვის ფეისბუქის რეკლამას უნდა ჰქონდეს სამიზნე აუდიტორია. მოახდინეთ აუდიტორიის სეგმენტაცია თუ ეს ჯერ არ გაგიკეთებიათ, შემდეგ შექმენით ჯგუფები, რომლებიც დაინახავენ თქვენს რეკლამებს.

მაგალითად, შეიძლება გქონდეთ ერთი ფეისბუქის რეკლამა, რომელიც გამიზნულია პირველად სახლის მყიდველებზე, მეორე – მათთვის, ვინც საზაფხულო სახლს ყიდულობს.

3. შექმენით ვებსაიტი ან სამიზნე გვერდი

მზად არის თქვენი ვებსაიტი გადააქციოს დაინტერესებული პირები მომხმარებლებად? თუ არ ხართ დარწმუნებული, აღადგინეთ და განაახლეთ ვებ-გვერდი თქვენი Facebook სარეკლამო კამპანიის დაწყებამდე. საიტის დამზადება და მომხმარებლის მიმღები გვერდის მომზადება უმნიშვნელოვანესი წინაპირობაა.

4. შექმენით თქვენი Facebook ბიზნეს მენეჯერის ანგარიში

თქვენ უნდა დაიწყოთ Facebook Business Manager-ის გამოყენება თქვენი პირველი სარეკლამო კამპანიის დაწყებამდე. ეს პლატფორმა გადაამისამართებს თქვენს ყველა მარკეტინგულ და სარეკლამო აქტივობას ერთ პლატფორმაზე.

თქვენ ასევე შეგიძლიათ, გადახედოთ თქვენი ბიზნესის მონაცემებს თქვენს ანგარიშში და გაუზიაროთ მონაცემები მესამე მხარეებს, როგორიცაა პარტნიორები.

5. შექმენით სარეკლამო გეგმა

და ბოლოს, თქვენ უნდა გქონდეთ სარეკლამო გეგმა თქვენი კამპანიის დაწყებამდე. გეგმაში დეტალურად უნდა იყოს აღწერილი თქვენი კამპანიის სტრატეგია, სარეკლამო ბიუჯეტი, მიღწევის მიზნები და ვადები.

საუკეთესო სტრატეგიები ფეისბუქის რეკლამების გასაშვებად უძრავი ქონების აგენტებისთვის

ზემოაღნიშნული ინფორმაციის შემდეგ, თქვენ ახლა მზად ხართ, დაიწყოთ Facebook-ის რეკლამების გამოყენება უძრავი ქონების აგენტებისთვის. ამ განყოფილებაში მიმოვიხილავთ სტრატეგიების გამოყენებას.

ბრენდის ცნობადობა

ფეისბუქის რეკლამებს შეუძლიათ შექმნან ბრენდის ცნობადობა თქვენი უძრავი ქონების ბიზნესისთვის კარუსელების, ვიდეოების, სურათების ან სხვა ელემენტების კომბინაციის საშუალებით.

ბრენდინგის რეკლამები შეიძლება იყოს გაცნობითი ხასიათის უძრავი ქონების ახალი სააგენტოებისთვის (ან მათთვის, ვინც მხოლოდ სოციალური მედიის მარკეტინგის გამოყენებას იწყებს) ან ორიენტირებულია რებრენდინგზე.

ბრენდის ცნობადობის რეკლამა უნდა იყოს ნაჩვენები უფრო ფართო აუდიტორიისთვის უფრო გრძელი ჩვენების სიხშირით, ვიდრე სხვა სახის Facebook რეკლამები.

ბრენდის ურთიერთქმედება

კიდევ ერთი სტრატეგია, რომელიც უძრავი ქონების ბიზნესმა უნდა გამოიყენოს ფეისბუქის რეკლამების გაშვებისას, არის ბრენდის ურთიერთქმედება. სოციალურ მედიაში ურთიერთქმედება მოიცავს მომხმარებლის პასუხების კომენტირებას, პოსტის ან გვერდის მოწონებას და მოვლენების გაზიარებას.

აუდიტორიისადმი ხშირი გამოხმაურება გამოიწვევს ლოიალობას და ჩართულობას.

ლიდების გენერირება

ფეისბუქის რეკლამები უძრავი ქონების აგენტებისთვის აგროვებს ლიდებს (პოტენციური მომხმარებლებს). გააუმჯობესეთ თქვენი სოციალური მედიის სარეკლამო კამპანიის ეს ნაწილი Facebook-ის წინასწარ დაყენებული ფორმებისა და ჩატბოტების გამოყენებით.

კონვერტაციები

თუ თქვენმა ფეისბუქის რეკლამებმა დაიწყეს პოტენციური მომხმარებლების (ლიდების) გამომუშავება, თქვენ უნდა დააკონვერტიროთ ისინი მომხმარებლებად. კონვერტაციის რეკლამა ყველაზე ეფექტური იქნება ახლა, როდესაც თქვენ უკვე განაახლეთ თქვენი ვებ-გვერდი და შექმენით მიმღები (ლენდინგ) გვერდები თქვენი სერვისებისთვის.

Facebook რეკლამების ყველაზე ეფექტური კრეატივები უძრავი ქონების აგენტებისთვის

უძრავი ქონების აგენტებისთვის ფეისბუქის რეკლამას შეუძლია აჩვენოს დიაპაზონი, ასე რომ, აქ მოცემულია კრეატივის კიდევ ხუთი განსაკუთრებული მაგალითი, რომელთა გამოყენებაც შეგიძლიათ.

ქონების გამოსახულება

უძრავი ქონების ვიზუალიზაცია ერთ-ერთი საუკეთესო საშუალებაა. პოტენციური მომხმარებლების მოზიდვა იწყება გასაყიდი ქონების სურათების ჩვენებით.

მნიშვნელოვანია  ვიზუალიზაციის პროცესში ჩავრთოთ კრეატიულობა, რაც ძალიან მიმზიდველია. შეგიძლიათ, გამოიენოთ კარუსელები, რომლებიც ასახავს ბინების ინტერიერსა და ექსტერიერს.

სურათზე შესაძლოა ასახული იყოს სახლის ფასი, რეალტორის სახელი, რომელიც ყიდის ქონებას (და ფოტო) და ძირითადი ინფორმაცია ქონების შესახებ, მათ შორის კვადრატული მეტრი, სველი წერტილები და საძინებლების რაოდენობა.

ეს აადვილებს ფეისბუქის მომხმარებლებისთვის იმის დადგენას, ღირს თუ არა მსგავსი რეკლამის გახსნა. თუ ისინი ეძებენ ქონებას ორი სველი წერტილით, სამი საძინებლით და კონკრეტული ზომით, რაც მოცემულია თქვენს პოსტზე ისინი აუცილებლად ნახავენ პოსტს მეტის გასაგებად.

მაშინაც კი, თუ ისინი ვერ პოულობენ იმას, რასაც ეძებენ ამ რეკლამის საშუალებით, ისინი მაინც იქნებიან დაინტერესებული, შეამოწმებენ თვენს  Facebook გვერდს, რათა გაიგონ გასაყიდი სხვა განცხადებების შესახებ.

ახალი მფლობელების იმიჯი

არაფერი გადმოსცემს სახლის შეძენის პროცესის აღფრთოვანებას ისე, როგორც ახალი სახლის მფლობელების ღიმილიანი სახეები.

საინტერესოა იმ ფოტოების გადაღება და განთავსება, როდესაც მომხმარებლები ბინის მფლობელები ხდებიან (თუ, მათი ნებართვა გაქვთ), მათი ბედნიერი ემოციების აღბეჭდვა საკმაოდ სასიამოვნო სანახავია მომხმარებლისთვის.

ქონების ვიდეოს დრონით გადახება და ჩვენება

საკმაოდ საინტერესო და სასიამოვნო საყურებელია ვიდეო კადრები, რომელიც სწორედ დრონითაა გადაღებული და აჩვენებს სახლის ვიზუალს.

კუთხეები და ხედების, დრონით აღბეჭდილი კადრები სრულიად განსხვავდება იმისგან, რისი აღქმაც ახლოს მდგომ დამთვალიერებელს შეუძლია. ეს ვიდეო ტურები აჩვენებენ ქონებას უფრო მიმზიდველად შესაბამისი განათების პირობებში.

დრონით ვიდეოს გადაღბა და შემდეგ დამუშავებული ვიდეოს ფეისბუქის რეკლამის სახით გამოქვეყნება, აუცილებლად გაზრდის ინტერესს გასაყიდი ქონების მიმართ.

მაგალითისთვის გახსენით ქვემოთ მოცემული youtube ვიდეო.

შეფასების ვიდეო ინტერვიუ

შეფასებები სოციალური მტკიცების ფენომენალური ფორმაა. სტატისსტიკა ადასტურებს, რომ მომხმარებელთა 70 პროცენტზე მეტი ენდობა ბრენდს დადებითი შეფასებებით.

რატომ უნდა დაწეროთ სხვა ტექსტური ჩვენება, როდესაც შეგიძლიათ მიიღოთ უფრო საინტერესო ვიდეო ჩვენება თქვენი მომხმარებლებისგან? თუ თქვენს კლიენტებს ჰქონდათ კარგი ყიდვის ან გაყიდვის გამოცდილება, მათ უნდა გაუზიარონ მსგავსი ჩვენება.

ვიდეო ჩვენებები ფეისბუქის საუკეთესო რეკლამებს შორისაა უძრავი ქონების აგენტებისთვის. მაყურებელს შეუძლია დაინახოს თქვენი კლიენტების სახეზე დარწმუნება და იგრძნოს ეს მათ სიტყვებში, როდესაც ისინი უყურებენ.

გსურთ, ნახოთ მეტი Facebook რეკლამა უძრავი ქონების შესახებ? გვაქვს კიდევ ხუთი განსაკუთრებული მაგალითი.

ქონების ვიდეო ტური

დრონით ტური არ არის თქვენი ერთადერთი ვარიანტი გასაყიდი ქონების საინტერესოდ წარმოსაჩენად. ასევე შეგიძლიათ სტანდარტული ვიდეო ტური ფეხით გაიაროთ სმარტფონის ან პროფესიონალური კამერის გამოყენებით.

ვიდეო მარკეტინგის საშუალო ROI არის 92 პროცენტი გამოკითხული ვიდეო მარკეტინგისთვის.

ვიდეო ტური გეხმარებათ კლიენტების ნდობის მოპოვებაში, როცა თითოეულ ოთახში სეირნობთ, რადგან მათ შეუძლიათ წარმოიდგინონ, რომ ამზადებენ ბრწყინვალე სამზარეულოში, განიტვირთებიან მშვენიერ აბაზანაში და იძინებენ ულამაზეს საძინებელში.

ეს მათ მოტივაციას მისცემს, გადავიდნენ თქვენს ვებსაიტზე და გაიარონ შემდეგი ეტაპები.

Facebook-ის რეკლამები უძრავი ქონების აგენტებისთვის – საუკეთესო პრაქტიკა

უძრავი ქონების აგენტებისთვის ფეისბუქის რეკლამების გაშვებისას, გაითვალისწინეთ ეს საუკეთესო პრაქტიკა.

Facebook რეკლამები უძრავი ქონების აგენტებისთვის

მოითმინეთ პირველი შედეგების სანახავად

Facebook-ის რეკლამის შედეგები სულაც არ დგება ერთ ღამეში. თქვენ უნდა დაელოდოთ მინიმუმ ორი დღე, რათა დაიწყოთ შედეგების ნახვა. თუმცა, ეს ყოველთვის არ ნიშნავს, რომ თქვენი კამპანია ჩაიშალა, თუ ორი დღის შემდეგ მაინც ვერ ხედავთ სასურველ შედეგებს.

