IMC

როგორ ცვლის მეტა Facebook რეკლამის მიზნობრიობას 2022 წლისთვის?

2022 წლის 19 იანვარს მეტამ გამოაცხადა აუდიტორიის მიზნობრივი პარამეტრების თავიდან აცილების საჭიროება. 19 იანვარი-მნიშვნელოვანი თარიღია! მეტამ მოიხსენია ის ფაქტიც, რომ Facebook-ის სარეკლამო კამპანიებმა შესაძლოა დიდი ცვლილებები განიცადოს.

ინდუსტრიის ზეწოლის საპასუხოდ, მეტა ამცირებს რეკლამის მიზნობრივ პარამეტრებს. ეს კი უფრო ფართო ტენდენციაზე მიგვითითებს.

ერთი მხრივ, მიზნობრივი სიზუსტის მაღალი ხარისხი მხარს უჭერს პირადი გამოცდილების მიღებას, რაც საშუალებას გვაძლევს მომხმარებლებთან დავამყაროთ კომუნიკაცია.

ამავდროულად, ვითარდება მგრძნობელობა, განსაკუთრებით, როდესაც სოციალური, ჯანმრთელობისა და დემოგრაფიული მახასიათებლების საფუძველზე ხდება ადამიანის იდენტიფიცირება. ამან კი გამოიწვია Facebook-ზე რეკლამების გამოქვეყნების შეზღუდვა.

როგორ იცვლება Facebook-ის რეკლამის მიზნობრიობა და რა შედის ამ ცვლილებაში?

19 იანვრიდან დაწყებული, ოთხი ძირითადი კატეგორიის საფუძველზე, Facebook-ის მთავარი მიზანია ამოიღოს ის ვარიანტები, რომლებიც იშვიათად არის გამოყენებული:

  • ჯანმრთელობის მიზეზები (მკერდის კიბო)
  • სექსუალური ორიენტაცია (LGBT)
  • რელიგიური პრაქტიკა და ჯგუფები (კათოლიკური ეკლესია)
  • პოლიტიკური შეხედულებები, სოციალური საკითხები, ორგანიზაციები ან მოღვაწეები (პოლიტიკური პარტია ან პოლიტიკური კანდიდატი)

მეტა აცხადებს, რომ კამპანიებს შეუძლიათ გაავრცელონ ზემოქმედების ქვეშ მოქცეული აუდიტორიის სამიზნეების მიწოდება.

გარდა ამისა, ცვლილებები სრულად არ ვრცელდება მეტა ეკოსისტემაზე.

19 იანვრამდე შექმნილი სარეკლამო კომპლექტების მიზნით, თქვენ გეძლევათ საშუალება განახორციელოთ ისეთი ცვლილებები, როგორიცაა ბიუჯეტის თანხები ან კომპანიის სახელები.

თუმცა, რედაქტირება, თავის მხრივ, იწვევს აუდიტორიის ცვლილებას.

ხოლო 17 მარტის შემდეგ, შეუძლებელი იქნება წინა კამპანიების რედაქტირება, რომელიც იყენებს მოძველებულ მიზნობრივ პარამეტრებს.

იმისთვის, რომ თქვენთვის სასურველი ცვლილებები განახორციელოთ, შესაძლოა დაგჭირდეთ მიზნობრივი პარამეტრების დეტალური ანალიზი.

მოახდენს თუ არა “მეტა” უფრო დიდ ზეგავლენას სოციალური რეკლამის განმთავსებლებზე?

საინტერესოა, რამდენად კარგად შეესაბამება სხვა სოციალური მედიის პლატფორმები მეტას და შეძლებენ თუ არა დაარეგულირონ მათი მიზნობრივი შესაძლებლობები. მეტაზე უფრო მეტი ზეწოლა აღინიშნებოდა, ვიდრე სხვა პლატფორმებზე.

განხილვისა და პოტენციურად შემცირების გარეშე მათი მიზნობრიობა სხვა სოციალურ პლატფორმებს რისკის ქვეშ აყენებს.

შესაძლოა თქვენც მოელოდებით იმ ფაქტს, რომ უახლოეს მომავალში ისინი შეამცირებენ მიზნობრიობას პიროვნული თვისებებისკენ.

მეტას ზუსტად არ აქვს მითითებული გაითვალისწინებს თუ არა ის მიზნობრივ დარეგულირებას; თუ ეს იქნება ერთადერთი შესწორების გზა?

და მაინც, დარწმუნებული იყავით, რომ მეტა პასუხობს მზარდ ვოკალურ კითხვებს, რის შედეგადაც შეგიძლიათ უფრო იმედიანად იყოთ, როდესაც საქმე ეხება შემდგომ განვითარებას.

მიუხედავად იმისა, რომ ეს პირველად გამოჩნდა სოციალური მედიის კონტექსტში, პროგრამული და საძიებო პროვეიდერები ასევე უნდა გაფრთხილდნენ.

ისტორიულად, ამ ტექნოლოგიებმა გამოიყენეს ყველა საჭირო მონაცემები, რაც საშუალებას გვაძლევს მაღალი დონის მიზნობრიობის სიზუსტე დავადგინოთ; ის ასევე უზრუნველყოფს გრანულურ ხედვას დემოგრაფიული, სოციალურ-ეკონომიკური და სხვა პარამეტრების გამოყენებით.

იმ შემთხვევაში, თუ მონაწილეები არ განიხილავენ ზემოთ აღნიშნული მოვლენების ფონზე გრანულირებული რეკლამის მიზნებისა და რეპორტირების მგრძნობელობას, მათ შეიძლება აიძულონ სწორედ ამაზე გააკეთონ აქცენტი.

სოციალური საკითხიდან და პროფილირებიდან დაწყებული, მონაცემთა კონფიდენციალურობით დამთავრებული, სარეკლამო პლატფორმები და რეკლამის განმთავსებლები უნდა იყვნენ მზად იმისთვის, რომ მოაგვარონ და გაუძღვნენ სენსიტიურ თემებს.

იხილეთ ჩვენი სხვა სერვისები:

იხილეთ რეკომენდირებული სტატიები:

Leave a Comment

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings