Facebook-ის მარკეტინგული რჩევები 2024 წლისთვის – 15 მარკეტინგული რჩევა რომელიც გამოგადგებათ 2024 წელს
ფეისბუკის რეკლამა საკმაოდ კონკურენტუნარიანია. პანდემიის ეპოქის შეზღუდვების მოხსნისა და მაღაზიების გახსნის შემდეგ, ურთიერთობები და ვირტუალური რეკლამა მნიშვნელოვან და აქტუალურ საკითხად დარჩა.
კერძოდ, ფეისბუკი არის მთავარი ადგილი ბრენდის საზოგადოებასთან დასაკავშირებლად და დასაახლოვებლად, თუმცა Facebook-ის სწორად გამოყენებას დიდი შრომა სჭირდება.
საბედნიეროდ, მიუხედავად იმისა, რომ Facebook შედარებით რთული პლატფორმაა, მარკეტოლოგების უმეტესობას შეუძლია წარმატების მიღწევა ამ პლატფორმაზე.
ჩვენი Facebook მარკეტინგის რჩევები დაგეხმარებათ იყოთ ეფექტური და მაქსიმალურად გაზარდოთ ROI.
1. გამოაქვეყნეთ შინაარსი მიზანმიმართულად
მოდით ვიყოთ გულწრფელი, შემთხვევითი პოსტები არაფერში გამოგვადგება. თქვენ უნდა დარწმუნდეთ, რომ თქვენი პოსტები შეესაბამება თქვენს ბიზნეს მიზნებს და ასევე იმ მთავარ მიზეზს, რის გამოც ადამიანებმა მოიწონეს თქვენი გვერდი, ეს საუკეთესო პრაქტიკა არა მხოლოდ გააძლიერებს თქვენს ურთიერთობას თქვენს აუდიტორიასთან, არამედ გაზრდის თქვენს აუდიტორიას. როგორც წესი, ადამიანები დროს ხარჯავენ მათთვის მნიშვნელოვნულ საკითხებზე და არა უაზრო შინაარსზე. თუ ამ ყველაფერს გაითვალისწინებთ თავის მხრივ, თქვენი ბრენდი იქნება მთავარი არჩევანი, როდესაც მომხმარებელი მიიღებს შეძენის გადაწყვეტილებას.
2. შეზღუდეთ თქვენი აუდიტორია
როგორც ამბობენ, ყველას არ შეიძლება მოეწონო. ამ მიზეზით, თქვენ უნდა შეამციროთ და მიმართოთ თქვენი აუდიტორია იმ ადამიანებზე, რომლებიც გეძებენ თქვენ.
საბედნიეროდ, ეს ფეისბუკის მარკეტინგის ერთ-ერთი მარტივი რჩევაა. შედით თქვენს ანგარიშში და Creator Studio-ში შეამცირეთ თქვენი პოსტების აუდიტორია ასაკის, სქესის, მდებარეობისა და ენის მიხედვით, რათა უზრუნველყოთ მხოლოდ შესაბამის ადამიანებთან დაკავშირება.
აუდიტორიის ფრთხილად შერჩევას აქვს უპირატესობები Facebook რეკლამისთვის გაუმჯობესებული ROI-ის გარდა. სინამდვილეში, რაც უფრო აქტუალურია თქვენი პოსტი აუდიტორიისთვის, მით უფრო მაღალი იქნება ჩართულობა და მით უფრო დიდ ხილვადობას მიიღებს პოსტი. ბრენდებისთვის, რომლებიც ცდილობენ მაქსიმალურად მიიღონ ჩართულობა ორგანული შინაარსიდან არიან უფრო წარმატებული. გარდა ამისა, ეს არის შთაბეჭდილებების შესანიშნავი წყარო მინიმალური წარმოებისა და განაწილების ღირებულებით.
3. წაახალისეთ კომენტარები და უპასუხეთ დროულად
Facebook-ის მარკეტინგის ერთ-ერთი საუკეთესო რჩევაა კომენტარების წახალისება, რაც თავის მხრივ ჩანს კომენტატორის არხში. როგორც წესი, თუ არ ითხოვთ კომენტარებს, ვერ იღებთ მათ, ამიტომ წაახალისეთ ისინი. რაღაც ისეთი მარტივი, როგორიც არის „რას ფიქრობთ?“ ან “გაგვიზიარეთ თქვენი აზრი” (და ა.შ) ძალიან ეფექტურია.
დაიმახსოვრეთ, ალგორითმს უყვარს კომენტარები, ასე რომ თქვენი პოსტები უფრო ხილვადი იქნება არა მხოლოდ კომენტარის ავტორებთან, არამედ იმ ადამიანების არხში, ვისაც კომენტარი არ გაუკეთებია.
ამასთან, ადამიანებს მოსწონთ, როდესაც ყურადღებას ვაქცევთ მათ ჩართულობას. ამ მიზეზით, თქვენ ასევე სწრაფად უნდა უპასუხოთ მათ, თქვენს აუდიტორიასთან ნდობის გასამყარებლად და ალგორითმისთვის იმის საჩვენებლად, რომ აქტიური ხართ პლატფორმაზე და მომხმარებლის დიალოგები არ არის ცალმხრივი.
ფეისბუქ მარკეტინგში ურთიერთობები არის ყველაფერი, ასე რომ, ეს არის მომგებიანი დეტალი ბრენდებისა და მათი აუდიტორიისთვის.
4. გააუმჯობესეთ თქვენი პოსტის დრო
ცნობილია, რომ ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგი ყველაზე ეფექტურია, როდესაც ელ.წერილი იგზავნება იმ დროს, როდესაც ბრენდის აუდიტორია სავარაუდოდ შეამოწმებს ელ.წერილს.
იგივე ითქმის Facebook-თან დაკავშირებით: უმჯობესია გამოაქვეყნოთ, როდესაც თქვენი აუდიტორია ყველაზე მეტად ნახავს პოსტს. ამ გზით, ნაკლებად სავარაუდოა, რომ ის დაიმალება ახალი პოსტებით არხში.
საუკეთესო შედეგების მისაღწევად, A/B ტესტი კვირის სხვადასხვა დროსა და დღეებში კარგი გამოსავალია, რათა იპოვოთ საუკეთესო დრო თქვენი აუდიტორიისთვის.
რა თქმა უნდა, ზოგიერთ შემთხვევაში, ეს დრო უფრო ხშირი იქნება, მაგალითად, თუ კლიენტები გყავთ მეტ დროის ზონაში. ამ შემთხვევებით, შეგიძლიათ სცადოთ და იპოვოთ დრო, რომელიც მუშაობს ყველაზე მეტი ადამიანისთვის.
ან შეგიძლიათ განათავსოთ კონტენტი, რომელიც მიზნად ისახავს თქვენი აუდიტორიის სხვადასხვა ქვეჯგუფს, თითოეულისთვის დროის ოპტიმიზაციას.
აქვე აღსანიშნავია, რომ პერიოდულად ფეისბუკი თავადაც გთავაზობთ ოპტიმალურ დროს გამოქვეყნებისთვის, რაც საქმეს ბევრად გიმარტივებთ.
5. დაამატეთ CTA
როგორც კი დაასრულებთ თქვენი კონტენტის შექმნას, ჰკითხეთ საკუთარ თავს, რა გსურთ გააკეთოს ხალხმა თქვენი პოსტის წაკითხვის შემდეგ და მოუწოდეთ ამ ქმედებისაკენ. საუკეთესო შედეგისთვის, აუცილებლად დარწმუნდით, რომ დაამატეთ CTA ყველა პოსტს!
გახსოვდეთ, რაც უფრო მეტი ადამიანი ურთიერთობს თქვენს კონტენტთან, მით უკეთესია ის ფეისბუქის ალგორითმისთვის.
გარდა ამისა, ეს არის ერთ-ერთი ყველაზე ეფექტური Facebook მარკეტინგის რჩევა გაყიდვების კონვერტაციის განაკვეთების გაზრდის თვალსაზრისით.
გადადით მულტიმედიაში
ფეისბუქი დაიწყო, როგორც ტექსტით დატვირთული სოციალური ქსელი და მრავალი თვალსაზრისით, ეს ჯერ კიდევ მართალია, რადგან ნამდვილად არ არის ტექსტის სიგრძის შეზღუდვა, როგორც ამას Instagram-ზე ან Twitter-ზე ხედავთ.
თუმცა, ეს არ ნიშნავს, რომ ძირითადად Facebook-ზე უნდა დაწერო.
თქვენ უნდა განიხილოთ Facebook-ზე ვიდეოს ვარიანტების გამოყენება. Facebook Live არის შესანიშნავი რესურსი თქვენს აუდიტორიასთან დასაკავშირებლად, განსაკუთრებით იმ ბრენდებისთვის, რომლებსაც აქვთ სასწავლო კომპონენტი.
გარდა ამისა, განიხილეთ თქვენი ვიდეო კონტენტის განთავსება Facebook-ზე. აქ კონტენტი გამოჩნდება ჩაშენებული ვიდეოს ან ბმულის სახით. შინაარსის გავრცელება მრავალი არხით არის ჩართულობის გაზრდის შესანიშნავი გზა.
6. გაახალისეთ თქვენი გარეკანის ფოტო
იყენებთ თუ არა ერთი და იგივე გარეკანის ფოტოს თქვენი ანგარიშისთვის გახსნის დღიდან? შესაძლოა, თქვენს მიმდევრებს რაიმე ახალი მიაწოდოთ. კერძოდ, იფიქრეთ თქვენი გარეკანის ფოტოს რეგულარულად შეცვლაზე ყოველ სეზონზე ან კამპანიაზე, რომელსაც აკეთებთ მკითხველის ჩართულობის შესანარჩუნებლად. კერძოდ, გააკეთეთ თქვენი ერთგვარი საფარი ისეთი რამ, რაც ასახავს სეზონს, როგორიცაა ოქტომბრის შემოდგომის ფოთლები ან თქვენი მარკეტინგული კამპანიის ამსახავი დეტალები.
ეს თქვენს Facebook პროფილს ვიზუალურად მიმზიდველობას უნარჩუნებს, მეტად საინტერესოს ხდის და შესაძლოა კომპლიმენტებიც კი მიიღოთ.
7. სცადეთ სხვადასხვა ტიპის გამოსახულებიანი პოსტები
ადრე უბრალო ფოტოები იყო სურათების ფეისბუქზე გამოქვეყნების ერთადერთი გზა, თუმცა ბოლო რამდენიმე წლის განმავლობაში, პლატფორმაში ბევრი ცვლილება მოხდა.
გაითვალისწინეთ, რომ ფოტო თუ კარუსელი, ვიდეო თუ პირდაპირი სტრიმინგის გამოყენება მოგცემთ განსხვავებულ შედეგებს,მოკლედ თქვენ აუცილებლად გჭირდებათ ექსპერიმენტები თქვენი აუდიტორიისთვის საუკეთესო კონტენტის ფორმატების მოსაძებნად.
გაითვალისწინეთ, რომ საუკეთესო ვარიანტები შეიძლება შეიცვალოს დროთა განმავლობაში, ამიტომ დარწმუნდით, რომ მუდმივად აკონტროლებთ თქვენს ფორმატებს.
8. ნუ უგულებელყოფთ მშობლიურ ვიდეოს
როგორც მარკეტოლოგების უმეტესობამ იცის, ვიდეოს საკმაოდ დიდი ძალა აქვს ყველა სოციალურ ქსელში და Facebook არაფრით განსხვავდება. ვიდეო, განსაკუთრებით მიმზიდველია მაშინ, როდესაც ის ოპტიმიზებულია მობილური მაყურებლებისთვის.
მიუხედავად იმისა, რომ YouTube ვიდეოები ღირებულია, დარწმუნდით, რომ არ აზიარებთ YouTube ვიდეოებს და ამის ნაცვლად ატვირთავთ ვიდეოებს Facebook-ზე საუკეთესო შედეგებისთვის.
მშობლიური ვიდეოები ხშირად უკეთესად მუშაობს ალგორითმში და გარდა ამისა, მათი ნახვა უფრო ადვილია Facebook-ზე.
9. გადით Facebook ლაივში
ფეისბუქის მარკეტინგის რჩევების სიის ნაწილი მიუთითებს იმაზე, თუ როგორ დაუკავშირდეთ თქვენს აუდიტორიას.
ამ საკითხის განხილვისას მნიშვნელოვანი რამ არის ის, რომ Facebook Live-ზე პირდაპირი სტრიმინგი არის ალგორითმზე გავლენის მოხდენის და თქვენს ფანებთან ურთიერთობის დამყარების კიდევ ერთი და საკმაოდ მნიშვნელოვანი გზა.
და მიუხედავად იმისა, რომ Facebook Live არ არის ისეთივე ინტერაქტიული, როგორც ზოგიერთი სხვა ვარიანტი, ის ნამდვილად პოპულარულია.
საუკეთესო შედეგისთვის, აუცილებლად აცნობეთ ხალხს წინასწარ, სანამ პირდაპირ ეთერში გახვალთ.
გამოიყენეთ Facebook-ის ფუნქციები
მარკეტინგული ინსტრუმენტით, რომელიც გამოიყენება ათწლეულზე მეტი ხნის განმავლობაში, გარანტირებულია ჩიხში შესვლა.
რაც გულისხმობს იმას, რომ ბევრ მარკეტერს ავიწყდება, რომ Facebook-ისთვის არის ახალი ფუნქციები. შედეგად, მათ შესაძლოა დაივიწყონ Facebook-ის ყველა ხელმისაწვდომი ფუნქციის გამოყენება.
მიუხედავად იმისა, რომ შეიძლება აღმოაჩინოთ, რომ ზოგიერთი ინსტრუმენტი არაეფექტურია თქვენი აუდიტორიისთვის, ახალი ინსტრუმენტების გამოცდა არის Facebook-ის მარკეტინგის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ნაწილი.
10. შექმენით და შეუერთდით Facebook ჯგუფებს
ფეისბუქის ჯგუფები შესანიშნავი ადგილია არა მხოლოდ იმისთვის, რომ შეუერთდეთ და ჩაერთოთ სხვებთან, როგორც თქვენი გვერდი, არამედ თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ საკუთარი გვერდის “შვილობილი” ჯგუფი, რათა უფრო ღრმად ჩაერთოთ თქვენს ფანებთან საუბარში და განავითაროთ ღირებული ურთიერთობები.
მაგალითად, თუ თქვენ მართავთ მიმწოდებელ კომპანიას, შეგიძლიათ შექმნათ გვერდი თქვენი პროდუქციის შესახებ, სადაც დაამყარებთ კომუნიკაციას საზოგადოებასთან და განიხილება სხვადასხვა რჩევები თქვენს პროდუქციასთან დაკავშირებით.
11. ჩართეთ Facebook Messenger თქვენს სტრატეგიაში
Facebook Messenger გაძლევთ შესაძლებლობას მოახდინოთ კომუნიკაციის ავტომატიზაცია Messenger Marketing-ის საშუალებით და უნდა განიხილებოდეს, როგორც შესანიშნავი საშუალება თქვენი ფანებთან კონტაქტის შესანარჩუნებლად და საუბრის დასაწყებად. Twitter-ის მსგავსად, ზოგიერთი კომპანია იყენებს მესენჯერს, როგორც მომხმარებელთა მომსახურების მიწოდების საშუალებას, ამიტომ ეს ინსტრუმენტი უფრო მეტია, ვიდრე მხოლოდ ჩვენი Facebook მარკეტინგის რჩევების ნაწილი.
ნებისმიერ შემთხვევაში, კავშირები, რომელსაც თქვენ ამყარებთ თქვენს აუდიტორიასთან, შეიძლება იყოს ფასდაუდებელი.
გამოიყენეთ Facebook, როგორც სარეკლამო პლატფორმა
რა თქმა უნდა, ჩვენი Facebook მარკეტინგის რჩევები არ უნდა შემოიფარგლოს მხოლოდ უფასო ტექნიკებით.
თქვენი თაყვანისმცემლების ბაზის გაზრდის მიზნით, ხშირად საჭიროა Facebook-ის სარეკლამო კამპანიისა გამოყენება.
მაგალითად, სხვადასხვა სერვისების შეთავაზება Facebook Ads-ის საშუალებით შეიძლება იყოს მნიშვნელოვანი დეტალი, რომელიც დაგჭირდებათ მომხმარებლის კონვერტაციისთვის.
12. გამოიყენეთ Facebook Ads
პირველ რიგში, თქვენ უნდა გამოიყენოთ Facebook Ads. ეს ტექნიკა საშუალებას გაძლევთ იყიდოთ რეკლამა, ანუ დაფინანსებული პოსტები განათავსოთ ხალხის სიახლეების ზოლში.
თქვენ ირჩევთ სწორ ადამიანებს თქვენს Facebook ანგარიშში რეკლამის მენეჯერის ხელსაწყოს მეშვეობით.
დააყენებთ ფასს, რომლის გადახდაც გსურთ, ატვირთავთ თქვენს რეკლამაას ან აირჩევთ ორგანულ პოსტს გასაძლიერებლად და უკვე მზად იქნებით მოქმედებისთვის.
შეგახსენებთ, რომ ფრთხილად უნდა იყოთ, რომ მიზნის შერჩევა სწორად განხორციელდეს.
რადგან iOS იცვლება, თქვენ უნდა დარწმუნდეთ, რომ გადატვირთავთ თქვენს აუდიტორიას და შექმნით სიახლეს რეკლამის მენეჯერის შიგნით იმ შეზღუდული მონაცემების საფუძველზე, რაც Facebook-ს დღეს აქვს.
13. გამოიყენეთ Facebook Custom Audiences, რათა გადახედოთ მომხმარებლებს, რომლებმაც უყურებენ თქვენს ვიდეოებს
დარწმუნდით, რომ გამოიყენეთ Facebook Custom Audiences-ის ძალა, რომელიც საშუალებას გაძლევთ აირჩიოთ ვისთვის გსურთ თქვენი რეკლამის მიწოდება, მათ შორის თქვენი ვებსაიტის ვიზიტორების, ელ.ფოსტის გამომწერების და მათაც, ვინც ჩართული იყო თქვენს პოსტებში. ამასთან დაკავშირებით, მორგებული აუდიტორიის შექმნა მათგან, ვინც ნახა თქვენი ერთ-ერთი ვიდეო რეკლამა, არის ჩვეულებრივი ტექნიკა, რომელიც ჯერ კიდევ ძალიან ბიუჯეტური გზაა მორგებული აუდიტორიის შესაქმნელად მათთან, ვინც იწყებს გაცნობას, მოსწონთ და გენდობათ თქვენი კონტენტის მეშვეობით.
ანალიტიკის მნიშვნელობა
ზოგადად, ფეისბუქის მარკეტინგის რჩევები ყველაზე ეფექტურია, როდესაც აანალიზებთ თქვენი ძალისხმევის შედეგებს.
