fbpx

შენი ბიზნესი ინტერნეტში

მარკეტინგის ტენდენციები, 2024 წლისთვის

marketingis strategiebi

შემოგვიერთდი ჩვენს Facebook ჯგუფში და ერთად განვიხილოთ სხვადასხვა ციფრული მარკეტინგის ამოცანები.

სტატიაში – მარკეტინგის ტენდენციები, რომლებიც უნდა იცოდეთ 2024 წლისთვის

მარკეტინგის ლანდშაფტი მუდმივად ვითარდება და შეიძლება რთული იყოს უახლესი ტენდენციების შენარჩუნება. თუმცა, არის რამდენიმე ძირითადი ტენდენცია, რომლებიც, სავარაუდოდ, აქტუალური იქნება 2024 წლისთვის.

გაიაზრეთ და გამოიყენეთ ეს მარკეტინგის ტენდენციები, რადგან მათი მარკეტინგულ სტრატეგიაში ჩართვით, შეგიძლიათ დარჩეთ წინა პლანზე და უფრო ეფექტურად მიაღწიოთ თქვენს სამიზნე აუდიტორიას.

ხმოვანი ძიების ოპტიმიზაცია

ხმოვანი ძიება სულ უფრო პოპულარული ხდება, ინტერნეტის მომხმარებელთა 50%-ზე მეტი ახლა იყენებს ხმოვან ასისტენტს ინფორმაციის მოსაძიებლად. ეს ნიშნავს, რომ უფრო მნიშვნელოვანია, თქვენი ვებსაიტისა და შინაარსის ოპტიმიზაცია ხმოვანი ძიებისთვის.

ამისათვის თქვენ უნდა გაამახვილოთ ყურადღება ბუნებრივი ენის საკვანძო სიტყვებისა და ფრაზების გამოყენებაზე, რომლებსაც ადამიანები გამოიყენებენ ხმოვან ასისტენტთან საუბრისას.

თქვენ ასევე უნდა დარწმუნდეთ, რომ თქვენი ვებსაიტი არის მობილურებისთვის მოსახერხებელი, მარტივი ნავიგაციით, რადგან ხმოვანი ძიებების უმეტესობა ხორციელდება მობილურ მოწყობილობებზე.

ვიდეო მარკეტინგი

ვიდეო არის კონტენტის კიდევ ერთი ფორმა, რომელიც სულ უფრო პოპულარული ხდება, განსაკუთრებით ახალგაზრდა აუდიტორიაში. სინამდვილეში, YouTube არის მეორე ყველაზე პოპულარული ვებგვერდი მსოფლიოში, Google-ის შემდეგ.

ვიდეო მარკეტინგი შეიძლება იყოს შესანიშნავი გზა თქვენს სამიზნე აუდიტორიამდე მისაღწევად.

თქვენ შეგიძლიათ გამოიყენოთ ვიდეო თქვენი ბრენდის ისტორიის გადმოსაცემად, თქვენი პროდუქტების ან სერვისების წარმოსაჩენად ან ინფორმაციული/საგანმანათლებლო შინაარსის უზრუნველსაყოფად.

ინფლუენსერ მარკეტინგი

ინფლუენსერ მარკეტინგი არის მარკეტინგის ტიპი, რომელიც გულისხმობს პარტნიორობას სოციალურ მედიაში მყოფ გავლენიან პირებთან – ინფლუენსერებთან, თქვენი პროდუქტების ან სერვისების პოპულარიზაციისთვის.

ინფლუენსერები არიან ადამიანები, რომლებსაც ჰყავთ დიდი აუდიტორია სოციალურ მედიაში და რომლებსაც შეუძლიათ გავლენა მოახდინონ თავიანთი მიმდევრების გადაწყვეტილებებზე, რომელიც შეიძლება უკავშირდებოდეს რაიმე პროდუქტით, სერვისით და ა.შ სარგებლობას.

ინფლუენსერ მარკეტინგი შეიძლება იყოს ძალიან ეფექტური გზა დიდი აუდიტორიის მოსაზიდად და პოტენციურ მომხმარებლებთან ნდობის გასამყარებლად. დარწმუნდით, რომ შეარჩიეთ გავლენიანი ადამიანები, რომლებიც შეესაბამებიან თქვენს ინდუსტრიას და რომლებსაც ჰყავთ თქვენი სამიზნე აუდიტორიის მსგავსი მიმდევრები, რათა მიიღოთ სასურველი შედეგი.

ხელოვნური ინტელექტი (AI)

ხელოვნური ინტელექტი (AI) უკვე დიდ გავლენას ახდენს მარკეტინგულ ლანდშაფტზე და მისი გავლენა მხოლოდ უახლოეს წლებში გაიზრდება. AI გამოიყენება ამოცანების ავტომატიზაციისთვის, გამოცდილების პერსონალიზებისთვის და უფრო ეფექტური მარკეტინგული კამპანიების შესაქმნელად.

აქ მოცემულია რამდენიმე მაგალითი იმისა, თუ როგორ გამოიყენება AI დღეს მარკეტინგში:

ჩეთბოტები: ჩეთბოტების გამოყენება შესაძლებელია მომხმარებელთა მხარდაჭერის უზრუნველსაყოფად 24/7, კითხვებზე პასუხის გასაცემად.
პროდუქტის რეკომენდაციები: ხელოვნური ინტელექტის გამოყენება შესაძლებელია მომხმარებლისთვის პროდუქტის პერსონალიზებული რეკომენდაციების შესაქმნელად, მათი ძველი შესყიდვების ისტორიისა და დათვალიერების ქცევის საფუძველზე.
რეკლამის მიზნის განსაზღვრა(Ad Targeting): ხელოვნური ინტელექტის გამოყენება შესაძლებელია რეკლამის გასამიზნად იმ ადამიანებისთვის, რომლებიც სავარაუდოდ დაინტერესდებიან მისით, მათი დემოგრაფიის, ინტერესებისა და ონლაინ ქმედებების საფუძველზე.
კონტენტის შექმნა: AI შეიძლება გამოყენებულ იქნას კრეატიული კონტენტის გენერირებისთვის, როგორიცაა ბლოგ პოსტები, სოციალური მედიის პოსტები და მარკეტინგული ვიდეოებიც კი.

სოციალური მედიის მარკეტინგი

სოციალური მედიის მარკეტინგი კვლავ არის ერთ-ერთი ყველაზე ეფექტური გზა თქვენს აუდიტორიასთან დასაკავშირებლად, ურთიერთობების დასამყაებლად და თქვენი ბრენდის გასაზრდელად. თუმცა, სოციალური მედიის მარკეტინგი არ არის ერთიანი სტრატეგია. თქვენ უნდა იცოდეთ, რომელი პლატფორმები შეეფერება ყველაზე მეტად თქვენს მიზნებს, აუდიტორიას და ინდუსტრიას და ფლობდეთ ინფორმაციას მარკეტინგის ტენდენციების შესახებ.

სასაუბრო მარკეტინგი – Conversational Marketing

სასაუბრო მარკეტინგი არის მარკეტინგის ადამიანზე ორიენტირებული მიდგომა, რომელიც ფოკუსირებულია მომხმარებლებთან ურთიერთობის დამყარებაზე. ის იყენებს AI-ზე მომუშავე ჩეთბოტებს და ვირტუალურ ასისტენტებს, რათა უზრუნველყოს რეალურ დროში მხარდაჭერა და უპასუხოს კლიენტების შეკითხვებს.

მოსალოდნელია, რომ სასაუბრო მარკეტინგის გამოყენება მნიშვნელოვნად გაიზრდება 2024 წელს, რადგან უფრო და უფრო მეტი მომხმარებელი ელის ბრენდებისგან პერსონალიზებულ და საპასუხო გამოცდილებას.

იმერსიული ტექნოლოგიები, როგორიცაა VR და AR

იმერსიული (Immersive) ტექნოლოგიები, როგორიცაა ვირტუალური/წარმოსახვითი რეალობა (VR) და გაძლიერებული რეალობა (AR) სულ უფრო პოპულარული ხდება და მარკეტოლოგები იწყებენ მათ გამოყენებას, რათა შექმნან უფრო მიმზიდველი და ინტერაქტიული გამოცდილება თავიანთი მომხმარებლებისთვის.

VR შეიძლება გამოყენებულ იქნას მომხმარებლების სხვადასხვა სამყაროში გადასაყვანად, ხოლო AR შეიძლება გამოყენებულ იქნას ციფრული ინფორმაციის რეალურ სამყაროში გადასატანად.

მაგალითად, ტანსაცმლის საცალო ვაჭრობას შეუძლია გამოიყენოს VR, რათა მომხმარებელს მისცეს საშუალება გამოსცადონ ტანსაცმელი, სანამ იყიდიან. ავეჯის საცალო ვაჭრობას შეუძლია გამოიყენოს AR, რათა მომხმარებელს მისცეს საშუალება დაინახონ, როგორ გამოიყურება ავეჯი მათ სახლში, სანამ იყიდიან.

ეთიკური მარკეტინგი

ეთიკური მარკეტინგი არის მარკეტინგის სახეობა, რომელიც ფოკუსირებულია მომხმარებლებთან ნდობისა და ურთიერთობების დამყარებაზე პატიოსნების, გამჭვირვალობისა და პასუხისმგებლობის გზით. გაითვალისწინეთ შემდეგი საკითხები:

  • გამოიყენეთ მდგრადი და ეთიკური პრაქტიკა თქვენს მიწოდების ჯაჭვში
  • იყავით გამჭვირვალე თქვენი ფასებისა და დაბრუნების პოლიტიკის შესახებ
  • თავიდან აიცილეთ შეცდომაში შემყვანი რეკლამები
  • მხარი დაუჭირეთ იმ მიზნებსა და საქველმოქმედო ორგანიზაციებს, რომლებიც შეესაბამება თქვენი ბრენდის ღირებულებებს

პერსონალიზაცია და შესაბამისობა

დღევანდელ გადატვირთულ ციფრულ ლანდშაფტში აუცილებელია შექმნათ პერსონალიზებული და შესაბამისი მარკეტინგული შეტყობინებები, რომლებიც გამოირჩევიან თქვენი სამიზნე აუდიტორიისთვის.

ეს ნიშნავს მონაცემთა გამოყენებას თქვენი მომხმარებლების საჭიროებების, ინტერესების და სუსტი წერტილების გასაგებად, ამის შემდეგ კი თქვენი შეტყობინებების შესაბამისად მორგებას.

მაგალითად, შეგიძლიათ გამოიყენოთ მონაცემები თქვენი აუდიტორიის სეგმენტირებისთვის დემოგრაფიის, შესყიდვების ისტორიის ან ვებსაიტის ქცევის საფუძველზე.

შემდეგ, თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ მიზნობრივი მარკეტინგული კამპანიები თითოეული სეგმენტისთვის, რომელიც შეესაბამება მათ კონკრეტულ საჭიროებებსა და ინტერესებს.

მოკლე შინაარსი

პერიოდულად ყურადღების კონცენტრაცია მცირდება, ამიტომ მნიშვნელოვანია მოკლე ფორმატის შინაარსის შექმნა, რომელიც შედარებით გამარტივებულია და მომხმარებლისთვის საინტერესო. მისი მოხმარების სიმარტივე მოქმედებაში მას ძლიერ ინსტრუმენტად აქცევს, ხშირად უფრო მიმზიდველს, ვიდრე მისი გრძელი ვარიანტები. მოკლე ფორმის კონტენტის შექმნისას ისეთ პლატფორმებზე, როგორიცაა YouTube Shorts და სოციალური მედიის სხვა არხები, მნიშვნელოვანია მაღალი ხარისხის, ინფორმაციული და მიმზიდველი მასალის გამოყენება, რომელსაც პრიორიტეტი მიენიჭება.

თუ ვახსენეთ მარკეტინგის ტენდენციები, აქვე არ უნდა გამოგვრჩეს, შესაბამისი საკვანძო სიტყვების და ჰეშთეგების გამოყენება, რომელიც გადამწყვეტია იმისთვის, რომ თქვენმა კონტენტმა მიაღწიოს დანიშნულ აუდიტორიას.

სოციალური კომერცია

სოციალური კომერცია არის სოციალური მედიისა და ელექტრონული კომერციის ინტეგრაცია. ის საშუალებას აძლევს ადამიანებს, იყიდონ პროდუქტები და სერვისები პირდაპირ სოციალური მედიის პლატფორმებიდან.

სოციალური ქსელებში ვაჭრობა სულ უფრო პოპულარული ხდება, რადგან ის უზრუნველყოფს მომხმარებლისთვის მოსახერხებელ და შეუფერხებელ სავაჭრო გამოცდილებას.

მარკეტერებს შეუძლიათ გამოიყენონ სოციალური კომერცია, საშოპინგო პოსტებისა და story-ების შესაქმნელად, ასევე გავლენიან პირებთან პარტნიორობით მათი პროდუქტებისა და სერვისების პოპულარიზაციისთვის.

გაითვალისწინეთ ჩამოთვლილი მარკეტინგის ტენდენციები, 2024 წლისთვის, რათა თქვენი საქმიანობა დარჩეს წინა პლანზე, სოციალურ ქსელებში!

მეტი საინტერესო სიახლისთვის თვალი ადევნეთ ჩვენს ბლოგს.

თუ გსურთ მარკეტინგული სააგენტოს მომსახურებით სარგებლობა დაგვიკავშირდით:

  • +995 593 26 26 12
  • +995 571 85 07 43
  • info@imc.ge
Skip to content