fbpx

შენი ბიზნესი ინტერნეტში

CDP – მომხმარებელთა მონაცემთა პლატფორმა

რა არის მომხმარებლის მონაცემები?

მომხმარებლის მონაცემთა პლატფორმის (CDP) განხილვამდე თავდაპირველად განვიხილოთ თუ რა არის მომხმარებლის მონაცემები.

ბიზნესი დღეს უფრო მეტი მონაცემით არის დატვირთული, ვიდრე ოდესმე. არსებობს ტრანზაქციის მონაცემები, დემოგრაფიული მონაცემები და ქცევითი მონაცემების პრაქტიკულად უსასრულო რაოდენობა;

შეკრიბეთ ეს ყველაფერი და მიიღებთ მონაცემებს ანონიმური რეკლამის ჩვენებიდან მომხმარებელთა ცნობილ შესყიდვებამდე, პროდუქტის გამოყენებამდე და მომხმარებელთა მომსახურებამდე.

მომხმარებელთა მონაცემები არის ყველა ამ ინფორმაციის ჯამი/ერთობლიობა მომხმარებელთა შესახებ.

როგორც წესი, ეს მონაცემები ინახება სილოსებში, იქნება ეს ორგანიზაციული თუ ტექნოლოგიური, რაც ძალიან ართულებს კომპანიებს მომხმარებელთა თანმიმდევრული გამოცდილების მიწოდებას სხვადასხვა არხებსა და სამომხმარებლო მოწყობილობებზე.

რა არის CDP მომხმარებლის მონაცემთა პლატფორმა?

CDP განსაზღვრავს მომხმარებელთა მონაცემთა პლატფორმას, როგორც „შეკრულ პროგრამულ უზრუნველყოფას, რომელიც ქმნის მუდმივ, ერთიან მომხმარებელთა მონაცემთა ბაზას, რომელიც ხელმისაწვდომია სხვა სისტემებისთვის“.

ძირითადად, ეს არის წინასწარ აშენებული სისტემა, რომელიც ცენტრალიზებს მომხმარებლის მონაცემებს ყველა წყაროდან და შემდეგ ამ მონაცემებს ხელმისაწვდომს ხდის სხვა სისტემებისთვის მარკეტინგული კამპანიებისთვის, მომხმარებელთა მომსახურებისთვის და მომხმარებლის გამოცდილების ყველა ინიციატივისთვის.

რა არ არის CDP

მიუხედავად იმისა, რომ ზოგიერთი CDP შეიძლება შეიცავდეს გადაფარვის ფუნქციას, CDP…

არ არის CRM სისტემა

CRM ძირითადად ინახავს მომხმარებლის ტრანზაქციის მონაცემებს.

მათ არ აქვთ ინფორმაცია ანონიმური მომხმარებლის ქცევის შესახებ (ხშირად მოითხოვს ფორმის შევსებას ან შეძენას), როგორც წესი, ორიენტირებულია გაყიდვების მონაცემებზე და აქვთ მხოლოდ შეზღუდული ინტეგრაცია სხვა სისტემებთან.

არ არის DMP

DMP-ები დაფუძნებულია ქუქი-ფაილებზე, ისინი არ ქმნიან მუდმივ მომხმარებელთა პროფილს და ინტეგრაციები, როგორც წესი, შემოიფარგლება რეკლამით (არა მომხმარებლის სრული ვიზიტით). DMP-ები ფოკუსირებულია მე-3 მხარის მონაცემებზე, 1-ლი მხარის მონაცემების ინტეგრირების გარკვეული შეზღუდული შესაძლებლობით, მაშინ როცა CDP-ებს გაცილებით მეტი ყურადღება აქვთ 1-ლი მხარის მონაცემებზე.

არ არის პერსონალიზაციის ინსტრუმენტი

მიუხედავად იმისა, რომ ზოგიერთ CDP-ს აქვს შექმნილი მშობლიური აღსრულების ინსტრუმენტები, როგორიცაა ვებსაიტების პერსონალიზაცია, ეს არ არის კატეგორიის ძირითადი ფუნქციონირება.

ეს აქცენტს აშორებს მონაცემთა ფრაგმენტაციის ძირითადი პრობლემის გადაჭრას, რომელსაც დღეს ბაზარზე კომპანიები განიცდიან.

Martech-ის ზრდის უზრუნველყოფა

მომხმარებლის მონაცემთა პლატფორმები არის შეფუთული პროგრამული უზრუნველყოფა, რომელიც ეხმარება კომპანიებს გადაჭრან დიდი და მზარდი პრობლემა: ერთიანი, ხელმისაწვდომი მომხმარებლის მონაცემების საჭიროება.

შეფუთული პროგრამული უზრუნველყოფის უმეტესობის მსგავსად, CDP ამცირებს რისკს, ავრცელებს უფრო სწრაფად, ხარჯავს ნაკლებს და აწვდის უფრო მძლავრ გადაწყვეტას, ვიდრე მორგებული ალტერნატივები…

ფრთხილად დაგეგმვით, CDP უზრუნველყოფს საფუძველს, რომელიც თქვენს კომპანიას სჭირდება მომდევნო წლებში, რათა დააკმაყოფილოს მომხმარებლის მოლოდინები და განსაკუთრებული პერსონალიზებული გამოცდილება.

მომხმარებელთა მონაცემთა პლატფორმები ვრცელდება ვებსაიტის მიღმა

კლიენტის მხოლოდ ერთი შეხედულება ეფექტურია, ყოვლისმომცველი და ქმედითუნარიანი.

ეს ნიშნავს, რომ #1, CDP-სთვის ხელმისაწვდომი მონაცემთა წყაროების რაოდენობა კრიტიკულია და #2, შესრულების ინტეგრაციების რაოდენობა გადამწყვეტია ამ მონაცემების მნიშვნელობის გასახსნელად.

თუ CDP-ს მხოლოდ ვებსაიტის მონაცემებზე აქვს წვდომა, ამ მომხმარებლის ქცევის ირგვლივ არის მნიშვნელოვანი ხილვადობის ხარვეზები…

მაგალითად, თქვენს მობილურ აპლიკაციაში, მომხმარებელთა მომსახურების სისტემაში ან მაღაზიაში.

ეს იწვევს მომხმარებლის არათანაბარ გამოცდილებას და მომხმარებელთა დაბალ ლოიალობას.

თუ CDP-ს შეუძლია მონაცემების გააქტიურება მხოლოდ მომხმარებლის ვებსაიტის გამოცდილების პერსონალიზებისთვის, არსებობს მნიშვნელოვანი ხარვეზები მომხმარებელთა გამოცდილების მიწოდებაში…

მაგალითად, მომხმარებელთა მომსახურების გაცვლის დროს, მაღაზიაში შოპინგის დროს და ვებ არხებში თქვენი ვებსაიტის გარეთ (სოციალური, ძიება და ა.შ. ).

ეს იწვევს ხელიდან გაშვებულ შესაძლებლობებს მეტი შემოსავლისა და ზოგადი გამოცდილების მისაღებად, რაც შეიძლება უფრო მორგებული იყოს.

CDP – მომხმარებელთა მონაცემთა პლატფორმების 5 ძირითადი სარგებელი

  1. მომხმარებლის ხედვა – CDP-ები შექმნილია იმისთვის, რომ შეაგროვოს მონაცემები წყაროების ფართო სპექტრიდან, გააერთიანოს ისინი, რათა ჩამოაყალიბონ მომხმარებლის ყოვლისმომცველი ხედვა მოწყობილობებსა და არხებზე და შემდეგ ეს მონაცემები ხელმისაწვდომი გახადონ სხვა სისტემებისთვის. კლიენტის ეს შეხედულება შეიძლება გადავიდეს თქვენს ბიზნესთან და მომხმარებლებთან ერთად იქ, სადაც მისი ადგილია.
  2. სისწრაფე – CDP აძლევს ორგანიზაციებს ინსტრუმენტს, რათა შექმნან და დააკავშირონ მოქნილი ტექნოლოგიური დასტა, რომელიც ადაპტირდება მუდმივად ცვალებად მომხმარებელთა ქცევასთან და ტექნოლოგიურ ტენდენციებთან. მონაცემთა ბაზაზე ფოკუსირებით, CDP-ები ბიზნესს აძლევს ინსტრუმენტებს, რათა შეაგროვონ მონაცემები ყველგან და გამოიყენონ ისინი სადმე.
  3. მონაცემთა დემოკრატიზაცია – მომხმარებლის მონაცემების ღირებულება ვრცელდება ნებისმიერ ბიზნესზე. მარკეტინგი, ბიზნეს ინტელექტი, მომხმარებელთა მომსახურება და ყოველივე ამის მიღმა დამოკიდებულია მონაცემთა ხელმისაწვდომობაზე ბიზნესის წინსვლისთვის. CDP დემოკრატიზაციას უკეთებს მომხმარებელთა შეხების წერტილებზე წვდომასა და უნარს.
  4. მომხმარებელთა უფრო ეფექტური გამოცდილება და მარკეტინგი – მომხმარებლები ყოველდღიურად იყენებენ უფრო მეტ არხებსა და მოწყობილობებს და აქვთ დიდი მოლოდინი, რომ მიეწოდებათ მომხმარებელთა თანმიმდევრული გამოცდილება. მომხმარებლებს ზოგჯერ არ მოსწონთ, როცა მაღაზიაში შეძენილი პროდუქტის ინტერნეტში რეკლამირება ხდება. CDP-ის დანერგვით, ორგანიზაციები იძენენ ქცევას, რომელიც შეიძლება გამოყენებულ იქნას მომხმარებელთა ყველაზე სრულყოფილი გამოცდილების შესაქმნელად ბრმა წერტილების გარეშე.
  5. ოპერაციული ეფექტურობა – პუნქტური გადაწყვეტილებების ინტეგრირება და ახალი ტექნოლოგიებისა და ინსტრუმენტების დაყენება, რომლებიც გამოყენებული იქნება რესურსზე ინტენსიურად, ასევე არ არის ძალიან სანდო, რადგან ინდივიდუალური გადაწყვეტილებების შენარჩუნება რთულია. CDP-ები ცენტრალიზებენ მომხმარებელთა მონაცემებს შენარჩუნებული ანაზღაურების ინტეგრაციით, რაც დაზოგავს ინტეგრაციის მუშაობის საათებს. ასევე, აუდიტორია და ბიზნეს წესები მოწყობილია ცენტრალიზებულად ერთ ადგილას და შეიძლება გამოყენებულ იქნას სხვადასხვა ინსტრუმენტებში, რაც დაზოგავს დუბლირებულ ძალისხმევას.

 


 

მეტი საინტერესო სიახლისთვის თვალი ადევნეთ ჩვენს ბლოგს

თუ გსურთ მარკეტინგული სააგენტოს მომსახურებით სარგებლობა დაგვიკავშირდით:

  • +995 593 26 26 12
  • +995 571 85 07 43
  • info@imc.ge

 

Skip to content