მაგალითად, ზოგიერთი ტექნიკა საუკეთესოდ მუშაობს გარკვეულ აუდიტორიასთან, რადგან ჯგუფის დემოგრაფია ხელს უწყობს ურთიერთქმედების კონკრეტულ სტილს.
გარდა ამისა, ყოველთვის კარგია ანალიტიკის გამოყენება, რათა აჩვენოთ ROI.
14. ნუ უგულებელყოფთ თქვენს ანალიტიკას
მიუხედავად იმისა, რომ Facebook Insights-მა შეამცირა ანალიტიკის რაოდენობა, რომელიც ხელმისაწვდომია გვერდის მფლობელებისთვის, ჯერ კიდევ არის წარმოუდგენელი რაოდენობის მონაცემები, რომლებიც უნდა გაიაროთ თქვენი გვერდის გაუმჯობესების მიზნით, განსაკუთრებით თქვენი პოსტების მუშაობის გასაუმჯობესებლად.
Facebook-ის ცვლილებები ხელმისაწვდომ მონაცემებს უფრო კონცენტრირებულს ხდის, რაც გაძლევთ საშუალებას უფრო სწრაფად მიიღოთ ყველაზე მნიშვნელოვანი ინფორმაცია.
გარდა ამისა, თქვენ ყოველთვის შეგიძლიათ დააკავშიროთ Facebook ანალიტიკა თქვენს სოციალური მედიის დაფასთან და ვებსაიტთან მიბმულ ნომრებთანაც კი.
ერთად აღებული, თქვენ შეგიძლიათ მიიღოთ ძალიან ზუსტი ხედვა თქვენი საერთო ეფექტურობის შესახებ.
15. გამოიყენეთ Audience Insights მომხმარებლის მოქმედებების გასაანალიზებლად
გარდა ამისა, Audience Insights დაგეხმარებათ განაგრძოთ თქვენი პოზიციების დახვეწა.
მიუხედავად იმისა, რომ ეს მონაცემები წინასთან შედარებით შეზღუდულია, შეგიძლიათ გააანალიზოთ ასაკი, სქესი და ფანები ქალაქის/ქვეყნის მიხედვით, რათა უკეთ გაიგოთ თქვენი აუდიტორია და მოახდინოთ კონტენტის ოპტიმიზაცია მათთვის.
ასევე, შეგიძლიათ გაიგოთ თქვენი აუდიტორიის რომელი სეგმენტები პასუხობენ საუკეთესოდ თქვენს კონტენტზე და რომელ მათგანია შედარებით შორს თქვენგან.
ფეისბუქის მარკეტინგის ამ რჩევებიდან რომელს განახორციელებთ?
არ აქვს მნიშვნელობა რომელ ინდუსტრიაში ხართ, ეჭვგარეშეა, რომ Facebook მარკეტინგი ისეთივე მნიშვნელოვანია, როგორც აქამდე იყო.
ამავდროულად, შეიძლება გართულდეს თქვენი სტრატეგიის დაზუსტება, როგორც ანალიტიკური მონაცემების შემცირების, ასევე Facebook-ის პლატფორმის სირთულის ზრდის გამო.
თუმცა, ამ ფეისბუკის მარკეტინგის რჩევების გათვალისწინებით, შესაძლებელია წარმატების მიღწევა.
მეტი საინტერესო სიახლისთვის თვალი ადევნეთ ჩვენს ბლოგს.
თუ გსურთ მარკეტინგული სააგენტოს მომსახურებით სარგებლობა დაგვიკავშირდით:
- +995 593 26 26 12
- +995 571 85 07 43
- info@imc.ge
Facebook მარკეტინგის რჩევები და ხშირად დასმული კითხვები
დამწყებთათვის: თუ ცდილობთ Facebook მარკეტინგში ჩართვას, მნიშვნელოვანია გახსოვდეთ სამი ძირითადი პრინციპი: შეისწავლეთ თქვენი სამიზნე აუდიტორია, შექმენით ხარისხიანი კონტენტი და გაზომეთ შესრულების მაჩვენებელი. დასაწყისისთვის, გამოიკვლიეთ, თუ ვინ იქნება დაინტერესებული თქვენი პროდუქტებითა და სერვისებით, რათა უკეთ შეძლოთ კონტენტის მორგება, რომელიც დაკავშირებულია სწორ ადამიანებთან.