ზოგიერთ შემთხვევაში, თქვენი კამპანიის სასურველ შედეგებამდე მიღწევა შეიძლება გაგრძელდეს ერთი კვირა.

არ შეცვალოთ თქვენი კამპანია ხშირად

მოთმინება გადამწყვეტია მას შემდეგ, რაც თქვენი Facebook სარეკლამო კამპანია გადის. კამპანიის დაწყებამდე დრო უნდა გამოიყენოთ რეკლამის ფორმირებისთვის, აუდიტორიის ყურადღებით დაგეგმვისთვის და მათთვის ხმის მეთოდურად მისაწვდენად.

თქვენ შეგიძლიათ შეხვიდეთ და დაარეგულიროთ პირდაპირი კამპანია, თუ ეს გარანტირებულია, მაგრამ ხშირმა ჩარევამ შეიძლება შეაფერხოს მესიჯი და შეამციროს კამპანიის ეფექტურობა.

შეადგინეთ ადეკვატური ბიუჯეტი

რა თანხა უნდა დახარჯოს უძრავი ქონების სააგენტომ Facebook-ის რეკლამებზე? Facebook-ის რეკლამის ღირებულება თითო მესიჯზე საშუალოდ არის 1-2 დოლარი. ხოლო 500 000 ადამიანისთვის თქვენი რეკლამის საჩვენებლად, თქვენ დაგჭირდებათ დაახლოებით 600-700$.

დააწესეთ ბიუჯეტი, რომლითაც შეგეძლებათ, მიაღწიოთ თქვენს სამიზნე ბაზარს ზედმეტი თანხების ხარჯვის გარეშე. მიჰყევით თქვენს ბიუჯეტს, როგორც კი თქვენი კამპანია გააქტიურდება.

ისწრაფეთ გონივრული CTR-ისთვის

ფეისბუქის სარეკლამო კამპანიები წარმოქმნის საშუალო დაწკაპუნების კოეფიციენტს ან CTR-ს 0,9 პროცენტს. თქვენ უნდა დაისახოთ CTR-ის მინიმუმი ამ მაჩვენებლის ან ოდნავ უფრო მაღალი.

თუმცა, გაითვალისწინეთ, რომ თქვენი CTR მიზნები შეიძლება დაეცეს, თუ ეს თქვენი პირველი სარეკლამო კამპანიაა, ან ტაქტის შუაში მნიშვნელოვნად შეცვლით.

გამოიყენეთ ანალიტიკა

ფეისბუქის რეკლამების თვალყურის დევნება უძრავი ქონების აგენტებისთვის აუცილებელია.

თქვენი კამპანია დაიწყებს მონაცემთა გენერირებას, როგორც კი ის გააქტიურდება. რაც უფრო დიდხანს გადის თქვენი სარეკლამო კამპანია, მით მეტი მეტრიკის ანალიზი მოგიწევთ, მათ შორის CTR, CVR, ვებსაიტის ტრაფიკი, Facebook-ის ჩართულობა და გაყიდვები.

ფეისბუქის რეკლამების მენეჯერი მოამზადებს ინსაითებს თქვენს ექაუნთში. ეს ინსაითები მიუთითებს იმაზე, თუ სად ხედავენ მომხმარებლები თქვენს რეკლამებს, ვინ ხედავს მათ და შესრულების სხვა მეტრიკებს.

დაიქირავეთ ციფრული მარკეტინგის სააგენტო ფეისბუქის რეკლამების გასაშვებად თქვენი უძრავი ქონების სააგენტოსთვის

IMC-აიემსი არის ციფრული მარკეტინგის სააგენტო, რომელსაც შეუძლია, დაეხმაროს თქვენს უძრავი ქონების სააგენტოს სარეკლამო მიზნების მიღწევაში.

თუ გსურთ სარეკლამო კომპანიის/მარკეტინგული სააგენტოს მომსახურება დაგვიკავშირდით:

  • +995 593 26 26 12
  • +995 571 85 07 43
  • info@imc.ge

მეტი საინტერესო სიახლისთვის თვალი ადევნეთ ჩვენს ბლოგს

Skip to content