შემდეგ ფოკუსირება მოახდინეთ მაღალი ხარისხის კონტენტის შექმნაზე, რომელიც მკაფიოდ გადასცემს მაყურებელს მნიშვნელობას. და ბოლოს, აკონტროლეთ თქვენი აუდიტორიის პასუხის მეტრიკა.
1. შექმენით მაღალი ხარისხის ვიზუალი რეკლამისთვის, რადგან ამით ისინი გამოირჩევიან სიახლეების ზოლში.
2. ჩადეთ ინვესტიცია აუდიტორიის მიზნობრიობაში, რადგან ეს დაგეხმარებათ იმის უზრუნველსაყოფად, რომ რეკლამა მხოლოდ შესაბამის მომხმარებლებს მიეწოდოს.
3. მუდმივად შეამოწმეთ რეკლამის სხვადასხვა ფორმატი და კრეატიული დიზაინი, რათა იპოვოთ ყველაზე ეფექტური კომბინაცია.
4. რეგულარულად გაზომეთ თქვენი კამპანიების შედეგები; მუშაობის მონიტორინგის მონაცემებმა შეიძლება აჩვენოს, თუ სად არის საჭირო კორექტირება.
1. მომხმარებლის მოთხოვნილებებისა და სურვილების გაგება.
2. პერსონალიზებული კამპანიების შექმნა.
3. რეფერალებით სარგებლობა.
4. კონტენტ მარკეტინგის გამოყენება.
5. ვიზუალის მნიშვნელობის აღიარება.
Facebook-მა მოახერხა მომხმარებლების მოზიდვა პლატფორმის შემუშავებით, რომელიც მომხმარებლებს აძლევს სრულ კონტროლს მათ ანგარიშებზე და მათ მიერ გაზიარებულ კონტენტზე.
ის ასევე უზრუნველყოფს ყოვლისმომცველ ანალიტიკას, რომელიც მარკეტოლოგებს საშუალებას აძლევს მარტივად გაზომონ მათი გავლენა და თვალყური ადევნონ შედეგებს, რაც მათ საშუალებას აძლევს დაგეგმონ ეფექტური სტრატეგიები.
გარდა ამისა, ფეისბუქის რეკლამები გთავაზობთ მოხერხებულობას, რაც საშუალებას აძლევს ბიზნესებს შეარჩიონ გამიზნული აუდიტორია ასაკის, მდებარეობის, ინტერესების და სხვათა მიხედვით.
ყველაზე მნიშვნელოვანი წესი, როდესაც საქმე ეხება სოციალური მედიის მარკეტინგს, არასოდეს გადაიყვანოთ თვენი მიმდევრები სპამში და არ გაუგზავნოთ მათ ინტრუზიული შეტყობინებები.
ასევე მნიშვნელოვანია, რომ გაზიარებული კონტენტი იყოს დაგეგმილი, თანმიმდევრული და შეესაბამებოდეს ბრენდის ღირებულებებსა და იდენტობას, ამ გზით მომხმარებლებმა უნდა იცოდნენ, რას მოელოდნენ თქვენი ბიზნესისგან.
დარწმუნდით, რომ პოსტები არის შესაბამისი და დროული; არავის სურს მოძველებული და მომაბეზრებელი შინაარსი! რაც მთავარია, არ დაგავიწყდეთ რეგულარულად გამოაქვეყნოთ საინტერესო ვიზუალის მქონე პოსტები.